kwaliteit is weldegelijk boeiend...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En zoals iedereen heeft kunnen lezen in hetzij de Telegraaf danwel op IntranetMail krijgen we er weer concurrentie bij, in de vorm van de sociale werkplaatsen. Die gaan vanaf 2006 ook post rondbrengen. De directeur van dat zooitje verkeert in de mening dat ze dat best kunnen.Lees: Dat iedere zwakbegaafde ons werk kan doen. Nou bedankt, he.
![]()
Opvallend is dat in het artikel staat dat ze al een tijdje post voor de postbussen sorteren. Vreemd, hebben de sociale werkplaatsen eigen postbussen? Ik heb ze in onze postbussenruimte nog nooit gezien. We krijgen hier wel zakken vol binnen van bijv MailMerge maar die moeten wij zelf uitsorteren!
Op diverse internetfora zie ik dat dit veel mensen zorgen baart, maar er zijn er ook die blij zijn, want meer concurrentie betekent meer te kiezen voor de klant. Helaas vergeten ze dat de klant de AFZENDER van de post is, als jij iets bestelt bij bol.com kan je niet kiezen door wie het bezorgt wordt. En zo'n bedrijf kiest meestal de goedkoopste. Kwaliteit is kennelijk minder boeiend.![]()
Ja, maar ik vrees vooral om het behoud van stukken waarvan de kwaliteit van de bezorging niet zo boeiend is. Een laag tarief kan dan voor de klant een voordeel opleveren wat opweegt tegen het nadeel van een gedeelte post dat "verloren" gaat. De dag dat die gassies gerechtelijke brieven gaan rondbrengen zal wel nooit komen, maar bijv. catalogi, de ANWB-kampioen (veel mensen boeit het niet of ze 'm krijgen, hij zit immers standaard bij het lidmaatschap) en zo meer zouden we best aan die mensen kunnen kwijtraken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
kwaliteit is weldegelijk boeiend...
Daarom kreeg de TPG de bezorging van de TV-gidsen weer in handen...
En als Selektmail al beroerde cijfers heeft qua kwaliteit (schijnt dat ze al moeite hebben om 95% van de post juist te bezorgern), kan ik me zo voorstellen dat het wel mee zal vallen met de concurrentie van de sociale werkplaatsen...
De fout bezorgde post komt uiteindelijk bij de TPG terecht...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees vooral om het behoud van stukken waarvan de kwaliteit van de bezorging niet zo boeiend is. Een laag tarief kan dan voor de klant een voordeel opleveren wat opweegt tegen het nadeel van een gedeelte post dat "verloren" gaat. De dag dat die gassies gerechtelijke brieven gaan rondbrengen zal wel nooit komen, maar bijv. catalogi, de ANWB-kampioen (veel mensen boeit het niet of ze 'm krijgen, hij zit immers standaard bij het lidmaatschap) en zo meer zouden we best aan die mensen kunnen kwijtraken.
Gelukkig zijn een aantal grote klanten weer teruggekomen, omdat ze de kwaliteit toch belangrijker vinden en de post toch graag willen versturen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees vooral om het behoud van stukken waarvan de kwaliteit van de bezorging niet zo boeiend is. Een laag tarief kan dan voor de klant een voordeel opleveren wat opweegt tegen het nadeel van een gedeelte post dat "verloren" gaat. De dag dat die gassies gerechtelijke brieven gaan rondbrengen zal wel nooit komen, maar bijv. catalogi, de ANWB-kampioen (veel mensen boeit het niet of ze 'm krijgen, hij zit immers standaard bij het lidmaatschap) en zo meer zouden we best aan die mensen kunnen kwijtraken.
hehehe volgende week iig vrij en voor de week daarop is het nog niet zekerquote:Op maandag 12 september 2005 13:13 schreef Elusive het volgende:
boohooo 2 weken vakantie voorbij, morgen weer gleufjes vullen![]()
Ik mag hopen voor dinsdag...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Hooghoudt het volgende:
Is het morgen weer AH-Bonus-folder-tijd, of zijn die voor dinsdag?
Voor zover ik het heb meegekregen dinsdag AH en donderdag prijzencircus. Verder nog de Gamma.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Hooghoudt het volgende:
Is het morgen weer AH-Bonus-folder-tijd, of zijn die voor dinsdag?
Hier ook wel eens gebeurd, dat een zaterdagkracht 's ochtends met nogal onvaste tred te postbussen binnen wankelde. Om hem heen een overvloedige geur van aftershave, duidelijk bedoeld om een enorme kegel te verhullen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:48 schreef OMG het volgende:
Ook was er iemand zo slim om zich eerst de tering in te zuipen gisteravond en dus vanochtend zich te verslapen en de laatste 5 minuten van het vossen binnen te komen en mee te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |