En een baby 9 maanden later.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:11 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
het gaat niet om de baby, het gaat over het feit dat ze ,
met oud&nieuw 2005 geslikt heeft,
iets waarmee ze in 1996/2000 mee begonnen is.
dat is 5-9 jaar... iets langer dan `een paar keer`
het was een grapjequote:Op dinsdag 6 september 2005 02:13 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ze pijpt een banaan Delta
CWM = Crack Whore Magazine
Sukkelquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
o sorry, verwachte heel veel kritiek en stond er juist raar van te kijken dat ik die van jouw kreeg.![]()
![]()
en ze zijn prachtig gelukt.![]()
Ja ik las hem te snel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:15 schreef caradoc het volgende:
[..]
Als je "klasse" hebt pijp je geen banaan voor de complete nederlandse televisie
Wie ik.quote:
Dat wordt Lieske, want die is er als eerste uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:16 schreef jalla het volgende:
wordt een race tussen lieske en dido wie het eerst in de playboy komt, mark my words
Als zelfs jack voor het geld gaat, gaat dido ook voor wat centjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik las hem te snel...
Dan heeft ze misschien geen klasse, toch zie ik d'r niet uit de kleren gaan.
Maar wie weet en zeker als er een goed geldaanbod komt.
Lieske in Playboy.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:16 schreef jalla het volgende:
wordt een race tussen lieske en dido wie het eerst in de playboy komt, mark my words
denk idd dat het beslist gaat worden door welke vrouw er het eerste uitligt (except chantal)quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat wordt Lieske, want die is er als eerste uit.
Trusten Snakequote:Op dinsdag 6 september 2005 02:18 schreef snakelady het volgende:
ik ga ook maar eens slapen.
Sweet dreams allemaal.
tanja: ik heb wat te drinken gekregen van tiesto,quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Tanja staat ook in mijn top 3
Heeft gewoon niks te bewijzen, slooft zich niet uit, doet niks overdreven (hooguit een moodswing, zullen wel de hormonen zijn). Mag ik wel.
Toen ik puber was, instabiel was, en toen die rotzooi nog trendy was. En niet 5 jaar lang achter mekaar op oudere leeftijd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Zeldzame vorm van retardie?
Ik ben geen 'fan' van haar maar jullie overdrijven zo in alles. Echt. Pfff. Ze heeft een pil gepakt. Heb JIJ t wellis gedaan?
Dat zou echt één van de laatste dingen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wie ik.![]()
![]()
hahaha, ach het is al laat.
welterusten, ik ga zo hetzelfde doen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:18 schreef snakelady het volgende:
ik ga ook maar eens slapen.
Sweet dreams allemaal.
Ja Tijs z'n vriendin is maar een klein beetje knapper dan Tanja hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:19 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
tanja: ik heb wat te drinken gekregen van tiesto,
jaaah, hij heeft al een vriend, dus dan laat ik hem ook...
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske in Playboy.
Ik weet niet of iemand in mijn vriendenkring er warm van wordt.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit plaatje kan je niet genoeg herhalen![]()
ik ga naar bed, jij blijft en dan kan je me morgen vertellen hoe dit best aardige gesprekje verder ging
slaap lekker voor straks iedereen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |