quote:E 20,00 voor groepen vanaf 20 personen
E 24,00 voor volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar
Rustiger dan het weekend.. sim-pelquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hoezo ook doordeweeks echt? Wie verzint dat nou? werken jullie niet ofzo![]()
yeah!quote:Op woensdag 7 september 2005 07:17 schreef creno het volgende:
ik heb toevallig gehoord dat marky-mark ook wel eens mee kon gaan
ALS ik ga, en je woont niet te ver uit de buurt/route kan je wel met mij mee denk ik? Of gaan we met zijn allen met het OV?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:07 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop wel dat ik met iemand mee kan rijden...
Hij zou het in zijn agenda zetten.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
yeah!
zeker, of bijna zeker? en komt zijn vriendje ook mee?
Weer een twijfelkontje minderquote:Op woensdag 7 september 2005 13:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hij zou het in zijn agenda zetten.
Als je ziek zou zijn moest je ze ook inhalen, en ziek zijn is niet eens leukquote:Op woensdag 7 september 2005 14:13 schreef petre86 het volgende:
woensdag... mijn drukste dag qua college's, zeker de 12e oktober.. 3 stuks van 2 uur elk..
damn... * petre86 nog twijfelt..
jah, zat al te denken.. ik zeg dat ik dan een afspraak in het ziekenhuis heb voor een onderzoek oid..quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je ziek zou zijn moest je ze ook inhalen, en ziek zijn is niet eens leuk
't is maar 24 euro!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kan niet ivm geld. Kom dan net terug van London... sorry!
20 euro, we gaan voor de groepskorting remember!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:01 schreef Vlarp het volgende:
't is maar 24 euro!
Nou ja, jammer, volgende keer beter!
+ vervoer erheen + eten/drinken + souvenirs...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is maar 24 euro!
Nou ja, jammer, volgende keer beter!
Er komen meer mensen vanuit Amsterdam of omgeving.. regel vervoer?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
+ vervoer erheen + eten/drinken + souvenirs...
Ik weet vrijdag of London 100% doorgaat.zo niet ga ik natuurlijk absoluut mee!
Wil je me zo graag meehebben dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er komen meer mensen vanuit Amsterdam of omgeving.. regel vervoer?
Nou, je bent nog nooit op een meet verschenen, dus het wordt tijdquote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wil je me zo graag meehebben dan?![]()
Ik moet ff afwachten hoeveel salaris ik krijg....
want volgende maand gaat alles naar London qua shoppen
Ik heb niet jouw budgetquote:Op woensdag 7 september 2005 15:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, je bent nog nooit op een meet verschenen, dus het wordt tijd![]()
uhm.. shoppen in Londen?New York!
Genoeg voor NYquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wil je me zo graag meehebben dan?![]()
Dat zeg je nuquote:
Jij komt gewoon!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin in onbeperkt spareribs etenStaat dat op het programma?
Eerst ff Becam vragen of het wel KAN dan he trouwens... Ik dan....
quote:
En jij komt ook..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef wizarddragon het volgende:
*kijkt*
Hee, die ken ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 05:32 schreef XMN8R het volgende:
Ik ken zelfs een [HOMO]-fokker met connecties bij een restaurantje vlakbij de Efteling!
Echt niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |