quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef teamlead het volgende:
de buik is er aardig stil onder,.. zou ze zich afvragen wat ze allemaal gemist heeft bij devadervanhetkindje ?
Nee, ze denkt "dit zijn echt geen dames"quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef teamlead het volgende:
de buik is er aardig stil onder,.. zou ze zich afvragen wat ze allemaal gemist heeft bij devadervanhetkindje ?
Dus ik ben op tijd??quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda is echt al ver heen. Die wordt met de minuut geiler volgens mij. Linda rukt nog een keer een van de jongens de kleren van het lijf.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef jalla het volgende:
menno ingrid eruit op 3, niks gebeurt neem ik aan?
Volgens mij hoeven we niet eens tot morgen te wachtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Nee joh, morgen komt ze aan, dat ze het ongepast vindt en niet kan levelen, als het over zulke termen gaat![]()
Lieskequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wie heeft het woord levelen eigenlijk geintroduceerd?
Relatie tussen aanhalingstekens, haar eerste antwoord is 5 weken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef jalla het volgende:
lieskes langste relatie heeft 2 jaar geduurt. toen het over was moest ze toch wel huilen
Lieske natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
lieskequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
ik las de dealervanhetkindjequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef teamlead het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |