quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
BeFfen kreng..quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:34 schreef killswitch het volgende:
posten bitches
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen ff heej en meteen welterusten komt zeggen.
[BeF] is niet meer wat het geweest is
hoezo, janet cerror en ik zijn er tochquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
Och wat erg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
Ik zit in mijn nachtkledij..quote:
Jammer KS.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit in mijn nachtkledij..
En ehmm.. BeF als in bier en frituur..
tuuuurlijk schatquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit in mijn nachtkledij..
En ehmm.. BeF als in bier en frituur..
Hodver, dan had ik al 4000 keer sex kunnen hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
als een vrouw nee zegt bedoelt ze ja
tussen de regels door lezen enzo![]()
Als een vrouw nee zegt heeft ze meestal al haar hand op een busje traangas.. dus kijk maar uit..quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
als een vrouw nee zegt bedoelt ze ja
tussen de regels door lezen enzo![]()
ik heb dat jammer genoeg ook pas net door jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Hodver, dan had ik al 4000 keer sex kunnen hebben.
Lul, dit word nu dus ironie!quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb dat jammer genoeg ook pas net door ja
Hier totaal niet.quote:
oosten is beter?quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Hier totaal niet.
Mag van mij uit verschillende windrichtingen komen... maar niet afrika.
Hell yeah!quote:
Neen, relativeren is niet aan hen besteed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:55 schreef Janetje het volgende:
Zouden dieren net zo'n ingewikkeld leven hebben als wij? Maar dan anders?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, relativeren is niet aan hen besteed.
Zoals de mens hun heeft bestudeerd?quote:
maar maar, lieve wollige konijntjes hebben ook gevoel hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Zoals de mens hun heeft bestudeerd?
Ja maar, stel ze hebben een manier van onderling communiceren die de mens niet kan weten door observatie..quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Zoals de mens hun heeft bestudeerd?
Een fijn gevoel als ze zijn geroosterd in mijn mond ja!quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar maar, lieve wollige konijntjes hebben ook gevoel hoor![]()
Maar het gedrag dat eruit voorkomt kunnen we wel zien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar, stel ze hebben een manier van onderling communiceren die de mens niet kan weten door observatie..
Inderdaad, dat klopt wel..quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar het gedrag dat eruit voorkomt kunnen we wel zien.
En tot zover is er vaak wel een klasse-systeem maar dan heb je het wel gehad.
Weigering in z'n taak?quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Inderdaad, dat klopt wel..
Maar kan jij aan een mier zien of hij treurt over een overleden soortgenoot?
Kan niet, zoals ieder mens een verlies anders verwerkt, ook iedere diersoort een verlies niet op een andere manier verwerken?quote:
Er is geen bewijs.quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan niet, zoals ieder mens een verlies anders verwerkt, ook iedere diersoort een verlies niet op een andere manier verwerken?
Je hebt gelijk..quote:
Gefeli! Wat heb je gewonnen?quote:
veel plezier met je 2 vrijkaartjes,T-shirt en cap van a sound of thunderquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
veel plezier met je 2 vrijkaartjes,T-shirt en cap van a sound of thunder![]()
zijn wij een avondje van jou verlost
quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen heb ik die film al gezien. Nouja, ga ik nog een keer met m'n vriendin, zijn toch een paar leuke schrikmomenten in
.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Er zitten een paar leuke schrikmomenten in je vriendin?
[/flauw]
Vooral haar ondersteven wil ik weddenquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Er zitten een paar leuke schrikmomenten in je vriendin?
[/flauw]
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Vooral haar ondersteven wil ik wedden
*gokt dat DWC grootafnemer van papieren zakken isquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Vooral haar ondersteven wil ik wedden
quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
*gokt dat DWC grootafnemer van papieren zakken is
Hehehehehe.quote:
En zo hoort het!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
Zo rustig heb ik het hier nog nooit meegemaakt op dit tijdstip
Ga jij ff chinees eten en daarna aan vreselijke dairree sterven ofzoquote:
Zomaar drie posts gemistquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef JDude het volgende:
Ja goeienavond! Is er dan NIEMAND?
En jij gelooft daarin?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:07 schreef JDude het volgende:
Taak 1 voor de nieuwe mod: deze reeks tot leven wekken
Nee, maar dromen mag altijd.quote:
Jaquote:
De meeste hé?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja
* Denkt meteen aan het liedje: "De meeste dromen zijn bedrog"
Ja, haal die wandelende coltrui er weer bij zegquote:Op woensdag 7 september 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
* Denkt meteen aan het liedje: "De meeste dromen zijn bedrog"
Afscheid nemen bestaat niet volgens hemquote:Op woensdag 7 september 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, haal die wandelende coltrui er weer bij zeg
Oh, dan blijf ik nog even.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
Afscheid nemen bestaat niet volgens hem
mooie utopische wereld leeft ie in danquote:Op woensdag 7 september 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Afscheid nemen bestaat niet volgens hem
Ik ook nog maar ff danquote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, dan blijf ik nog even.
Er zou nog iemand online komen op MSN, maar het schiet niet echt op geloof ik.
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef killswitch het volgende:
damn en toen begon het ineens toch te lopen
Mits ie nooit geen dag zegtquote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
mooie utopische wereld leeft ie in dan
Dat heet een sextet, PS.quote:
Niet eens, volgens mijquote:Op woensdag 7 september 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
Als die iemand in de kroeg hangt zou ik er vanuit gaan dat het nog wel ff kan duren![]()
Maar het MP lukt niet meer nu Fok! snel isquote:
Och, in dit soort trage reekschen is zelfs een octet geen utopie.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar het MP lukt niet meer nu Fok! snel is
Ze/hij is je vergetenquote:
Maar ik wil weer eens 31 dezelfde posten in een topic, ik kom nu niet meer verder dan 2quote:Op woensdag 7 september 2005 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, in dit soort trage reekschen is zelfs een octet geen utopie.
En zelfs dat lukt me maar 1 maligquote:Op woensdag 7 september 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar ik wil weer eens 31 dezelfde posten in een topic, ik kom nu niet meer verder dan 2
quote:
K*tFok!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En zelfs dat lukt me maar 1 malig
quote:
Dan slaapt ze al, zoals het een verstandig mens betaamtquote:
Doei Peetquote:
Zou het?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan slaapt ze al, zoals het een verstandig mens betaamt
Ik zie het als optiequote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou het?
Half twee, wat is dat nou voor tijd voor iemand die ook wel eens in deze reeksch postte.
Dan zal ik me er maar bij neerleggen... morgen is er weer een dag!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zie het als optie
Heej, ik ben meestal pas rond een uur of 3 weg maar het gebeurt ook wel eens dat ik om 1 uur aftaai
Dat was dan voor mijn tijdquote:Op woensdag 7 september 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zie het als optie
Heej, ik ben meestal pas rond een uur of 3 weg maar het gebeurt ook wel eens dat ik om 1 uur aftaai
[BeF]quote:Op woensdag 7 september 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat loopt er opeens?
Leg uit, wat is het en hoe ziet eruit?
Dat ik rond 3 uur weg ben of soms rond 1 uur al vertrek?quote:
Damn, heeft mijn gameboy me de hele tijd opgedragen naar het tvscherm te kijken, draag jij mij op naar mijn beeldscherm te kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
[BeF]
een SC topic
kijk naar je beeldscherm
rppquote:Op woensdag 7 september 2005 01:40 schreef rompompom het volgende:
teejveejpeej.
Oja, schop ook natuurlijk
De tweede.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat ik rond 3 uur weg ben of soms rond 1 uur al vertrek?
Het komt idd vrij weinig voor hé?quote:
Net als UFO's, heb ik het nog nooit waargenomen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het komt idd vrij weinig voor hé?
Maar ze bestaan welquote:Op woensdag 7 september 2005 01:45 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Net als UFO's, heb ik het nog nooit waargenomen.![]()
Neem nog een biertje, drink ik nog een watertjequote:Op woensdag 7 september 2005 01:47 schreef JDude het volgende:
Ik twijfel.
[ ] Nog een biertje
[ ] Slapen
Deal.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
Neem nog een biertje, drink ik nog een watertjemet je mee
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
rpp![]()
![]()
{HK}
En doe eens niet zo tegen mijn schenen schoppen
Hard knuffelen?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:57 schreef JDude het volgende:
Wat de fuck is {HK} ?
Whehe! Ander forum en dergelijkequote:Op woensdag 7 september 2005 01:57 schreef JDude het volgende:
Wat de fuck is {HK} ?
Is een knuffelsmilie van een ander forumquote:Op woensdag 7 september 2005 01:57 schreef JDude het volgende:
Wat de fuck is {HK} ?
Trusten rppquote:Op woensdag 7 september 2005 01:56 schreef rompompom het volgende:
[..]Sorry!
![]()
{HK}
Ik ga er ook meteen weer vandoor, het is alweer drie uur enzo
Weltrusten allemaal!![]()
Ah, kán.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is een knuffelsmilie van een ander forum
Het kan niet alleen, het is zoquote:Op woensdag 7 september 2005 02:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, kán.
Wat een rondje zappen mij net leerde:Op TMF kun je negen auto's winnen als je de hele straat die kutzender op 9 laat zetten. No way dat dat iemand in mijn straat lukt, want ik doe het niet
(al acht ik de kans toch al klein aangezien op nr 1 tm 12 studenten wonen en op nr 13 tm 75 bejaarden.)
The Bloodhound Gang is terug!
![]()
![]()
Ik gaf netjes antwoord he?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:11 schreef JDude het volgende:
Wat een echoput hier.
* Mompelt iets over onkruid en vergaanquote:Op woensdag 7 september 2005 02:11 schreef JDude het volgende:
Wat een echoput hier.
PS, je leeft nog!
Zelfs onkruid heeft soms zo zijn voordelenquote:Op woensdag 7 september 2005 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
* Mompelt iets over onkruid en vergaan
Hoezo?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Zelfs onkruid heeft soms zo zijn voordelen
WNtdZquote:
Ik wilde net zeggen "anders zat ik hier alleen", maarja dat klopt nu ook niet meer.quote:
Huhquote:
nOObquote:
Ja, typ dat dan even voluit!quote:
Ze laten tegenwoordig ook iedereen Mod worden.quote:
Kijk eens ff op de klok.quote:
Dat blijkt dagelijksquote:Op woensdag 7 september 2005 02:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ze laten tegenwoordig ook iedereen Mod worden.![]()
yes een post speciaal voor mij, ik ben bijzonderquote:Op woensdag 7 september 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
ksjij ook welterusten en een goede nacht
Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk eens ff op de klok.
Wat meteen voor mij het sein is om af te sluiten
Trusten JDen Ntd
Sweet dreams en tot later
Aju! Slaapze.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
yes een post speciaal voor mij, ik ben bijzonder
en ik ben ook weg
trusten allemaal
He, jij hier! Iedereen is net weg geloof ikquote:Op woensdag 7 september 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
peop trusten.
Ja, waar was je dan ook, muts.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:09 schreef Janetje het volgende:
Nou jullie hebben ook lekker je best gedaan zonder mij zie ik.. Ik ben teleurgesteld in jullie...
Sociaal doen, veel te veel drank door elkaar drinken...quote:
Goede reden voor afwezigheid!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sociaal doen, veel te veel drank door elkaar drinken... [afbeelding]
Ik vond m ook al aardig..quote:
*weer op kamer is na 1 collegequote:Op woensdag 7 september 2005 13:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vond m ook al aardig..
*met zonnebril in klaslokaal zit en koppijn heeft...
Dan blijft er niets over!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Snij dat gezwel gewoon zelf weg. [afbeelding]
*kommetje ehmm.. kippensoep aangeeft...quote:
Maar 1 les of nog maar 1 paracetamol?quote:
geen paracetamolquote:Op woensdag 7 september 2005 14:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar 1 les of nog maar 1 paracetamol?
niet zo confronteren jijquote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Past prima bij de leegte van jouw bestaan, op zich
Cru zijn is tofquote:
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Past prima bij de leegte van jouw bestaan, op zich
Mietjje.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:05 schreef Janetje het volgende:
Ik drink voorlopig geen alcoholische dranken meer...
Jij durft mij een mietje te noemen??quote:
Nee, er staat mietjje.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij durft mij een mietje te noemen??
Ohhh.. dan is het goed.. ik dacht ook al...quote:
Goedenmiddagquote:Op woensdag 7 september 2005 15:09 schreef HuHu het volgende:
hoi
Jij bent hier zeker beland omdat elke sukkel die een poging waagt om mod te worden schreeuwt dat-ie [BeF] op slot gooit?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:09 schreef HuHu het volgende:
hoi
Wat betekent 'mietjje' dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ohhh.. dan is het goed.. ik dacht ook al...
De verveling.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goedenmiddag
Wat brengt u bij ons op dit onheilige tijdstip?
Ach... ik heb ook ooit nog hier gepost. Ik dacht... ik kom eens kijken hoe de zaken ervoor staan.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent hier zeker beland omdat elke sukkel die een poging waagt om mod te worden schreeuwt dat-ie [BeF] op slot gooit?
Tof, welkom [afbeelding]
Dat is Meppels voor: Groot gelijk, 14.gifquote:
U zeit welkomquote:Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ach... ik heb ook ooit nog hier gepost. Ik dacht... ik kom eens kijken hoe de zaken ervoor staan.
Meppels is oké hole holeeee.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is Meppels voor: Groot gelijk, 14.gif
Jij bent al aan de eerste letter van deze reeks?quote:
Misschien.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij bent al aan de eerste letter van deze reeks?
Een tikje rustiger, vermoed ik zo. Soms zit er nu zelfs meer dan twee minuten tussen posts!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ach... ik heb ook ooit nog hier gepost. Ik dacht... ik kom eens kijken hoe de zaken ervoor staan.
De horror.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een tikje rustiger, vermoed ik zo. Soms zit er nu zelfs meer dan twee minuten tussen posts!
Ah, ja, dat had ik kunnen weten.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is Meppels voor: Groot gelijk, 14.gif
goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef HuHu het volgende:
Het is vreselijk.
Vroegâh plaatste je een post, bleek er alweer een nieuw deel te zijn.
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ja, dat had ik kunnen weten.
Hou ons op de hoogte..quote:Op woensdag 7 september 2005 15:36 schreef HuHu het volgende:
Ik ga maar eens kijken of mijn sociale leven nog leeft.
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zes weken zonder de B, dát is pas horror!
Nu werden we laatst voor slowchattende oldbies uitgemaaktquote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef HuHu het volgende:
Het is vreselijk.
Vroegâh plaatste je een post, bleek er alweer een nieuw deel te zijn.
Tofheid, dat kan ik hier niet luisteren.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Zo, weer een nieuw nummer af.
Mag ik je tieten voelen?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Zo, weer een nieuw nummer af.
Sure!quote:
Het is hier echt keigezellig met m'n opa en oma. Al die boeiende verhalen over Luus, Truus, Piet en Jan. Géén idee wie 't zijn, maar 't is wel boeiend.quote:
De reeks heeft inderdaad de snelheid van een overstekende oma naast het zebrapad.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu werden we laatst voor slowchattende oldbies uitgemaakt
Ik vond vooral het gedeelte over oldbies erg vermakelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 16:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
De reeks heeft inderdaad de snelheid van een overstekende oma naast het zebrapad.
Inderdaad... maar sinds PUB bestaat, valt het nogal wel mee met de newbie's.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vond vooral het gedeelte over oldbies erg vermakelijk
Dit is mijn originele account
Het is zo gezellig op het immer vriendelijke en lieve fok?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:12 schreef Dead-Doll het volgende:
Wtf zit ik nou nóg te computeren?.
Er is heul niks te doen..
Mwa, ik was voor het grootste deel aan het scrollen en surfen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is zo gezellig op het immer vriendelijke en lieve fok?
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Mwa, ik was voor het grootste deel aan het scrollen en surfen..
once it got you it won't let you goquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach ja moet ook gebeuren he..
En dan toch weer in BeF terecht komen? ik vind het top [afbeelding]
Pak een surfplank en een van Dirkh's draadloze muizen. Als je geen surfplank hebt, mail yvonne even.quote:
Wel touw om zn nek om zijn hoofd boven water te houden..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:26 schreef Pingwingei het volgende:
Ik kan mijn buurjochie gebruiken als surfplank
Ja maar kool kan toch niet zo goed tegen water?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef Pingwingei het volgende:
Ik laat hem verzuipen en verbrand hem daarna.
Zoiets heb ik met mijn rechterwijsvinger en de F5-knopquote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik probeerde nog in alle macht me te verzetten tegen het klikken van de muis.
Maar het was tevergeefs.. Ik klik gewoon bijna altijd op dit topic, automatisch.
En zoals nu! Ik zit de hele tijd tegen mezelf moet stoppen met Fok!ken, maar het lukt me gewoonweg niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met mijn rechterwijsvinger en de F5-knop
*Verwijst naar haar oude fokkers anonimous topic..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En zoals nu! Ik zit de hele tijd tegen mezelf moet stoppen met Fok!ken, maar het lukt me gewoonweg niet..
Linker middelvinger over herequote:Op woensdag 7 september 2005 21:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met mijn rechterwijsvinger en de F5-knop
Al gelukt?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En zoals nu! Ik zit de hele tijd tegen mezelf moet stoppen met Fok!ken, maar het lukt me gewoonweg niet..
Awel, een voorzichtig schopske dan, zeker en vast!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef Diana_Piper het volgende:
Dit topic leeft ook niet echt meer he..
Ook geen kont af en toe?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef cerror het volgende:
Ik schop al niet meer sinds ik de baarmoeder uit ben.
Soms, maar dat noem ik geavanceerd trappen.quote:
Ah, dezelfde categorie als de heilige huisjes dus!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Soms, maar dat noem ik geavanceerd trappen.
Er word bij nagedacht.
En daarna met je slokdarm!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef cerror het volgende:
Bier!
Ik heb hier niet veel, maar ik zal het koesteren met m'n leven!
Op z'n minst!quote:
Die is het niet eens waard!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:28 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Niet recyclen in een heineken blikje he?
Brand.quote:
Neen.quote:
Sterf succubus!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Hollandia.. dás pas niet te zuipen...
Hollandia is voor arme studenten zonder ook maar enig cent op zak om zich fatsoenlijk bier te kopenquote:
Tja, ik vind hollandia dus fatsoenlijk bier...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hollandia is voor arme studenten zonder ook maar enig cent op zak om zich fatsoenlijk bier te kopen
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, ik vind hollandia dus fatsoenlijk bier...
Een kwestie van smaak denk ik.
Ik kan mezelf nog geen ervaringsdeskundige noemen, hoewel ik het idee heb dat daar binnenkort verandering in gaat komenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, ik vind hollandia dus fatsoenlijk bier...
Een kwestie van smaak denk ik.
Zeker weten.quote:
Pfrt, dat ken ik al.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
Zoenen ook goed?
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee... ik denk het... ? ....
Die ervaring komt er wel..quote:Op donderdag 8 september 2005 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nog geen ervaringsdeskundige noemen, hoewel ik het idee heb dat daar binnenkort verandering in gaat komen
Maar bier uit blik vind ik sowieso een stuk minder smaken. Misschien dat ze er bij het brouwen rekening mee hebben gehouden en is het uit glas niet te nakken
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]Ik hoop het!
Vrolijcke boel!
Heeey c!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Hollandia of SB is een keuze, de rest is oppertunisme.
Ola J.quote:
Ik dacht je naar D'land ging om wat aan drank in te schlaan?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:24 schreef Janetje het volgende:
[..]Als ik dat spul hier ergens in de buurt kan krijgen.. ik ga er geen teringend voor naar de stad
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht je naar D'land ging om wat aan drank in te schlaan?
Ehh.. SB?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Hollandia of SB is een keuze, de rest is oppertunisme.
Nog een goed biertje gedronken lately?quote:
Een echte man sleept zo'n treetje door de woestijn!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]Daar halen we de sterke drank..
Geen treetje hollandiaveel te ver.. zo sterk ben ik niet...
Dan kom jij wat eerder, mag jij voor me slepen.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Een echte man sleept zo'n treetje door de woestijn!
