Lekker belangrijk, waarschijnlijk is ze heel intelligent en intellectueel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er met haar borsten gebeurd?
Maar ik ken haar innerlijk niet, dus kan ik alleen maar afgaan op het uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, waarschijnlijk is ze heel intelligent en intellectueel.
Je kan het wel inschatten. Of denk je dat KD een superbitch in het echt is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik ken haar innerlijk niet, dus kan ik alleen maar afgaan op het uiterlijk.
Maar bij KD wéét je gewoon dat ze superlief en -slim is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan het wel inschatten. Of denk je dat KD een superbitch in het echt is?
Damn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef Tania18 het volgende:
Klaar![]()
http://www.sperwer.be/img/visuals/klei-14.jpg
Tis inderdaad waar dat anorexia-patientjes minder hersencellen aanmaken door voedseltekort.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar bij KD wéét je gewoon dat ze superlief en -slim is..
Bij een blondje als HD is dat nog maar afwachten.
Ik krijg geen eens een complimentje over mijn kunstwerkquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn.Geen wonder dat jij Miss ShowChat 2004 bent.
ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef Tania18 het volgende:
Klaar![]()
http://www.sperwer.be/img/visuals/klei-14.jpg
wanneer komen de herkansingen daarvan trouwens?!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
Damn.Geen wonder dat jij Miss ShowChat 2004 bent.
Nou...prachtig, hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik krijg geen eens een complimentje over mijn kunstwerk![]()
Hoezo? Houd je van rellen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
wanneer komen de herkansingen daarvan trouwens?!
in ieder geval origineler, dat ben ik met je eensquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:33 schreef Bupatih het volgende:
Hier krijg je een stickertje van mij op je hand geplakt.
Ik had er toch echt een van deze opgeplaktquote:
Ah, nu niet meer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Mijn internet doet weer stom tegen mij.
Ik verdien dat niet.
Hij herkent alleen Gmail, Fok! en Google.![]()
Dat zijn wel de meest essentiële sites natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Mijn internet doet weer stom tegen mij.
Ik verdien dat niet.
Dit:quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er met haar borsten gebeurd?
What else do you need?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Nu heeft ze erwtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit:
[afbeelding]
Nou had ze al niet veel tiet volgens mij hoor, maar wel een aardig breed figuur waardoor dat niet opviel... nu zitten die rare rondjes daar maar op zo'n stok-achtig iets
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zijn wel de meest essentiële sites natuurlijk
Da's ook weer waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |