abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:25:38 #76
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30329328
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Idioot, er is 1 van je reactie weggehaald vanwege onnodig en grof uitschelden van een andere user, ...
Maar iemand voor idioot uitmaken mag wel !?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_30329397
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ja want hij is blauw en links. Die mogen dat.
pi_30329440
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik wist niet dat "idioot" een grof scheldwoord was.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30329481
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:12 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik heb die website gespeld, maar ik ben het woord niet tegengekomen.
http://www.eajg.nl/index.asp?navitemid=74
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_30329527
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als het tegen jouw kwetsbaar persoontje was gericht was het waarschijnlijk zo verwijderd. Fijn he die macht, heb je al een stijve?

Beunhaas.
pi_30329533
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:12 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Leg jij altijd mensen woorden in de mond?
Nee, normaal gesproken niet, nu wel. Maar vertel mij dan is, wanneer doet een normale hard werkende allochtoon het volgens jou wel goed?
pi_30329536
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef Pracissor het volgende:
Ik zou eigenlijk niks meer zeggen maar kan het niet laten.

2003
Boeken van de Franse revisionist Roger Garaudy circuleren in het 'umfeld' van Milli Görüs in Duitsland. Zo werden op de islamitische boekenbeurs in april 2003 in een Berlijnse Milli Görüs-moskee twee boeken van Garaudy ter verkoop aangeboden. Het betrof de titels Israel, Mitler ve Terör en Siyonizm Dosyasi.

In de artikelen van Necmettin Erbakan en in Milli Gazete staan steeds weer uitspraken die een duidelijke antisemitische en anti-democratische houding laten zien. Ook staan er steeds weer samenzweringstheorieën in de krant. Bijvoorbeeld in Milli Gazete van 10 december 2003: "De zionisten zijn wereldwijd de aanvoerder van de terreur [...] Het doel van de terroristen is de wereldheerschappij. De wereld is zich echter niet bewust van dit gevaar." Verder wordt er in dezelfde lijn beweerd: "Wat kunnen een handvol zionisten nou bereiken? Ze kunnen van alles aanrichten, omdat ze de baas over de USA zijn. Ze zijn het zenuwcentrum van deze wereldmacht binnengeslopen en kunnen doen wat hun belieft. De aanvoerder van de wereldwijde terreur zijn de zionisten. Als we deze mondiale terreur met een draak vergelijken, dan zijn de zionisten de kop, de USA het lichaam en de vrijmetselaarsloges, die zich wereldomvattend hebben georganiseerd, de armen van dit gedrocht. De taak van de gehele mensheid bestaat erin om zich van dit monster te ontdoen."
Milli Görüs-aanhangers in Duitsland publiceren dergelijke antisemitische uitspraken niet meer. In Turkije daarentegen schrijven aanhangers van deze religieuze stroming nog steeds antisemitische teksten.

En nog een stukje:

In oktober doet de voorzitter van de jongerenafdeling van de Milli Görüs, Mehmet Öztoprak, revisionistische uitspraken met betrekking tot de Armeense genocide en de holocaust in het vakblad De Journalist. Over de Armeense genocide zegt hij "dat is gewoon nooit gebeurd" en over het aantal joodse slachtoffers ten gevolge van de holocaust weet hij wel zeer relativerend te melden dat het "er hoogstens een paar duizend" waren.

En ik weet me nog te herinneren dat de overheid klaagde over het feit dat de Marokkaanse moskeeen geen goede samenwerking verleende op het gebied van het bestrijden van radicalisme, als iemand daar nog een bronnetje van heeft...
Milli Gurus Duitsland heeft hier natuurlijk niets mee te maken, het is een Nederlands initiatief. Daarnaast gaat het hier om belangenorganisaties en niet moskee'en, volgens mij haal je hier een paar zaken door elkaar.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:30:52 #83
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30329566
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bij ons thuis wel

idi·oot1 (de ~ (m.), -oten)
1 iem. die zwakzinnig is in de hoogste graad => krankzinnige
2 [bel.] scheldwoord voor iem. met een afwijkend standpunt of van afwijkend gedrag => dwaas

idi·oot2 (bn.)
1 zwakzinnig in de hoogste graad
2 [pej.] dwaas, mal => bespottelijk

Bovendien vind ik dat een moderator zichzelf wel wat hogere normen op mag leggen dan het gewone Fokvolk.
pi_30329570
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef BretsiG het volgende:

[..]

Als het tegen jouw kwetsbaar persoontje was gericht was het waarschijnlijk zo verwijderd. Fijn he die macht, heb je al een stijve?

Beunhaas.
Ah natuurlijk, daarom blijven reacties als de jouwe ook staan, om je ongelijk aan te tonen
Allah Al Watan Al Malik
pi_30329600
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Bij ons thuis wel

2 [bel.] scheldwoord voor iem. met een afwijkend standpunt of van afwijkend gedrag => dwaas

idi·oot2 (bn.)
In de nederlandse maatschappij niet. Integreren moet je. Maar nu weer ontopic graag, voor dit soort zaken is de Feedback beschikbaar. Ik wil niet de thread van praccisor verneuken, want het is een interessante discussie.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:32:45 #86
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_30329638
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Bij ons thuis wel

idi·oot2 (bn.)
Hahaha, je hebt em geowned Hyperdude

[ Bericht 1% gewijzigd door Vassili_Z op 06-09-2005 19:41:53 ]
Era Vulgaris
pi_30329643
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ah natuurlijk, daarom blijven reacties als de jouwe ook staan, om je ongelijk aan te tonen
Ja makkelijk, anders ga je op je bek.
pi_30329683
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef BretsiG het volgende:

[..]

Gaan we ontopic met zn allen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_30329697
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef BretsiG het volgende:

[..]

Ga eens even inhoudelijk en ontopic reageren
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:34:35 #90
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30329715
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In de nederlandse maatschappij niet. Integreren moet je. Maar nu weer ontopic graag, voor dit soort zaken is de Feedback beschikbaar. Ik wil niet de thread van praccisor verneuken, want het is een interessante discussie.
Je bent er zelf een beetje mee begonnen doordat je liet provoceren.

Maar ok; terug on-topic
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:34:50 #91
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30329726
quote:

[..]

Milli Gurus Duitsland heeft hier natuurlijk niets mee te maken, het is een Nederlands initiatief. Daarnaast gaat het hier om belangenorganisaties en niet moskee'en, volgens mij haal je hier een paar zaken door elkaar.
In oktober doet de voorzitter van de jongerenafdeling van de Milli Görüs, Mehmet Öztoprak, revisionistische uitspraken met betrekking tot de Armeense genocide en de holocaust in het vakblad De Journalist. Over de Armeense genocide zegt hij "dat is gewoon nooit gebeurd" en over het aantal joodse slachtoffers ten gevolge van de holocaust weet hij wel zeer relativerend te melden dat het "er hoogstens een paar duizend" waren.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_30329777
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gaan we ontopic met zn allen?
Ik ben al weg, dit soort discussies heb ik 5 jaar geleden tot in den treure gevoerd op www.
Mijn eindconclusie is dat er geen weg meer terug is en dat we met z'n allen niet heel oud gaan worden. Maar voor jullie: succes met leuteren.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:36:35 #93
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_30329785
quote:

[..]

Milli Gurus Duitsland heeft hier natuurlijk niets mee te maken, ....
Da's een kul argument wat ik ook welis hoor van Kozmic, als'ie de PvdA in't algemeen wil vrijwaren van iets idioots wat een gemeentelijke afdeling flikt.

En da's per definitie een kul argument.

De onderdelen zijn een deel van dezelfde organisatie, dragen dezelfde naam.

Dus wat de een flikt, straalt wel degelijk af op de ander. Anders kan het ene deel zich ook nog distancieren van het andere. Gebeurt ook niet.

Dus kan "Maar dat is een andere afdeling" voortaan achterwege blijven?
pi_30329795
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:34 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Er zullen inderdaad hypocriete organisaties tussen zitten, maar om aan de hand van die 1 of 2 dubieuze organisaties die ertussen zitten een geheel initiatief dat door tig organisaties is opgestart de grond in te boren vind ik wel erg voorbarig en niet rationeel.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:42:58 #95
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_30330049
quote:
maar om aan de hand van die 1 of 2 dubieuze organisaties die ertussen zitten een geheel initiatief dat door tig organisaties is opgestart de grond in te boren vind ik wel erg voorbarig en niet rationeel.
En, als, zeg de LPF nu ineens krachten bundelt met de VVD, Geert wilders en de NVU, vind je dat dan ook?
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:43:31 #96
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_30330066
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:04 schreef RuiDaSilva het volgende:
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf

Zegt genoeg lijkt me, al die vriendelijke allochtonen
.,...die zo worden door deze door-de-nederlanders-verkutte-samenleving
Era Vulgaris
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:44:55 #97
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_30330116
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:42 schreef ExTec het volgende:

[..]

En, als, zeg de LPF nu ineens krachten bundelt met de VVD, Geert wilders en de NVU, vind je dat dan ook?
LPF is opperwezel met een eredoctoraat in het schijnhelig zijn, op de voet gevolgd door de VVD. Alleen de NVU is eerlijk. En maar goed ook, anders zouden die eikels veel meer stemmen krijgen.
Era Vulgaris
pi_30330150
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:42 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Omdat de NVU meedoet betekent het niet meteen dat het een slecht initiatief zou zijn. Ik zie het als twee aparte zaken. Wat is het doel van het initiatief, is dat iets positiefs of iets negatiefs. Indien het iets positiefs iets, kan het mij een stuk minder schelen wat voor organisaties erachter zitten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30330154
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus wat de een flikt, straalt wel degelijk af op de ander.
Het straalt alleen weldegelijk af op de ander als je zegt dat het kul is om ze niet apart te zien omdat wat de een flikt, weldegelijk afstraalt op de ander. En zo is het cirkeltje rond.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:48:15 #100
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30330232
quote:
Met de demonstratie willen ze een geluid laten horen tegen de ''riskante ontwikkelingen in de maatschappij''. Ook willen ze oproepen samen te werken aan een ''vreedzame en fatsoenlijke samenleving, waar eenieder in vrijheid en veiligheid kan leven.''
Nou, het land uitzetten lijkt me. Dit kan echt niet.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')