quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Mwa, ik was voor het grootste deel aan het scrollen en surfen..
once it got you it won't let you goquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach ja moet ook gebeuren he..
En dan toch weer in BeF terecht komen? ik vind het top [afbeelding]
Pak een surfplank en een van Dirkh's draadloze muizen. Als je geen surfplank hebt, mail yvonne even.quote:
Wel touw om zn nek om zijn hoofd boven water te houden..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:26 schreef Pingwingei het volgende:
Ik kan mijn buurjochie gebruiken als surfplank
Ja maar kool kan toch niet zo goed tegen water?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef Pingwingei het volgende:
Ik laat hem verzuipen en verbrand hem daarna.
Zoiets heb ik met mijn rechterwijsvinger en de F5-knopquote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik probeerde nog in alle macht me te verzetten tegen het klikken van de muis.
Maar het was tevergeefs.. Ik klik gewoon bijna altijd op dit topic, automatisch.
En zoals nu! Ik zit de hele tijd tegen mezelf moet stoppen met Fok!ken, maar het lukt me gewoonweg niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met mijn rechterwijsvinger en de F5-knop
*Verwijst naar haar oude fokkers anonimous topic..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En zoals nu! Ik zit de hele tijd tegen mezelf moet stoppen met Fok!ken, maar het lukt me gewoonweg niet..
Linker middelvinger over herequote:Op woensdag 7 september 2005 21:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met mijn rechterwijsvinger en de F5-knop
Al gelukt?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En zoals nu! Ik zit de hele tijd tegen mezelf moet stoppen met Fok!ken, maar het lukt me gewoonweg niet..
Awel, een voorzichtig schopske dan, zeker en vast!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef Diana_Piper het volgende:
Dit topic leeft ook niet echt meer he..
Ook geen kont af en toe?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef cerror het volgende:
Ik schop al niet meer sinds ik de baarmoeder uit ben.
Soms, maar dat noem ik geavanceerd trappen.quote:
Ah, dezelfde categorie als de heilige huisjes dus!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Soms, maar dat noem ik geavanceerd trappen.
Er word bij nagedacht.
En daarna met je slokdarm!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef cerror het volgende:
Bier!
Ik heb hier niet veel, maar ik zal het koesteren met m'n leven!
Op z'n minst!quote:
Die is het niet eens waard!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:28 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Niet recyclen in een heineken blikje he?
Brand.quote:
Neen.quote:
Sterf succubus!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Hollandia.. dás pas niet te zuipen...
Hollandia is voor arme studenten zonder ook maar enig cent op zak om zich fatsoenlijk bier te kopenquote:
Tja, ik vind hollandia dus fatsoenlijk bier...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hollandia is voor arme studenten zonder ook maar enig cent op zak om zich fatsoenlijk bier te kopen
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, ik vind hollandia dus fatsoenlijk bier...
Een kwestie van smaak denk ik.
Ik kan mezelf nog geen ervaringsdeskundige noemen, hoewel ik het idee heb dat daar binnenkort verandering in gaat komenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, ik vind hollandia dus fatsoenlijk bier...
Een kwestie van smaak denk ik.
Zeker weten.quote:
Pfrt, dat ken ik al.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
Zoenen ook goed?
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee... ik denk het... ? ....
Die ervaring komt er wel..quote:Op donderdag 8 september 2005 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nog geen ervaringsdeskundige noemen, hoewel ik het idee heb dat daar binnenkort verandering in gaat komen
Maar bier uit blik vind ik sowieso een stuk minder smaken. Misschien dat ze er bij het brouwen rekening mee hebben gehouden en is het uit glas niet te nakken
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]Ik hoop het!
Vrolijcke boel!
Heeey c!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Hollandia of SB is een keuze, de rest is oppertunisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |