Ja, staat in de OP van het PSV-topic. Alleen werkt het volgens mij nu niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat kaartje er al?
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat kaartje er al?
Ooo oke top! zien er ook leuk uit!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de banners gemaakt door Quasar in de OP gezet omdat ze speciaal voor de wedstrijdtopics gemaakt waren. De banners zijn te vinden in de pouletopics.
Dat krijg je ervan als je het door een ander laat doenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]in de OP van t PSV topic, hij is nog wel erg onvolledig
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:
als ie t niet meer doet kunnen we isschien onze vaste kaartjes maker Appelsientje lief aan kijken voor een nieuwe kaartje
Hij staat er in ieder geval nu alvast in.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]in de OP van t PSV topic, hij is nog wel erg onvolledig
Pyth, Knep en rubbereend in V (en nog iemand maar ben k vergeten)quote:Op woensdag 7 september 2005 11:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag wel ff uitzoeken waar iedereen zit... ga zo ff eten
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:39 schreef Bobu het volgende:
[..]
Stoere jongen, tyf gewoon op. Het niveau "Pisvlek" ga je maar op andere fora verkondigen.
Met betrekking tot de aankopen ben ik positiever dan de meeste. Reiziger vind ik een zeer goede zet. Ball is afwachten, maar ken hem nog uit mijn CM-periode en toen was het een topper
Dat we het in de CL moeilijk gaan krijgen lijkt me duidelijk. Net als 2 jaar geleden de openingsthuiswedstrijd tegen Monaco de sleutelwedstrijd was (1-2 verlies) zal dat dit jaar Schalke worden. Er MOET gewonnen worden m.i. Met de CL gewoon op X overigens.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:03 schreef DIJK het volgende:
[..]
Mocht iemand dat nog doen, ik zit op LL. (ach ik ben dr iig bij
)
Ik snap wel dat je eindelijk een keer goed voetbal wilt zienquote:Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef Le-proffesseur het volgende:
Le prof heeft ook een passe partout plekje... Kuch..jajaja en dat als Feijenoord fan!!![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je eindelijk een keer goed voetbal wilt zien
Ik had trouwens ook een vriend mee genomen vorig jaar.. en die was voor Ajax
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje
k denk dat er nog wel wat users bij gaan komen DD zal ook wel een passe partout hebben bijvoorbeeld
Ik heb dus hetzelfde.. maar voor mij geldt het maar voor 1 wedstrijd.. de rest probeer ik te volgen in Australië ..quote:Op woensdag 7 september 2005 13:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helaas niet. Kan een keer niet en ga geen PP kopen voor 2 wedstrijden. Misschien losse kaarten. Helaas...
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
dat schalke logo had beter afgewerkt kunnen worden sien
morgen nog even een halve dag vrij vragen voor dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |