Een vriend van me heeft wel eens z'n telefoon in de zakken van z'n zwembroek gedaan en is toen wat later nietsvermoedend het water in gesprongenquote:Op maandag 12 september 2005 20:33 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Of je zwembroek over je onderbroek aantrekken (dat is al dom) en dan nog 's lekker gaan zwemmen
![]()
![]()
![]()
Don't ask![]()
Niets.quote:Op maandag 12 september 2005 16:35 schreef IkWasHier het volgende:
Wat gebeurt er nou precies als je op MSN op F5 drukt...
Ik heb ook wel eens m'n toenmalige vriendin gebeld, en gezegd 'hoi schat, [verhaal]', waarna ik haar moeder aan de lijn bleek te hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:42 schreef GrupoBalanca het volgende:
Als ik met vriendinnetje bel, zeg ik af en toe wel eens sweety tussendoor, laatst bellen met kameraad hij heel verhaal.. en ik ja sweety (had nog niks door) kameraadben je sweety niet ik: huh? (toen begon t pas tot me door te dringen) CRAP
![]()
een onbewuste blunder eigenlijk hehe
Dat heb ik GVD ook eens gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft wel eens z'n telefoon in de zakken van z'n zwembroek gedaan en is toen wat later nietsvermoedend het water in gesprongen
of vergeten dat je een herenfiets hebtquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef IkWasHier het volgende:
Verkeerd om op je fiets gaan zitten is ook dom
Alternatief: waar is mijn zonnebril? Die heb je op.....quote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef Brennie het volgende:
' Waar is verdomme de telefoon?'
.........
' In je hand muts'
..........
'Ow '
Dat heb ik ook wel eens gehad met mijn school en de bieb. De helft van de route is gelijk, daarna moet je de andere kant op. Ben ik bijna bij school, bedenk ik me dat ik naar de bieb wouquote:Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef Faithz het volgende:
Jarenlang dezelfde route nemen naar het werk.. daarna een nieuwe baan krijgen die de andere kant uit ligt. Dat ging 3 dagen goed en dan toch dag 4 voor de deur van je oude baas staan..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |