Hij is heel mooi gemaakt en leuk bedacht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef sam_the_man het volgende:
de laatste uit het vorige topic:
de hypocriet!
[afbeelding]
vanavond even wijzigen.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is heel mooi gemaakt en leuk bedacht.
Alleen ik wist niet wat "repend" betekende. Het woordenboek ook niet, het is repent.
Sorry maar snap hem niet helemaal geloof ik.quote:
Tja..dat kanquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef mrcool het volgende:
[..]
Sorry maar snap hem niet helemaal geloof ik.
Ow zie het nu pasquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:14 schreef mrcool het volgende:
Lijkt me niet Menno, of Menno moet 1 been hebben!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef Jumparound het volgende:
checkt thaise tempel?
Ik vind hem leuk, máár, ik vind Roel z'n badjas een bajes badjas, ik wil zo graag een leuk plaatje met Roel en een bajes of iets in die hoek.quote:
Dit vind ik één van de beste tot nu toe, helemaal topquote:
En die uitdrukking op Dido's kop er ook zo bijquote:Op woensdag 7 september 2005 18:05 schreef sam_the_man het volgende:
herinnert u zich deze nog? (nog nog nog nog)
[afbeelding]
Hij's leukquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:06 schreef Dichterbijer het volgende:
gaat weer lekker hier....schaamteloze tvp hiero
geweldigquote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef PeterV het volgende:
Morgen, boven het Big Brother huis.....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef PeterV het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef BBscanner het volgende:
Hoera een meisje....ZO nu eerst een Bavaria!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef PeterV het volgende:
[afbeelding]
oh ik dacht ze eet opeens veel ofzoquote:
Haha, die vind ik erg goed!quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:00 schreef sam_the_man het volgende:
je zou er bijna medelijden mee krijgen.....
[afbeelding]
Ghehehehe...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:12 schreef muisje26 het volgende:
Ik heb ook ff gefröbeld............
[afbeelding]
quote:
Ik zou eerder aan een little baby denken...quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Een 18+ fake zal ik maar niet rechtstreeks hier neer gooien dus bij deze...
Ingrid en Menno maken het zich makkelijk op de bank
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
Hij is echt superquote:Op zondag 11 september 2005 13:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
Nathalie ze klinkt als een smurf!quote:Op zondag 11 september 2005 14:55 schreef Christine het volgende:
wie is dat, sam?
Die fóto ook die je van die zeug Tanja hebt uitgekozen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:14 schreef misterDre het volgende:
Zie je wel, niets aan de hand![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Voor alle duidelijkheid: de foto is niet bewerkt. Alleen de tekst erin geplaatst.
quote:Op maandag 12 september 2005 07:07 schreef BBscanner het volgende:
Showtime; Als ik Linda hoor en zie moet ik altijd aan Jet van de Freggels denken.
Heb hem nog wat aanschouwelijker gemaakt!
[afbeelding]
Showtime; Als ik Linda hoor en zie moet ik altijd aan Jet van de Freggels denken.
[afbeelding]
Wat is Lieske daar aan het doen? Het lijkt wel alsof ze aan het bellen is of is dat ook gefaked?quote:Op maandag 12 september 2005 06:29 schreef BBscanner het volgende:
Lieske krijgt een nieuw dilemma!
[afbeelding]
Gatver, daar moest ik nou ff niet aan denkenquote:
[afbeelding]
Wouw! Dit is de mooiste van het topic! Geweldige bewerking..met welk programma heb je dit gedaan?quote:
Jawel, dit is het origineel:quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef cevece het volgende:
[afbeelding]
Is deze écht niet bewerkt ????
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:30 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Jawel, dit is het origineel:
[afbeelding]
Lig in een stuip hier!!quote:
quote:
quote:
quote:
Euh... dank!!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Absoluut the best so far!!! Hulde
Heee Mokkumquote:Op woensdag 21 september 2005 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh... dank!!![]()
Voor de overige fakers hier, bij vorige versies van BB heb ik onder de username Mokum XXX diverse bijdragen geleverd in dit soort topics. Ik volg BB nu echter helemaal niet meer en heb daardoor geen idee waar ik fake-pics van zou moeten maken. Van mij dus niet al te veel bijdragen, denk ik...
quote:
Hi Dre!!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef misterDre het volgende:
[..]
Heee Mokkum![]()
Zelfs als je het volgt is het best lastig. Het is een behoorlijk homogene groep die langzaam op gang komt. En daarnaast hebben we alle "heilige" huisjes al omgetrapt.![]()
Moet toch wel kunnen onderhand hoop ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef BBscanner het volgende:
Als mensen zich hier aan storen meld het dan in de FB of hier. Dan haal ik hem weg.
Of plak op de mensen die gedwongen zijn tot niet-roken een jodenster..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Moet kunnen. Maak er anders een SS teken van, daar storen minder mensen zich aan....
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef BBscanner het volgende:
Rook Politie![]()
[afbeelding]
Als mensen zich hier aan storen meld het dan in de FB of hier. Dan haal ik hem weg.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef BBscanner het volgende:
Rook Politie![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:04 schreef daphne82 het volgende:
BEETJE JAMMER
Nee, hier je proletendating reclamesite lopen spammen, dat is pas jammerquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef daphne82 het volgende:
Kijk even op **SPAM**
Staan ook leuke plaatjes op!!!
Idd, de hitlerjugend van tegenwoordig is helemaal niks mis meequote:Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moet toch wel kunnen onderhand hoop ik.
ik moet er ook niks van hebben, maar.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:08 schreef yo het volgende:
Nee, kan veel hebben, maar swastika's is wel erg goedkoop en ja, te kwetsend, sorry
Dat doe ik ook.....tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:24 schreef laffer het volgende:
[..]
ik moet er ook niks van hebben, maar.....
de topictitel luidt; "fakepics"
niks serieus dus![]()
dan moet je die ene foto ook niet serieus nemen, maar zie de lol ervan in.
jullie moeten het wel in de juiste context zien![]()
en toch vind ik, als niet jood, het een beetje jammer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
Ik kan hem, als Jood, hebben in de context van dit topic.
Verder geen ophef over maken.
Leuke plaatjes inderdaad. "Beetje jammer" dat verreweg de meeste fakes uit dit onvolprezen topic gekopieerd zijn. Bronvermelding zou niet misstaan IMHO.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef daphne82 het volgende:
Kijk even op http://www.bb2005.tk/
Staan ook leuke plaatjes op!!!
* zich volledig bij aansluit!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:55 schreef PeterV het volgende:
[..]
Leuke plaatjes inderdaad. "Beetje jammer" dat verreweg de meeste fakes uit dit onvolprezen topic gekopieerd zijn. Bronvermelding zou niet misstaan IMHO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |