ja en kleiduivenschietenquote:op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef dawnbreaker het volgende:
ze zal vast goed pijpen.
want jij was er bij?quote:op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef sjakie01 het volgende:
geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
ach, als hij er geen problemen mee heeft dan zijn vriendin met vijf lekkeruh jongens in bed gaat liggen, is er nog geen probleem!quote:op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef sapientiea het volgende:
de ts laat zich lekker in een hoekje lullen door z'n vriendin. tis het begin van het eind jongen......
als ik mijn vriendin zou missen in zo'n situatie zou ik haar bellen of alleen maar aan haar denken. in dat laatste geval is het misschien wel een goed idee om je gedachten te richten op iets anders, maar zou dan niet met andere dames gaan aanpappenquote:op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef casb het volgende:
[..]
mijn ex had dat ook...ze was op vakantie in kroatie, en daar had ze wat mensen leren kennen, en op een avond miste ze me zo erg dat ze met iemand anders is gaan dansen en met hem gezoend heeftdaar snap ik dus echt helemaal niks van. als ik iemand mis ga ik juist niet met een ander meisje flirten/zoenen, want je schiet er niks mee op en je houdt jezelf voor de gek
hier komt het woord "vertrouwen" aan te pas.quote:op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef sjakie01 het volgende:
als ze zegt dat er niks gebeurd is? en er 5 man bij was? als dit het geval was, was er toch ook niks ernstigs aan de hand? en had ze het dus ook gewoon kunnen vertellen. dit heeft ze niet gedaan. geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
vertrouwen is prima, maar kom dan niet met een onzin-smoes aan van 'ja ik miste je, dus zocht ik genegenheid bij iemand anders'.quote:op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef space-chinees het volgende:
[..]
hier komt het woord "vertrouwen" aan te pas.
voor zover ik weet is er nog geen glashard bewijs dat er iets gebeurd is.
ik begrijpt het van de kant van de ts, de twijfel.
en als er niks gebeurd is, waarom zou ze het vertellen?
ik ben zelf ook in zo´n soort vergelijkende situatie geweest.
wat er gebeurd is in de periode dat ze niet bij me was, kan van alles gebeurd zijn.
maar er kan ook niks gebeurd zijn.
je weet het gewoon niet en ik vind dat je het daarbij moet laten.
het is gewoon wat ik zeg, je vertrouwt elkaar tenzij je echt iemand heterdaad betrapt of tenzij 1 van die 5 man zegt dat er wel iets gebeurd is.
inderdaad, die smoes is om te kotsenquote:op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef foeijonghaai het volgende:
[..]
vertrouwen is prima, maar kom dan niet met een onzin-smoes aan van 'ja ik miste je, dus zocht ik genegenheid bij iemand anders'.
amen. ik miste je zo dus heb ik maar met iemand gezoend/geneukt/gepijptquote:op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef foeijonghaai het volgende:
[..]
vertrouwen is prima, maar kom dan niet met een onzin-smoes aan van 'ja ik miste je, dus zocht ik genegenheid bij iemand anders'.
sorry dat ik het zeg, maar dat is echt eenn lul-verhaal! precies hetgeen ik had verzonnen als ik niet beter wistquote:op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef casb het volgende:
mijn ex had dat ook...ze was op vakantie in kroatie, en daar had ze wat mensen leren kennen, en op een avond miste ze me zo erg dat ze met iemand anders is gaan dansen en met hem gezoend heeftdaar snap ik dus echt helemaal niks van. als ik iemand mis ga ik juist niet met een ander meisje flirten/zoenen, want je schiet er niks mee op en je houdt jezelf voor de gek
waarom denk je dat het uit isquote:op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef locusta het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar dat is echt eenn lul-verhaal! precies hetgeen ik had verzonnen als ik niet beter wist![]()
niet in trappen, en als ooit je vriend/vriendin er mee komt, weet je genoeg!
je was erbij?quote:op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef locusta het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar dat is echt eenn lul-verhaal! precies hetgeen ik had verzonnen als ik niet beter wist![]()
niet in trappen, en als ooit je vriend/vriendin er mee komt, weet je genoeg!
quote:
ach, kom op man! als je dat toch leest dan weet je gewoon dat het een smoes is en dat je op dat moment even niets beters te verzinnen wist.quote:op zaterdag 10 september 2005 05:37 schreef wonko het volgende:
je was erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |