Mijn wil is nu eenmaal wet. sim-pel.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Vakantiefoto's mogen niet meer hoor. Dat heeft Vliegvrager ingevoerd.![]()
Alle kleuren mogen zolang het maar zwart isquote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Degenen die een onherkenbare foto plaatsen omdat ze bang zijn met hun kop op internet te komen krijgen van mij sowieso geen punten.
wet is engels voor nat.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Mijn wil is nu eenmaal wet. sim-pel.
Ik denk dat je het anders moet vertalen in foto's van specifieke plaatsen mogen niet meerals onderwerp.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mijn wil is nu eenmaal wet. sim-pel.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat werkt niet he bij zelfportret![]()
Dus het is gewoon portret fotografie,en die is al geweestquote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de k_man-variant mag je ook zelfportretten van iemand anders maken
Klopt. Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit hoe dat dan moet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de k_man-variant mag je ook zelfportretten van iemand anders maken
Of een onderwerp al geweest is of niet, is tegenwoordig geen criterium meer.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef apestartje het volgende:
[..]
Dus het is gewoon portret fotografie,en die is al geweest![]()
neequote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Of een onderwerp al geweest is of niet, is tegenwoordig geen criterium meer.
Nee, maar in dat geval doe maar een foto met jurk aan.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Had ik al verteld dat ik een man ben van 2 meter en 100+ kilo?
Wel verdorie.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Had ik al verteld dat ik een man ben van 2 meter en 100+ kilo?
mij boeit het niet zo, een goede foto is een goede foto, daar kan photoshop echt niets aan veranderenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar serieus; nou alle mods uit het stenen tijdperk verdwenen zijn, is normaal Photoshopgebruik nu toegstaan?
Da's waar maar photoshop maakt een foto af en is bij digitale foto's sowieso onmisbaar. Als ik een storend element op een foto heb zitten dan verwijder ik dat want daar wordt de foto beter van.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:18 schreef Re het volgende:
[..]
mij boeit het niet zo, een goede foto is een goede foto, daar kan photoshop echt niets aan veranderen
in zoverre af dat op print of voor web er verschillende bewerkingen nodig zijn idd. of er nou een storend element weg wordt gesoept, ach, dat is niets nieuws dat deed men analoog ook alquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Da's waar maar photoshop maakt een foto af en is bij digitale foto's sowieso onmisbaar. Als ik een storend element op een foto heb zitten dan verwijder ik dat want daar wordt de foto beter van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |