abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30454544
Het was idd iets meer post dan vorige week, veel spinnenwebben gehapt weer Echt extreem veel dit keer.... lekker op het gemakje gelopen, was nog iets aan de hand met 13 jarige mannetjes ofzo in mn 2e wijk, politie erbij etc... Vage shit Nu gelukkig klaar, ik ga maar ff slapen.... was om half 3 van renz0r's feestje terug gister, en toen ik erin lag kon ik niet slapen van de onweer, 5 uur pas in slaap gevallen,en half 8 ging de wekker weer
† The 3 Kings †
pi_30454636
Hier had de HSM kuren, waardoor één wijk steeds ongesorteerd werd uitgepoept...

Uiteindelijk moest 'ie in the old-school way worden ingegooid en gezet...
(en 't was al behoorlijk druk door al die nep IKEA-boekjes, dus 't was een latertje...)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30454942
En zoals iedereen heeft kunnen lezen in hetzij de Telegraaf danwel op IntranetMail krijgen we er weer concurrentie bij, in de vorm van de sociale werkplaatsen. Die gaan vanaf 2006 ook post rondbrengen. De directeur van dat zooitje verkeert in de mening dat ze dat best kunnen. Lees: Dat iedere zwakbegaafde ons werk kan doen. Nou bedankt, he.
Opvallend is dat in het artikel staat dat ze al een tijdje post voor de postbussen sorteren. Vreemd, hebben de sociale werkplaatsen eigen postbussen? Ik heb ze in onze postbussenruimte nog nooit gezien. We krijgen hier wel zakken vol binnen van bijv MailMerge maar die moeten wij zelf uitsorteren!
Op diverse internetfora zie ik dat dit veel mensen zorgen baart, maar er zijn er ook die blij zijn, want meer concurrentie betekent meer te kiezen voor de klant. Helaas vergeten ze dat de klant de AFZENDER van de post is, als jij iets bestelt bij bol.com kan je niet kiezen door wie het bezorgt wordt. En zo'n bedrijf kiest meestal de goedkoopste. Kwaliteit is kennelijk minder boeiend.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_30455094
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En zoals iedereen heeft kunnen lezen in hetzij de Telegraaf danwel op IntranetMail krijgen we er weer concurrentie bij, in de vorm van de sociale werkplaatsen. Die gaan vanaf 2006 ook post rondbrengen. De directeur van dat zooitje verkeert in de mening dat ze dat best kunnen. Lees: Dat iedere zwakbegaafde ons werk kan doen. Nou bedankt, he.
Opvallend is dat in het artikel staat dat ze al een tijdje post voor de postbussen sorteren. Vreemd, hebben de sociale werkplaatsen eigen postbussen? Ik heb ze in onze postbussenruimte nog nooit gezien. We krijgen hier wel zakken vol binnen van bijv MailMerge maar die moeten wij zelf uitsorteren!
Op diverse internetfora zie ik dat dit veel mensen zorgen baart, maar er zijn er ook die blij zijn, want meer concurrentie betekent meer te kiezen voor de klant. Helaas vergeten ze dat de klant de AFZENDER van de post is, als jij iets bestelt bij bol.com kan je niet kiezen door wie het bezorgt wordt. En zo'n bedrijf kiest meestal de goedkoopste. Kwaliteit is kennelijk minder boeiend.
kwaliteit is weldegelijk boeiend...

Daarom kreeg de TPG de bezorging van de TV-gidsen weer in handen...

En als Selektmail al beroerde cijfers heeft qua kwaliteit (schijnt dat ze al moeite hebben om 95% van de post juist te bezorgern), kan ik me zo voorstellen dat het wel mee zal vallen met de concurrentie van de sociale werkplaatsen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30455481
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

kwaliteit is weldegelijk boeiend...

Daarom kreeg de TPG de bezorging van de TV-gidsen weer in handen...

En als Selektmail al beroerde cijfers heeft qua kwaliteit (schijnt dat ze al moeite hebben om 95% van de post juist te bezorgern), kan ik me zo voorstellen dat het wel mee zal vallen met de concurrentie van de sociale werkplaatsen...
Ja, maar ik vrees vooral om het behoud van stukken waarvan de kwaliteit van de bezorging niet zo boeiend is. Een laag tarief kan dan voor de klant een voordeel opleveren wat opweegt tegen het nadeel van een gedeelte post dat "verloren" gaat. De dag dat die gassies gerechtelijke brieven gaan rondbrengen zal wel nooit komen, maar bijv. catalogi, de ANWB-kampioen (veel mensen boeit het niet of ze 'm krijgen, hij zit immers standaard bij het lidmaatschap) en zo meer zouden we best aan die mensen kunnen kwijtraken.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:40:26 #56
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_30456249
Iemand al de rode envelop van de belastingen gezien? Kan haast niet missen zou ik zeggen.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_30456889
Nope csar

Ontopic: Gelukkig volop zon en droog
Lekker korte broek aangehad. Nu regent het weer, maar ben allang klaar
Sliep wel laat door het onweer
pi_30457375
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, maar ik vrees vooral om het behoud van stukken waarvan de kwaliteit van de bezorging niet zo boeiend is. Een laag tarief kan dan voor de klant een voordeel opleveren wat opweegt tegen het nadeel van een gedeelte post dat "verloren" gaat. De dag dat die gassies gerechtelijke brieven gaan rondbrengen zal wel nooit komen, maar bijv. catalogi, de ANWB-kampioen (veel mensen boeit het niet of ze 'm krijgen, hij zit immers standaard bij het lidmaatschap) en zo meer zouden we best aan die mensen kunnen kwijtraken.
De fout bezorgde post komt uiteindelijk bij de TPG terecht...

Zoals al in het blaadje van vorige maand (of die daarvoor) stond, zijn bedrijven best geschokt als er iemand van de TPG een container vol foutlopers van de concurrent komt binnenrollen.

De ANWB weet hoe belangrijk de kwaliteit van de bezorging is... en anders komen ze er snel genoeg achter, zoals dat ook met de TV-gidsen gebeurde.
pi_30462528
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Gelukkig zijn een aantal grote klanten weer teruggekomen, omdat ze de kwaliteit toch belangrijker vinden en de post toch graag willen versturen.

Het niet juist bezorgen van poststukken (door TPG of een ander bedrijf) zorgt voor een slechter imago van de postmarkt in het algemeen. Als een concurrent van TPG dus enorm veel post onjuist bezorgd, gaat het gehele beeld van de postmarkt omlaag. Als men het idee heeft dat post niet goed aankomt, zal men over het algemeen minder snel post gaan versturen en hier andere oplossingen voor verzinnen die wel betrouwbaar zijn. Het is dus voor TPG ook belangrijk dat de concurrenten juist bezorgen (hoe gek dat misschien kan klinken).
Daarbij komt ook kijken dat de meeste bedrijven wel weet hebben van de concurrentie, maar een heleboel mensen weten niet eens van de liberalisatie. Hoevaak ik niet een klacht heb gekregen (op straat, maar ook via de Klantenservice en dus via m'n teamcoach) van verkeerd bezorgde post dat uiteindelijk van Selektmail of Sandd bleek te zijn Iedere keer leg ik de ontvangers dan uit over de vrijgegeven postmarkt, maar ik heb het gevoel dat het nog lang gaat duren voordat men de gedachte Post = PTT uitgewist heeft.
pi_30463540
De sociale werkplaatsen bezorgen hier al jaren post. Gaat lang niet altijd goed, komt veel via ons terug wat dan netjes beport wordt
pi_30510961
Lieve tpgers uit Enschede. Wie kan mij vertellen hoelaat de post in de Wesselerbrink (Zuid) bezorgd wordt?
pi_30511097
Hahaha Ik denk dat dat een beetje verschilt per dag, ligt er maar net aan hoe druk het is, en of het een ochtend of middagwijk is!
† The 3 Kings †
pi_30511792
boohooo 2 weken vakantie voorbij, morgen weer gleufjes vullen
  maandag 12 september 2005 @ 13:16:57 #64
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30511865
quote:
Op maandag 12 september 2005 13:13 schreef Elusive het volgende:
boohooo 2 weken vakantie voorbij, morgen weer gleufjes vullen
hehehe volgende week iig vrij en voor de week daarop is het nog niet zeker
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:18:03 #65
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_30631618
Morgen later beginnen
Gisteren naar ziekenhuis geweest voor verwijdering twee verstandskiezen, leek me niet echt fijn om morgen 9 uur te moeten werken onder de pijnstillers
Hoef nu alleen m'n twee wijkjes voor te bereiden en weg te brengen, postbussen en pakketscannen wordt overgenomen
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:27:03 #66
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_30636907
Is het morgen weer AH-Bonus-folder-tijd, of zijn die voor dinsdag?
Nicht ärgern, nur wundern!
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:38:34 #67
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_30637219
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik mag hopen voor dinsdag...
nouja, de helft van de adressen in mijn dienst hoeft ze toch niet te hebben (bedrijventerrein).
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_30638095
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Hooghoudt het volgende:
Voor zover ik het heb meegekregen dinsdag AH en donderdag prijzencircus. Verder nog de Gamma.
pi_30647879
Morgen mag ik ook weer rijden
Probleem is alleen dat ze de winkelstraat hebben afgesloten ivm een braderie/feest achtig gebeuren. Ik moet er zo'n 10 keer op een dag door heen, dus dat wordt nog wat
pi_30647935
Morgen wel of geen HAH??? In heel Nederland???

[ Bericht 1% gewijzigd door NY_Giant op 16-09-2005 21:46:48 ]
pi_30647967
Nee, geen HAH morgen.
pi_30648126
Ok, mooi!!!
pi_30661407
Ik had helemaal geen zin en was totaal niet vooruit te branden.

Ook was er iemand zo slim om zich eerst de tering in te zuipen gisteravond en dus vanochtend zich te verslapen en de laatste 5 minuten van het vossen binnen te komen en mee te helpen.

Drie rode bakken met een heleboel dingen van iets genaamd Marq die allemaal onderste boven tussen de rest van de post zaten. Enorm irritant.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_30663152
Goeiemorgen, eehm, middag iedereen! Kramerica-Industries had vandaag voor de verandering een daggie vrij. Ik hoorde nml pas dat opgebouwd verlof niet eeuwig houdbaar is (vervalt na 5 jaar), dus het idee om alles op te sparen tot het moment dat ik wegga, en het dan als een soort "gouden handdruk" mee te krijgen, heb ik maar laten varen. Ik heb alleen al voor de zaterdag nog iets van 180 uur openstaan, (30 zaterdagen), dus ik ga toch maar wat vaker vrij nemen. Toch is het een vreemde gewaarwording, zo plotseling vrij op zaterdag.
Ik heb zo'n vermoeden dat het vandaag op "mijn" vestiging een rustige dag is. Op de een of andere manier is het altijd rustig als ik vrij heb, en druk als ik moet werken.
De Post heeft me zowaar nog proberen te bellen vandaag, want ik had een voicemailbericht waarop wat gestommel te horen was, en een stem op de achtergrond die zei "hij legt zeker nog in ze nest!" Daarna werd er opgehangen dus ik neem aan dat het al is opgelost.
pi_30663241
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 12:48 schreef OMG het volgende:
Ook was er iemand zo slim om zich eerst de tering in te zuipen gisteravond en dus vanochtend zich te verslapen en de laatste 5 minuten van het vossen binnen te komen en mee te helpen.
Hier ook wel eens gebeurd, dat een zaterdagkracht 's ochtends met nogal onvaste tred te postbussen binnen wankelde. Om hem heen een overvloedige geur van aftershave, duidelijk bedoeld om een enorme kegel te verhullen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')