Dat deed ik eens met de IR-ontvanger van m'n muis, in plaats van m'n muisquote:Op woensdag 14 september 2005 22:30 schreef ChrisJX het volgende:
Met je telefoon proberen een venster te openenDat krijg je als dat ding naast je muis ligt
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef harteloos het volgende:
tandenborstel onder het zeeppompie doorgehaald
Wow, das ernstig. Hoe kun je dit in vredesnaam doen man? Ik bedoel...?quote:Op maandag 12 september 2005 02:11 schreef webspider het volgende:
Ik laat regelmatig mijn afstandsbediening in de koelkast liggen
Je loopt naar je koelkast, opent de deur, legt je AB erin omdat je wat oppakt, haalt het eruit en laat AB liggenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:33 schreef Spammert het volgende:
[..]
Wow, das ernstig. Hoe kun je dit in vredesnaam doen man? Ik bedoel...?![]()
Herkenbaar! Heb ook vaak de omgekeerde versie meegemaakt. Denken dat een pak bijna leeg is en dan met weinig kracht een enorm zwaar pak op proberen te tillen...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:55 schreef ACT-F het volgende:
* Een bijna lege pak melk met de kracht oppakken van een volle pak melk. De melkpak schiet omhoog en de sputters komen recht in je gezicht terecht![]()
O, dat heb ik zo vaakquote:Op donderdag 15 september 2005 18:23 schreef babba het volgende:
Vanmiddag uit school, fiets ik op een fietspad langs de weg, komt er een auto langs die toeterd en steekt z'n hand op richting mij, ik steek zo automatisch mijn hand op terug, bleek het voor diegene te zijn die achter mij fietst
Dude...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:26 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Rij ik op de snelweg, me gedachten er niet echt bij, draai ik zo t contactslot om(moter dus helemaal uit)
Dacht schijnbaar dat ik alweer thuis was ofzo![]()
Ik zet hem standaard in zijn vrij als ik het contactslot uitdraai.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef Tique3 het volgende:
je motor kan niet uitgaan bij die snelheid, misschien als je je koppeling in hebt maar anders betwijfel ik het toch echt
* erg bekendquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:36 schreef Natalie het volgende:
De kaasschaaf in de koelkast leggen, de theepot ook.
Eens was ik m'n borstel kwijt. Bleek ie te liggen in de krantenbak.
Oh, en ik heb mijn vork ook eens in de container gegooid ipv in de vaatwasser
Heb ik ook een keer gedaan tijdens mijn rijlessen, mooi voorsorteren, even wachten en daarna mooi rechtdoor rijdenquote:Op zondag 18 september 2005 12:30 schreef GrupoBalanca het volgende:
Tijd terug al, tijdens 1 van mijn eerste rijlessen.. stond bij stoplicht, moest links af.., wij druk in gesprek over alles en nog wat.. afijn stoplicht gaat op groen.. ik geef gas, en vergat gewoon dat we links af moesten (wilde recht door)gevolg dat opeens mijn rij-instructeur aan mijn stuur begon te hangen als een bonobo-aapje..om naar links te draaien, gelukkig had ik het snel door.. kon me zelf echt voor me kop slaan
Een zelfde soort situatie:quote:Op donderdag 15 september 2005 19:07 schreef boertie het volgende:
Na een avondje disco een half uur naar je fiets lopen zoeken, en dan de halve fietsenstalling bij elkaar vloeken ondat je denk dat je fiets gejat is. Dan schiet het je ineens te binnen dat je je fiets bij een vriend, die kortbij woont, geparkeerd had.
Lucky bastard!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wees consequent:
[..]
Vorige week zaterdag liep ik na een feestje met wat mensen door Kralingen, toen we besloten een broodje shoarma te gaan halen. Nadat ik bestelde bedacht ik me pas dat ik geen rooie eurocent bij me had. Ik leg het uit, zegt de lokale shoarmaTurk dat hij het snapt. En pakt vervolgens toch een broodje shoarma voor me in.![]()
Of eerst het pak openmaken en dan denken: O ja, ik moet nog schudden..quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:30 schreef BloodyLotte het volgende:
5. Yoghurt pakken en schudden met het bakje ipv het pak yoghurt.
Oeh, lijkt me wel heel smerigquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:18 schreef Scandalous het volgende:
De koelkast openen, een slok nemen uit een pakje drinken, en dan blijkt het kattenmelk te zijn![]()
![]()
Ach joh, als je kattenvoer op een toastje smeert denkt iedereen dat het paté isquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Oeh, lijkt me wel heel smerig![]()
* Mr.Happ-E eet vanaf nu NOOIT weer patéquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ach joh, als je kattenvoer op een toastje smeert denkt iedereen dat het paté is
Haha, heb ook een keer deodorant in me haar gespoten, was toen te druk met andere dingen en aan het dagdromen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:06 schreef Blue_MnM het volgende:
Deodorant in m'n haar gespoten moest dus haarspray zijn.
Ik heb een keer m'n Portemonnee in de vuilnisbak gegooid, dat moest ook iets anders zijn geloof ik.
Spelen met de stofzuigerknop dan krijg je zo'n autogasgeluidje... slecht he
![]()
Ik zet soms m'n bril goed op m'n neus als 'ie wat afzakt, ook als ik 'm helemaal niet op heb (onder de douche ofzo)quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef Bleet het volgende:
Ik heb ooit 1 keer in mijn leven mijn bril gezoch terwijl ik hem al op mijn hoofd hadMaar dat was om 6 uur s'ochtends dus het kon
![]()
Ook mooi beschreven van je, zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:29 schreef Spammert het volgende:
Ik stond afgelopen zaterdag in de videotheek waar ik in een hele lange rij stond.
Er waren 2 kassa's open. Ik was in gedachte en merkte op dat er een 3e meisje aan kwam lopen om te vragen wie nu aan de beurt was...![]()
Oei, wat toen kwam...![]()
"JA! WIJ!"... Iedereen, maar dan ook werkelijk iedereen keek me aan.
Een stuk of 30 mensen![]()
![]()
Heb ik ook wel eens gehad, genant ja. Maar je bent dus gelukkig niet de enigste.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:38 schreef Scandalous het volgende:
Bij de supermarktkassa weglopen zonder je boodschappen
Heel erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zet soms m'n bril goed op m'n neus als 'ie wat afzakt, ook als ik 'm helemaal niet op heb (onder de douche ofzo).
heb ik ook wel eens per ongeluk gedaan. Maar dan met van die deo met talkpoeder erin. Dat spul was echt niet meer uit mijn haar te krijgen. Ik het het moeten wassen met azijn voor dat het een beetje weg was.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:08 schreef Supper het volgende:
[..]
Haha, heb ook een keer deodorant in me haar gespoten, was toen te druk met andere dingen en aan het dagdromen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:29 schreef Spammert het volgende:
Ik stond afgelopen zaterdag in de videotheek waar ik in een hele lange rij stond.
Er waren 2 kassa's open. Ik was in gedachte en merkte op dat er een 3e meisje aan kwam lopen om te vragen wie nu aan de beurt was...![]()
Oei, wat toen kwam...![]()
"JA! WIJ!"... Iedereen, maar dan ook werkelijk iedereen keek me aan.
Een stuk of 30 mensen![]()
![]()
Heb ik vaak met mijn telefoon als ik aan het bellen ben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef Crizje het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar.
Of me op de fiets helemaal doodschrikken: Kut! Mijn fietsleutel is weg! Uiteraard zit die dan gewoon in mijn fiets.![]()
Check.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:38 schreef Scandalous het volgende:
Bij de supermarktkassa weglopen zonder je boodschappen
*highfive*quote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef wonderer het volgende:
Water in de waterkoker doen om thee te zetten en je na een tijdje afvragen waarom het zo lang duurt. En dan tot de ontdekking komen dat het ding niet aanstaat.
Dat is kut, dan baal je dus ook echt.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:00 schreef Clairvaux het volgende:
Als ik in de auto zit wil ik wel eens een sigaret opsteken.Laatst maakte ik een nieuw pakje open.
Deed het raam een stukje open om het propje van de verpakking weg te gooien en deed het raam
weer dicht. Toen pas besefte ik dat een nieuw pakje sigaretten op de A16 lag en ik
met het propje in mijn handen zat.Tsja,hoe suf kun je zijn.
Daar hebben ze prullenbakken voor uitgevonden, lamlul. Beetje propjes door het raam gooienquote:Op woensdag 21 september 2005 03:00 schreef Clairvaux het volgende:
Als ik in de auto zit wil ik wel eens een sigaret opsteken.Laatst maakte ik een nieuw pakje open.
Deed het raam een stukje open om het propje van de verpakking weg te gooien en deed het raam
weer dicht. Toen pas besefte ik dat een nieuw pakje sigaretten op de A16 lag en ik
met het propje in mijn handen zat.Tsja,hoe suf kun je zijn.
Hij of zij die zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hebben ze prullenbakken voor uitgevonden, lamlul. Beetje propjes door het raam gooienNet goed.
we zullen het er maar op houden dat je onbewust je rare gewoonte hier hebt onthuld. Overigens zie ik geen scheldwoord, of het moet "lamlul" zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:48 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Hij of zij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Daarnaast spreekt het niet voor je dat je een scheldwoord nodig hebt om je punt te maken.
Beetje triest.
Dat deed ik vanmorgen nog, ik wilde die hier nog postenquote:Op woensdag 21 september 2005 03:32 schreef niekepiekje het volgende:
Douchegel in mijn haar smeren!!!!![]()
Ik heb hier nog een jas van een vriend, en een van een vriendin hangen.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:05 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat is kut, dan baal je dus ook echt.!
Of je jas meenemen naar iemand. Hem even gebruiken om naar buiten te gaan en 'm ergens anders hangen.
Terug naar huis gaan en je jas zoeken en je dan bedenken dat je 'm vast niet hebt meegenomen omdat het toch lekker weer was.
Word je de volgende dag gesmst waarom je jas nog hier hangt.
Uhh... tsjaa....
Grappig dat je tegen een Beverwaarder zegt dat bepaalde(scheld)woorden normaalquote:Op woensdag 21 september 2005 08:55 schreef missC het volgende:
[..]
we zullen het er maar op houden dat je onbewust je rare gewoonte hier hebt onthuld. Overigens zie ik geen scheldwoord, of het moet "lamlul" zijn.
In Rotterdam is dit net zo gewoon als "klootviool", "lulhannes", "bloempot". Dus misschien vind jij dat raar, maar ik zeg het onbewust...
Ik spaar recepten en als ik ergens iets lees dat ik wil bewaren zit ik vaak al te scheuren voor ik me realiseer dat het van een ander is...(vriendin. leesmap, tandarts).
* Kiteless smijt een steenquote:Op woensdag 21 september 2005 03:48 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Hij of zij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Daarnaast spreekt het niet voor je dat je een scheldwoord nodig hebt om je punt te maken.
Beetje triest.
Is dat een van de rare dingen die je onbewust doet?? (Ben je hooligan of zo?)quote:
Hehehe, moet je ze ff sms'en.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een jas van een vriend, en een van een vriendin hangen.![]()
Whehe dat doe ik ook steedsquote:Op woensdag 21 september 2005 08:55 schreef missC het volgende:
Ik spaar recepten en als ik ergens iets lees dat ik wil bewaren zit ik vaak al te scheuren voor ik me realiseer dat het van een ander is...(vriendin. leesmap, tandarts).
Of iemand bellen en dan in plaats van je eigen naam de naam zeggen van degene die belt:quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:39 schreef Santjuh het volgende:
- mijn afstandsbediening meenemen naar school![]()
- douchegel in m'n haar smeren inderdaad ook
- dingen in de koelkast willen zetten die er niet horen (toevallig net nog een pak cruesli)
- als mijn mobiel gaat terwijl ik nog lig te slapen op mijn wekker gaan slaan in plaats van op te nemen![]()
- iemand bellen en dan naar de persoon vragen die je aan de lijn hebt
En zo zullen er nog wel veel meer dingen zijn![]()
Heb je zo'n blokker dingquote:Op woensdag 21 september 2005 14:58 schreef Mirel het volgende:
Ik doe heel vaak douchegel in mijn haar, want dat schuimt lekker veel meer!(en dan uitsmeren over het lichaam
)
Gisteren liep ik naar de bushalte, en moest toen de straat oversteken. Ik wacht totdat de auto's voorbij gereden zijn, loop tot aan de helft van de weg, en kijk achter me omdat een klasgenoot in de bushalte aan die kant stond, en toen liep ik weer verder... terwijl er een auto aankwam![]()
Mijn mp3 player heeft soms van die vage dingen, hij gaat dan op pauze staan, terwijl HOLD aan staat. Na een minuut ofzo merk ik op dat er geen geluid uit komt![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:31 schreef nadiiii het volgende:
ik sta elke keer bij de verkeerde kant te wachten bij de trein
vandeweek kwam ik aanrennen en ik had nog niet gestempelt en er stond een trein dus ik sprintte naar boven en zei tegen de conducteur dat ik nog niet gestempelt had en toen zei hij heel droogje ken niet met je strippenkaart naar nieuwekerk aan de ijssel
stond ik aan de verkeerde kant
in principe heb je gelijk, (daar komt ie : ) maar... ik heb toch wel gemerkt dat het bijna als een compliment kan worden beschouwd als je je zo aanspreken als ze het niet met je eens zijn. Als ze het namelijk echt menen gaan ze veel netter praten, in termen van "niet zo fijn, onverwacht minder prettig, eigenlijk best storend....". Maar dat gebeurt verrassend genoeg denk ik geheel onbewust (om maar OT te blijven !),quote:Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Grappig dat je tegen een Beverwaarder zegt dat bepaalde(scheld)woorden normaal
zijn in Rotterdam. Vind dat nog steeds geen excuus, eerder verloedering van omgangsvormen.
het doet afbreuk aan het gelijk van "wonderer".
Dank voor je reactiequote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef missC het volgende:
[..]
in principe heb je gelijk, (daar komt ie : ) maar... ik heb toch wel gemerkt dat het bijna als een compliment kan worden beschouwd als je je zo aanspreken als ze het niet met je eens zijn. Als ze het namelijk echt menen gaan ze veel netter praten, in termen van "niet zo fijn, onverwacht minder prettig, eigenlijk best storend....". Maar dat gebeurt verrassend genoeg denk ik geheel onbewust (om maar OT te blijven !),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |