abonnement Unibet Coolblue
pi_30340102
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen op de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van dinsdag 6 september 2005.
pi_30341426
Breedbandstream 4

0.34 Aan de keukentafel. Natalie en Rob spelen een spelletje. Diverse andere bewoners kletsen door elkaar. Chantal (niet serieus neem ik aan) : Ik vond het een ontzettend gezellige avond. Bedankt voor alles. Als ik maar kan slapen van alle spanning. Natalie zegt dat Rob haar heeft laten winnen. De bewoners zijn aan het knutselen. Aangezien het over een koning gaat neem ik aan dat ze een schaakspel maken. Rob gaat naar bed. Chantal : Ik ga ook tuffen. Ik word ook een dagje ouder. Tjsuus.

0.42 Dido gaat weer een muizenval maken. Ze is in de keuken in de weer met een mes en een plastic fles. Ze heeft o.a. flosdraad en tandenstokers nodig. Roel : Wat is het idee ? Dido legt het uit. De deurtjes moeten open gaan als de muis aan de kaas komt. Roel : Dat is inderdaad briljant. Waarom heb je hem niet wat lager gemaakt ? Dido : Dit is makkelijker snijden. Zit je me uit te lachen ? Roel : Nee nee. Aan de keukentafel blijken ze inderdaad een schaakspel te maken. Dido : Weet je, er zit wel een voorwaarde op, die muis gaat morgenochtend meteen weer vrij. Roel : We kunnen hem toch vrijlaten als we het BB-huis uit gaan ? Dido : Mag hij morgen vrij ? Dan zorg ik dat we hem morgen hebben.

Breedbandstream 1

0.51 Tanja en Nathalie op de gang. Tanja zegt dat ze een harde buik heeft en kramp. Rob : Het trekt samen. Nathalie : Moet ik je masseren ? Tanja : Ik moest even staan. Ik wil even lopen. Rob gaat weer de slaapkamer in : Nou, sterkte ermee. Nathalie : Wil je een glaasje water ?

Breedbandstream 3

0.53 Tanja en Nathalie zijn naar buiten gegaan. Nathalie : Het is ook dat klotebed misschien. Speaker : Tanja moet haar zender checken. Tanja gaat naar de slaapkamer.

Breedbandstream 2

0.55 Tanja is weer buiten. Tanja : Het gaat wel beter. Het zal wel vaker komen. Nu weet ik dus wat een harde buik is. Dit doet echt zeer, gewoon spanning. Het doet echt zeer. Zweten, maagzuur. Dit gaat nog wel vaker gebeuren. Ze zeggen dat het dan niet lang meer duurt. Nathalie : Hoe lang ? En dat wrijven dat helpt ? Tanja : Alsof je kramp in je kuit hebt, maar dan groter. Ik hoop dat het zo weg gaat. Het doet echt zeer. Roel : Je weet niet wat je moet doen ? Tanja : Je kan er niks tegen doen. Roel : Jezus. Hij staat helemaal strak. Ernstig. Je bent ook flink gegroeid de afgelopen weken. Ik wil slapen. Heb ik eindelijk een beetje steun in mijn rug van die matras gaan we dit weer krijgen. Als ik die verloskundige weer spreek vraag ik wel wat het precies is. Nathalie : Trekt het wel weer weg ? Tanja : Nee, voel maar eens. Nathalie : O dit is strak. Nu begrijp ik dat je denkt, dit ontploft. Tanja : Hij gaat nou een beetje ontspannen. Nathalie : Ik voel het ook. Tanja : De kleine beweegt niet. Het zijn echt de spieren die samentrekken. Nathalie begint over reiki. Een vrouw heeft gezegd dat zij een soort derde zintuig heeft en dat ze dingen aanvoelt. Tanja : Ik ga even naar de wc.
  woensdag 7 september 2005 @ 01:21:57 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_30341804
Ingrid op het toilet:

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30341932
Breedbandstream 3

1.07 Dido : Ing, de sokken moeten aan. Het is niet in beeld.

Breedbandstream 2

1.09 Ingrid en Menno liggen in bedden naast elkaar. Het licht is aan. Ingrid krijgt haar eiersokken aan omdat ze naar het toilet gaat. Nathalie : Op de jongensslaapkamer is het veel koeler.

Breedbandstream 3

1.12 Ralph en Lieske werken nog aan het schaakspel. Rikkert zit er bij. Ralph en Rikkert gaan helpen bij het vervoeren van Ingrid naar het toilet. Het geluid is erg zacht op alle streams. Ik kan de gesprekken momenteel niet volgen.

Breedbandstream 1

1.16 Ingrid wordt van het toilet naar de bank gebracht. Ze wil een sigaret roken. Dido tegen Chantal : Kijk uit dat je niet tegen die eieren aanloopt. Chantal : Ik ben me echt wel bewust van het gevaar (als ik het goed verstond). Do I look stupid ? Dido : Nee. Ingrid : Kun je nagaan als je op een gegeven moment afhankelijk wordt. Zooo. Ingrid heeft haar 'fuck you' t-shirt weer aan. Ingrid : Jij kon ook niet slapen ? Tanja : Ik kreeg een harde buik ineens. Het is de eerste keer dat ik het heb eigenlijk. Dan gaan je spieren verkrampen, zeg maar. Chantal : Is dat normaal ? Tanja : Ja, ze zeggen dat het dan niet lang meer duurt, dat kan vier of vijf weken duren. Dido : Het is inderdaad een teken dat je gaat bevallen. Dido tegen Ingrid : Ik vind jou er wel een type voor. Ze hebben weer de goede uitgezocht. Tanja : Heb ik eindelijk mijn matrasje geregeld, krijg ik maagzuur en die buik. Speaker : Chantal moet haar zender checken. Rikkert tegen Ingrid : Slaapt dinges wel ? Hij bedoelt Menno.

Breedbandstream 3

1.26 Roel zit alleen buiten met zijn armen onder zijn kin en over zijn hoofd. Het geluid is van binnen.

Breedbandstream 1

1.27 Ingrid wordt weer naar de slaapkamer gebracht. Menno is wakker.
  woensdag 7 september 2005 @ 01:39:26 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_30342080
Ingrid is weer terug van haar toiletbezoek en probeert duimend in slaap te vallen met haar andere hand op de arm (?) van Menno.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30342271
1.31 Het licht gaat uit in de slaapkamer van Ingrid en Menno. Het blijkt de damesslaapkamer te zijn.

Breedbandstream 3

1.32 Roel zit weer aan de keukentafel. Het gesprek gaat met name over het schaakspel dat ze maken. Joost wenst Lieske welterusten als hij naar bed gaat. Als hij haar een kus gegeven heeft vraagt hij aan iemand buiten beeld : Telt die ?

Breedbandstreams 1 & 2

1.42 De damesslaapkamer. Het gesprek gaat over de cameramensen. Dido : Stel je nou voor dat er echt een moordenaar naar binnen is gekomen. Die bestudeert ons. Of dat ze ons laten schrikken met een masker op. Dido gilt enige malen omdat ze de cameramensen meent te zien. Ingrid en Menno zijn in beeld. Dido : Gisteren, nou laat ik toch mijn mond maar houden. Vervolgens is het stil. Ingrid is onrustig.

Breedbandstream 3

1.50 Ralph, Roel en Lieske zitten nog te knutselen aan de keukentafel. Lieske : Met clubgenoten is de irritatie ook wel eens hoog opgelopen. De schaakstukken worden van kaarsvet gemaakt.
pi_30342666
2.04 Roel is opgestaan. Ik zie hem op geen van de streams. Lieske : Hoe gaat het met jou, goed ? Ralph : Ja. Lieske : Ik heb wel eens goed de balen. Ralph : Ik heb misschien ietsje langer nodig dan een ander om mezelf helemaal te laten zien. Dit ben ik wel, helemaal volkomen. Zo bedoel ik het niet. Hoe moet ik dat nou kort en duidelijk zeggen ? Lieske : Het mag best lang. Het is niet de meest ideale manier om er in te komen. In het begin had je het ook anders voorgesteld. Ralph : Dat lijkt me duidelijk. Dan valt het gesprek stil.

2.08 Roel verschijnt weer. Ralph : Er zit wel een deuk in (één of meer schaakstukken) maar jullie vinden dat niet erg. Ralph gooit zijn stoel om als hij opstaat. Lieske op een gegeven moment fel : Afblijven. Ralph : Je kunt met een mesje iets aan de poot doen. Lieske : Ga maar lekker door met je spelletje. Even later : Ik word er niet aardiger op als ik perfectionistisch bezig ben. Roel : Ik ga slapen. Hij vertrekt. Er liggen uitgeholde aardappels op de tafel die als mal gebruikt zijn. Lieske : Ik ga morgen wel door met die beesten. Ralph : Tuurlijk. Morgen hebben we de hele dag. Lieske : Daarom. Zou je dat in de prullebak willen doen dan ga ik alvast tanden poetsen ? Lieske vertrekt. Ralph gaat even naar buiten. Het is me niet duidelijk wat hij doet. Misschien kijkt hij of er een muis in de val van Dido zit. Hij kijkt ook even onder de klep van, naar ik aanneem, het bubbelbad. Binnen gaat hij weer aan de keukentafel zitten knutselen.

2.22 Lieske verschijnt weer. Ralph : Ik haal de koning er uit (uit de aardappel). Die is nu pas hard. Kijk daar komt ie al. Lieske : Heel mooi. Goed gedaan. Lieske vertrekt weer.
pi_30342854
2.29 Ralph tegen Lieske in de gang : Als je het zo ziet staan (de schaakstukken) is het grappig. Lieske : Ja, echt cool. Lieske gaat naar bed.

2.37 Ralph verkleedt zich op de gang. Hij gaat naar de badkamer en vervolgens naar bed.

Dit is het voorlopig van mij.
  woensdag 7 september 2005 @ 07:10:55 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30343514
07.00 Ze slapen nog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30343736
07.43 Ze slapen nog steeds
  woensdag 7 september 2005 @ 08:36:22 #11
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30344108
8.35 Nog steeds is iedereen in bed. Menno lijkt wakker te zijn, maar ligt ook nog in bed, omringd door stoelen.

9.10 Nog steeds geen wakkere bewoners te zien. Ondanks dat BB ze om 9 uur wakker zou gaan maken is het nog steeds doodstil in het huis.

[ Bericht 39% gewijzigd door Jojogirl op 07-09-2005 09:13:09 ]
  woensdag 7 september 2005 @ 09:37:32 #12
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30344998
9.35 Net als gisteren klinkt het schelle hanengekraai door de speakers en alle lichten in de slaapkamer gaan aan. De bewoners kruipen nog maar eens wat dieper onder hun dekens om niet verblind te worden.

9.40 Er staan toch maar wat bewoners op. De streams blijven zich richten op de slaapkamers, waardoor de wakkere bewoners uit beeld verdwijnen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Jojogirl op 07-09-2005 09:43:41 ]
  woensdag 7 september 2005 @ 09:51:35 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30345350
9.45 De haan doet wederom zijn werk. Ze besluiten dat Ingrid en Menno uit bed moeten voordat iedereen koffie gaat drinken, anders houden ze zich niet aan de regels. De overige bewoners zijn druk in de keuken en de badkamer.

10.05 Menno en Ingrid worden uit bed gehaald. Voorzichtig worden de eieren weer ondergebonden.

[ Bericht 19% gewijzigd door Jojogirl op 07-09-2005 10:04:54 ]
pi_30346777
Lieske krijgt zwemuitslag????
pi_30347441
Op Roel (in bed) en Tanja (buiten)na is de groep gezamenlijk aan het ontbijten. Daarna wordt Ingrid met vereende krachten naar buiten gedragen om nog lekker van de zon te genieten. Menno gaat een potje dammen met Lieske.
Als iedereen klaar is komt Roel de keuken in om te ontbijten en ook Tanja scharrelt er rond om nu voor zichzelf een ontbijtje te maken. Het is niet duidelijk waarom ze niet gelijk met de groep ging ontbijten want ze was al wel op.
pi_30349603
Ralph moet een brandweeroefening organiseren, als opdracht vanuit de dagboekkamer. Is nu al een tijdje bezig met uitleggen. Men moet weten waar alles hangt en hoe men moet evacueren. Iedereen moet meedoen.
pi_30352078
Nathalie geeft Tanja een voetmassage, ze kwebbelen wat over koetjes en kalfjes.
Tanja ligt zielig in bed (is ze ziek ofzo?) Nathalie vraagt of ze een glaasje water moet halen voor dr.

Stream 1 gaat naar de keukentafel, daar zitten Chantal, Rob en Roel te praten over muziek, doe maar, de dijk, U2, komen voorbij...

Rob brandt een kaarsje...

Er wordt gestoeid, Chantal heeft commentaar "die jongen kent zijn eigen krachten niet"...

Terug naar zielige Tanja, ze zit in bed en gaat weer liggen. De laatste loodjes zullen wel zwaar worden, zeker met haar leefstijl (laat naar bed enzo)

Terug naar de keukentafel, het gaat over Ali G, "is dat een blanke?" vraagt Chantal op zn Amsterdams. Volgens mij is het een Marokkaan, zegt Roel, "ja volgens mij ook" zegt Chantal.

Rikekrt komt erbij staan, bemoeit zich met het gesprek over Ali G, later gaat het over kriss kross.

Tanja moet naar de dagboekkamer komen. Moeizaam en met pijn in de rug komt ze dr bed uit. "Wel eerlijk zijn he" schreeut Chantal haar toe!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30352415
In de tuin liggen liggen Joost en Linda, ze praten over muziek en zingen een liedje, ik kan haar slecht verstaan met die rotstem dus ik schakel weer over...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30352855
Tanja is inmiddels weer uit de dagboekkamer, nieuwsgierig dat ik ben il ik weten waarom ze er zat, maar er is geen stream met Tanja te zien.
Op 1 en 2 zien we de keukentafel met Chantal roel en Rob op 3 en 4 de tuin.

en ineens hoor ik een enorm geschrob, het is Lieske die haar tanden staat te poetsen, Tanja staat ook in de badkamer. Chantal komt er ook bij... Volgens mij heeft Tanja iets gekregen in de DBK, maar wat is me niet duidelijk.
Tanja gaat douchen en de stream verlaat de badkamer.

Nu aan de keukentafel, Rikkert en Menno spelen een spel. Rikkert fluit een liedje.


Ralph komt er bij zitten. "Weet jij de regels van dammen" vraagt Rikkert aan Ralph. "Ja, dat is me gisteravond wel duidelijk geworden" hij deelt zijn damkennis met de andere jongens. Ze zeggen nauwelijks iets, ze denken strategisch over het spel.
Het duurt Menno wat te lang, het getreuzel van Rikkert, hij kijkt verveeld om zich heen...

Ralph snoept en kijkt toe.

Ingrid en Chantal liggen in de tuin, Ingrid: Ik heb helemaal geen zin in de uitzending van morgen, ik ook niet zegt Chantal. Ik snap niet waar iedereen nu zo naar uitkijkt. Hoogtepunten, laagtepunten, weer een verrassing.
Chantal begint over Tanja, ze vertelt dat Tanja onderzocht moet worden, dr urine moet ze inleveren ofzo. "Ik weet niet hoe ze normaal is weet je" .... stream draait weer weg, nu naar Joost en Linda, die ook liggen te gapen en hangen in de tuin... mompelend zingen ze een liedje...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30353060
Tanja heeft gedoucht, haar pies ingeleverd en nog even staan kletsen met Ralph over de oefening van vanmiddag. Nu zit ze dr tanden te poetsen...


Ook haar maar eens getimed, ze heeft er 99 sec. over gedaan. Ook zij poetst/ schrobt te hard.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30353122
Ze gaapt, kucht en stopt een BB enveloppe in dr toilettas. dan kijkt ze naar de camera, knikt ja, schudt nee en haalt die enveloppe er weer uit. Met was wasgoed en die enveloppe in dr handen verlaat ze weer de badkamer.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 7 september 2005 @ 14:13:49 #22
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30353257
Buiten liggen Roel, Dido en Nathalie een gesprek te voeren over dierenlief en dierenleed. Roel heeft al eens geprobeerd een meeuw te redden, maar was het beest vergeten nadat deze na een dag overleed met alle ranzige gevolgen van dien. Dido heeft tijdens een stage voor eendjes gezorgd.
Roel vindt dat iedereen zijn stukje vlees eerst levend zou moeten zien, dan zouden mensen er misschien meer bij nadenken.

Via de (eerste) baan van Roel's vader bij een destructiebedrijfen z'n huidige baan (hij heeft een ditributiebedrijf) komt het gesprek op alle kwalen die Roel's vader heeft. Ondertussen vijlt Dido haar nagels en Linda komt vragen naar vloei voor de shag. De rest is niet meer te volgen, de regie schakelt het geluid door naar Joost, Linda en Menno die over de nominaties kletsen.
pi_30353413
Stream naar de keuken. Linda en Chantal staan in de keuken. Tanja moet dr zender checken.
Linda over Chantal: Big Mama
Chantal: Ik heb zon groot hard, daar passen jullie allemaal in, behalve Linda (plagend)

Linda denkt dat zij de dikste is, Tanja verbetert haar, dat ben ik nog altijd. O ja, zegt Linda.

Chantal raadt Tanja aan om even in bad te gaan, dat vindt Tanje echter te warm nu en wacht even af tot het wat is afgekoeld, want ze vond het gisteren wel lekker met die straal in dr rug.
Tanja doet even gezond en eet een kiwi!
Ze hangt ook in die stoel, niet normaal, vind je het gek dat je last van je rug krijgt...
Roel loopt langs, vraagt naar het checken van de urine...

Stream naar buiten, Ralph speelt tric trc met Lieske. Hij helpt Ingrid die van positie wil veranderen, Daarna moet hij naar de dagboekkamer komen.

Die broek past prima bij het behangetje!

Lege stream ....
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 7 september 2005 @ 14:33:09 #24
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30353804
14.25 ralph is naar de dagboekkamer geroepen en komt terug met een mandje. De bewoners moeten even allemaal bij elkaar komen. Ralph leest de tekst uit de bijbehorende envelop voor "Ralph omdat jij tegen BB de juiste toon weet aan te slaan willig ik een paar wensen in. Het gaat erom hoe je iets vraagt." In het mandje zitten salmiakknotsen. Er wordt gevraagd wat Ralph anders doet/vraagt dan de rest. Ralph denkt dat het misschien is omdat hij niet constant van alles vraagt maar wat afwachtender is.

14.35 Er zijn nog wat meer spullen gekregen, wat is me niet helemaal duidelijk. Ralph speelt weer verder met Lieske.


[ Bericht 23% gewijzigd door Jojogirl op 07-09-2005 14:39:27 ]
  Moderator woensdag 7 september 2005 @ 16:18:00 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30356798
Dido helpt Menno bij het douchen. Scheren, sokken aan etc.

Menno tegen Dido, na opgemerkt te hebben dat je wel kan merken dat ze ervaring heeft in het aankleden van andere mensen: "Sla je ze ook weleens, die oudjes, als ze vervelend zijn? Dat onthouden ze toch niet."





[ Bericht 32% gewijzigd door Gert op 07-09-2005 16:27:56 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')