Trusten allemaal en tot morgen!!!quote:
Ja ja, dat geslijm over jou (sic) esthetische kwaliteiten ging er zeker in als ontbijtkoek.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef fashionably_late het volgende:
![]()
Wat een heerlijke nacht in de clib.....
Dat vloeit zo lekker over hier in de ochtend...die lege flessen wijn, al die stompjes sigaar van opa in de plantenbakken... de gebruikte condooms in het herentoilet...![]()
*sterke kop koffie inschenkt en mijmerend aan een tafeltje gaat zitten...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De Clib is onststaan uit een Club. Namelijk "Club Panonnica." Ed uit BB2 (degene die weigerde te vertrekken) had het tijdens zijn verblijf in het huis vaak over een jazzclub die hij wilde gaan oprichten. Die zou dan Club Pannonica gaan heten. Rond diezelfde tijd ontstond er behoefte aan een slowchat-kroeg. Zie hier het gevolg.
Club werd Clib omdat iemand die toch altijd al nét wat te laat komt, in haar haast om óók eens een Club te mogen openen een spelfout maakte.![]()
Ed heeft overigens Pannonica ook daadwerkelijk geopend. Maar erg succesvol was de jazzclub niet (inmiddels is-ie alweer gesloten).
De oprichting van de virtuele Club Pannonica staat op naam van Torp.
Ja..... en.....dank je dat je dat nog een benadrukt...quote:Op woensdag 7 september 2005 09:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja, dat geslijm over jou (sic) esthetische kwaliteiten ging er zeker in als ontbijtkoek.![]()
quote:Voor de mensen die over de goede oude tijd aan het mijmeren waren: dit postte ik onlangs in het FB-topic nav een vraag van iemand:
Club werd Clib omdat iemand die toch altijd al nét wat te laat komt, in haar haast om óók eens een Club te mogen openen een spelfout maakte.
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:06 schreef fashionably_late het volgende:
Dat was ík..dat was ík!!!!!!
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:06 schreef fashionably_late het volgende:
Dat was ík..dat was ík!!!!!!
![]()
Aaahhh. Tink... in Pannonica deel 2 had jij je afstudeerborrel... wat een nostalgíe!!!!!quote:
Ik was jarig en afgestudeerd, geloof ikquote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Aaahhh. Tink... in Pannonica deel 2 had jij je afstudeerborrel... wat een nostalgíe!!!!!
*Fl pinkt een traantje weg
Roache, FOEIquote:Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef fashionably_late het volgende:
![]()
Wat een heerlijke nacht in de clib.....
Dat vloeit zo lekker over hier in de ochtend...die lege flessen wijn, al die stompjes sigaar van opa in de plantenbakken... de gebruikte condooms in het herentoilet...![]()
*sterke kop koffie inschenkt en mijmerend aan een tafeltje gaat zitten...
Waaro?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:42 schreef Gert het volgende:
Daarnet de clib38-rel nog eens door zitten lezen. Genánt gewoon.![]()
Van beide kanten overigens.
zoek zelf maar op.. als ik die links hier ga plaatsen begint het gezeik zomaar opnieuw.quote:
Bah, vieze sextoerist.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:26 schreef cuall het volgende:
Roel is ook in Thailand geweest APK
Wat leuk dat topic, lees net dat ik toen ook ergens voor geslaagd was.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Aaahhh. Tink... in Pannonica deel 2 had jij je afstudeerborrel... wat een nostalgíe!!!!!
*Fl pinkt een traantje weg
aaahh... een dubbele cheerleader...quote:
Ja hoor, het gaat toppie met me en ik vermaak me primaquote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
aaahh... een dubbele cheerleader...![]()
![]()
Thanx beeb... hoe issut met jou? Nog vol goeie moed?
Ik zit nostalgie te snuiven in de oude clubs en clibs... maar kan de deel 38 rel niet vinden...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, het gaat toppie met me en ik vermaak me prima![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |