quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:32 schreef Youp het volgende:
hehehe vandaag en gisteren in een leuke zeldzame auto gereden.. een E46 325Ci M-Clubsportdaar zijn er maar zeer weinig van gemaakt... en wat is nou het bijzondere aan dat ding? er ligt SMG in
en er zit een spoilersetje op (wat ik wat persoonlijk iets minder vind) en een leuk interieurtje in en er zitten M velgjes onder etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
en ik moet zeggen dat SMG + traction control niet echt helemaal mooi samenwerkt in de regen![]()
![]()
loopt verder best lekker alleen jammer dat het SMG 1 is.. duurt t toch zeker 0,5 sec voordat hij schakelt.. en hij is tyfus nerveus bij het stoplicht... filerijden is ook geen echt pretje.. maarja verder wel leuk speelgoed
http://www.vwe.nl/import/bpm_calculator_afdracht_invoer.aspquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:07 schreef knep het volgende:
Weet iemand gewoon uit z'n blote hoofd hoeveel kosten er in totaal gemoeid zijn met het importeren van een BMW uit Duitsland? Misschien een percentage oid?
Instructieboekje?quote:Op zondag 18 september 2005 16:01 schreef metallicattim het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik weet welke velgen op mijn BMW e30 passen?
ET waarde is EinpressTiefe: hoever de banden naar binnen/buiten staan tov de naafquote:Op zondag 18 september 2005 16:21 schreef metallicattim het volgende:
ik ben het onderhandelen voor deze:
Velgen 16"
Als ik het goed begrijp zijn die steek 4x115?
En wat is ET waarde?
Ik wel juist.quote:Op zondag 18 september 2005 16:54 schreef metallicattim het volgende:
Kheb een E30 318i uit 1989.
wat bedoelje met 51/2 en 6J?
Ik ken die site en de ori. velgen vind ik niks bijzonders... Ik zoek dus weer verder
5J/6J is de breedte van de velg.quote:Op zondag 18 september 2005 16:54 schreef metallicattim het volgende:
Kheb een E30 318i uit 1989.
wat bedoelje met 51/2 en 6J?
Ik ken die site en de ori. velgen vind ik niks bijzonders... Ik zoek dus weer verder
dan schakel ik sneller met een handbakquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:26 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
SMG I doet 0,2 sec, al is je schakelsnelheid afhankelijk van je toerental en hoeveel gas je geeft.
TC hoort er niet op te zitten![]()
mooi mooiquote:Op zondag 18 september 2005 17:16 schreef yup het volgende:
[..]
Ik wel juist.
[afbeelding]
Alleen in goede staat bijna niet te vinden helaas... Of ze zijn errug duur...
lijkt wel wat op de 6-serie ja. M6 is een uitvoering daarvan hequote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef metallicattim het volgende:
Dit is volgens mij de M6 geworden:
[afbeelding]
ietsiepietsie anders:
[afbeelding]
dat is om monteurs en stagaires zoals mij een plezier te doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:26 schreef Hyperdude het volgende:
Koop je zo'n dure Z8 krijg je nog zo'n brakke sensor uit de M54
Wat kost dat? Heb ook die logo's nodig (die van mij zijn rot).quote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef metallicattim het volgende:
mn eerste dealeraankoop![]()
[afbeelding]
ben zo trots!![]()
De motorkap kost 12,45 excl btw en de kofferbak kost 12,25 excl btw.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:41 schreef yup het volgende:
[..]
Wat kost dat? Heb ook die logo's nodig (die van mij zijn rot).
ik werk idd met DIS... maar wat je precies in kan stellen weet ik niet... en of dat met DIS kan weet ik niet.. denk dat dat met de SS moet.. die is om te programmeren enzo maar ik kan er naast zitten.. maar ik zal het morgen voor je navragenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef Five_Aces het volgende:
Youp, werk jij ook met DIS op je stage? En zo jij weet jij wat je allemaal precies instellen kan aan SMG I versnellingsbaksoftware? en dan specifiek of je ze ook zo in kan stellen voor een ander diff, bijvoorbeeld een 3,62 ipv 3,23?
nope... 400+pk 8cilinder 32klepper dubbel vanos valve tronic sedan hequote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat is eigleijk al bekend over de nieuwe M3? Zijn er al offieciële foto's?
E30 318i van 1991quote:Op donderdag 22 september 2005 08:16 schreef metallicattim het volgende:
[..]
De motorkap kost 12,45 excl btw en de kofferbak kost 12,25 excl btw.
Ongeveer 29 euro per set. Als je een ander model hebt kan de prijs verschillen!
Graciasquote:Op donderdag 22 september 2005 17:52 schreef Youp het volgende:
[..]
ik werk idd met DIS... maar wat je precies in kan stellen weet ik niet... en of dat met DIS kan weet ik niet.. denk dat dat met de SS moet.. die is om te programmeren enzo maar ik kan er naast zitten.. maar ik zal het morgen voor je navragen
moeilijk te verkopen he...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:55 schreef yup het volgende:
[..]
E30 318i van 1991
Maja ding is te koop nu:
Ben bezig met me motorrijbewijs en ik wil een motor. Me pa heeft al een auto en 2 auto's is niet echt nodig...
[TK] BMW E30 318i
560 of 580nmquote:Op donderdag 22 september 2005 18:48 schreef yup het volgende:
272 pk en heel veel trekkracht. Moet wel knallen he
En eigenlijk zouden ze jou moeten bannen, beetje ons hier jaloers maken met wat voor gestoorde bimmers jij mag rijden![]()
helaas, daar valt niks aan in te stellen... iig niet met een DIS oid en verhoudingen sowieso niet... met heel dure geavanceerde software zou je eventueel de schakelmomenten enzo kunnen aanpassen van de automaat stand maar daar heb je dan ook alles mee gehadquote:
oud oud oudquote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef 2Drix het volgende:
whehe check dit filmpje
http://media.putfile.com/opgefoktebmw
Ah okquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef Youp het volgende:
[..]
helaas, daar valt niks aan in te stellen... iig niet met een DIS oid en verhoudingen sowieso niet... met heel dure geavanceerde software zou je eventueel de schakelmomenten enzo kunnen aanpassen van de automaat stand maar daar heb je dan ook alles mee gehad
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:41 schreef metallicattim het volgende:
thx, maar die willen mag je hebbenkvind ze niet mooi. Ben ook druk op zoek naar andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |