abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:00:08 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30306326
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Commentaren op de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen van maandag 5 september 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:03:04 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30306434
Menno is zojuist bij Ingrid in bed gekropen. Dido komt al tandenpoetsend polshoogte nemen. In de keuken wordt gedamd door Rikkert, Roel, Ralph en Lieske.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:07:04 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30306588
In de badkamer bespreekt Nathalie haar irritaties over Ralph met Dido.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:11:04 #4
128036 BB-Joke
BB-fan van het eerste uur!
pi_30306711

00.00: Menno is bij Ingrid in bed gekropen..
Menno verzint om over Dido te gaan praten, maar daar wil Ingrid niet aan meedoen.

Menno is duidelijk op meer uit: "Doe niet zo onromantisch! Je ligt helemaal in die hoek met je arm omhoog!"
Ingrid: "Weet je wel hoe gek dat er uit ziet voor de mensen?"
Menno: "Ik lig toch met mijn handen boven de dekens?"

Dan praten ze over "later" .. "nemen we wel of niet een tweepersoonsbed?"
Menno: "je gaat niet weer snurken!" (blijft ie slapen?)
Ingrid: "Ik snurk omdat ik dingen in mijn neus heb"
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:12:59 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30306761
Dido voelt dat Nathalie nog heel veel woede in zich heeft.

Nathalie vertelt dat zij zich in de loop der jaren verder heeft ontwikkeld en het lijkt of Ralph heeft stilgestaan.

ik ga pitten, veel plezier voor de nachtploeg.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sanne op 06-09-2005 00:18:11 ]
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:18:12 #6
128036 BB-Joke
pi_30306947
Menno probeert indruk op Ingrid te maken en zegt dat hij het meest op Rob lijkt: "eigen bedrijf, zakeninstinct.. dat weet jij ook wel"
Ingrid: "Hij is nog iets te overweldigend, dat ben jij niet"

(Sommige zinnen zijn slecht te verstaan, dus daarom onsamenhangend)

Ingrid geeft een dillemma aan Menno: "nooit meer golfen of nooit kinderen"
Menno: Als ze allemaal op jouw lijken dan laat ik het zoals het is.. uiteindelijk kiest ie voor de kinderen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:19:36 #7
128036 BB-Joke
pi_30306995
slaap lekker sanne, is er wel een nachtploeg?
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:25:47 #8
128036 BB-Joke
pi_30307204
Ingrid: "zullen ze ons nu in infra-rood zien? Ik zie niet dat die lamp aanstaat?"
Samen gaan ze op onderzoek uit..

Ze zijn er niet zeker van..
Ingrid maar zich druk om haar moeder en haar vrienden dat ze zullen zeggen: "we hebben je gezien Ingrid!"

Ingrid: "je bent geen borstenman?"
Menno: "Het is mooi meegenomen, maar ik ben een billenman"
Ze willen gaan slapen, maar dat zie ik nog niet erg gebeuren.

Dido komt binnen en Ingrid vraag haar of er daar een camara staat.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:30:24 #9
128036 BB-Joke
pi_30307358
Ze kletsen over van alles en nog wat, Dido is ook naar bed gegaan.. "heerlijk ik lig!"
Menno en Ingrid gedragen zich plagerig en verliefd.. dat wordt wel wat met die twee.

Het was kort maar ik moet ook gaan slapen, hopelijk is er iemand die het over kan nemen?
pi_30308585
Breedbandstream 2

0.49 In de keuken. Lieske zegt dat ze nu wel een langdurige relatie wil. Lieske : Ik heb wel eens een jongen naast een jongen gehad. Hij heeft sowieso meisjes naast meisjes gehad. Ze had niet met beide jongens seks. Lieske n.a.v. vragen van Rikkert : Ik vond hem leuker dan hij mij. Ik heb geen one night stands gehad. Ik heb wel, nee, daar ga ik me niet over uitlaten. Met de ene jongen had ik echt wat. Ik ben er een keer meer naar bed gegaan. Het was absoluut geen one night stand. Ik duik niet de eerste keer met een gast het bed in.

0.53 Joost 'verbergt' Lieske onder kussens op de bank en roept dan Ingrid. Lieske moet haar laten schrikken. Hij vraagt of Ingrid er bij komt zitten. Ingrid zegt dat ze gaat slapen. Lieske schreeuwt. Ingrid vertrekt weer. Joost : Dilemma. Gerimt worden door Lies of door mij. Rikkert : Lies natuurlijk.

Breedbandstream 1

0.58 Joost in de damesslaapkamer. Hij vertelt dat hij het vieze woord rimmen van Linda heeft geleerd. Hij wil het misschien bij zijn vriendin gaan doen. Dido : Ik laat me er niet verder over uit. Lieske begint over het stimuleren van een man door via zijn kont zijn prostaat te stimuleren. Joost : Ik wist dit soort dingen niet. Lieske : Ik ben alleen maar een doorgeefluik. Lieske vertelt over een christelijk gezin dat niet wist hoe ze een kind op de wereld moesten zetten. Roel is inmiddels ook in de damesslaapkamer.

1.01 Joost heeft slecht nieuws voor Dido : De crackers zijn op. We hebben nog bruin brood en beschuit. Dido wil bruim brood. Roel : Hoe noem je dat ? Joost : Broterham, dat komt van potenram. Een paar minuten later brengt hij de boterham (het is niet in beeld) en meldt hij dat hij er een bonusplak tussen heeft gedaan.

Breedbandstream 3

1.07 Als ik het goed zie spelen Menno en Tanja een spel aan de keukentafel. Stream naar de damesslaapkamer waar Joost door Chantal omhelst wordt waarna hij op waarschijnlijk Ingrid gaat liggen. Dan zegt hij : Nu moet ik echt effen weg. Chantal : Hahahahaha.

1.11 Linda niet helemaal serieus : Zitten ze weer te fluisteren die trutjes daar. Ik weet al waar het over gaat. Ik denk dat het over Dido en Natalie gaat. Chantal begint over een kennis die kanker aan haar vagina had. Chantal : Het was helemaal weggesneden en ze kreeg een slang. Dido of Natalie : Hoe kan dat nou ? Chantal : Wel één van de mindere plekken. Dan vraagt Chantal zich af of er na honderd dagen nog wel gespreksstof is. Dido denkt dat de gesprekken dan dieper worden. Linda : Als we een paar dagen geen opdracht hebben gehad heb ik helemaal geen zin meer in een opdracht. Als ze een opdracht krijgen wil ze een leuke opdracht. Ze speculeren over de volgende opdracht. Joost is weer terug.
  dinsdag 6 september 2005 @ 02:31:59 #11
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30309529
2:25

Het afgelopen uur hebben Tanja en Menno na het dammen met elkaar gepraat, terwijl de rest van het huis sliep. Althans, Menno vroeg van alles aan Tanja (oprecht geinteresseerd), en Tanja antwoordde oprecht geinteresseerd in zichzelf terug. O.a. over haar ex, een glazenwasser die aan de cocaine was, de houseparties die ze bezocht heeft, dat ze ooit eens wat te drinken heeft gekregen van DJ Tiesto....

Menno komt zeer sympathiek over, en Tanja vertelt honderduit - maar wel alleen over haarzelf. Geen vraag terug aan Menno.

Maargoed, 2:25 dus, iedereen slaapt, ben benieuwd wat er morgen om 9:00 uur gebeurt.

Welterusten!
Confidence through competence
pi_30309663
Breedbandstream 1

1.21 Aan de keukentafel. Het zijn inderdaad Menno en Tanja die een spel spelen. Menno verzint een nieuwe tekst op 'Een beetje verliefd'. Tanja doet vervolgens een zet die ze niet bedoeld had. Menno rookt. Roel zit er bij en Rikkert staat er bij. Tanja trommelt met haar vingers. Tanja wil een trekje van Menno's sigaret. Het worden drie trekjes. Tanja : Toen ik in de bajes zat heb ik het (spel) veel gedaan. Menno : Wat heb je gedaan ? Tanje : Joyriden. Nee hoor (ze heeft niet in de bajes gezeten). Rikkert is vertrokken. Roel vertelt kraakverhalen. Ze denken dat een lamp van het plafond kan vallen.

1.30 Roel : Ik ga ook proberen te slapen. Hij vertrekt. Tanja : Ze zitten te kwebbelen dus het heeft geen zin daar heen te gaan. Als ik weer niet kan slapen ga ik naar buiten. Die bedden slapen voor geen meter. Kon ik maar in mijn eigen bed slapen. Menno : Zwaar programma. Tanja : Mijn eigen bedje slaapt toch het best. Ik zou nooit zo'n bed nemen. Menno : Misschien krijgen we morgen een opdracht. Tanja denkt dat ook. Tanja : Anders kregen we dat briefje niet. In het briefje stond iets als, sommige mensen maken van de nacht de dag en van de dag de nacht. Tanja : Het slaat echt op mij. Ik ben de enige die overdag slaapt. Menno : Roel en Ingrid ook. Tanja : Wat moet je anders doen ? Je merkt dat mensen steeds meer over elkaar gaan praten. De melk is op. Ik denk dat morgen de frisdrank ook op is. Menno : Er zijn nog flessen cola. Tanja : Ik heb het over de sapjes. Er is geen brood meer, geen crackers. Met dertien mensen kan je er ook geen controle op uitoefenen. Menno : Het brood van Joost is ook op. Tanja vond het brood van Joost niet lekker. Menno wel. Tanja : Ik eet nooit brood. Ik eet brood omdat ik zwanger ben. Ik haalde elke dag twee sneedjes uit de vriezer. Op mijn werk hadden we ook een vriezer dus daar deed ik precies hetzelfde. Menno : Is het een beetje wat je er van verwacht had ? Tanja : Jawel. Menno : Ik heb me nog niet echt verveeld. Tanja : Ik verveel me stierlijk. Ik mis mijn vriendinnen en mijn moeder. Menno : Heb je er spijt van ? Tanja : Nee, ik wist het. Ik weet wat missen is. Dit is maar één keer in je leven. Mijn familie en mijn hond blijven wel. Maar ik verveel me wel. Ik meng me niet zo in gesprekken. Ze boeien me wel. Maar de dingen waar het allemaal over gaat. Menno : Over seks. Tanja : Dat gaat me ook vervelen. Ik ben geen spannende verhalen verteller. Ik heb het altijd over andere dingen, kinderen, dingen die we gaan doen, een beetje lol trappen, een beetje ouwehoeren. Ik heb maar twee vriendinnen, twee beste vriendinnen, twee zussen, de ene met vier kinderen, de andere met één kind. Eén van beiden is één dag jonger als Tanja. De ene heeft drie meiden en de jongste is een jongen. Tanja : Die zijn heel goed opgevoed. Daar heb ik veel respect voor. De eerste drie zijn van iemand anders De laatste is van haar huidige vriend. Menno : Wil ze nog meer kinderen ? Tanja : Weet ik niet. Als ze het zou doen zou het meer zijn voor die laatste. Ze waren hier ook allemaal. Ik kon ze ook maar heel even zien. Ze waren in Almere bij hun vader. Ze heeft ze speciaal opgehaald. Het zijn mijn prinsesjes. Lieve kids. Tanja weet niet of de andere zus een vriend heeft. Menno : Moet de vader van jouw kind oppassen ? Tanja : Als hij bij mij komt wonen mag hij er op passen maar hij krijgt het kind niet mee naar zijn huis. Maat goed, je weet niet wat de toekomst brengt. Het vertrouwen is er niet. Hij heeft me gewoon laten zitten. Pas een paar weken voor BB heeft hij weer een beetje contact gezocht. Bij hem thuis is het een soort jeugdsoos. Iedereen rookt en blowt. Hij woont met één vriend samen maar dat wisselt. Hij heeft alleen maar Antilliaanse vrienden. Hij heeft wel een paar Nederlanders maar de meeste vrienden zijn Antillianen. Als ik langs kom vraag ik altijd of die meiden er zijn. Anders ben ik zo vertrokken. Hij heeft in een vorige relatie voor drie kinderen gezorgd.

1.45 Tanja : Voordat ik zwanger werd voelde ik al dat de liefde minder werd. Toen we elkaar een week kenden was het al een beetje shit. We leerden elkaar een week voor oud en nieuw kennen. Met oud en nieuw draaide zijn exvriendinnetje door. Die is in een inrichting opgenomen. Ik had in het begin het idee dat zij hem chanteerde met haar kinderen. Zo van nou moet hij op de kinderen passen. Toen had ik zoiets van dat komt niet goed. Hij zat altijd met haar. Menno : Hoe lang heeft dat geduurd ? Tanja : Drie jaar. Het was vier maanden uit. Hij kon niet goed loslaten. Dat is ook logisch want hij hield veel van die kinderen. Iedere keer als hij in die wijk was flipte ik. Dan was hij weer bij haar. Ze gingen ook in dezelfde kroeg uit. Als ik gebeld werd door bepaalde nummers nam ik niet meer op. Menno : Toen je zwanger was. Tanja : Toen was hij al bezig met het verwaterproces. Hij is op vakantie gegaan. Op mijn verjaardag kreeg ik een sms'je. Menno : Was je toen zwanger ? Tanja : Nee. Hij had zijn sleutel aan zijn exvriendinnetje gegeven. Hij had mijn abonnement mee, mijn telefoon. Ik had er twee. Hij belde, ik begon over die sleutel en zei toen dat ik zwanger was. Hij zei, van wie. Dat was minder (eerder drukte ze zich steviger uit maar ik ben vergeten wat ze precies zei). Hij vloekte. Later hoorde ik dat hij blij was. Voor mijn gevoel had hij wat met dat andere meisje. Toen ik hoorde dat zij de sleutel van zijn huis had wist ik genoeg. Later kwam een telefoonrekening van 900 euro. Toen zag ik ook dat hij met andere meisjes belde. Veel met haar. Hij heeft de rekening wel betaald. Ik voelde me eerst bedonderd. Ik dacht, wat heb je nog met haar te bepraten dan. Ik hoorde de eerste dag niet van hem. Ik had de telefoon laten afsluiten. Ik ben een dag later naar hem gegaan. Dat was een beetje klote. Als we wat afspraken had hij de telefoon uit of hij kwam niet. Na drie keer vragen heeft hij toegegeven dat hij niet verder wilden met mij. Ik heb gezegd dat ik mij zou opgeven voor BB. Pas de laatste zaterdag mocht ik het hem vertellen. Maar hij wist het al hoor. Menno : Was het een vlucht ? Tanja : Ik dacht, dan kan ik het toch nog een beetje leuk maken. Menno : Goeie beslissing geweest ? Tanja : Ja, want ik ben niet meer alleen De dagen dat ik alleen en verdrietig was zijn voorbij. Ik voelde me echt niet tof. Menno : Zijn er mensen hier in het huis waar je ook mee om zou gaan ? Ga je met dezelfde types om ? Tanja : Heel andere types. Maar er is er één die in de buurt komt. Daar ga jij ook veel mee om. Ik zeg niet dat ik ze niet mag maar het zijn niet de types waar ik in mijn vrije tijd mee om zou gaan. Ik ga om met mensen die al kinderen hebben. Menno dacht dat het over Chantal ging. Tanja bedoelde Ingrid. Tanja : Chantal vind ik gewoon leuk. is Om een keer mee te gaan stappen. Niet om te bellen kom je eten. Volgens mij kun je een hoop lol maken met Nathalie. Mijn vriendin is gewoon alles in één. Misschien als ik met deze mensen vijf jaar omga wordt het ook wel anders. Menno : Je zou in Groningen geen vrienden zijn met deze mensen ? Tanja : Nee. Dat komt omdat ik veel rustiger ben. Als ze zingen in het huis vind ze het gezellig maar ze zingt niet mee. Menno : Roel gaat weg. Die kent geen één liedje. Tanja : Ik vind het wel leuk. Van muziek kan ik genieten maar ik doe niet mee. Misschien als ik een stevige slok op heb.

2.00 Menno : Jij kan goed alleen zijn. Tanja : Ja. Menno : Hab je een lange relatie gehad ? Tanja : Ja, vier jaar, van 1996 tot 2000. Ik heb samengewoond. Dat is niet echt goed gegaan. Het was een Nederlander. Een glazenwasser, in het weekend stevig aan de cocaine. Veel feesten. Ik deed dat niet hoor. Ik had wel een tijdje dat ik naar houseparties ging. Daar nam ze dan een pilletje. Ze kocht ze niet zelf. Tanja : Ik nam wel eens een trekje. Op het laatst wilde ik helemaal niet meer. Ik vond mijn opleiding en mijn werk belangrijker als drugs. Als ik een pilletje nam was ik op maandag en dinsdag vrij. Toen vond ik mijn werk belangrijker. Sindien heb ik nooit meer gebruikt. Nou met oud en nieuw nog één pilletje gekocht en in vijf keer opgegeten. Ik dacht niet dat ik nog iemand tegen zou komen waar ik verliefd op zou kunnen worden. Ik wilde wel kinderen. Toen hij duidelijk zei dat hij niet met mij verder wilde probeerde ik te bedenken dat dit was wat ik een half jaar geleden wilde. Maar dat werkt niet. Hij en ik moeten echt aan een vertouwensband gaan werken. Ik heb nog steeds een stille hoop dat het nog goed komt. Manno : Zoals afgelopen donderdag, dat hij er was. Tanja : Ik moet oppassen. Ik moet me niet blij laten maken met een dooie mus. Ander word ik weer verliefd. Menno : Zou voor jezelf en ook het kind het beste zijn. Tanja : Maar goed, voor hetzelfde geld ligt hij nou met iemand anders in zijn nest. Menno : Wil je ook niet weten denk ik. Tanja : Thuis was ik daar veel meer mee bezig. Het gekke is, hij is net zo paranoia als ik ben. Door wat hij mee heeft gemaakt in zijn vorige relatie, en die daarvoor, en die daarvoor. Hij kiest de verkeerde, en dan komt ie de goeie persoon tegen, en dan.

2.08 Menno : Val jij op Antillianen ? Tanja : Niet persé, wel met bruine tinten, Antillianen, Surinamers, Indonesisch. Eerst kon ik het verschil niet zien tussen Surinamers en Antillianen. Nu wel, ik weet ook dat ze elkaar niet altijd liggen. Ik pak nog even een sigaretje. Volgens mij is het nu ook wel rustg op die meidenkamer Ik vertrouw het voor geen cent. Menno : Ik ging nooit vroeg naar bed. Nooit voor twee uur. Om tien uur elf uur er uit. Tanja : Ik ging om elf uur naar bed. Menno : Ik werk aan websites dan wordt het ritme snel anders. Tanja : Ik moest alles zelf doen. Het zwaarste was nog wel het huishouden. Op de vloeren ligt wit zeil. Alles moet zelfde kleuren zijn. De rest van het huis is zwart en grijs. Tanja : Mijn hond is ook zwart. Beetje design. De vloeren maakt ze schoon met een swiffer en met een dweil. Tanja : Na de zwangerschap had ik geen puf. En elke dag drie keer de hond uitlaten. Op het laatst ging ik iedere dag boodschappen doen omdat het zwaar werd. Haar hond heet Tiësto. Tanja : Daar ben ik heel lang fan van geweest. Ik ben er vaak heen geweest. Voor die muziek had je echt geen drugs nodig om uit je dak te gaan. Hij was een keer in The Palace. Ik was op slag verliefd. Ze is o.a. drie keer in Engeland geweest. Menno : Een vriend van me heeft nog met hem gewerkt. Tanja : Ik vind hem de laatste tijd een beetje te commercieel geworden. Hij had gezegd in een interview dat hij dat niet van plan was. Menno : Als je zo veel geld krijgt. Tanja : Hij verdiende sowieso al genoeg geld. Toen hij in de top 40 kwam met zijn nummers, toen dacht ik, foute boel. Hij had een bepaald ritme in zijn muziek. De laatse keer in The Palace, waar was dat stukje ? Als hij weer begint met solootjes ga ik er wel heen. Menno denkt niet dat het snel gaat gebeuren. Tanja zegt dat ze stontjaloers is op de vriendin van Tiësto. Ze zegt dat ze zich i.t.t. andere meiden niet als groupie gedroeg. Tanja : In The Palace liep ie na afloop gewoon tussen het publiek. Ik had nog wat te drinken van hem gekregen, ik was zo blij. Menno : Dat heeft ie goed gedaan, met plaatjes draaien. Tanja : Samen met mijn broertje genieten wij nog het meest van de oude cd's. De hond heeft alleen de hoesjes opgegeten. De andere hond, ik had er twee, die was een beetje koekoe. Dan vertelt ze dat haar huidige hond 200 euro versnipperd heeft van een Zwitsers vriendje. Haar broertje zit nu in haar huis. Hij heeft ook een eigen huis in de stad.

2.21 Tanja en Menno gaan naar bed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 06-09-2005 08:54:05 ]
pi_30309720
Roel kan niet slapen. Kap is met die Tanja das een bedrijfs mongool.
pi_30309790
Ingrid doet aan frommel in bed.
pi_30309827
Ingrid word wakker.
pi_30309834
Groot niews ik ga slapen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 07:27:49 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30310320
Ze slapen nog.
  dinsdag 6 september 2005 @ 07:57:13 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30310516
Ingrid houdt er zeer opvallende slaaphoudingen op na.

Foto van AnTjUh uit commentarentopic:
  dinsdag 6 september 2005 @ 08:07:50 #19
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_30310597
Wauw buswachter wat een verhaal , dank je
  dinsdag 6 september 2005 @ 08:09:41 #20
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_30310611
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:07 schreef Bep het volgende:
Wauw buswachter wat een verhaal , dank je
buswachter
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:44:01 #21
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_30312027
op mijn peecee is het nu 9.26 uur en er kraait een HAAN in het bbhuis !

zo te zien is ralph er als 1e uit vandaag

de dames beginnen meteen te kletsen

linda : 9 uur uit bed slaat nergens op
nath : voor mijn gevoel kan ik echt nog wel even slapen
wat een kutgeluid zeg
ingrid ligt al duimend naar een foto te staren
linda : dat was geen haan hoor dat was een zieke haan
lieske : dat licht is het ergste mensen, ik ben blind

linda is de 1e dame die echt opstaat
nath : ik ga echt naar de DBkamer toe, ik kan niet slapen en ik weet zeker dat er iets met mijn moeder is

nath loopt nu van de keuken met haar zender in dr handen terug naar de slaapkamer

joost is in de keuken aan het rommelen ook rob is in de keuken nu
joost gaat afbakstokbroodjes in de oven gooien en buiten de tafel dekken

menno is in de badkamer tanden aan het poetsen
terwijl de meeste dames wat op en neer lopen in de gang en keuken

dido denkt dat de koffie op is, maar ingrid geeft haar een zak aan

ook chantal is nu uit bed (volgens mij nu alleen roel,rikkert en tanja nog)

rob tegen chantal : wat ga je maken meid
chantal : cappucino
rob : oh wat lekker meid
chantal : jij ook?
rob : nee dat lust ik niet

joost en rob zijn nog wat spullen aan het snijden voor het ontbijt(komkommer,tomaat)

9.47 tanja en rikkert zijn nu ook in de keuken

chantal wast een koekenpan af en gaat een eitje bakken zo te zien

9.50 rob loopt de badkamer in menno begroet hem : goedemorgen oude pikkebaas, effe worstelen ?

[ Bericht 95% gewijzigd door Capaja op 06-09-2005 09:52:06 ]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_30312075
ga maar! heel graag zelfs!
Babe In Totale Control of Herself
pi_30312284
Hier ook even:
Let op! Over commentaar op streams en streamverslagen

Het is mij en Sanne opgevallen dat de streamverslagen ondergesneeuwd raken en de gebeurtenissen van de dag op verschillende plekken in verschillende topics terechtkomen.

Laten we het BB-forum alsjeblieft een beetje overzichtelijk houden, ook voor de mensen die een dag of 2 dagen niet hebben kunnen kijken.

- Blijf plaatsen in het streamverslagen topic: dat geeft een helder, overzichtelijk beeld van de dag in het huis.

- Als er iets belangrijks gebeurt: volgt het en plaats het daar, in het streamverslagen topic. Open geen willekeurige topics!

- gebruik het commentaar op de streams waar het voor bedoeld is: voor meningen, subjectieve commentaren en losse opmerkingen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:27:49 #24
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_30312998
9.56 ingrid moet haar zender checken tot hilariteit van de anderen
elke morgen hetzelfde met jou !

9.58 joost : zal ik iedereen naar de tafel dirigiren ?
rob : goed plan joost
joost roept iedereen aan tafel
rob staat de stokbroden te snijden

nath en linda lopen naar binnen voor boter en vleeswaren op tafel staat alleen zoet

tanja ligt binnen op de bank

rob komt zich ook even met de vleeswaren bemoeien
alleen ralph is nu nog iets aan het zoeken binnen alle andere op tanja na zitten aan tafel nu

10.26 er wordt wat gepraat over een opdracht die ze nu toch echt moeten gaan krijgen
ze willen vanmidaag wel siesta gaan houden
sommige willen het nu
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:40:11 #25
215 misterDre
Paint it black!
pi_30313286
Een stukje ochtend in beeld:

Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 11:17:57 #26
18653 crew  D.
pi_30314201
Joost valt in herhaling en vertelt weer eens over zijn eerste baantje als zaterdaghulp bij
een fitnessgroothandeltje tegen 5 gulden per uur wat veel was voor een 13 jarige
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 11:22:35 #27
18653 crew  D.
pi_30314342
Joost legt aan Menno uit welke band ze samen hebben.
Ze hebben beide een ondernemende geest zegt ie, en verteld hoe ie ooit een voeltbalpool had waaraan de halve klas meedeed
pi_30314675
Ralph laat foto's zien aan Nathalie, van zijn neefje als ik het goed heb. Nathalie praat met Ralph over thuis, over woningen die er gebouwd worden. Ze wil niet in een nieuwbouwhuis tussen bejaarden wonen. Ze vertelt ook hoe ze zelf woont. Er wonen onder andere alcohollisten in haar appartementencomplex. Nathalie vindt het waar Ralph woont ook wel mooi en aardig, Rijswijk. Alleen is het appartement zelf wat klein. Ralph zegt dat hij wat luchtigers aan gaat trekken. Er is weinig te merken van de spanningen waar Nathalie gisteren tegen Dido over klaagde (die bestaan idd vooral tussen haar oren volgens mij, ralph komt gewoon oke en geinteresseerd over).

Als hij weg is raken Rob en Nathalie elkaars hand aan en verzucht ze: "jaja". het is niet duidelijk of dit iets met Ralph te maken heeft... Verder liggen Nathalie en Rob stil naast elkaar op twee kussens en gebeurt er een hele tijd niks.
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 11:51:47 #29
18653 crew  D.
pi_30315198
De nieuwe weekopdracht:

menno en Ingrid mogen tot donderdagavond niet lopen en zullen
dus door de anderen gedragen moeten worden.
Ter controle krijgen ze sokken met rauwe eieren die ze donderdag
heel weer in moeten leveren.
Sokken mogen alleen uit bij slapen (s'nachts), douchen en wc gebruik
Er zullen stoelen staan 1 meter van de douche en wc.
Kruipen of op handen lopen e.d. mag niet
pi_30315598
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef D.Rose het volgende:
De nieuwe weekopdracht:

menno en Ingrid mogen tot donderdagavond niet lopen en zullen
dus door de anderen gedragen moeten worden.
Ter controle krijgen ze sokken met rauwe eieren die ze donderdag
heel weer in moeten leveren.
Sokken mogen alleen uit bij slapen (s'nachts), douchen en wc gebruik
Er zullen stoelen staan 1 meter van de douche en wc.
Kruipen of op handen lopen e.d. mag niet

dat wordt lachen

edit : sorry dacht dat ik in reacties op verslagen uithing.

[ Bericht 5% gewijzigd door Chapter_V op 06-09-2005 12:06:08 (verkeerde topic) ]
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_30316307
Op dit moment worden de sokken aan gedaan. In elke sok worden 2 eieren boven op de voet geelastiekt.

edit: dit blijkt nog een oefening te zijn
pi_30317288
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:09 schreef Bep het volgende:

[..]

buswachter
Buswatcher
pi_30319573
Menno en Ingrid hebben nog een klein uurtje de tijd voor hun opdracht in gaat, ze stoeien samen nog wat. Ze geven elkaar rake klappen, beetje haat liefde gedoe, stoeien enzo. Menno vindt het niet zo leuk meer...

Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:34:50 #34
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30324409
Inmiddels hebben Ingrid en Menno de sokken met eieren aan. Die eieren zijn overigens onder hun voetzool geplaatst, dus een stap met de voet is meteen fataal. Beide bewoners hebben een tijdje in de woonkamer gezeten. Menno heeft zich weten te vermaken door tegen Linda te dammen en ook gruwelijk te winnen geloof ik. Na een tijdje volgt een verplaatsing naar buiten, die prima verliep. Zo werd Menno door Ralph en Joost naar buiten gedragen en weer zachtjes neergezet op zijn nieuwe plek buiten. Vooralsnog lijken de twee bewoners niet veel problemen te hebben met hun benarde positie.
Het lijkt erop dat Tanja vandaag iets beter te pruimen was. Afgelopen dagen kwam ze sip over, maar nu speelt ze backgammon met de opperkoning van dit prachtige spel: Ralph. Verder is alles kalm buiten: Roel zit in zijn gebruikelijke oranje ochtendjas, Rob zingt een liedje en men geniet van het mooie weer.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:24:44 #35
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30326075
Dido en Tanja praten over de baby van Tanja en allemaal van die typische baby-dingetjes.

Joost, Linda in de jacuzzi en Nathalie erbij. Joost maakt zich zorgen over de nominaties. Hij denkt dat hij er zes had gehad bij de proefnominatie (in werkelijkheid zijn het er 3, want hij had evenveel stemmen als Ralph en Lieske). Maar aan de andere kant denkt Joost: "Joh laat de stemmer het thuis maar beslissen". Hij denkt dat hij nu ook meer geaccepteerd is.

Even later hebben ze het erover om in de Playboy te staan. Alleen wil Nathalie eerst haar borsten vergroten (vergoed door de Playboy), Linda vindt haar borsten een beetje klein. Maar Nathalie zegt dat ze juist wel mooi zijn!

[ Bericht 15% gewijzigd door Falco op 06-09-2005 17:36:34 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 17:50:01 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30326816
Rob tegen Nathalie: "So te sien loop jij met je siel onder je arm."
Nathalie doet haar beklag tegen Rob. "Ik dacht ik ga lekker in bad zitten, maar daar zat dingetje laat ik maar geen namen noemen ook. Hij meteen van kom maar, kom er gezellig bij. Nou.... maar even niet."

Ondertussen moet Dido voor Rob boomschorms of zoiets van een boom krabben. Rob is namelijk aan het knutselen, wat ie maakt weet ik niet.

Nathalie gaat weer een kinderstemmetje nadoen.
Rob kondigt aan dat-ie gaat koken vanavond. Iemand vraagt wanneer dan, want het is al een uur of zeven of zo. Rob en Nathalie: 'Neeeeeeeeeeeeeeeeee'.
Rob: "Ik ga zo even kijken hoe laat het is, en als het een uur of zes is dan begin ik."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:10:43 #37
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30330989
Ze zijn lekker aan het eten !
pi_30332378
Lieske moet alle verzorgingsmiddelen afplakken met BB-stickers teneinde haar eigen speciale zonnebrandcreme te krijgen van BB.

Die zit ook vaak met de duim in haar mond
pi_30334251
Laatste uur is er vooral veel gepraat. Opvallend was dat Ralph even in het middelpunt stond van toehoorders Dido, Ingrid en Chantal. Dido zegt dat ze Ralph ontzettend grappig vindt, dat ze vaak om hem moet lachen. Hij is een droogkloot. Volgens haar zou er zo een stripfiguur op hem gebaseerd kunnen worden.

Verder wordt er wat gepoetst, ik heb Rikkert met een stofzuiger zien rondrennen en Linda de ramen zien afvegen. Wat de andere bewoners aan het doen waren weet ik niet, heb maar 1 stream gezien.
pi_30337090
22.24
Tanja kan niet goed slapen op de bedden omdat ze te zacht zijn, Rob en Lieske proberen een oplossing te bedenken. Tanja zegt dat BB er naar gaat kijken, maar ondertussen wil ze het liefste op de bank slapen oid.

