Vakantiefoto's mogen niet meer hoor. Dat heeft Vliegvrager ingevoerd.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
geef die link naar je Polen foto's eens? daat zat ook een leuke tussen
Napraterquote:Op woensdag 7 september 2005 16:29 schreef k_man het volgende:
[..]
En van mij. Oftewel: niet heel origineel.
Goed puntquote:Op woensdag 7 september 2005 16:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Pssst... hij heeft een feauteaubouque.![]()
Maar daar vinden we je ook lief hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Ik zat helemaal in het verkeerde topic![]()
.
leuk!! lekker spontaan sta je erop!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Ik zat helemaal in het verkeerde topic![]()
.
Vrolijk, blijquote:Op woensdag 7 september 2005 17:00 schreef rustig het volgende:
[..]
leuk!! lekker spontaan sta je erop!
tikje ondeugend ook. als een kwajongen die net aan het belletje lellen is geweestquote:Op woensdag 7 september 2005 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrolijk, blij![]()
echt plezier in wat je doetMooi hoor!
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef Subhuman het volgende:
Auticia, ik vind de niet bijgesneden versie van je foto mooier dan die krap gesneden versie! (waarvan je gelijk ook het contrast verhoogd hebt hč, geef het maar toe!)
Zo beter?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef dubbellu het volgende:
@stil: ik vind het idee heel goed, alleen bij deze uitvoering jou gezicht iets te donker.
te veel stil?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef stil het volgende:
Moeilijk, een zelfportret, ik ben niet knap, niet heel jong en niet fotogeniek.
Heb al een paar leuk langs zien komen.
http://i22.photobucket.co(...)kopievanzelf022c.jpg
Ik kan wel wat geschikte portreten van je aanleveren hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 19:32 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga me na komende week eens buigen over de wedstrijd, ik heb nu toch geen tijd om foto's te maken...kan ik alvast nadenken hoe ik op de foto wil.
Ja, vertelde hij al.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[totaal offtopic]
Stil, wist je trouwens dat ik aan Rustig eens gevraagd heb of hij een kloon van jou was?
[/to]
Ik wist toen al dat het niet kon hoorquote:
Dat werkt niet he bij zelfportretquote:Op woensdag 7 september 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan wel wat geschikte portreten van je aanleveren hoor
Mijn wil is nu eenmaal wet. sim-pel.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Vakantiefoto's mogen niet meer hoor. Dat heeft Vliegvrager ingevoerd.![]()
Alle kleuren mogen zolang het maar zwart isquote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Degenen die een onherkenbare foto plaatsen omdat ze bang zijn met hun kop op internet te komen krijgen van mij sowieso geen punten.
wet is engels voor nat.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Mijn wil is nu eenmaal wet. sim-pel.
Ik denk dat je het anders moet vertalen in foto's van specifieke plaatsen mogen niet meerals onderwerp.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mijn wil is nu eenmaal wet. sim-pel.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat werkt niet he bij zelfportret![]()
Dus het is gewoon portret fotografie,en die is al geweestquote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de k_man-variant mag je ook zelfportretten van iemand anders maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |