Dat jij gewoon zwanger bent geraakt en een kind hebt gebaard, hoe durf jequote:Op dinsdag 6 september 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja en?? ik heb vroeger ook wel eens xtc en speed gebruikt maar ben echt geen junky ofzo hoor.
Is ook al weer bijna 8 jaar geleden ofzo, was gabbertje.![]()
Jeeeeezus. Nou dat kan echt niet hoor. Haha. Lekker toch, ff lekker niks en alles.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja en?? ik heb vroeger ook wel eens xtc en speed gebruikt maar ben echt geen junky ofzo hoor.
Is ook al weer bijna 8 jaar geleden ofzo, was gabbertje.![]()
jawel dat meen ik wel.quote:
het gaat niet om de baby, het gaat over het feit dat ze ,quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Nou prima toch. Wat is je probleem? Weet je wat een pil doet? Hoe 'ie werkt?
Was gewoon benieuwt of het waar was! Ik vind het echt ranzig als je naast iemand slaapt!quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geintereseerd in iemand anders zijn trek en sperma praktijken???![]()
Ik zie Dido niet naakt gaan, heeft teveel klasse.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:10 schreef jalla het volgende:
wie komt in welk blad na bb
lieske :playboy
dido: penthouse (maar staat liever in de playboy en is jaloers op lieske)
tanja : C.W.M.
ingrid: de tuk of the chick (bestaan die nog? )
sorry ladies :p
hahaha, ja erg he, zo'n 8 jaar later nog wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat jij gewoon zwanger bent geraakt en een kind hebt gebaard, hoe durf je![]()
![]()
Haha lieve schat er stond een knipoog bovenquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
jawel dat meen ik wel.
sjezus, wel eens een pilletje gepakt op mijn 16de/17de, oe wat een ramp zeg.![]()
Ze pijpt een banaan Deltaquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zie Dido niet naakt gaan, heeft teveel klasse.
En wat is C.W.M ?
Tanja staat ook in mijn top 3quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:11 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Zeldzame Tanja-fanclub lid detected.
Zeldzame vorm van retardie?quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:11 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Zeldzame Tanja-fanclub lid detected.
Laat me raden, je herkent veel in haar problemen in je eigen leven.![]()
ja, door een vriendin met dergelijke jongenssmaak.. maar da's uiteraard toeval dat ik het weetquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:10 schreef milagro het volgende:
[..]
qua uiterlijk.
kan jij zien dan of het een Suri of een Antilliaan betreft?
de meeste mensen niet, namelijk.
Same here hoor! (alleen vielen ze bij mij absoluut niet goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
jawel dat meen ik wel.
sjezus, wel eens een pilletje gepakt op mijn 16de/17de, oe wat een ramp zeg.![]()
dat is weel helemaal waar, erg fris lijkt het me ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:11 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwt of het waar was! Ik vind het echt ranzig als je naast iemand slaapt!![]()
Dus als ik een banaan pijp, wil ik ook naakt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:13 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ze pijpt een banaan Delta
CWM = Crack Whore Magazine
o sorry, verwachte heel veel kritiek en stond er juist raar van te kijken dat ik die van jouw kreeg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Haha lieve schat er stond een knipoog bovenje hebt duidelijk mijn zwangerschap niet meegemaakt in oud
ze zijn toch nog goed gelukt he
Je luistert niet goed!quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:11 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
het gaat niet om de baby, het gaat over het feit dat ze ,
met oud&nieuw 2005 geslikt heeft,
iets waarmee ze in 1996/2000 mee begonnen is.
dat is 5-9 jaar... iets langer dan `een paar keer`
Als je "klasse" hebt pijp je geen banaan voor de complete nederlandse televisiequote:Op dinsdag 6 september 2005 02:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus als ik een banaan pijp, wil ik ook naakt?![]()
En een baby 9 maanden later.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:11 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
het gaat niet om de baby, het gaat over het feit dat ze ,
met oud&nieuw 2005 geslikt heeft,
iets waarmee ze in 1996/2000 mee begonnen is.
dat is 5-9 jaar... iets langer dan `een paar keer`
het was een grapjequote:Op dinsdag 6 september 2005 02:13 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ze pijpt een banaan Delta
CWM = Crack Whore Magazine
Sukkelquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
o sorry, verwachte heel veel kritiek en stond er juist raar van te kijken dat ik die van jouw kreeg.![]()
![]()
en ze zijn prachtig gelukt.![]()
Ja ik las hem te snel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:15 schreef caradoc het volgende:
[..]
Als je "klasse" hebt pijp je geen banaan voor de complete nederlandse televisie
Wie ik.quote:
Dat wordt Lieske, want die is er als eerste uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:16 schreef jalla het volgende:
wordt een race tussen lieske en dido wie het eerst in de playboy komt, mark my words
Als zelfs jack voor het geld gaat, gaat dido ook voor wat centjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik las hem te snel...
Dan heeft ze misschien geen klasse, toch zie ik d'r niet uit de kleren gaan.
Maar wie weet en zeker als er een goed geldaanbod komt.
