everwoodquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het is één van de weinige series die ik niet vooruit kijk, Everwood is er ook zo één . . .![]()
maar maar dat kan toch niet?quote:
echt heel boeiend is het niet volgens mij..quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:33 schreef zwartedoos het volgende:
gaat desperate housewifes kijken
Geef mij de dochter maar . . .quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je bent n schatje...![]()
zo... nou gaat t weer over jou
Keizerkind of kutkind, jullie blijven allemaal aandachtsgeile hoeren.quote:
Ach... alles om te neuken he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En terecht.![]()
![]()
[..]
Keizerkind of kutkind, jullie blijven allemaal aandachtsgeile hoeren.![]()
Nee die heeft een raar hoofd, vandaar dat ze ook Raarie heet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geef mij de dochter maar . . .![]()
![]()
wrom niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:56 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
echt heel boeiend is het niet volgens mij..
Zij heeft niks wat de plaatselijke groenteboer niet kan bij assisteren . . .quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:58 schreef Tranceptor het volgende:
Nee die heeft een raar hoofd, vandaar dat ze ook Raarie heet...![]()
Moedertje is lekkerderquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zij heeft niks wat de plaatselijke groenteboer niet kan bij assisteren . . .![]()
hintquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En terecht.![]()
![]()
[..]
Keizerkind of kutkind, jullie blijven allemaal aandachtsgeile hoeren.![]()
Moedertje is geweldigquote:
Das idd minder danquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:07 schreef gekke_sandra het volgende:
Everwood zuigt. Desperate Housewives kan ik me niet op concentreren. Ik hoor net dat mijn economie leraar is overleden. Ik had weinig met die man, maar het suckt wel. Een van de weinige leuke herinneringen die ik aan mijn ex heb.. is dankzij die economie lessen.
ook datquote:
nee, ben geilquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef Tranceptor het volgende:
En? Iemand die een koekje wil?
Ben ik ff blij dat ik volzit en niet geil ben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee, ben geil
Ow nee ook dat zelfs niet![]()
Chocolate chip cookies zijn lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Mokster het volgende:
Wat heb ik nou aan n koekje?
Saaw?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef Tranceptor het volgende:
En? Iemand die een koekje wil?
Maar deze werd steeds lekkerderquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Mukie het volgende:
a lot like love is idd herkenbaar
lijkt mn oude "relatie" verspreid over 10j op
Als je nou gelijk gezegd had dat je chocolate chip cookies had!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Chocolate chip cookies zijn lekker
checkt fotoboek *man*quote:
Je denkt teveel\quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je nou gelijk gezegd had dat je chocolate chip cookies had!!
"Koekje" klonk zo... droog biscuitje... zeg maar....
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
Of iedereen even mee wil werken
Enquête over (bord)spellen
Done ook 28 is.quote:
ik neem aan dat je ashton bedoeldquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar deze werd steeds lekkerder![]()
Alleen jammer dat TS het vroeg aan mensen tussen de 11 en 13quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
[..]
Done ook 28 is.
Godt mag je niets weigeren
Maak je geen illusies, jij linkte ons dus geestelijk kom je blijkbaar niet veel verder.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat TS het vroeg aan mensen tussen de 11 en 13![]()
Daarom heb ik ook braaf meegedaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, jij linkte ons dus geestelijk kom je blijkbaar niet veel verder.![]()
Ik had van jou ook niet anders verwacht hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook braaf meegedaan![]()
Wie ben jij om te oordelen over mooi en lelijk?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:28 schreef petitlapin het volgende:
Ik snap niet waarom zo'n megaster als federer die toch ettelijke miljoenen heeft en waarschijnlijk genoeg vrouwelijke aanbidsters zo'n lelijke vriendin heeft
( ja, ik ben naar de USopen aan het kijken met mijn plofbuikje en zwanworstjes)
ik zeg niet dat het miss dracula is, ze is zo oud als federerer maar ze ziet er werkelijk tien jaar ouder uit, en is altijd zooooooooo ouderwets gekleed ( en haar kapsel is ook altijd zo ouderwetsquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:29 schreef Tranceptor het volgende:
Wie ben jij om te oordelen over mooi en lelijk?![]()
Augurk.![]()
Misschien wel echte liefde . . .quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:28 schreef petitlapin het volgende:
Ik snap niet waarom zo'n megaster als federer die toch ettelijke miljoenen heeft en waarschijnlijk genoeg vrouwelijke aanbidsters zo'n lelijke vriendin heeft![]()
wie ah een tenniserquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:28 schreef petitlapin het volgende:
Ik snap niet waarom zo'n megaster als federer die toch ettelijke miljoenen heeft en waarschijnlijk genoeg vrouwelijke aanbidsters zo'n lelijke vriendin heeft
ik vinnum heerlijk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
die ziet er niet uit in die film![]()
Al vind ik hem nooit speciaal
mevrouw vavrinec zal wel houden van de miljoenen dollars van onze federer jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:31 schreef ThunderChild het volgende:
Misschien wel echte liefde . . .![]()
![]()
En had je die al niet normalieter . . .![]()
Alles kan kapot, wat let je?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het miss dracula is, ze is zo oud als federerer maar ze ziet er werkelijk tien jaar ouder uit, en is altijd zooooooooo ouderwets gekleed ( en haar kapsel is ook altijd zo ouderwets)
quote:
jaloers op echte liefdequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mevrouw vavrinec zal wel houden van de miljoenen dollars van onze federer ja. Dat zal echte liefde zijn.
wat ik echt wil zeggen is dat als meneer federer magazijnier was in een zwanworstjesfabriek, mevrouw vavrinec geen relatie had aangeknoopt met die jongen
Zolang je maar met je gore hoerenpoten van hem afblijft...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vinnum heerlijk om naar te kijken
Pakken verkopen ze bij de supermarkt, suiker etc...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
en melismay, ja, met zijn kort haar is hij een pak lekkerder![]()
Sja passieloze liefde met een vent die vaak weg is of een lelijk wijf zijn met flink wat centen van je man....quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
jaloers op echte liefde
Hoe schattig![]()
Hij heeft wat met demiquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zolang je maar met je gore hoerenpoten van hem afblijft...![]()
![]()
Hey, dat doet toch elke vrouw. Zelfs jij zou voor een lelijk sport persoontje als een blok vallen . . .quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:32 schreef petitlapin het volgende:
mevrouw vavrinec zal wel houden van de miljoenen dollars van onze federer ja. Dat zal echte liefde zijn.
Hoezo dat ??quote:
verlenging van welk contract, ik ben niet helemaal meequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef Christine het volgende:Ik hoor net dat ik contractverlenging krijg tot januari
Ga lekker tennis kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
verlenging van welk contract, ik ben niet helemaal mee
Van mijn huidige baan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
verlenging van welk contract, ik ben niet helemaal mee
Gefeli !!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef Christine het volgende:Ik hoor net dat ik contractverlenging krijg tot januari
Jeej!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef Christine het volgende:Ik hoor net dat ik contractverlenging krijg tot januari
Dus toch niet die andere baan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef Christine het volgende:Ik hoor net dat ik contractverlenging krijg tot januari
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Christine het volgende:
Van mijn huidige baan.
Het was tot 1 oktober, maar ik mag nu tot 1 januari blijven
Nee, die andere baan had ik al geen goed gevoel over... en dit is tot januari, en dan heb ik dus nog tijd om in alle rust een andere baan te zoeken, vooral omdat ik precies over twee maanden mijn diploma in ontvangst neemquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dus toch niet die andere baan?
En in januari dan?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:40 schreef Christine het volgende:
Maakt meteen mijn blauwtje weer goed...
Haha was het zo saai dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb nog best aardige adviezen gegeven tussen het gapen door![]()
Geen zin in. Het is iig einde verhaal.quote:
Gefeliciteeeeeerd lieverdquote:Ik heb gehoord dat mn b-scriptie ook ok is als ik nog wat kleine aanpassinkjes doe.![]()
Smoesjes, tis omdat ik zei dat tennis niet boeiend isquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef petitlapin het volgende:
ashton![]()
, die heeft zich ook wel nogal een mokkel weten te versieren
necrofilie noem ik dat
zielig en niets moois aan, en vooral heeft hij lelijke ogen die ashton
Te weinig slaap... Had ik maar niet moeten gaan discussieren enzo...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Haha was het zo saai dan?
Kom anders eens lunchen in de CCH.
Kutpendule.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen zin in. Het is iig einde verhaal.
[..]
Gefeliciteeeeeerd lieverd![]()
Dilemma's hebben altijd wel een manier van zichzelf oplossen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik sta voor een dilemma. Twee favoriete bands van me treden tegelijkertijd op, in twee verschillende steden
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Mukie het volgende:
Smoesjes, tis omdat ik zei dat tennis niet boeiend is![]()
Welke twee en welke is er live beter is de vraag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik sta voor een dilemma. Twee favoriete bands van me treden tegelijkertijd op, in twee verschillende steden
Gezelligquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Te weinig slaap... Had ik maar niet moeten gaan discussieren enzo...
Doe ik!!
Frustichick.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
mukie, ik ben al een tennisfan toen ik nog in mijn wieg lag, als ik geen problemen had met mijn benen en moesten ze niet door elkaar gehakt en gekapt zijn, zou ik het nog spelen. Jij mag van tennis echt denken wat je wil hoor, ik vind het een heel mooie sport om naar te kijken;
ashton is echt een lelijkerd![]()
Ja, ik moet gewoon 1 band kiezen. Op de hoop de andere snel weer te zienquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Dilemma's hebben altijd wel een manier van zichzelf oplossen.
Gisteren had ik drie dilemma's, vandaag geen een
En zelfs m'n ma was lief aan de telefoon vandaag.
Om welke bands gaat het?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik moet gewoon 1 band kiezen. Op de hoop de andere snel weer te zien.
Welke bands?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik moet gewoon 1 band kiezen. Op de hoop de andere snel weer te zien.
Nou dat is het punt dus... beide bands zijn live geweldig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Welke twee en welke is er live beter is de vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |