Wat is er mis metquote:
Nee, ik eet van mijn toetsenbord.quote:
O, je schept je eten er vanuit de pan rechtstreeks op.quote:
Ik moet re4 nog halenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is samen met Resident Evil 4 het spel wat ik nog niet uitgespeeld heb.
Och, bij gebrek aan borden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, je schept je eten er vanuit de pan rechtstreeks op.![]()
Ja, je moet wat als arme student zijnde.quote:
Zwarte Doos!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:33 schreef zwartedoos het volgende:
gaat desperate housewifes kijken(jaja kom maar op met je opmerkingen)
Waarom is die kerstsmiley ineens zo hip?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je moet wat als arme student zijnde.![]()
you rang?quote:
Geen idee, ik gebruik m meestal als ik geen passende smiley kan vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom is die kerstsmiliy ineens zo hip?
Armoe troef dus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik m meestal als ik geen passende smiley kan vinden.
Kutserie, bekeken door kutwijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:33 schreef zwartedoos het volgende:
gaat desperate housewifes kijken(jaja kom maar op met je opmerkingen)
Hai haiquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:40 schreef Mukie het volgende:
hey gs
Heb je je kamer al?
@ Godt:hij is nog heulemaal niet vol
Zegt me niks . . .quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:18 schreef zwartedoos het volgende:
gatver ik zie me net toch een smerige reclame![]()
gaat over een nieuw soort toilet...iemand m gezien??
In ieder geval onnodig mijn beeld vullen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zegt me niks . . .
Maar wat doe jij hier ??
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zegt me niks . . .
Maar wat doe jij hier ??
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In ieder geval onnodig mijn beeld vullen.![]()
quote:
Da's balen danquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef zwartedoos het volgende:
lees mn weblog maar en daarna mag je lachen..
Dat je het weetquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
En daarna nieuwe afleveringen van Gilmore Girls. Het kan niet op. Wat een topavond.
quote:
... en een onbetrouwbare kuthoer!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee kutserie, bekeken door onbetrouwbare kuthoeren.![]()
Gilmore girls roeleert dan wel weer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
En daarna nieuwe afleveringen van Gilmore Girls. Het kan niet op. Wat een topavond.
ben benieuwd of daar seizoen 6 van uit komtquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
euj ff dimmen jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee kutserie, bekeken door onbetrouwbare kuthoeren.![]()
Heb heel seizoen 5 op mn pc staan maar geen tijd om te kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
ben benieuwd of daar seizoen 6 van uit komt
veel te spannend
Het moet ook altijd over jou gaan he, zo typisch vrouwen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
... en een onbetrouwbare kuthoer!!!
als een scheermesjequote:
moet je echt tijd voor maken, want die blijf je kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb heel seizoen 5 op mn pc staan maar geen tijd om te kijken.
Het is één van de weinige series die ik niet vooruit kijk, Everwood is er ook zo één . . .quote:
checkt profiel *man*quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
Je bent n schatje...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het moet ook altijd over jou gaan he, zo typisch vrouwen.
Ik ben met de keizersnede geborenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar jij bent een betrouwbare kuthoer, dat weet je toch?![]()
Ze zijn toch gestopt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
ben benieuwd of daar seizoen 6 van uit komt
veel te spannend
everwoodquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het is één van de weinige series die ik niet vooruit kijk, Everwood is er ook zo één . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |