JA, sterf verdoemde capslock baggertoets, STerF daN toch!!11!~quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef HuHu het volgende:
En die hoerige tyfus graf Caps-Lock van je schimmelpokken baggerpc is óók al stuk.
Maar natuurlijk waarde mede-forummer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef Keiichi het volgende:
Kun je het ook zonder vloeken of wat dan ook opnoemen?
Ik begrijp er namelijk geen ruk van![]()
Dat zou idd fijn zijn, was absoluut niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef PuPu het volgende:
Kan een modje trouwens even een toLowerCase() over de TT heen halen?
Benny, op het internet ben ik niet stoer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef BennyNL het volgende:
jij bent zo stoer!!! (op het internet)
Open er een nuttig topic over in DIG.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Maar natuurlijk waarde mede-forummer.
Mijn gsm wil niet naar behoren communiceren met mijn pc.![]()
Nuttige topics zijn niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:37 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Open er een nuttig topic over in DIG.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef HuHu het volgende:
Bluetooth is dan ook niet bedacht voor opa's.
Van iemand met zo'n avatar aanvaard ik geen kritiek!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:43 schreef Koewam het volgende:
Zegt opa.
Ja, opa's rikketik gaat er helemaal van bonzen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:50 schreef Houniet het volgende:
hou die rust opa
wel grappig jahquote:
Dan loopt'ie vast na 3 minuten het scherm "verbinden" te hebben weergegeven.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:53 schreef speedfreakssj het volgende:
en als je met dat BT IN je telefoon gaat ipv verzenden via de foon? doe ik ook altjd met me samsung.
alleen in uiterste noodquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Reageer je altijd op je eigen postings?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |