niet zo confronteren jijquote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Past prima bij de leegte van jouw bestaan, op zich
Cru zijn is tofquote:
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Past prima bij de leegte van jouw bestaan, op zich
Mietjje.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:05 schreef Janetje het volgende:
Ik drink voorlopig geen alcoholische dranken meer...
Jij durft mij een mietje te noemen??quote:
Nee, er staat mietjje.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij durft mij een mietje te noemen??
Ohhh.. dan is het goed.. ik dacht ook al...quote:
Goedenmiddagquote:Op woensdag 7 september 2005 15:09 schreef HuHu het volgende:
hoi
Jij bent hier zeker beland omdat elke sukkel die een poging waagt om mod te worden schreeuwt dat-ie [BeF] op slot gooit?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:09 schreef HuHu het volgende:
hoi
Wat betekent 'mietjje' dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ohhh.. dan is het goed.. ik dacht ook al...
De verveling.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goedenmiddag
Wat brengt u bij ons op dit onheilige tijdstip?
Ach... ik heb ook ooit nog hier gepost. Ik dacht... ik kom eens kijken hoe de zaken ervoor staan.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent hier zeker beland omdat elke sukkel die een poging waagt om mod te worden schreeuwt dat-ie [BeF] op slot gooit?
Tof, welkom [afbeelding]
Dat is Meppels voor: Groot gelijk, 14.gifquote:
U zeit welkomquote:Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ach... ik heb ook ooit nog hier gepost. Ik dacht... ik kom eens kijken hoe de zaken ervoor staan.
Meppels is oké hole holeeee.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is Meppels voor: Groot gelijk, 14.gif
Jij bent al aan de eerste letter van deze reeks?quote:
Misschien.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij bent al aan de eerste letter van deze reeks?
Een tikje rustiger, vermoed ik zo. Soms zit er nu zelfs meer dan twee minuten tussen posts!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ach... ik heb ook ooit nog hier gepost. Ik dacht... ik kom eens kijken hoe de zaken ervoor staan.
De horror.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een tikje rustiger, vermoed ik zo. Soms zit er nu zelfs meer dan twee minuten tussen posts!
Ah, ja, dat had ik kunnen weten.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is Meppels voor: Groot gelijk, 14.gif
goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef HuHu het volgende:
Het is vreselijk.
Vroegâh plaatste je een post, bleek er alweer een nieuw deel te zijn.
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ja, dat had ik kunnen weten.
Hou ons op de hoogte..quote:Op woensdag 7 september 2005 15:36 schreef HuHu het volgende:
Ik ga maar eens kijken of mijn sociale leven nog leeft.
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zes weken zonder de B, dát is pas horror!
Nu werden we laatst voor slowchattende oldbies uitgemaaktquote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef HuHu het volgende:
Het is vreselijk.
Vroegâh plaatste je een post, bleek er alweer een nieuw deel te zijn.
Tofheid, dat kan ik hier niet luisteren.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Zo, weer een nieuw nummer af.
Mag ik je tieten voelen?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Zo, weer een nieuw nummer af.
Sure!quote:
Het is hier echt keigezellig met m'n opa en oma. Al die boeiende verhalen over Luus, Truus, Piet en Jan. Géén idee wie 't zijn, maar 't is wel boeiend.quote:
De reeks heeft inderdaad de snelheid van een overstekende oma naast het zebrapad.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu werden we laatst voor slowchattende oldbies uitgemaakt
Ik vond vooral het gedeelte over oldbies erg vermakelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 16:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
De reeks heeft inderdaad de snelheid van een overstekende oma naast het zebrapad.
Inderdaad... maar sinds PUB bestaat, valt het nogal wel mee met de newbie's.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vond vooral het gedeelte over oldbies erg vermakelijk
Dit is mijn originele account
Het is zo gezellig op het immer vriendelijke en lieve fok?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:12 schreef Dead-Doll het volgende:
Wtf zit ik nou nóg te computeren?.
Er is heul niks te doen..
Mwa, ik was voor het grootste deel aan het scrollen en surfen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is zo gezellig op het immer vriendelijke en lieve fok?
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Mwa, ik was voor het grootste deel aan het scrollen en surfen..
once it got you it won't let you goquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach ja moet ook gebeuren he..
En dan toch weer in BeF terecht komen? ik vind het top [afbeelding]
Pak een surfplank en een van Dirkh's draadloze muizen. Als je geen surfplank hebt, mail yvonne even.quote:
Wel touw om zn nek om zijn hoofd boven water te houden..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:26 schreef Pingwingei het volgende:
Ik kan mijn buurjochie gebruiken als surfplank
Ja maar kool kan toch niet zo goed tegen water?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef Pingwingei het volgende:
Ik laat hem verzuipen en verbrand hem daarna.
Zoiets heb ik met mijn rechterwijsvinger en de F5-knopquote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik probeerde nog in alle macht me te verzetten tegen het klikken van de muis.
Maar het was tevergeefs.. Ik klik gewoon bijna altijd op dit topic, automatisch.
En zoals nu! Ik zit de hele tijd tegen mezelf moet stoppen met Fok!ken, maar het lukt me gewoonweg niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met mijn rechterwijsvinger en de F5-knop
*Verwijst naar haar oude fokkers anonimous topic..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En zoals nu! Ik zit de hele tijd tegen mezelf moet stoppen met Fok!ken, maar het lukt me gewoonweg niet..
Linker middelvinger over herequote:Op woensdag 7 september 2005 21:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met mijn rechterwijsvinger en de F5-knop
Al gelukt?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En zoals nu! Ik zit de hele tijd tegen mezelf moet stoppen met Fok!ken, maar het lukt me gewoonweg niet..
Awel, een voorzichtig schopske dan, zeker en vast!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef Diana_Piper het volgende:
Dit topic leeft ook niet echt meer he..
Ook geen kont af en toe?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef cerror het volgende:
Ik schop al niet meer sinds ik de baarmoeder uit ben.
Soms, maar dat noem ik geavanceerd trappen.quote:
Ah, dezelfde categorie als de heilige huisjes dus!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Soms, maar dat noem ik geavanceerd trappen.
Er word bij nagedacht.
En daarna met je slokdarm!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef cerror het volgende:
Bier!
Ik heb hier niet veel, maar ik zal het koesteren met m'n leven!
Op z'n minst!quote:
Die is het niet eens waard!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:28 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Niet recyclen in een heineken blikje he?
Brand.quote:
Neen.quote:
Sterf succubus!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Hollandia.. dás pas niet te zuipen...
Hollandia is voor arme studenten zonder ook maar enig cent op zak om zich fatsoenlijk bier te kopenquote:
Tja, ik vind hollandia dus fatsoenlijk bier...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hollandia is voor arme studenten zonder ook maar enig cent op zak om zich fatsoenlijk bier te kopen
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, ik vind hollandia dus fatsoenlijk bier...
Een kwestie van smaak denk ik.
Ik kan mezelf nog geen ervaringsdeskundige noemen, hoewel ik het idee heb dat daar binnenkort verandering in gaat komenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, ik vind hollandia dus fatsoenlijk bier...
Een kwestie van smaak denk ik.
Zeker weten.quote:
Pfrt, dat ken ik al.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
Zoenen ook goed?
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee... ik denk het... ? ....
Die ervaring komt er wel..quote:Op donderdag 8 september 2005 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nog geen ervaringsdeskundige noemen, hoewel ik het idee heb dat daar binnenkort verandering in gaat komen
Maar bier uit blik vind ik sowieso een stuk minder smaken. Misschien dat ze er bij het brouwen rekening mee hebben gehouden en is het uit glas niet te nakken
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]Ik hoop het!
Vrolijcke boel!
Heeey c!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Hollandia of SB is een keuze, de rest is oppertunisme.
Ola J.quote:
Ik dacht je naar D'land ging om wat aan drank in te schlaan?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:24 schreef Janetje het volgende:
[..]Als ik dat spul hier ergens in de buurt kan krijgen.. ik ga er geen teringend voor naar de stad
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht je naar D'land ging om wat aan drank in te schlaan?
Ehh.. SB?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Hollandia of SB is een keuze, de rest is oppertunisme.
Nog een goed biertje gedronken lately?quote:
Een echte man sleept zo'n treetje door de woestijn!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]Daar halen we de sterke drank..
Geen treetje hollandiaveel te ver.. zo sterk ben ik niet...
Dan kom jij wat eerder, mag jij voor me slepen.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Een echte man sleept zo'n treetje door de woestijn!
Hmmm... Misschien op de dag zelf dat er iemand effe meegaat om te sjouwen?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]Daar halen we de sterke drank..
Geen treetje hollandiaveel te ver.. zo sterk ben ik niet...
Goed plan, of ik steel even een karretje bij de c1000 hier..quote:Op donderdag 8 september 2005 01:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien op de dag zelf dat er iemand effe meegaat om te sjouwen?
Oh, sorry dat had ik niet gezien.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan kom jij wat eerder, mag jij voor me slepen.
Ik ben een vrouw namelijk.. zeggen ze..
Maakt niet uit, kan je ook niet weten...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh, sorry dat had ik niet gezien.
Op z'n minst vermoedenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kan je ook niet weten...
50 cent en je weet allesquote:Op donderdag 8 september 2005 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed plan, of ik steel even een karretje bij de c1000 hier..
Ach, een vermoeden is ook maar een vaag idee..quote:
Je had tetten, zo ver was ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, een vermoeden is ook maar een vaag idee..
[insert stamp grapje]quote:Op donderdag 8 september 2005 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
50 cent en je weet alles [afbeelding]
Tja.. meer bewijs kan ik zo toch echt even niet aanleveren...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Je had tetten, zo ver was ik.
Maar meatloaf heeft ook tetten dus.
Precies!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. meer bewijs kan ik zo toch echt even niet aanleveren...
Je kan het aan mijn moeder vragen...quote:
Dat kan zo een she-male zijn!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je kan het aan mijn moeder vragen...
Je bent niet makkelijk tevreden he?quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Je had tetten, zo ver was ik.
Maar meatloaf heeft ook tetten dus.
Ja, nou, zo'n karretje is slecht voor je knieën hoor!quote:
Euh, RPP spreek even normaal nederlandsch.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]Hebben diens lippen u ook bezoedeld?!?
[..]
Ja, nou, zo'n karretje is slecht voor je knieën hoor!
Ook bezoedeld? !!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]Hebben diens lippen u ook bezoedeld?!?
[..]
Ja, nou, zo'n karretje is slecht voor je knieën hoor!
Ha vrindje,quote:Op donderdag 8 september 2005 01:46 schreef JDude het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes!
Ik ben net terug uit België, waar de bierprijs lager ligt en de glazen groter zijn.
Verwacht dus geen nuttige posts meer.
Goed punt.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:46 schreef Janetje het volgende:
Ha vrindje,
Ik heb net in België gewoond 2 jaar, verwacht van mij nooit meer één nuttige post..
Wat is er mis met karretjes en knieën?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Euh, RPP spreek even normaal nederlandsch.
Sorry, ik bedoel uiteraard: ook liefkozend gestreeldquote:
Geen bier, zelfde kwaliteitquote:Op donderdag 8 september 2005 01:46 schreef JDude het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes!
Ik ben net terug uit België, waar de bierprijs lager ligt en de glazen groter zijn.
Verwacht dus geen nuttige posts meer.
Die staaaaat.. niet op de kaart!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
o
Ik ben zoooooo goed.quote:
In posten muts.quote:
Sollie..quote:
Oeh, zoals een chinees het doetquote:
Is het dan weer goed?quote:Op donderdag 8 september 2005 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh, zoals een chinees het doet
Ik ben dol op aziaten!
Ben je aziatisch?quote:
Neenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 02:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit kan je met goed fatsoen ook geen toe lachen meer noemen
Jammer.quote:
quote:
Het zou eerder een mooie bijkomstigheid zijn!quote:
Het is weer goedquote:Op donderdag 8 september 2005 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Het zou eerder een mooie bijkomstigheid zijn!
Bij wat?quote:Op donderdag 8 september 2005 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Het zou eerder een mooie bijkomstigheid zijn!
Welkom coz..quote:Op donderdag 8 september 2005 02:06 schreef coz het volgende:
die dopjes in de OP![]()
[/ mijn BeF FIPO]
edit , toch knap voor het eerst posten in een draadje wat zegt te staan op #180+
Janet en een aziaat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |