Ze zijn toch gestopt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
ben benieuwd of daar seizoen 6 van uit komt
veel te spannend
everwoodquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het is één van de weinige series die ik niet vooruit kijk, Everwood is er ook zo één . . .![]()
maar maar dat kan toch niet?quote:
echt heel boeiend is het niet volgens mij..quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:33 schreef zwartedoos het volgende:
gaat desperate housewifes kijken
Geef mij de dochter maar . . .quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je bent n schatje...![]()
zo... nou gaat t weer over jou
Keizerkind of kutkind, jullie blijven allemaal aandachtsgeile hoeren.quote:
Ach... alles om te neuken he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En terecht.![]()
![]()
[..]
Keizerkind of kutkind, jullie blijven allemaal aandachtsgeile hoeren.![]()
Nee die heeft een raar hoofd, vandaar dat ze ook Raarie heet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geef mij de dochter maar . . .![]()
![]()
wrom niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:56 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
echt heel boeiend is het niet volgens mij..
Zij heeft niks wat de plaatselijke groenteboer niet kan bij assisteren . . .quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:58 schreef Tranceptor het volgende:
Nee die heeft een raar hoofd, vandaar dat ze ook Raarie heet...![]()
Moedertje is lekkerderquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zij heeft niks wat de plaatselijke groenteboer niet kan bij assisteren . . .![]()
hintquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En terecht.![]()
![]()
[..]
Keizerkind of kutkind, jullie blijven allemaal aandachtsgeile hoeren.![]()
Moedertje is geweldigquote:
Das idd minder danquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:07 schreef gekke_sandra het volgende:
Everwood zuigt. Desperate Housewives kan ik me niet op concentreren. Ik hoor net dat mijn economie leraar is overleden. Ik had weinig met die man, maar het suckt wel. Een van de weinige leuke herinneringen die ik aan mijn ex heb.. is dankzij die economie lessen.
ook datquote:
nee, ben geilquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef Tranceptor het volgende:
En? Iemand die een koekje wil?
Ben ik ff blij dat ik volzit en niet geil ben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee, ben geil
Ow nee ook dat zelfs niet![]()
Chocolate chip cookies zijn lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Mokster het volgende:
Wat heb ik nou aan n koekje?
Saaw?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef Tranceptor het volgende:
En? Iemand die een koekje wil?
Maar deze werd steeds lekkerderquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Mukie het volgende:
a lot like love is idd herkenbaar
lijkt mn oude "relatie" verspreid over 10j op
Als je nou gelijk gezegd had dat je chocolate chip cookies had!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Chocolate chip cookies zijn lekker
checkt fotoboek *man*quote:
Je denkt teveel\quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je nou gelijk gezegd had dat je chocolate chip cookies had!!
"Koekje" klonk zo... droog biscuitje... zeg maar....
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
Of iedereen even mee wil werken
Enquête over (bord)spellen
Done ook 28 is.quote:
ik neem aan dat je ashton bedoeldquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar deze werd steeds lekkerder![]()
Alleen jammer dat TS het vroeg aan mensen tussen de 11 en 13quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
[..]
Done ook 28 is.
Godt mag je niets weigeren
Maak je geen illusies, jij linkte ons dus geestelijk kom je blijkbaar niet veel verder.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat TS het vroeg aan mensen tussen de 11 en 13![]()
Daarom heb ik ook braaf meegedaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, jij linkte ons dus geestelijk kom je blijkbaar niet veel verder.![]()
Ik had van jou ook niet anders verwacht hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook braaf meegedaan![]()
Wie ben jij om te oordelen over mooi en lelijk?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:28 schreef petitlapin het volgende:
Ik snap niet waarom zo'n megaster als federer die toch ettelijke miljoenen heeft en waarschijnlijk genoeg vrouwelijke aanbidsters zo'n lelijke vriendin heeft
( ja, ik ben naar de USopen aan het kijken met mijn plofbuikje en zwanworstjes)
ik zeg niet dat het miss dracula is, ze is zo oud als federerer maar ze ziet er werkelijk tien jaar ouder uit, en is altijd zooooooooo ouderwets gekleed ( en haar kapsel is ook altijd zo ouderwetsquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:29 schreef Tranceptor het volgende:
Wie ben jij om te oordelen over mooi en lelijk?![]()
Augurk.![]()
Misschien wel echte liefde . . .quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:28 schreef petitlapin het volgende:
Ik snap niet waarom zo'n megaster als federer die toch ettelijke miljoenen heeft en waarschijnlijk genoeg vrouwelijke aanbidsters zo'n lelijke vriendin heeft![]()
wie ah een tenniserquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:28 schreef petitlapin het volgende:
Ik snap niet waarom zo'n megaster als federer die toch ettelijke miljoenen heeft en waarschijnlijk genoeg vrouwelijke aanbidsters zo'n lelijke vriendin heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |