Michael Jackson heeft volgens eigen zeggen zijn enorme succes aan God te danken.
De popster zegt dat Hij al zijn nummers al zou hebben geschreven voordat hij geboren werd.
Jackson, die onlangs zijn 30-jarige jubileum als popster vierde, zegt dat God de enige
persoon is die ervoor zorgt dat hij na al die jaren nog steeds populair is.
Dat meldde het Britse showbizzpersbureau WENN woensdag.
"Ik ben de artiest met de langste carrière en ik ben zo trots en vereerd dat ik vanuit de hemel ben verkozen om onoverwinnelijk te zijn. Het proces van het schrijven van liedjes is moeilijk uit te leggen, omdat het erg spiritueel is. Je bent in de handen van God en het is net alsof het al is geschreven", aldus Jackson.
De popster zei verder dat hij zich soms schuldig voelt dat hij zijn naam bij de liedjes schrijft
"terwijl het allemaal het werk van God is".
Bron: Telegraaf-i
quote:Geef mij z'n nummer is
Op woensdag 31 oktober 2001 14:17 schreef DJKoster het volgende:
Tuurlijk, en Piet Hein geeft me de antwoorden voor mijn Wiskunde-toets morgen
quote:Duidelijk een voorbeeld van iemand waarbij het succes naar z'n hoofd is gestegen.
Op woensdag 31 oktober 2001 14:13 schreef Zapper het volgende:
Michael Jackson: God schrijft mijn liedjesDe popster zei verder dat hij zich soms schuldig voelt dat hij zijn naam bij de liedjes schrijft
"terwijl het allemaal het werk van God is".
quote:LOL! idd
Op woensdag 31 oktober 2001 14:22 schreef Vork het volgende:
Dan is de muzieksmaak van God de laatste jaren drastisch verslechterd..
quote:Ach het is toch Halloween vandaag
Op woensdag 31 oktober 2001 14:59 schreef postinggirl het volgende:
Al eerder gepost, maar toch. Het past wel goed in het topic.
quote:Geintje? Kotsen bedoel je.
Op woensdag 31 oktober 2001 15:12 schreef postinggirl het volgende:
Kan je niet tegen een geintje?
quote:moet je mijn reactie ook niet serieus nemen he
Op woensdag 31 oktober 2001 15:12 schreef postinggirl het volgende:
Kan je niet tegen een geintje?
quote:Zeg... is dat niet die ene gast uit Army of Darkness?
Op woensdag 31 oktober 2001 15:30 schreef Hooghoudt het volgende:
Zohombieieie...
quote:Tijd voor een Thriller-video remake. Verdere special effects kwa zombie-makeup gaarne achterwege laten.
Op woensdag 31 oktober 2001 14:59 schreef postinggirl het volgende:
[afbeelding]Al eerder gepost, maar toch. Het past wel goed in het topic.
quote:*proest*
Op woensdag 31 oktober 2001 14:54 schreef _Abu_ het volgende:
En de duivel doet zijn make-up.
quote:Da's toch ook gewoon bull
Ik ben de artiest met de langste carrière
quote:Natuurlijk is dat Bull... Kijk maar naar de stones bijv. die bestaan als het goed is al bijna (misschien zelfs langer dan) 40 jaar. En zo zijn er nog veel meer artiesten die (nog) langer actief zijn. Iig langer dan die omhooggevallen, afgetakelde, neusloze verschrikking.
Op woensdag 31 oktober 2001 16:30 schreef Zanderrr het volgende:
Da's toch ook gewoon bull
Dit zei Michael Jackson in het interview:
"Because I'm one of the few showbusiness people who have been through hell and back and I'm still here...Nothing can stop me. I will continue to go forward no matter what."
Dit maakte de NYP er van :
"'Invincible’ is the proper name . . . I have been the artist with the longest career and I am so proud and honored to be chosen from Heaven to be invincible"
Zo zie je maar hoe mensen elkaar kunnen zwartmaken zonder veel moeite te doen...
Trouwens Michael Jackson heeft een muziek carriere van 30 jaar noems eens iemand met een langere carriere??
Jammer dat de meeste mensen de media blind vertrouwen zonder er over na te denken.
Ik wed dat ik van 90 % van alle roddels over Michael Jackson kan bewijzen dat ze niet kloppen..
Kom maar met die roddels...
*wacht op bewijs*
quote:Makkie: Paul McCartney, Neil Young, Bob Dylan, Lou Reed, Paul Simon etc.
Op woensdag 31 oktober 2001 16:50 schreef wingman het volgende:
Trouwens Michael Jackson heeft een muziek carriere van 30 jaar noems eens iemand met een langere carriere??
------------------------------------------------------
1. Hoe weet je dat?
2. Was je er bij?
3. Dat is een mening geen roddel
Makkie: Paul McCartney, Neil Young, Bob Dylan, Lou Reed, Paul Simon
Ok hij is niet de enige, maar wanneer is de laatste keer dat deze mensen in de top 40 stonden...?
Dat was ook gelijk z'n laatste goede plaat (hoewel Bad ook nog wel okee is), maar daarna had hij beter in z'n zuurstoftank kunnen blijven liggen, misschien was 'ie dan ook wat beter geconserveerd gebleven.
quote:1. Maakt dat wat uit? Tis een roddel, daar vroeg je toch om? Om roddels?
Op woensdag 31 oktober 2001 17:03 schreef wingman het volgende:
1.Michael Jackson houdt ervan om z'n gebleekte snikkel in kleine jongetjes te proppen
2. Michael Jackson is alleen maar met Debbie Rowe getrouwd zodat ze kan dienen als broedmachine en afleidingsmanouvre
3. Michael jackson is lelijk------------------------------------------------------
1. Hoe weet je dat?
2. Was je er bij?
3. Dat is een mening geen roddel
Bewijs!!!!!!!
Zie deze foto's
http://www.vitiligosociety.org.uk/Resources/hug.jpeg
http://www.vitiligo.net/images/b_legs.jpg
http://www.vitiligosociety.org.uk/Resources/child.jpeg
http://www.aad.org/pamphlets/images/Vitimage1.jpg
Door deze ziekte zie je er gewoon niet uit, en zeker als popster word je altijd kritisch bekeken door de hele wereld.
Om de vlekken weg te werken gebruikt Michael Jackson Make-up, heel veel make-up!
Dan vraag je je meschien af waarom hij niet gewoon bruine make-up gebruikt? MJ heeft voor meer dan 60 % pigment verlies op zijn lichaam, daardoor zou het ondoenlijk zijn om bruine make-up te gebruiken. In de tijd dat hij nog bruim leek te zijn gebruikte hij wel bruine make-up omdat de ziekte nog niet veel pigment vernietigd had.
Weet je het verschil tussen een civiele en strafrechtelijke rechtzaak?
Civiel: Burgers kunnen elkaar een proces aandoen, komt in Nederland niet veel voor , in de VS wel.
Daar kan je iemand aanklagen omdat hij/zij nog maar een knipoog naar je geeft.
Het oordeel van de rechter heeft niets met gevangenis straffen te maken, maar voor het grootste deel GELD.
Strafrechtelijk: Dit is de rechtbank die misdadiger berecht, deze kan bijvoorbeeld een gevangenis straf geven
------------------------------------------------------------
Mijn mening / en overtuiging is dat Michael Jackson er in is geluisd.
Ik stel iedereen deze vraag:
ALS JOU KIND/FAMILIE/VRIENDIN ETC. MISBRUIKT IS DOOR IEMAND WAT ZOU JE DOEN??
A)ER VOOR ZORGEN DAT DIE KLOOTZAK ACHTER DE TRALIES BELAND
B)GELD EISEN
Oh ja, wat koos die vader van dat jongetje?
............ANTWOORD B.....................
Ieder gezond denkend ouder zou kiezen voor A, maar dat deed die man niet.
WAT ZOU JE DOEN ?
A) MICHAEL JACKSON AANKLAGEN IN DE CIVIELE RECHTBANK
B) MICHAEL JACKSON AANKLAGEN IN DE STRAFRECHTELIJKE RECHTBANK
Goh waarom koos die man nou voor A ???
als jij aangeklaagd wordt voor kindermisbruik terwijl je kunt bewijzen dat het onzin is, wat doe je dan:
a) Je vecht tot het hoogste gerecht door om je onschuld tegenover de hele wereld te bewijzen
b) Je koopt de zaak af voor een paar miljoen, dan ben je er maar vanaf.
Juist ja. Overigens interesseert het mij geen fluit hoe de zaak nou precies in elkaar zit, alleen Michael's muziek vind ik gewoon niet meer boeiend.
quote:De Carriere van Drs P heeft 43 jaar geduurd. Hoe kan je hem vergeten
http://www.mjifc.com/speakingout/mjframed.html
Dit is niet wat de media wilt horen, ze willen MJ zwart maken met geweldige verhalen over hem. Jammer dat veel naïve mensen hierin trappen...
quote:Ik begrijp je argumenten.
Op woensdag 31 oktober 2001 17:49 schreef Zanderrr het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook omdraaien:als jij aangeklaagd wordt voor kindermisbruik terwijl je kunt bewijzen dat het onzin is, wat doe je dan:
a) Je vecht tot het hoogste gerecht door om je onschuld tegenover de hele wereld te bewijzen
b) Je koopt de zaak af voor een paar miljoen, dan ben je er maar vanaf.Juist ja. Overigens interesseert het mij geen fluit hoe de zaak nou precies in elkaar zit, alleen Michael's muziek vind ik gewoon niet meer boeiend.
quote:Rob de Nijs
...Trouwens Michael Jackson heeft een muziek carriere van 30 jaar noems eens iemand met een langere carriere??
...
quote:James Brown. 43 jaar in tha' bizz, 145 albums. Beat it!
Eh, that.
quote:Solo albums bij epic:
Op woensdag 31 oktober 2001 19:00 schreef ranja het volgende:
Tja, hij brengt ook maar eens per 5 jaar een album uit ofzo... schiet niet echt op he... hij heeft waarschijnlijk het 'laagst aantal platen per jaar in de popindustrie' ofzoHoeveel solo albums heeft hij nu? Stuk of 6? 7 misschien... en dat in 30 jaar? hm...
Off The Wall 1979 15 million
Thriller 1982 51 million
Bad 1987 25 million
Dangerous 1991 27 million
HIStory * 1995 15 million
BOTDF ** 1997 4 million
Invincible 2001
Dit waren alle MJ solo albums goed voor 137+ miljoen albums in 22 jaar. In de tijd voor EPIC (platen label) heeft MJ en de Jackson 5 zo'n 25 albums geproduceerd goed voor 150 miljoen albums en 300 miljoen singles. Laatst las ik dat MJ waarschijnlijk 1 miljard geluidsdragers ( LP's, SINGLES, CD's etc.) heeft verkocht ( solo en met de broers).
Niet slecht voor zo'n weirdo..
quote:Ik zou eerder proberen René Descartes ofzo te krijgen dan Piet Heyn.
Op woensdag 31 oktober 2001 14:17 schreef DJKoster het volgende:
Tuurlijk, en Piet Hein geeft me de antwoorden voor mijn Wiskunde-toets morgen
quote:Tony Bennett!
Op woensdag 31 oktober 2001 16:57 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Makkie: Paul McCartney, Neil Young, Bob Dylan, Lou Reed, Paul Simon etc.
quote:Hoe vaker je in de top 40 verschijnt hoe langer je carriere is? Dat heeft er natuurlijk weinig mee te maken
Op woensdag 31 oktober 2001 17:03 schreef wingman het volgende:
Ok hij is niet de enige, maar wanneer is de laatste keer dat deze mensen in de top 40 stonden...?
Trouwens, ik weet nog zo net niet wie er in t totaal meer plaatjes heeft verkocht, Bob Dylan, of Michael Jackson...
quote:Het klinkt meschien een beetje raar uit mijn mond, maar ik weet zeker dat Michael Jackson meer plaatjes verkocht heeft, minimaal het dubbele. Check het guinness book of records maar eens... Er is niemand (levend )die meer verkocht heeft als Michael Jackson.
Op woensdag 31 oktober 2001 20:28 schreef Vork het volgende:[..]
Hoe vaker je in de top 40 verschijnt hoe langer je carriere is? Dat heeft er natuurlijk weinig mee te maken
Trouwens, ik weet nog zo net niet wie er in t totaal meer plaatjes heeft verkocht, Bob Dylan, of Michael Jackson...
quote:Bob Dylan?
Op woensdag 31 oktober 2001 20:28 schreef Vork het volgende:
Pet Sounds van de Beach Boys bijv. is ook niet echt zo bar veel verkocht. Wel een album waarvan je zou denken dattie zwaar popie is.
Over MJ. Sjah, het wordt een cliché: Off The Wall, Thriller en Bad zijn essentieel. Dangerous zou ik er ook nog wel bij doen denk ik.
De rest is gewoon zo standaard, zwak en overbodig.
Over die roddels, die geloof ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |