abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30350210
dus je gaat voor optie 3, en je laat het aan haar over om jou te vertellen dat jullie uit elkaar gegroeid zijn en dat zij wat meer ruimte nodig heeft wanneer zij de lokale studentenvereniging over zich heen heeft gehad.

ik denk niet dat het de juiste keuze is, vooral omdat het geen toekomstvaste keuze is maar een pijnvermijdende. maar eerlijk is eerlijk: ik hoop dat ik in die situatie zelf wel de kracht kan opbrengen om zo'n knoop door te hakken.

succes!

[ Bericht 6% gewijzigd door mgerben op 07-09-2005 13:29:59 ]
pi_30350240
ze zal vast goed pijpen.
<hr>
pi_30351374
quote:
op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef dawnbreaker het volgende:
ze zal vast goed pijpen.
ja en kleiduivenschieten
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 8 september 2005 @ 11:55:13 #254
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30382525
wat een verhaal weer
pi_30382741
wat laat jij je makkelijk afpingelen zeg. echt niet normaal. het is een achterbaks wijf dus waarom zou je haar geloven als ze zegt dat er niks gebeurd is? en er 5 man bij was? als dit het geval was, was er toch ook niks ernstigs aan de hand? en had ze het dus ook gewoon kunnen vertellen. dit heeft ze niet gedaan. geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 8 september 2005 @ 13:32:52 #256
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30384941
eensch.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_30385025
ach laat ts lekker, hij komt er vanzelf wel achter
pi_30385064
quote:
op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef sjakie01 het volgende:
geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
want jij was er bij?
pi_30385160
de ts laat zich lekker in een hoekje lullen door z'n vriendin. tis het begin van het eind jongen......
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_30385396
quote:
op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef sapientiea het volgende:
de ts laat zich lekker in een hoekje lullen door z'n vriendin. tis het begin van het eind jongen......
ach, als hij er geen problemen mee heeft dan zijn vriendin met vijf lekkeruh jongens in bed gaat liggen, is er nog geen probleem!
pi_30397967
lekker van 2 walletjes eten
pi_30398490
quote:
op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef casb het volgende:

[..]

mijn ex had dat ook...ze was op vakantie in kroatie, en daar had ze wat mensen leren kennen, en op een avond miste ze me zo erg dat ze met iemand anders is gaan dansen en met hem gezoend heeft daar snap ik dus echt helemaal niks van. als ik iemand mis ga ik juist niet met een ander meisje flirten/zoenen, want je schiet er niks mee op en je houdt jezelf voor de gek
als ik mijn vriendin zou missen in zo'n situatie zou ik haar bellen of alleen maar aan haar denken. in dat laatste geval is het misschien wel een goed idee om je gedachten te richten op iets anders, maar zou dan niet met andere dames gaan aanpappen
pi_30398694
quote:
op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef sjakie01 het volgende:
als ze zegt dat er niks gebeurd is? en er 5 man bij was? als dit het geval was, was er toch ook niks ernstigs aan de hand? en had ze het dus ook gewoon kunnen vertellen. dit heeft ze niet gedaan. geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
hier komt het woord "vertrouwen" aan te pas.
voor zover ik weet is er nog geen glashard bewijs dat er iets gebeurd is.
ik begrijpt het van de kant van de ts, de twijfel.

en als er niks gebeurd is, waarom zou ze het vertellen?

ik ben zelf ook in zo´n soort vergelijkende situatie geweest.
wat er gebeurd is in de periode dat ze niet bij me was, kan van alles gebeurd zijn.
maar er kan ook niks gebeurd zijn.
je weet het gewoon niet en ik vind dat je het daarbij moet laten.
het is gewoon wat ik zeg, je vertrouwt elkaar tenzij je echt iemand heterdaad betrapt of tenzij 1 van die 5 man zegt dat er wel iets gebeurd is.
pi_30400579
quote:
op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef space-chinees het volgende:

[..]

hier komt het woord "vertrouwen" aan te pas.
voor zover ik weet is er nog geen glashard bewijs dat er iets gebeurd is.
ik begrijpt het van de kant van de ts, de twijfel.

en als er niks gebeurd is, waarom zou ze het vertellen?

ik ben zelf ook in zo´n soort vergelijkende situatie geweest.
wat er gebeurd is in de periode dat ze niet bij me was, kan van alles gebeurd zijn.
maar er kan ook niks gebeurd zijn.
je weet het gewoon niet en ik vind dat je het daarbij moet laten.
het is gewoon wat ik zeg, je vertrouwt elkaar tenzij je echt iemand heterdaad betrapt of tenzij 1 van die 5 man zegt dat er wel iets gebeurd is.
vertrouwen is prima, maar kom dan niet met een onzin-smoes aan van 'ja ik miste je, dus zocht ik genegenheid bij iemand anders'.
pi_30417410
idd
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:26:12 #266
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30417825
quote:
op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef foeijonghaai het volgende:

[..]

vertrouwen is prima, maar kom dan niet met een onzin-smoes aan van 'ja ik miste je, dus zocht ik genegenheid bij iemand anders'.
inderdaad, die smoes is om te kotsen
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:28:12 #267
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_30417866
die ben je kwijt

zolang het nog duurt, zoveel mogelijk neuken (het liefst anaal) zodat je met een tevreden gevoel afscheid van haar kan nemen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 20:32:00 #268
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30433096
quote:
op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef foeijonghaai het volgende:

[..]

amen. ik miste je zo dus heb ik maar met iemand gezoend/geneukt/gepijpt . right. dan ben je echt naïef als je dat gelooft hoor.

als het er uit ziet als een eend, loopt als een eend en kwaakt als een eend, dan zal het ook wel een eend zijn nietwaar?

dus we hebben hier t verhaal van de gf van ts die zegt dat ze:
- bij hem in bed heeft gelegen maar dat er niets is gebeurd.
- genegenheid zocht maar bij gebrek aan ts maar naar een andere gozer ging. (deze slaat echt alles )
- het een lekker ding vond.
- daarheen wil gaan
- daar wil blijven slapen.
- hem de perfecte persoon vond om te kijken hoe trouw ze kon zijn . als je trouw bent ben je trouw, dan ga je toch zeker niet moedwillig een situatie opzoeken waarin je dat op de proef stelt??

en ts zegt: "ooooow ik dacht dat je vreemd gegaan was. wat een opluchting zeg". ts doe je ogen open gast! ze heeft naar alle waarschijnlijk toen al iets met die jongen gedaan, en dat gaat ze nu weer doen. of wil ze weer gaan testen hoe trouw ze je kan zijn

ts, ik heb respect voor t feit dat je met de relatie doorgaat hoor, maar mijn welgemeende serieuze advies is: denk even wat verder na...je probeert er vertrouwen in te hebben, maar volgens mij heb je dat niet. ik kan nl, bovenstaande punten in acht nemend, echt niet geloven dat jij nu met een goed gevoel hierover kunt gaan slapen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_30443158
quote:
op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef casb het volgende:
mijn ex had dat ook...ze was op vakantie in kroatie, en daar had ze wat mensen leren kennen, en op een avond miste ze me zo erg dat ze met iemand anders is gaan dansen en met hem gezoend heeft daar snap ik dus echt helemaal niks van. als ik iemand mis ga ik juist niet met een ander meisje flirten/zoenen, want je schiet er niks mee op en je houdt jezelf voor de gek
sorry dat ik het zeg, maar dat is echt eenn lul-verhaal! precies hetgeen ik had verzonnen als ik niet beter wist
niet in trappen, en als ooit je vriend/vriendin er mee komt, weet je genoeg!
pi_30444883
quote:
op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef locusta het volgende:

[..]

sorry dat ik het zeg, maar dat is echt eenn lul-verhaal! precies hetgeen ik had verzonnen als ik niet beter wist
waarom denk je dat het uit is
pi_30444889
quote:
op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef locusta het volgende:

[..]

je was erbij?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_30445242
ik zou het ook uit hebben gemaakt.

maar voor zover ik de ts een beetje kan volgen lijkt het hem niet eens zoveel uit te maken en heeft hij zoiets van 'als zij dat mag doen, mag ik dat ook wel'. hij weet dus volgens mij al wel hoever het heen is met de relatie en gaat er vanaf nu volgens mij ook wel anders mee om. ik vind het wel knap dat je ermee om kan gaan dat ze dat gedaan heeft, ik zou er echt niet tegenkunnen als ze zo'n lulverhaal tegen me op zou hangen... alleen het idee al
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:08:24 #273
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_30450885
ze zei dat ze het absoluut niet moeilijk vond om mij trouw te blijven... dat zeggen ze allemaal. never trust a woman!
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_30457110
quote:
op zaterdag 10 september 2005 05:34 schreef casb het volgende:
waarom denk je dat het uit is
quote:
op zaterdag 10 september 2005 05:37 schreef wonko het volgende:
je was erbij?
ach, kom op man! als je dat toch leest dan weet je gewoon dat het een smoes is en dat je op dat moment even niets beters te verzinnen wist.
of misschien geen zin meer hebt/had in de relatie en dan kom je maar met zo'n verhaal.

ppppfff.... serieus...

of zou jouw vriend/vriendin er wel mee weg kunnen komen?
pi_30518937
laat t niet doodbloeden, laat r lekker in d'r eigen tijd haar relatietests doen.. gezeik met die wijven
Erectificatie: iets wat krom is met een lulsmoesje recht praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')