Hmmm... Misschien op de dag zelf dat er iemand effe meegaat om te sjouwen?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]Daar halen we de sterke drank..
Geen treetje hollandiaveel te ver.. zo sterk ben ik niet...
Goed plan, of ik steel even een karretje bij de c1000 hier..quote:Op donderdag 8 september 2005 01:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien op de dag zelf dat er iemand effe meegaat om te sjouwen?
Oh, sorry dat had ik niet gezien.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan kom jij wat eerder, mag jij voor me slepen.
Ik ben een vrouw namelijk.. zeggen ze..
Maakt niet uit, kan je ook niet weten...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh, sorry dat had ik niet gezien.
Op z'n minst vermoedenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kan je ook niet weten...
50 cent en je weet allesquote:Op donderdag 8 september 2005 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed plan, of ik steel even een karretje bij de c1000 hier..
Ach, een vermoeden is ook maar een vaag idee..quote:
Je had tetten, zo ver was ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, een vermoeden is ook maar een vaag idee..
[insert stamp grapje]quote:Op donderdag 8 september 2005 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
50 cent en je weet alles [afbeelding]
Tja.. meer bewijs kan ik zo toch echt even niet aanleveren...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Je had tetten, zo ver was ik.
Maar meatloaf heeft ook tetten dus.
Precies!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. meer bewijs kan ik zo toch echt even niet aanleveren...
Je kan het aan mijn moeder vragen...quote:
Dat kan zo een she-male zijn!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je kan het aan mijn moeder vragen...
Je bent niet makkelijk tevreden he?quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Je had tetten, zo ver was ik.
Maar meatloaf heeft ook tetten dus.
Ja, nou, zo'n karretje is slecht voor je knieën hoor!quote:
Euh, RPP spreek even normaal nederlandsch.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]Hebben diens lippen u ook bezoedeld?!?
[..]
Ja, nou, zo'n karretje is slecht voor je knieën hoor!
Ook bezoedeld? !!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]Hebben diens lippen u ook bezoedeld?!?
[..]
Ja, nou, zo'n karretje is slecht voor je knieën hoor!
Ha vrindje,quote:Op donderdag 8 september 2005 01:46 schreef JDude het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes!
Ik ben net terug uit België, waar de bierprijs lager ligt en de glazen groter zijn.
Verwacht dus geen nuttige posts meer.
Goed punt.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:46 schreef Janetje het volgende:
Ha vrindje,
Ik heb net in België gewoond 2 jaar, verwacht van mij nooit meer één nuttige post..
Wat is er mis met karretjes en knieën?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Euh, RPP spreek even normaal nederlandsch.
Sorry, ik bedoel uiteraard: ook liefkozend gestreeldquote:
Geen bier, zelfde kwaliteitquote:Op donderdag 8 september 2005 01:46 schreef JDude het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes!
Ik ben net terug uit België, waar de bierprijs lager ligt en de glazen groter zijn.
Verwacht dus geen nuttige posts meer.
Die staaaaat.. niet op de kaart!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
o
Kwaliteitspost.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
o
Ik ben zoooooo goed.quote:
In posten muts.quote:
Dan is het zoquote:
Sollie..quote:
Oeh, zoals een chinees het doetquote:
Is het dan weer goed?quote:Op donderdag 8 september 2005 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh, zoals een chinees het doet
Ik ben dol op aziaten!
Ben je aziatisch?quote:
Neenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 02:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit kan je met goed fatsoen ook geen toe lachen meer noemen
Jammer.quote:
quote:
Het zou eerder een mooie bijkomstigheid zijn!quote:
Het is weer goedquote:Op donderdag 8 september 2005 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Het zou eerder een mooie bijkomstigheid zijn!
Bij wat?quote:Op donderdag 8 september 2005 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Het zou eerder een mooie bijkomstigheid zijn!
Welkom coz..quote:Op donderdag 8 september 2005 02:06 schreef coz het volgende:
die dopjes in de OP![]()
[/ mijn BeF FIPO]
edit , toch knap voor het eerst posten in een draadje wat zegt te staan op #180+
Janet en een aziaat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |