Hier nog 1! Ik heb echt genoten van het concert van deze tour...quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ik verwacht dat de tour hetzelfde zal zijn. Daarom ga ik ook 2x.
Ik zal al dan niet naar je zwaaien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:39 schreef QyRoZ het volgende:
Kans dat ik daar ook ben Tom, afhankelijk van het al dan niet doorgaan van de verjaardag van mn oma.
Misschien moet je het lot een handje helpen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:39 schreef QyRoZ het volgende:
Kans dat ik daar ook ben Tom, afhankelijk van het al dan niet doorgaan van de verjaardag van mn oma.
Eensch, maar ik ben benieuwd of ik met deze CD dezelfde band ga krijgen als de eerste... Het is toch net weer een tandje anders en mist dat 'knullige'quote:Op maandag 21 november 2005 19:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, de gezamelijke luistersessie met BS en QyRoZ zit erop.
Wat ik er na 1x van vind:
- Minder energievol dan live (duh, maar er mist b.v. een climax bij Bijt mijn tong af)
- Kekke versie van Lotus Europa
- Geen Goochelaars en Geesten
- Nieuwe liedjes (die niet live gespeeld waren of op de single stonden) moet ik nog een paar keer horen om er iets over te zeggen.
- Maar het blijft natuurlijk een meesterwerkje.
quote:
Ik moest eerst SoundForge nog downloaden. Mag je mij de rest van even sturen, ik heb nu:quote:
http://www.ticketservice.nlquote:Op maandag 21 november 2005 21:57 schreef MikelenniuM het volgende:
Heb k nou wat gemist? Waar kan je kaartjes kopen voor Spinviss? WIl ook wellus in het echt gaan kijken![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:19 schreef MrCrowley het volgende:
Voorprogramma was Solo, 1 of ander duo dat akoustische ballads speelde. Niets bijzonders.
Live vond ik het al geweldig, en voor mij is dit het beste nummer van de cd. Nu ik de cd inmiddels twee keer heb beluisterd.quote:Op maandag 21 november 2005 20:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Aan de Oevers van de Tijd is beter dan live. Dit vond ik een van de mindere nummers, maar dat is nu veranderd. Heel erg mooi.
Op grond van 't feit dat 't het voorprogramma was van Spinvis.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:40 schreef DaisyDuke het volgende:
Solo een teleurstelling? Op grond waarvan had je meer verwacht dan?
Okee, je kende het eerdere werk van Perkin dus niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Op grond van 't feit dat 't het voorprogramma was van Spinvis.
Ja, Meindert Talma was ook zo geweldig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Op grond van 't feit dat 't het voorprogramma was van Spinvis.
Neen. Ik verwachtte alleen dat Spinvis wel een erg tof voorprogramma zou hebben. Ik had iig iets aparters verwacht. Dit is idd zo'n 13 in een dozijn bandje. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:27 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Okee, je kende het eerdere werk van Perkin dus niet?
De komende tour staat LPG volgens mij in het voorprogramma, zou ik me ook maar niet teveel van voorstellen.
Wie gaat er mee?quote:SPINVIS LIVE BIJ PLATO DEN HAAG - 30/11, 18.00
Just in: Spinvis komt woensdag 30 november rond een uurtje of 6 vieren dat hij deze week onze CD van de Week is, en doet dat met een instore bij ons in de winkel. Dit in samenwerking met 't Paard van Troje - je kan tijdens/na/voor de instore met korting kaartjes kopen voor het optreden van Spinvis op 22 december in... Precies, 't Paard.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:53 schreef AirwiN het volgende:
Vers binnen via de Plato nieuwsbrief!
[..]
Wie gaat er mee?![]()
Oeh, dan moeten we na afloop ook maar een hapje gaan eten dan...quote:Op woensdag 23 november 2005 08:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]![]()
Ja!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ik heb er nu al zin in!![]()
Overigens vind ik de nieuwe cd ook volledig briljant!
Inderdaad, geweldig.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:28 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind de teksten overigens erg grappig/leuk/boeiend/poetisch/onzinnig/vreemdsoortig.
Je was me voor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:37 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, Meindert Talma was ook zo geweldig.
Wanneer staat ie in Delft dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:20 schreef Gellarboy het volgende:
Overigens koop ik Spinvis' nieuwe album wel gewoon én ben ik erbij in Delft. Gewoon, omdat het om de hoek is..
Ik sleur waarschijnlijk een aantal collega's mee, dus ik moet nog even kijken hoe het loopt!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, dan moeten we na afloop ook maar een hapje gaan eten dan...![]()
Tot mijn grote schande moet ik bekennen dat ik nog niet de moeite heb genomen om te luisteren via de VPRO site...![]()
Ook op de 30ste, met een instore gebeuren.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:26 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer staat ie in Delft dan?
Is er een overzicht van alle instore's die hij gaat doen??quote:Op woensdag 23 november 2005 13:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ook op de 30ste, met een instore gebeuren.
Dan heb je niet gewonnen.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoe weet je dat? Ik zie niets op de site en heb geen mailtje.
Hoe weet je dan dat ze contact hebben opgenomen met de winnaars? Stond er ergens een bekendmakingsdatum ofzo?quote:
Niet!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:54 schreef QyRoZ het volgende:
Naja, ik ga de FP prijsvraag gewoon winnen.
Heb je tenminste tijd om dat klote interview met Drs. P een keer online te zetten.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb niet gewonnen.
Fraude!
Vriendjespolitiek!
Volgende week heb ik tijd en ga ik het uitwerken.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:22 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Heb je tenminste tijd om dat klote interview met Drs. P een keer online te zetten. [afbeelding]
Draaischroefquote:Op woensdag 23 november 2005 19:51 schreef Wepeel2 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd met welke geniale inzending hij gewonnen heeft.
Dat kan niet want dat heb ik net gedaan!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dan win ik bij 3FM!
Ja, dat is best een leuke actie, denk ik dat ook maar ff ga doenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb het singletje ook maar even gekocht hij is tenslotte gratis (haha koop het album nl. toch wel)
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef mrsteijn het volgende:
[..]
Dat kan niet want dat heb ik net gedaan!![]()
Superrelaxt krijg net die gast van 3voor12 aan de lijn, vraagt om wat gegevens en vertelt me dat ik kaarten heb gewonnen voor de albumpresentatie!3fm
Ik kan ze wel even vriendelijk aankijken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:10 schreef Liejannuh het volgende:
We zitten op de eerste rij en er zitten 2 "vreemden" tussen ons in, dus die moeten we even wegpersten ofzo.
Nu al, dat is vroeg. Ik heb em ook besteld bij plato, maar nog niks gezienquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:14 schreef AirwiN het volgende:
Jaaaaa! Vandaag zat deroze
(nou ja, bruine) versie van Dagen van gras, dagen van stro bij de post!
Plato bedankt!![]()
Tot zover klinkt 't goed!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kreeg gister een mailtje dat ik 'm op kon halen! Maar ik wil 'm helemaal niet ophalen, ik wil 'm per post. Alleen heb ik geen zin om naar mn brievenbus te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |