quote:
Het heeft lichtelijk met de Gunpowdertreason te maken. Het is ook een Guy Fawkesmasker. Maar het speelt zich in 1997 af. Wel een alternate timeline 1997. Het is een comicverfilming.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef ranja het volgende:
gokje, een verfilming van Les Miserables?
V for Vendettaquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor welke film nam Natalie deze coupe?
[afbeelding]
Nummer14 +1 en een nieuwe vraag.quote:
Shhhht!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef wyccie het volgende:
Is Timothy Dalton niet ook een keer James Bond geweest?
Nee eens gegeven blijft gegeven!quote:
Hier is ie dan:quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Je mag wel een nieuwe vraag stellen als je wil.
Elle McPherson = Sirensquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier is ie dan:
Noem vier topmodellen en bij elk 1 film waar ze in spelen.
Hmmm, ik had Pret-a-porter uit moeten sluiten, daarin speelt ze zichzelf namelijk......quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Elle McPherson = Sirens
Cindy Crawford = Fair Game
Claudia Schwiffer = Friends and Lovers
Naomi Campdell = Pret a porter
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm, ik had Pret-a-porter uit moeten sluiten, daarin speelt ze zichzelf namelijk......
Doe nog eens een gok (ja, als straf voor de James Bond vraag!)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Tyra Banks in Higher Learning dan?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
(Of Coyote Ugly natuurlijk!)
Mr_Ano +1
Ja, of ik ben selectief blind.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Plaatje stuk?
Wyccie +1quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:51 schreef wyccie het volgende:
Oh ja Good Will Hunting en Sleepers.
Wat zijn die andere twee films eigenlijk?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Goldeneye en Grosse Pointe Blanke.
Leuke film vind ik dat Romcom en knallen te gelijk.quote:
Dat Romcom gedeelte hoeft van mij niet zo....en dat knallen ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Leuke film vind ik dat Romcom en knallen te gelijk.
Zo zie je maar die film heeft voor elk wat wils.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat Romcom gedeelte hoeft van mij niet zo....en dat knallen ook niet eigenlijk![]()
Maar ja John Cusack maakt alles goed.
En dat is 4!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Class geloof ik
Heb het ooit ergens gelezen. Stond er van verbaasd dat ze zo vaak samengewerkt hadden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat is 4!
Vaak herken ik Joan niet eens
Mr_Ano +1
Sinds ik weet dat ze samenwerken vind ik het lijstje nog tegenvallenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb het ooit ergens gelezen. Stond er van verbaasd dat ze zo vaak samengewerkt hadden.
Waarom?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Godsamme, ik heb van de week nog op IMDb gekeken
Dat zijn heeeeeeeele subtiele hintjes.......quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb hem gezien, maar vond het niks.
- Hintjes dan:
Ludo Sanders uit GTST
-Anton Noordermeer uit Westenwind
- Simon uit Simon
- Een medefokker
-De man van Tooske
- Bionda Kronenberg uit Zoop.
- De zoon van Willeke Alberti
Intre verdient het punt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie kopt de laatste in?
Nee, ik denk dat hij zo terug komt. Ik wacht daar even op, anders steel ik het punt toch maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |