abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30275986
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zondag 4 september 2005.
pi_30276821
Breedbandstream 3

0.34 In het woongedeelte. Een paar dames bespreken hun sterrenbeeld. Lieske zegt dat ze dat met Hummie heeft besproken aangezien de dochter van Hummie ook steenbok is. De dames kennen allerlei eigenschappen toe aan sterrenbeelden en hebben een mening over sterrenbeelden die bij elkaar horen. Lieske : Eén van mijn grotere liefdes, mijn grootste liefde was ook een steenbok. Het schijnt dat die goed samengaan. De dames zeggen dat ze nog niet moe zijn. Ingrid mist twee tanden, het is erfelijk. Als ze straks geld heeft wil ze tanden laten zetten. Dido heeft uitslag omdat ze haar benen heeft geschoren. Als ze ze harst of epileert is de uitslag nog erger. Chantal begint over het tatoeëren van wenkbrauwen. Lieske : Ik vind het niet mooi.

0.44 Dido : Een heel pak shag voor mij alleen. Wie had dat gedacht. Lieske : Heb je nooit shag gerookt ? Dido : Nee. Als ik geen geld had rookte ik shag. Ik vond het een leuke dag. Chantal : Ik ook. Dido : We horen de weersvoorspellingen niet. Lieske : Ik denk wel dat het morgen mooi is.

Breedbandstream 1

0.47 Aan de keukentafel. Roel en Rikkert verknippen plastic flessen. Het moeten muizenvallen worden. Linda gaat naar bed.
pi_30277603
0.55 De dames die in het woongedeelte zaten zijn inmiddels verhuisd naar de keukentafel. Ralph knutselt ook aan de muizenvallen.

Breedbandstream 3

0.59 Dido probeert op haar hoofd te gaan staan tegen een muur. Nathalie kan het al. Dido blijft haar handen te dicht bij de muur zetten. Vervolgens gaan ze in kleermakerszit op hun knieën lopen. Ze hebben veel plezier. Dido gaat op haar knieën lopen. Nathalie : Jij kan echt rare dingen. Dido : Dat kan jij ook. Nathalie vindt het pijnlijk. Dido loopt vervolgens met pantoffels op haar knieën door de gang. Nathalie : Jij bent echt een lilliputter.

Breedbandstream 2

1.07 Roel zegt dat de muizenval zo goed als klaar is. Het lukt Nathalie op haar knieën op de sloffen te lopen. Roel : Dat ziet er echt achterlijk uit. Ralph vindt dat ze goed haar evenwicht kan bewaren.

1.11 Dido : Hoe ver zijn jullie nou ? Roel : We zijn klaar. Nathalie zegt dat ze van de week broodkruimels neer hebben gelegd. Dido : Die zijn weg. Lieske poetst haar tanden aan de keukentafel.

Breedbandstream 3

1.15 Roel plaatst de muizenval buiten.

1.19 Dido heeft ook een muizenval bedacht en plaatst die. Dido : Die gaat winnen van die van jullie. Wist je dat al ? Roel : Nee. Ralph komt kijken bij Roel. Ralph : Het ziet er wel onwijs gaaf uit. Dat sowieso. Dido : Ik heb er ook één. Met een struikeldraadje. Het is echt cool. Ralph : Sowieso die hagelslag vindt ie lekker. Dido : Dat vinden ze lekkerder als kaas. Ik heb hem morgen. Ik zou het zo leuk vinden. Laten jullie mijne ook staan ? Ik vind het leuk. Het is een sport wie de eerste muis heeft gevangen. Roel doet chips in zijn val. Dido legt Natalie uit hoe haar val werkt. De val van Roel blijkt te werken.
  maandag 5 september 2005 @ 01:57:48 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_30278226
quote:
Op maandag 5 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
"Ik kan me voorstellen dat Lies het niet fijn vond", zegt Chantal. "ik wilde haar gewoon een tip geven.. een adviesje. Het vervelende is dat de andere kritiek erbij kwam, waardoor die van mij in een negatieve spiraal kwam".
"Ik vind het heel vervelend dat ik er niet bij was", zegt Rikkert weer. "Ik weet niet wat iedereen heeft gezegd".
"Op zich niet zo veel bijzonders", zegt Chantal.
"Lieske zei dat Tanja iets over haar taalgebruik had gezegd en dat haar uitspraken verkeerd waren", zegt Rikkert. "Lieske vatte dat op alsof ze nu half Groningen over haar heen zou krijgen"
"Ik vond Tanja echt raar uit de hoek komen", zegt Roel. "Over dat sloerie en dat kaas op brood tiefen. Ik vond haar niet sporen."
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30278357
Breedbandstream 2

1.27 Dido en Nathalie gaan naar bed. Dido : Moeten we niet opruimen ? Een beetje smerig om dat zo voor morgen te laten ? Ze zet een paar dingen in de keuken. Rikkert zit in zijn ééntje te knutselen aan de keukentafel.

Breedbandstream 3

1.31 Roel knutselt nog altijd aan zijn val. Rikkert komt naar buiten. Ik vermoed dat ook hij een val plaatst. Hij gaat al snel weer naar binnen. Roel tegen Ralph over zijn eigen val : Bij het minste of geringste klapt hij om.

Breedbandstream 1

1.36 Ralph : Ik ga slapen.

1.38 Roel en Rikkert ruimen de keukentafel op. Roel : Wat gaat iedereen vroeg naar bed. Rikkert : Slaap lekker. Roel : Ja, slaap lekker. Het is me niet duidelijk tegen wie ze het hebben. Stream naar de damesslaapkamer waar gefluisterd wordt. Aangezien ze laat opstaan en relatief vroeg naar bed gaan verbaast me dat niet.

Breedbandstream 3

1.45 Chantal is uit haar bed gekomen. Chantal : Ze voelt zich opgesloten in haarzelf. Ze denkt, ik ben de benjamin. Zo'n generatiekloof kan ik ook niet overbruggen. Rikkert : Ik ben maar zes jaar ouder. Chantal : Dat is heel wat. Rikkert : Liesje had het vanmiddag een beetje moeilijk. Roel : Ik weet wel waarom. Chantal : Zo'n probleem is het niet. Roel : Tanja vond ik nog het meest schrikken. Rikkert : Heeft iemand het voor haar opgenomen ? Ik zat er niet bij. Ik zou wat zeggen. Roel : Ik zei, ik zeg de hele dag tyfus en pleuris. Chantal : Tanja heeft haar moment ook al gehad, dat ze door de groep aangevallen is. Chantal : Ik kan goed begrijpen dat Lies het niet fijn vond. Het was niet mijn bedoeling haar te kwetsen. Maar het is vervelend. Het vervelende is dat er andere kritiek over heen kwam. Rikkert : Wat ben je toch een wijs mens. Ik was er niet bij. Chantal : Voor je het weet is het een lontje met een vuurtje. Rikkert : Ik heb gewoon niet gehoord wat iedereen heeft gezegd. Ze heeft me alles wel gezegd. Roel : Wat zei ze over Tanja dan ? Rikkert : Het ging over haar taalgebruik. Dat haar uitspraken verkeerd waren omdat je daar mensen mee kwetst. Ze dacht dat ze half Groningen over haar heen zou krijgen. Omdat Tanja in Groningen woont. Roel : Tanja had het over o.a. sloerie en tenenkrommend. Ze zei 'Nu ben ik blij dat ik het gezegd heb'. Ik vind haar niet helemaal sporen, maar goed. Chantal : Ik ben het met je eens hoor. Maar ik heb vooraf beseft dat je kritiek krijgt op je zijn hier. Ik heb me van tevoren afgevraagd of ik dat überhaupt wel trek. Wat kan ik tegenkomen zonder helemaal hysterisch te worden. Ik heb me afgevraagd of ik daarmee om kan gaan en om wil gaan. Zij is er gewoon ingelopen. Rikkert : Ze had al eerder een inzinking. Chantal : Je kan er weinig aan doen dat mensen hun irritatie uitspreken. Rikkert : Je kan ook zeggen, we gaan even ergens anders zitten, een spelletje backgammon doen. Chantal : Zo zou ik het ook doen. Op dat moment leek het ook niet zo hard aan te komen, vond ik.

1.56 Tanja verschijnt in de keuken. Roel : Hee bolle. Rikkert zegt dat er een camera staat op de muizenval. Roel over de val : Hij is goed gelukt. Tanja gaat er bij zitten. Roel : Zullen we je die bijnaam geven, Bolle ? Chantal denkt dat die opmerking op haar slaat. Na een paar minuten vertrekt Tanja weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 05-09-2005 02:48:08 ]
  maandag 5 september 2005 @ 02:35:34 #6
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30278770
Muis loopt naar de muizen val, trap hij er in???

maandag 5 september 2005 @ 02:42:10 #7
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30278837
quote:
Op maandag 5 september 2005 02:35 schreef BBscanner het volgende:
Muis loopt naar de muizen val, trap hij er in???

[afbeelding]
De bewoners gaan slapen ( geloof ik)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30278852
2.15 Ik heb een minuut of tien gemist. Tanja heeft verteld over een ex-vriend die haar sloeg. Vervolgens vertelt ze dat ze ooit speelde op een gokkast en dat ze sindsdien niet meer gegokt heeft omdat ze bang was verslaafd te raken. Tanja zegt dat ze door de ex-vriend soms nog schrikt van geweld in films of als iemand zijn arm opheft. Tanja : Ik begin steeds meer te twijfelen of het een jongetje is. Chantal : Hoezo ? Tanja : Omdat ie heel erg aan de zijkant ligt. Chantal : Het begint echt een toeter te worden. Echt in een week tijd. Tanja is van de ziektewet rechtstreeks het zwangerschapsverlof ingegaan. Ze zit sinds vorig jaar oktober in de ziektewet wegens burnout. Chantal vraagt of ze accepteren dat ze van ziektewet naar zwangerschapsverlof naar BB gaat. Tanja : Ja. Ze had een jaarcontract. Tanja : Als ik hier uit ga kom ik in de WW. In januari dus. Haar contract liep in maart al af. Er is een plan van aanpak gemaakt m.b.v. de poortwachterwet maar dat vond ze gelul. Tanja : Na dat gedoe met de poortwachterwet kreeg ik te maken met ARBO en mediation. Maar mediation heeft geen zin als je al uit elkaar bent. In december had hij (haar werkgever neem ik aan) al iemand aangesteld voor 1 maart. Tot 1 maart hebben ze mijn werk verdeeld. Ze heeft een half jaar voor haar werkgever gewerkt.

2.26 Er zit een muis bij de val. Ze gaan naar het raam. Tanja weet niks van de muizenvallen. Tanja als het wordt uitgelegd : O die ga ik morgen allemaal weghalen. De muis is te zien op de stream.

2.33 Tanja : Ik had eerst zoiets van ik wil wel zien hoe het er aan de andere kant (bij de cameramannen) uit ziet maar nu hoeft het niet meer. Chantal : Waarom ? Tanja : Dat weet ik niet. Rikkert begint over een nieuwe BB volgend jaar. Chantal : Als het dit jaar een succes is. Dat zie ik niet gebeuren. Chantal gaat weer naar bed. Menno was ook uit zijn bed gekomen. Als hij weer naar bed gaat staat iedereen op om naar bed te gaan.

Dit is het voorlopig van mij.
  maandag 5 september 2005 @ 02:59:53 #9
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30278990
De muis maakt een jump maar is nog steeds niet in de val gelopen.

Oja en de bewoners liggen allemaal op bed.

maandag 5 september 2005 @ 03:14:50 #10
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30279104
Het scheelde echt niet veel of hij had gehapt

Volgens Raph houden muizen niet van kaas maar van hagelslag en chips
Dat zit dus ook in die val!

maandag 5 september 2005 @ 03:55:26 #11
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30279365
3:32 Roel wakker loopt door de kamer en steekt nog ff een sigaret op.

van de BB Mouse is tot op heden nog geen actie vernomen.

Mijn laatste post hier kan iemand het van me overnemen!
  maandag 5 september 2005 @ 07:16:14 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30279745
Het huis is in diepe rust.
Er wordt geslapen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 5 september 2005 @ 09:30:15 #13
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_30280930
Stream 1 valt bijna de deken van iemand af..
Stream 2 is zwart
Stream 3 zelfde slaapkamer, andere hoek
en Stream 4, de tuin met een beetje wind.. woei zie zelfs de bomen bewegen en de zon schijnen
Starbucks, waar blijf je
  maandag 5 september 2005 @ 12:19:27 #14
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30284604
Inmiddels zijn er wat bewoners wakker.

Rob was zoals gewoonlijk de allereerste en deed wat huishoudelijke klusjes. Zo ging hij bijvoorbeeld strijken en koffie zetten. Om 12 uur ging het luchtalarm af, waardoor Rob de tuin in beent. Hij kijkt op de jacuzzi even voor de tijd, wat erg pienter van hem is.
De volgende bewoners die wakker werden, zijn Ralph (die zich scheert onder de douche) en Joost. Op dit moment spoelt Rob de glazen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30285294
Man: het is nu kwart voor 1, zeker weten!
Dido: NEE
Man: zeker weten!
Dido moppert wat over verstoort dagritme, eerder naar bed, eerder eruit.
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 5 september 2005 @ 13:44:28 #16
16874 creno
born this way
pi_30286693
iedereen ligt elkaar te strelen en masseren in de tuin op de lounch kussens!
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_30286891
aan gezien er niemand is doe ik maar ff af en toe een update

stream1 buiten groepje slap geleuter over dromen en de muis
stream 2 zwart
stream 3 een paar binnen aan het eten (eieren)
stream 4 de keuken overzicht erg rustig
wiasselt nog wel eens

stream 1menno? wil zijn oksel laten knippen door de vrouwen
linda wil het wel doen

tanja zit alleen te eten binnen
ingrid komt ff langs en heeft geen zender om (stem) zender ligt in een bakje klaar voor haar
ralph komt ook nog ff neuzen

buiten linda dido en menno? praten over nomineren en hoe ze buiten de camera kunnen blijven

linda en dido en menno weten de eerste 3 op wie ze gaat stemmen
ze stemmen op degene die naar huis willen
het lijkt er op dat ze afspraken gaan maken

joost is bang dat zijn vriendin vreemt gaat (iets over de binnen komst van het huis dat ze zoiets gezegt had maar wel een kus gaf en zeg ik hou van je)
joost vertrouwt haar (blijkbaar dus niet)

rikkert streelt lieske en andersom lijkt op insmeeren tegen de zon

stream 2 muisje in beeld

tanja heeft een wee gevoelt ! (lichtjes)
de meeste bewoners hopen op een jongen
tanja denkt een meisje
en steekt er weer 1 op
pi_30286979
Rob en Chantal liggen op de kussens, ze vraagt naar zijn jeugd, Rob vertelt hij heeft een oudere broer (48) een zus van 46 en nog een broertje van 42. "Netjes op elkaar" zegt Chantal. Ga je met hun allemaal nog om? "Nee" Rob vertelt verder. Ze woonde in een boerderij, De boerderij was in 4 delen gesplitst, er woonde 4 gezinnen in. Hij vertelt over de boerderij hoe het er uit zag enzo. Chantal vraagt naar kachel, schimmel, inrichting en dat soort dingen.
Rob zijn moeder kwam uit een gezin van 17 kinderen, en zijn vader was enig kind. De moeder van zijn vader was geestelijk gestoord. Zijn vader heeft liefde tekort gekregen "liefde kent ie niet"
Omdat zijn moeder uit een groot gezin kwam, heeft ze ook liefde te kort gekregen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30287094
rob is familie van van nood bus bedrijf iets met zijn oma enz
rob heeft familie ruzies iedereen heeft mot met elkaar
en vraagt zich af waarom hij zo'n slechte band heeft met zijn ouders
een hoop bla bla over zijn familie en hoe slecht hij het had vroeger
pi_30287141
Idd Harrie, heel de familiedrama's worden op tafel gelegd.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30287739

ff proberen te paaien
pi_30287950
menno is duidenlijk aan het versieren bij dido
dido vindt hem te klein grapt ze want hij moet springen tijdens het zoenen

linda: niet doen je maak me geil
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 17:25:26 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30292893
Situatieschets: Lieske ligt met Roel in bed. Overdag, maar de lichten zijn uit.

Lieske: "Ik denk dat jouw en mijn vrienden zich kapotlachen om onze relatie."

Lieske: "We gaan wel samen op vakantie he? Ik wil nog veel meer van de wereld zien. Daar kun jij me wel bij helpen toch?

Roel: "Je moet je veeeeel minder aantrekken wat anderen van je zeggen."

Roel: "Wat Tanja zei, is gewoon lariekoek. Over dat sloerie enzo. Echt belachelijk."

Roel denkt dat mensen thuis de kant van Lieske zullen kiezen, en dat ze over Tanja en Chantal zeggen: "Hou je bek over dat kleine schatje."

Roel: "Je hebt mensen die laten zich nooit uit over politiek, nooit uit over religie, zeggen nooit iets negatiefs tegen een andere bewoner. Ik vergeet echt dat er camera's zijn, ik flap alles eruit."

Lieske: "Een hoop mensen zien mij graag op de bank."
Roel: "Ik zou niet graag tegen jou op de bank willen zitten, ik denk dat de mensen thuis er wel anders over denken."

Roel: "Je ziet mensen dingen wel of niet doen omdat ze wel of niet op TV willen komen. Als je naar Big Brother kijkt, dan zit je naar één grote meningloosheid te kijken."

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 5 september 2005 @ 17:36:27 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30293197
"Ik ging nooit om met jongen zoals jij", zegt Lieske. "Ik ging altijdom met typerende studenten. Jij bent ook 26 dus wel een stuk jonger. Ik denk dat mijn hele vriendengroep zich kapotlacht om onze verhouding."
"Het is een onmogelijke verhouding", grapt Roel. "Zoals als in Grease. "
"Maar we gaan nog wel samen op vakantie hè?", zegt Lieske.
"Ja", zegt roel. "Je moet je minder alles aantrekken!"
"Ik moet uitkijken wat ik allemaal lul", zegt Lieske. "Het ene moment moet ik me niet van mijn leeftijd aantrekken en 26 zijn... en het andere moment moet ik weer een meisje van 19 zijn!"
"Dat is lariekoek", meent Roel. "Wat Tanja tegen je gezegd heeft is helemaal bull shit. Ik vind je een supergrappig typje. Het gaat wel veel over je eigen wereldje, maar het is grappig. Dat had ik nog graag tegen je willen zeggen voordat je ging slapen. Ik denk echt dat zij hun eigen ruiten aan het ingooien waren".
"Dat is lief", zegt Lieske stralend. "Ik heb ook helemaal niet veel sexervaringen"/
"Iedereen weet dat ook. Op tv ook", zegt roel. "Ze weten dat je maar met 4 jongens bent geweest".
"Ze kunnen op tv er wel veel uithalen", zegt Lieske.
"Je moet gewoon lekker jezelf blijven. Het vrolijke springerige ding", zegt roel. "Zoals je was. Dan ben je leuker dan als je je gaat inhouden."
"Er is toch een generatiekloof", zegt Lieske.
"Ik heb het idee dat ik jou ken",zegt Roel. "Sommigen laten zich nergens over uit omdat ze willen winnen. Ze praten niet over religie en dat soort dingen. Jij hebt dat helemaal niet. Jij bent real life! Je moet nu niet krampachtig gaan doen. Straks ga je je veranderen en dan moet je er nog uit. Misschien dat de bewoners je hier op de bank willen hebben, maar dat is jaloezie. Je ziet er steengoed uit".
"Niemand heeft hier te klagen over hun uiterlijk", meent Lieske. "Maar ik heb wel echt boute uitspraken gemaakt waarvan ze kunnen vinden dat het niet zo handig is".
"Dat heb ik ook wel.", zegt Roel. "Maar jij bent in ieder geval niet iemand die krampachtig gaat doen. De anderen letten allemaal op wat ze doen. je moet je hier niet aanpassen."
"Ik denk dat ik door mijn harde uitgesproken mening hier ook ben ingezet", zegt Lieske. "Ook met dat geld. Ik ben daar veel te impulsief voor en denk later pas na."
"Jij bent echt gewoon jezelf", zegt Roel. "En dat vinden de mensen wel leuk. Wat Tanja zei was bullshit".
"Tanja kent dat soort mensen uit groningen en scheert mij nu over één kam", meent Lieske.
"Jullie zijn elkaars tegenpolen", zegt Roel. "Jij bent open, extravert... Zij is heel erg gesloten!"
"Er zijn hier wel veel extraverte personen", zegt Lieske. "Het is soms wel moeilijk om gehoord te worden. De ene persoon geeft je daar beter de ruimte voor dan anderen!"
"De mensen bedoelen hier eigenlijk dat je meer van jezelf moet laten zien denk ik", meent Roel. "Niet alleen dat studentenleventje! Als ik jou was zou ik alles vergeten wat zij allemaal gezegd hebben en onthouden wat ik gezegd heb!"
"Ik heb het gevoel alsof jij hier gewoon doorheen skiet", zegt Lieske.
"Ik heb ook nog geen kritiek te verduren gehad", zegt Roel. "Alleen die grap met Dido. Ik zei 'boeie' over iets wat Dido zei. De volgende dag bleek dat ze daar niet zo blij mee was."
"Jullie hebben hier ook allemaal liefdesverhalen", zegt Lieske. "Ik heb nog nooit echt heel echt iets met iemand gehad waar ik heel gek op was. Daarom lijk ik een flierefluiter, maar dat is echt niet zo!"
"Ook al ga je met meerdere jongens naar bed", zegt Roel. "Is echt geen schande ofzo!"
"Het is wel frustreren dat het voor meisjes weer kut is en voor jongen niet zo'n big deal is", zegt Lieske.
"En dan kunnen we ook nog staande plassen", lacht Roel.
Lieske lacht. "Ik wilde vroeger ook altijd graag een jongetje zijn".

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 5 september 2005 @ 17:57:15 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30293790
Nog even wat foto's van het gebeuren in de slaapkamer

My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')