Lieske in Playboy.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:16 schreef jalla het volgende:
wordt een race tussen lieske en dido wie het eerst in de playboy komt, mark my words
denk idd dat het beslist gaat worden door welke vrouw er het eerste uitligt (except chantal)quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat wordt Lieske, want die is er als eerste uit.
Trusten Snakequote:Op dinsdag 6 september 2005 02:18 schreef snakelady het volgende:
ik ga ook maar eens slapen.
Sweet dreams allemaal.
tanja: ik heb wat te drinken gekregen van tiesto,quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Tanja staat ook in mijn top 3
Heeft gewoon niks te bewijzen, slooft zich niet uit, doet niks overdreven (hooguit een moodswing, zullen wel de hormonen zijn). Mag ik wel.
Toen ik puber was, instabiel was, en toen die rotzooi nog trendy was. En niet 5 jaar lang achter mekaar op oudere leeftijd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Zeldzame vorm van retardie?
Ik ben geen 'fan' van haar maar jullie overdrijven zo in alles. Echt. Pfff. Ze heeft een pil gepakt. Heb JIJ t wellis gedaan?
Dat zou echt één van de laatste dingen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wie ik.![]()
![]()
hahaha, ach het is al laat.
welterusten, ik ga zo hetzelfde doen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:18 schreef snakelady het volgende:
ik ga ook maar eens slapen.
Sweet dreams allemaal.
Ja Tijs z'n vriendin is maar een klein beetje knapper dan Tanja hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:19 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
tanja: ik heb wat te drinken gekregen van tiesto,
jaaah, hij heeft al een vriend, dus dan laat ik hem ook...
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske in Playboy.
Ik weet niet of iemand in mijn vriendenkring er warm van wordt.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit plaatje kan je niet genoeg herhalen![]()
ik ga naar bed, jij blijft en dan kan je me morgen vertellen hoe dit best aardige gesprekje verder ging
slaap lekker voor straks iedereen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ga naar bed, jij blijft en dan kan je me morgen vertellen hoe dit best aardige gesprekje verder ging
slaap lekker voor straks iedereen![]()
![]()
![]()
ze is zo DOM,quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja Tijs z'n vriendin is maar een klein beetje knapper dan Tanja hoor![]()
Dat plaatje doet me aan een reiger denken die kikkers uit het water haalt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
ze is zo DOM,
dat ze verhalen verzint om het gesprek op gang te houden...
en dan op deze doorzichtige manier...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:22 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat plaatje doet me aan een reiger denken die kikkers uit het water haalt.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:22 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat plaatje doet me aan een reiger denken die kikkers uit het water haalt.
Tanja heeft gepoetst, voordat Menno poetste.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:24 schreef jalla het volgende:
menno poets, tanja niet
lolquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:29 schreef BBscanner het volgende:
Bah iedereen slaapt!
BB; ALLE BEWONERS BATERIJEN WISSELEN!![]()
Jij?quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:31 schreef Kolomo het volgende:
blijft er nog iemand wakker voor als iemand gaat slaapwandelen ofzo?
Als er zelf geen muisquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:31 schreef Kolomo het volgende:
blijft er nog iemand wakker voor als iemand gaat slaapwandelen ofzo?
Is wel van hogerhand af geregeld dit keer he... ben benieuwd wat het gaat worden morgenvroeg, spannend!quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:34 schreef Day het volgende:
Ze gaan wel steeds vroeger naar bed!![]()
Vindt dat niet kunnen!![]()
Schandalig gewoon !! (Ze hebben orders gekregen van BB dat er een weekopdracht aankomt en ze hun slaap hard nodig hebben en om 9:00 worden gewekt vandaar)quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:34 schreef Day het volgende:
Ja precies.. nachteritme is prima.. maar dit gaat nergens overquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:34 schreef Day het volgende:
Hmm, da's un goeie, kan ik nu ff niet plaatsen, heb het wel een keer gezien dacht ik...quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Kon ik niet goed zien, dacht Ralph.
Een knul met een kleine, ronde tattoo op de bovenrug, wiesda?
is wel een beetje een verschil of je contact met elkaar kunt hebben of niet lijkt me....quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:47 schreef jalla het volgende:
quote:
Het meest dat joost gaat missen zou toch zijn vriendin zijn??? Dat is echt grote onzin. Die drie maanden kan hij wel zonder haar... dat heeft hij tenslotte het afgelopen jaar ook gedaan. Ik las net op de site van zijn vriendin dat ze pas in aug. 2005 is teruggekomen van een jaartje usa.
Als het een crime zou zijn zonder haar dan zou hij niet meteen zo'n huis in gaan als zij terugkomt toch
is mij nu volledig duidelijk hoe het zit met joost
Roel heeft volgens mij rechtsachter op z'n schouder een ronde tattoo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Een knul met een kleine, ronde tattoo op de bovenrug, wiesda?
Dat zou best wel eens kunnen inderdaad....quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Roel heeft volgens mij rechtsachter op z'n schouder een ronde tattoo.
Het is een soort zonnetje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Roel heeft volgens mij rechtsachter op z'n schouder een ronde tattoo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |