Waarom? Het zijn er meerdere en op andere foto's is ook te zien dat ze ineens zo'n ingevallen hoofd met enorm paardengebit heeftquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:59 schreef BVO het volgende:
Die foto's van Hillary Duff moeten trouwens wel gephotoshopt zijn..
Daarvoor heb je een vriendquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef PeRi het volgende:
Duif! Ik kan niet zelf kopen, want ik ben geldoos. Tenzij jij voor mij betaalt![]()
Ok is goed!quote:Maar ik wil wel een keer met je mee gewoon, Amsterdam doen? Doordeweeks ben ik vanaf half2 beschikbaar, behalve 's maandags.
Ga dan ook niet fokken onder het eten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Copycat het volgende:
Condooms?
Anale seks?
Ik ben aan het eten!![]()
Ik heb een verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:57 schreef Airelle het volgende:
Ga dan ook niet fokken onder het eten.
Zozo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een verantwoordelijkheid.
Gelukkig maar dan.quote:Maar al die vuige seks ten spijt smaakte m'n stoommaaltijd me heerlijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:07 schreef Copycat het volgende:
Nee, AH Koken en Stomen spaghetti voor in de magnetron.
Ik zweer bij ready made meals. Behalve mijn zelfgemaakte pasta caprese: daar kan geen ready made aan tipen.
Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef Airelle het volgende:
Mag ik nog even klagen over de VJ's van tegenwoordig?
Fijnquote:
Renate vind ik nog niet het ergste, die kan tenminste nog presenteren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Renate is alleen leuk als de tv op 'mute' staat.
En voor de rest boeien die VJ's mij niet.
Verwachtingen én TMF?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Fijn
Oké! Vanmiddag ging het bij TMF Play (met Miljuschka en Renate) over duetten, nou ze zaten alleen maar te geinen met elkaar en ONVERSTAANBAAR te praten. Niets geen leuke duetten gezien..
Ach misschien heb ik gewoon verkeerde verwachtingen.
Ze praat alleen zo ...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Renate vind ik nog niet het ergste, die kan tenminste nog presenteren.
Maar die Miljuschka (ofzoiets).
Terwijl Renate nooit enige opleiding heeft afgemaakt en die Mildlkjflksdjflsdk heeft Gym. gedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze praat alleen zo ...
Volgens mij is Renate (als enige bij TMF) ook best wel slim.
Wát?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Terwijl Renate nooit enige opleiding heeft afgemaakt en die Mildlkjflksdjflsdk heeft Gym. gedaan.
Zo zie je maar weer... het maakt geen bal uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |