onderste is het orgineel. de rest in PS simpel met zwart wit.....sepia en de andere gewoon een beetje zitten spelen met de kleurquote:Op woensdag 7 september 2005 15:15 schreef k_man het volgende:
Best leuk.Maar hoe heb je die verschillende kleurtjes bereikt?
de dubbele fotosetting, hmmmm mijn idee kan nu ook weer in de prullenbakquote:Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef Auticia het volgende:
Hmz ja.
Ik had een grandioos idee, vond ik. Ik heb zojuist mijn hele kamer omgebouwd, doek opgehangen, oude camera vanonder het stof gehaald, G3 van zijn plekje en de telelens. Ik kon alleen die klote-converter niet vinden die tussen mijn G3 en de tele hoort.
Maarja, met mijn idee wilde ik al wel even pimpen, bedoeling is om dit verder uit te werken naar het uiteindelijke resultaat.
En ja, deze uitvoering is belabberd. Maar toch.
[afbeelding]
Bewust gefocussed op mijzelf, het idee is namelijk 'zelfportret' ().
Anyways, ik ga hier later nog even mee stoeien.
Ik vond mezelf best goedquote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef Re het volgende:
[..]
de dubbele fotosetting, hmmmm mijn idee kan nu ook weer in de prullenbak
Mja, ik wil het straks of later nog eens buiten proberen.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:32 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk idee Ties. Ik begrijp alleen niet wat een telelens hier aan toe zou voegen. een beetje licht daarentegen...
Okeej. Je weet dat uitgebreid fotosoepen hier niet mag hč?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:22 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
onderste is het orgineel. de rest in PS simpel met zwart wit.....sepia en de andere gewoon een beetje zitten spelen met de kleur
Uit de wedstrijdregels:quote:Op woensdag 7 september 2005 15:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Okeej. Je weet dat uitgebreid fotosoepen hier niet mag hč?
Het effect dat hij bereikt kan je met levels bereiken en zijn dus '...uiteraard geen enkel probleem.'. Bovendien kan ik niet vinden dat hij (muv het negatief misschien) nou echt het karakter van de foto aanpast. Los daarvan vind ik het origineel het mooist van de 4.quote:Probeer fotobewerkingen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Photoshop-wedstrijd. Levels, crops e.d. zijn uiteraard geen enkel probleem, bewerkingen die daadwerkelijk het karakter van de foto aantasten zijn dat wel.
is helemaal niet uitgebreid.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Okeej. Je weet dat uitgebreid fotosoepen hier niet mag hč?
leuk idee, uitvoering kan veel beterquote:Op woensdag 7 september 2005 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Over zelfportretten gesproken, beetje flauw en doorzichtig geintje, maar ik heb deze nog:
[afbeelding]
Commentaar welkom
Ja klopt, ik dacht er ineens aanquote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
leuk idee, uitvoering kan veel beter![]()
quote:geef die link naar je Polen foto's eens? daat zat ook een leuke tussen
JA!! Die Kabouter Plop fotoquote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, ik dacht er ineens aan
[..]NEE
niet die met die gele cape
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Degenen die een onherkenbare foto plaatsen omdat ze bang zijn met hun kop op internet te komen krijgen van mij sowieso geen punten.
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat hoeft nou ook weer niet, maar ik dacht ik zeg 't ff.. paranoia wordt keihard afgestraft.
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:19 schreef Vliegvrager het volgende:
...ik wil maar zeggen, de punten van A_N willen we toch voor geen goud missen
En van mij. Oftewel: niet heel origineel.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
leuk idee, uitvoering kan veel beterwas ook een ideetje van me jah
Moet allemaal kunnen ja. Ik had wel wat bedenkingen bij die eerste.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef fokuserdetiende het volgende:
is helemaal niet uitgebreid.
of als een foto zwart wit maken....in sepia maken of al negatief neerzetten te veel is dan weet ik het ook niet .
Maar geeft ook niet
Hé leuk, weer een extra regeltje.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Degenen die een onherkenbare foto plaatsen omdat ze bang zijn met hun kop op internet te komen krijgen van mij sowieso geen punten.
Heeft dat poezelige smoeltje van jou al eens ooit ergens op Internet gestaan dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat hoeft nou ook weer niet, maar ik dacht ik zeg 't ff.. paranoia wordt keihard afgestraft.
Pssst... hij heeft een feauteaubouque.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft dat poezelige smoeltje van jou al eens ooit ergens op Internet gestaan dan?
Vakantiefoto's mogen niet meer hoor. Dat heeft Vliegvrager ingevoerd.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
geef die link naar je Polen foto's eens? daat zat ook een leuke tussen
Napraterquote:Op woensdag 7 september 2005 16:29 schreef k_man het volgende:
[..]
En van mij. Oftewel: niet heel origineel.
Goed puntquote:Op woensdag 7 september 2005 16:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Pssst... hij heeft een feauteaubouque.![]()
Maar daar vinden we je ook lief hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Ik zat helemaal in het verkeerde topic![]()
.
leuk!! lekker spontaan sta je erop!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Ik zat helemaal in het verkeerde topic![]()
.
Vrolijk, blijquote:Op woensdag 7 september 2005 17:00 schreef rustig het volgende:
[..]
leuk!! lekker spontaan sta je erop!
tikje ondeugend ook. als een kwajongen die net aan het belletje lellen is geweestquote:Op woensdag 7 september 2005 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrolijk, blij![]()
echt plezier in wat je doetMooi hoor!
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef Subhuman het volgende:
Auticia, ik vind de niet bijgesneden versie van je foto mooier dan die krap gesneden versie! (waarvan je gelijk ook het contrast verhoogd hebt hč, geef het maar toe!)
Zo beter?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef dubbellu het volgende:
@stil: ik vind het idee heel goed, alleen bij deze uitvoering jou gezicht iets te donker.
te veel stil?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef stil het volgende:
Moeilijk, een zelfportret, ik ben niet knap, niet heel jong en niet fotogeniek.
Heb al een paar leuk langs zien komen.
http://i22.photobucket.co(...)kopievanzelf022c.jpg
Ik kan wel wat geschikte portreten van je aanleveren hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 19:32 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga me na komende week eens buigen over de wedstrijd, ik heb nu toch geen tijd om foto's te maken...kan ik alvast nadenken hoe ik op de foto wil.
Ja, vertelde hij al.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[totaal offtopic]
Stil, wist je trouwens dat ik aan Rustig eens gevraagd heb of hij een kloon van jou was?
[/to]
Ik wist toen al dat het niet kon hoorquote:
Dat werkt niet he bij zelfportretquote:Op woensdag 7 september 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan wel wat geschikte portreten van je aanleveren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |