abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30532394
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:33 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Of je zwembroek over je onderbroek aantrekken (dat is al dom ) en dan nog 's lekker gaan zwemmen

Don't ask
Een vriend van me heeft wel eens z'n telefoon in de zakken van z'n zwembroek gedaan en is toen wat later nietsvermoedend het water in gesprongen
pi_30533528
Als ik met vriendinnetje bel, zeg ik af en toe wel eens sweety tussendoor, laatst bellen met kameraad hij heel verhaal.. en ik ja sweety (had nog niks door) kameraad ben je sweety niet ik: huh? (toen begon t pas tot me door te dringen) CRAP

een onbewuste blunder eigenlijk hehe
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_30534269
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:35 schreef IkWasHier het volgende:
Wat gebeurt er nou precies als je op MSN op F5 drukt...
Niets.

Laatst ook eens wakker geworden door de wekker, naar beneden gegaan, brood gesmeerd en dan de tv aan teletekst en herhalingen van het laatste nieuws kijken....
Dan hoor je van boven opeens: "Wat doe je daar beneden het is half 3 's nachts".
Ik had blijkbaar gedroomd dat mijn wekker ging en ben routinematig mijn ochtendritueel begonnen

Mijn brood maar in de koelkast gedaan en weer gaan slapen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_30539760
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:42 schreef GrupoBalanca het volgende:
Als ik met vriendinnetje bel, zeg ik af en toe wel eens sweety tussendoor, laatst bellen met kameraad hij heel verhaal.. en ik ja sweety (had nog niks door) kameraad ben je sweety niet ik: huh? (toen begon t pas tot me door te dringen) CRAP

een onbewuste blunder eigenlijk hehe
Ik heb ook wel eens m'n toenmalige vriendin gebeld, en gezegd 'hoi schat, [verhaal]', waarna ik haar moeder aan de lijn bleek te hebben.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:44:42 #180
90397 koning_leeuw
De Afrikaanse vlakte.
pi_30541228
ik heb regelmatig dat ik met de afstandsbediening van mijn tv naar beneden loop om iets uit de koelkast te pakken en dan boven erachter komen dat de afstandsbediening in de koelkast ligt.

Ook heb ik het wel is meegemaakt dat ik ging zwemmen in het zwembad en vlak voordat ik in het bad dook erachter kwam dat ik mijn sokken nog aan had
pi_30542972
niet echt leuk maar wel vet irritant:
heb een paar spijkerbroeken met knoopjes. als ik die aangehad heb en daarna een broek met een rits trek ik vaak de rits kapot omdat ik hem zo open als een knoopjesboek. zo zijn er al 4 broeken overleden en bij 2 keer gebeurde het me niet thuis zodat ikmet een kapotte gulp over straat moest
pi_30543016
onbewust een savegame deleten
pi_30550283
Verkeerd om op je fiets gaan zitten is ook dom
Moet hier wat komen te staan ofzo....
pi_30551999
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:17 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Een vriend van me heeft wel eens z'n telefoon in de zakken van z'n zwembroek gedaan en is toen wat later nietsvermoedend het water in gesprongen
Dat heb ik GVD ook eens gedaan
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30558257
Vanmiddag nog,
Moest even naar de printer om wat te printen, loop ik naar de koffieautomaat.
Pas toen ik me afvroeg waar mijn kopje was bedacht ik dat ik helemaal niet naar de automaat moest
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_30559916
Ik had een keer een blikje cola en een zakje M&Ms. Ik wilde toen wat M&m's pakken, maar pakte het blikje cola en giette cola op mijn hand.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_30559959
' Waar is verdomme de telefoon?'

.........

' In je hand muts'

..........

'Ow '
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_30560792
Vorig jaar op stage, het was 's morgens vroeg en ik kom binnenlopen en ik moest langs de receptie door een glazen deur (waar alleen de deurklink zichtbaar is). Ik had niet in de gaten dat ie dichtzat dus ik knal er zo met m'n gezicht tegen aan !

Die receptioniste keek zo van WTF doe jij nou
pi_30560844
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_30561400
paar weken geleden nog :-|

het was warm en zonnig en ik moest boodschappen doen, uiteraard zet je dan je zonnebril op.
Ik kwam thuis, doos boodschappen in mijn hand, zonnebril nog op. Ik loop in de keuken en zet de doos neer en vraag me af waarom het zo donker is en doe vervolgens het licht aan :-| oops.. zonnebril nog op..

stomme actie.. maar wel grappig
Don't be aroused by my confession, unless you don't give a good goddamn about redemption...
pi_30565132
whehe heb ook wel eens dat ik naar badkamer loopt om alvast de douche aan te zetten.. waarbij ik ook de licht aan doe.. ga ik ff terug naar mn kamer.. voor schone kleren afijn.. loop weer naar de badkamer.. en doe ik het licht uit wilde de licht aan doen, terwijl ie al aan was.. heb ik best vaak eigenlijk
pi_30565504
ik heb echt heel vaak van die JD-momenten waar ik dan iets totaal debiels zeg wat totaal niet op de situatie van toepassing is (iedereen die scrubs weleens heeft gezien weet wat ik bedoel)
  woensdag 14 september 2005 @ 12:17:35 #193
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_30568222
Er werd mij thuis gevraagd om koffie te zetten... dus dat doe ik...
even later... uhm... jij had toch koffie gezet???

Ja....

Moet je wel de koffie kan eronder zetten
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_30568308
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef IkWasHier het volgende:
Verkeerd om op je fiets gaan zitten is ook dom
of vergeten dat je een herenfiets hebt
pi_30568336
Ik heb zondag nog de folder van de pizeria in de koelkast gelegd nadat ik besteld had
Live it!
pi_30569788
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef Brennie het volgende:
' Waar is verdomme de telefoon?'

.........

' In je hand muts'

..........

'Ow '
Alternatief: waar is mijn zonnebril? Die heb je op.....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 14 september 2005 @ 20:47:28 #197
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_30582992
Ik had net ook weer wat stoms hoor!
Ik pak een glas drinken, doe er ijsklontjes in, ik wil het laatste ijsklontje in mijn glas doen en tegelijk de dop op de fles doen en je raad het al...
Ja hoor! De dop in het glas en proberen het ijsblokje op de fles te doen
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_30583036
Haarspray onder m'n oksels
pi_30583211
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef Faithz het volgende:
Jarenlang dezelfde route nemen naar het werk.. daarna een nieuwe baan krijgen die de andere kant uit ligt. Dat ging 3 dagen goed en dan toch dag 4 voor de deur van je oude baas staan..
Dat heb ik ook wel eens gehad met mijn school en de bieb. De helft van de route is gelijk, daarna moet je de andere kant op. Ben ik bijna bij school, bedenk ik me dat ik naar de bieb wou
pi_30584876
met de fiets boodschappen gaan halen, om later te voet met 2 tassen vol met boodschappen thuis aan te bellen en stug tegenover men moeder volhouden dat ik te voet was.

Zat met men hoofd ergens anders en heb die dag veel en hard kunnen lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')