Tanja: ik zou zo graag op mijn buik willen liggen
Chantal: ja dat kan even niet
Tanja: nou ja, nog 6 of 7 weken dan kan ik weer op mijn buik liggen
Lieske: heb je er zin in?
Tanja: het komt wel steeds meer te komen, maar ik kan het me nog steeds niet voorstellen.
Chantal: nou je moet er toch aan geloven
Tanja: ik zie me niet met een kind aan de borst
Chantal: nou dan neem ik m wel aan de borst
Tanja: het lijkt me wel gek, van de een op de andere dag ben ik dan iemand anders voor de rest van mijn leven. Het is een hele verandering. Een verandering die ik wel wil hoor, maar toch is het je moeilijk voor te stellen.

Lieske moet haar zender checken, snapt niet wat er mis is (ik hoor haar ook prima)

Rob: misschien dachten ze dat je iets had gezegd, en dat je dat niet had gezegd [huh?]

Lieske: heb je ooit over abortus gedacht?
Tanja: ja maar ik zou het nooit doen
Lieske: ik denk dat ik nooit zwanger wil worden, maar als ik zwanger zou worden zou ik geen abortus doen. Dan moet het maar zo zijn.
Tanja: dat verandert wel als je ouder wordt.
Chantal: ik heb tot mijn 40e zo gedacht. Pas sinds een jaar wil ik een kindje. Het moet ook in je leven passen.
Lieske: je bent ook nog zo hip
chantal vindt dat gek om te horen, maar is geloof ik wel gevleid.

Binnen is Joost weer de clown aan het uithangen om Ingrid en Menno te amuseren.

Lieske: zus van oud-huisgenootje is gynaecoloog. Die had gezegd dat maar één op de tien zwangerschappen echt een zwangerschap wordt. De rest wordt een miskraam, maar dat lijkt gewoon een heftige ongesteldheid. Dat vond ik wel shocking.
Chantal: maar dan heb je mazzel, want dan is er iets niet goed. En als het toch blijft zitten dan krijg je een ongelukkig kind. Heel lullig is dat.
Tanja vertelt dat een vriendin van haar een miskraam had gehad, net toen ze zelf wist dat ze zwanger was.
Chantal: ja achteraf -tenzij je het prima kan handelen- kan je maar beter blij zijn.
Lieske: dan kom je op de etische vraag of je het zou houden als je wist dat er iets mis was?
Tanja: als ik bij twaalf weken zou weten dat het kind gehandicapt was, zou ik het laten weghalen.
Chantal: ik word gelukkig meteen getest.
Tanja: ze kunnen het aan het nekje zien
Chantal: als ik het alleen zou moeten doen zou ik het dan laten weghalen. Het hoeft geen beauty te zijn maar wel gezond. Ik kan ook niet begrijpen dat sommige mensen zeggen dat het een beetje tegenvalt. Je moet zo blij zijn als het kindje gezond is. Ik geloof best dat het best pittig kan zijn. Het kind huilt, eet en slaapt en herkent je niet en je man vindt je minder aantrekkelijk want die heeft een soort traumatische ervaring van de bevalling. Dus alles verandert. En je hebt geen tijd meer voor jezelf. En je kan niet denken ik ga even de tuin wieden, alles draait om het kind en jij bent niet meer belangrijk. Maar toch, op al die moeilijke momentjes moet je maar denken "ik heb toch een gezond kind in die kribbe". En na een jaar of twee jaar is het niet meer zo zwaar. En voor je het weet rijden ze op een brommer weg.
Tanja vertelt dat ze heeft gedroomd dat er iets mis was met het kindje. Dat ze in het ziekenhuis de bevalling gingen opwekken, maar dan moest wel het hartje van het kind stopzetten. En het kind zou ook geboren worden met een baard. Daarna was ze in een schapenstal, maar zonder schapen alleen met veel stro. Enfin... lang warrig droomverhaal. Uiteindelijk beviel ze van een kleine bodybuilder, die er heel gek uitzag. Haar tante en moeder wilden niks zeggen, Tanja zei zelf "ik zie ook wel dat het een mongooltje is" en toen pakte ze het op en wikkelde het in doeken.
Tanja: heel raar, het werd geboren als bodybuilder maar ik vond het niet erg. Ik wou alleen het kind hebben, omdat het daar maar lag koud te lijden in die schuur en niemand deed wat.

Chantal en Lieske weten niet zo goed hoe ze op het verhaal moeten reageren.
Nog meer kletsen over de bevalling

Tanja: ik hoop niet dat ik naar het ziekenhuis hoef omdat er op het laatst iets mis gaat.
Chantal: dat gebeurt wel vaak.
Chantal vertelt een eng verhaal over een vriendin waar het bijna misging met de bevalling, dat ze op haar buik gingen liggen om het kind eruit te krijgen. Dat was echt verschrikkelijk [lekker verhaal Chantal om aan een zwangere te vertellen]
en toen legden ze het kind op haar buik, en toen scheet ie haar gelijk onder!
Lieske: dat doen ze uit angst

Chantal: het lijkt me het mooiste wat er is. Mijn zus wil altijd graag zwanger zijn. Dat je die buik hebt, en het leven voelt.
Tanja: dat is ook heel mooi. maar je hebt er ook wel klachten bij. Maar die hormonen... soms voel je je zoooo klote en dan ben je alleen maar moe.
Lieske: ik vond het zo hartverscheurend dat je zei dat je je soms helemaal niet zwanger voelt. Dat vind ik zo hartverscheurend
Tanja: ja als ik zo praat voel ik me ook niet zwanger. Alleen als het beweegt. Verder voel ik me heel erg mezelf
Lieske: nou da's ook wel fijn. Die eerste dagen dat je weet dat je zwanger bent lijkt me wel heel gek.
Chantal: hoe heb je dat aan je moeder verteld? Dat je zwanger was van iemand die je nauwelijks kende.
Tanja: nou we hadden het er wel over gehad. Ik wilde heel graag zwanger worden. Ergens in april begon dat al. Zodra de pil uit het ziekenfonds ging ben ik gestopt. Een condoom heb ik ook niet meer gebruikt. Ik was toen te kakken gezet door een kerel, toen zei ik: geen man meer, maar ik wil wel een kind. Toen was ik iemand anders tegengekomen en die wou wel zaaddonor zijn dus toen hield ik mijn eisprong bij. Toen werd ik toch verliefd op Shurendy en een week van te voren hebben we onveilig gevreeën en daar ben ik toen zwanger van geworden.
Chantal: dus bewust onbewust?
Tanja: ja ik heb wel gezegd dat het mis kon gaan, maar het was een week voor mijn eisprong dus het zou eigenlijk niet kunnen. [het wordt dus een meisje volgens de bakerpraatjes -Phil]
Tanja vertelt dat haar moeder helemaal achter haar staat. Die had het misschien ook hetzelfde gedaan als ze haar vader niet was tegengekomen.
Tanja: ik belde haar op en zei mam je raadt het nooit en toen zei ze jawel hoor, je bent zwanger.

Lieske moet naar de dagboekkamer komen.

Chantal: waarom heb je er dan moeite mee hoe het nu is?
Tanja: omdat het nu niet gaat zoals ik wil. Ik kende Shurendy te kort.
Chantal: je wou het dus wèl met een partner doen?
Tanja: toen ik Shurendy leerde kennen wel. Ik denk dat ik later wel weer aan de pil was gegaan.
Chantal: zou je het erg vinden als hij alleen voor het kind terug kwam en niet voor jou?
Tanja: dat zou hij niet doen. Toen ik 3 of 4 maanden zwanger was zei hij al dat hij geen gevoelens meer voor me had. En die kleine is geen basis voor liefde. Daarom heb ik ook respect voor hem. Je hebt ook mannen die wel blijven voor de kleine en niet voor de vrouw. En dan gaat het mis. Ik laat het gewoon open. Voordat ik naar BB ging was er nog wel contact, maar dat ging alleen van mij uit.
Chantal: maar wil je dat hij nog een rol speelt? Stel hij krijgt een nieuwe vriendin.
Tanja: dat zou ik heel moeilijk vinden. Maar het is wel de vader van het kind. En ik zou hem niet zomaar het kind meegeven.
Chantal: je kent hem natuurlijk ook niet zo goed.
Tanja: nou ja wat ik nu heb gezien komt mijn kind niet in zijn huis. Maar daar moeten we aan werken.
Chantal: heb je nu niet spijt dat je het niet andersom hebt gedaan? Denk je dat de relatie een kans had gehad als je niet zwanger was geworden?
Tanja: ik ging wel helemaal voor de relatie, maar voordat ik zwanger was had ik al het gevoel dat hij liever vrij wou zijn.
Chantal: maar verbaast het je wel dat hij in de show zat?
Tanja: Ja. twee weken voordat ik in BB ging had ik al niks van hem gehoord. Zijn moeder woont in Amsterdam, die was in Groningen gekomen met haar zus en die belde of ik langskwam en dat was voor het eerst dat ik hem zag in twee weken. Eerst ging het stroef en toen heb ik ook rake dingen gezegd. Maar verder was het wel gezellig, hij heeft ook aan mijn buik gevoeld. Vanaf die dag hoorde ik ook steeds meer van hem. Ik heb toen ook aan zijn moeder verteld dat wij niets meer hadden. De vader van Shurendy was ook bij haar weg gegaan tijdens de zwangerschap. Ik denk dat zij dat toen aan Shurendy heeft uitgelegd en dat hij daarom weer meer contact zocht. Toen heeft ie nog een paar keer bij me geslapen (veelbetekenend gegiechel) nou ja geslapen.....

-even posten ik moet ervandoor. hopelijk kan iemand het overnemen, het lijkt me wel een interessant gesprek hoewel ze nu in herhaling begint te vallen over Shurendy-
mooi he, alles
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:14:21 #41
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30338013
Roel heeft een hele tijd heel leuk (en op nivo) gepraat met Dido. Eerst ging het over allerlei TRU-dingen en Roel legde uit dat horoscopen dikke bullshit waren. Hij legde het volgende experiment uit: ze hadden een x aantal mensen een horoscoop gegeven en een week later moest men zeggen in hoeverre die horoscoop uit is gekomen. Het bleek dat dat maar liefst bij 85% het geval was. De clou echter was dat iedereen dezelfde horoscoop had gekregen .
Later praatten ze over hoe het nou is in het BB-huis en dan specifiek over Lieske enzo... Ook legt Dido uit dat het nonsens was dat zij jaloers op Ingrid zou zijn vanwege het geflirt met Menno. Dido zegt wijselijk dat ze dit soort ridicule conflicten zoveel mogelijk wilt ontlopen.
pi_30338298
waarom is er geen herh van de avonduitzending?
  woensdag 7 september 2005 @ 01:23:24 #44
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30341824
En de samenvatting van vandaag natuurlijk met dank aan de streamers en de commentators in de diverse topics: http://bigbrother.fok.nl/blog/249
  woensdag 7 september 2005 @ 01:23:27 #45
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30341826
Dank voor alle streamers van vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')