Een MAAND zonder PSP???//?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wacht op mn gratis PSP bij mn telefoon abonnementDie kon pas vanaf 29 sept verlengd worden en dan krijg ik ook pas de PSP... Ik dacht zelf 'een maandje, das niet zo lang' maar nu ik iedereen er zo mee zie
ik denk het, jij verwoord hetquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Een MAAND zonder PSP???//?
DUDE!!@1
Als troost post ik vanavond wat foto's en filmpjes van mijn 2dehandse el-cheapo PSP in action![]()
je kan ook doen wat ik (en SureZal) hebben gedaan; doe de batterij er nog niet in en leg de PSP aan de lader.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ja..maar dat doet dus volgens mij helemaal niemand...wie koopt er nou een PSP en gaat er 2,50 uur naar staren?
gewoon game opstarten, multiplayer (dan moet je wachten tot iemand joined)quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Hey allemaal, ik hoorde dat er een trucje was om een game met zijn 2'en te spelen als je maar 1 game hebt die geen game sharing ondersteund, weet ieman die?
Opa heeft zere vingers van het spelen op de PSP,quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:08 schreef SureZal het volgende:
opa_vertelt heb je mijn mailtje al gelezen
zo niet, You've Got Mail.
Een manager zat er even op te gamenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef BMH het volgende:
Je raakt er niet over uitgeluld... Betekend dat nu dat je er niet meer op speelt?
Een manager nog wel. Waar is mijn pen? Ow mijn broer heeft em geleent.. Hij studeert bedrijfskundige informatica en houdt niet van paprika.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Een manager zat er even op te gamen
Dat ligt aan je smaakquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef nlboy het volgende:
Ken natuurlijk ook. Welke game is/word de bom van PSP.
Ja idd, helaas kon ik dat niet instellen bij de poll. En max. maar 12 opties.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef H.Flick het volgende:
Je kunt maar 1 keer stemmen, dus het werkt niet echt. Bovendien staan allle goede spellen er niet bij. Ik zou Lumines, Everybody's Golf en Virtua Tennis halen.
Das waar, maar ik zou graag Burnout, Ridge Racer, GTA, MGS, DTM willen hebben. Maar helaas ben ik niet zo rijk.quote:
Kan door de poll dan zien welke van die games een beetje hoog staan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
Zo'n poll is leuk en aardig maar over smaak valt niet te twisten. Je kunt hooguit bepalen wat in het algemeen leuke/goede games zijn maar uiteindelijk moet je het zelf ook leuk vinden
De PSP is de nieuwe Xboxquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:32 schreef nlboy het volgende:
Welke game ga je zeker pre-orderen/kopen?
» Gta: liberty city sto
» Burnout legends
» Fifa 2006
» Colin mcrae rally 05
» Metal gear acid
» Coded arms
» Crash: tag team racin
» Ridge racer
» Midnight club 3: dub
» Dtm race driver 2
» Nfs: underground riva
» Niet/Andere game..
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Tsja keuzes makenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef nlboy het volgende:
Das waar, maar ik zou graag Burnout, Ridge Racer, GTA, MGS, DTM willen hebben. Maar helaas ben ik niet zo rijk.![]()
Bestel ze via internet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja keuzes maken
Burnout en GTA zijn nog niet uit. Dus als je nu wat wilt kopen kan je die al van je lijstje halen
Nou de DS met een pennetje...vet man!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PSP is de nieuwe Xbox![]()
"Alleen maar racen en schieten op dat ding"
Heerlijk die oogkleppen van een hoop mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar FRS is wel duur en aangezien je niet zo rijk bentquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:42 schreef nlboy het volgende:
Bestel ze via internet.Want je kan bij FRS ook PSP games pre-orderen die nog niet uit zijn.
(geldt ook 3 games halen, 2 betalen)![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:44 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nou de DS met een pennetje...vet man!
Ik bedoel dus juist dat er zoveel meer is op de PSPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik Nintendo games wil spelen sluit ik mn Nintendo consoles wel aan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik zie het wel zo en anders:quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel dus juist dat er zoveel meer is op de PSPEn als ik Nintendo games wil spelen sluit ik mn Nintendo consoles wel aan
Virtua Tennisquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan gekochtquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m vanochtend bij de frs gehaald (bijlmerplein) A'dam. Hoorde dat veel winkels ze morgen weer binnen kregen dixons etc.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:10 schreef madjacksss het volgende:
weet iemand nog een goeie plek om een PSP te kopen in NL?
in de winkels is hij overal uitverkocht
Hij moet nog een maand wachtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan gekocht
Je sig ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Over een uur heb ik Lumines in handen![]()
..filmpje!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:11 schreef vive_la_vida het volgende:
Mja voor de mensen die nog op hun psp zitten te wachten![]()
![]()
Bericht gewijzigd, je mag dit doorlezen om te weten te komen waaromquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:11 schreef vive_la_vida het volgende:
Mja voor de mensen die nog op hun psp zitten te wachten![]()
![]()
Wat is er met mijn sig?quote:
Ik zit nooit in de trein.. (heb beide spellen ook niet)quote:Ik heb nog niemand gezien in de trein die met mij wil wipeouten of thuggen
Is 2.0 te downgraden ? Niet toch ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat is er met mijn sig?![]()
[..]
Ik zit nooit in de trein.. (heb beide spellen ook niet)![]()
Ik heb hem ook niet helemaal opgeladen, en bij mij haalt hij gewoon de 6:30.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik kon het geduld opbrengen.
Op dezelfde dag dat ik de PSP kocht, kwam ook net Nintendogs binnen met de post. Die maar ff'tjes gespeeld toen
Met m'n DS ging ik gelijk spelen toen ik hem kocht, en dat had ik niet moeten doen denk ik. De accu haalt de 5 uur nauwelijks, terwijl de specificatie 6 tot 10 uur is.
Vroegah moest dat omdat batterijen een soort van geheugen hadden en dus bij verkeerd laden niet volledig benut werden ( niet helemaal vol of leeg alsie niet leeg is ) tegenwoordig hebben de batterijen dit niet ( Li-On ) dus het boeit geen holquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Ff een vraag mbt opladen van de batterij. Kun je niet opladen en spelen tegelijk? Zo ja, dan vraag ik me af waarom je eerst de batterij helemaal op zou moeten laden zonder te spelen, volgens sommigen.
Niet met non stop spelen of film kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:03 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet helemaal opgeladen, en bij mij haalt hij gewoon de 6:30.![]()
Het kan wel, maar de eerste keer is dat niet aan te raden. Laad je PSP dan volledig op, das stukken beter voor de batterij. Anders heeft ie vanaf het begin al een kleine zwakheid.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Ff een vraag mbt opladen van de batterij. Kun je niet opladen en spelen tegelijk? Zo ja, dan vraag ik me af waarom je eerst de batterij helemaal op zou moeten laden zonder te spelen, volgens sommigen.
Schijnt beter te zijn voor de batterij, eerste keer opladen zonder te gebruiken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee 5 minuten semi-PS2-kwaliteit hebben op je handheld is vet man!quote:
Helaaschquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:04 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het kan wel, maar de eerste keer is dat niet aan te raden. Laad je PSP dan volledig op, das stukken beter voor de batterij. Anders heeft ie vanaf het begin al een kleine zwakheid.
Ah oke. Ik lees ook dat je gewoon kunt spelen. Dan is dat inderdaad geen probleem, bovendien laadt ie ook volledig op wanneer je speelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vroegah moest dat omdat batterijen een soort van geheugen hadden en dus bij verkeerd laden niet volledig benut werden ( niet helemaal vol of leeg alsie niet leeg is ) tegenwoordig hebben de batterijen dit niet ( Li-On ) dus het boeit geen hol
5 minuten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Schijnt beter te zijn voor de batterij, eerste keer opladen zonder te gebruiken.
[..]
Nee 5 minuten semi-PS2-kwaliteit hebben op je handheld is vet man!
kortzichtige mensen![]()
JEZUS wat een dingquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:14 schreef American_Nightmare het volgende:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=4964
Iemand zin om Compact Flash in z'n PSP de duwen?Leuk aangezien CF een stuk goedkoper is dan MS.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:14 schreef American_Nightmare het volgende:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=4964
Iemand zin om Compact Flash in z'n PSP de duwen?Leuk aangezien CF een stuk goedkoper is dan MS.
Dat was ook niet serieus bedoeld, maar net zo kortzichtig als zijn reactiequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
5 minuten?Ik vind de PSP denk ik wel de eerste fatsoenlijke handheld die er is, aangezien 3D-games er eindelijk toonbaar uitzien. De DS heeft geen 'gladgestreken' textures wat ik echt niet mooi vind. Maar dit heeft uiteraard veel met het type spel te maken waar je van houdt.
Niet doen danquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:26 schreef nlboy het volgende:
* nlboy kan niet wachten op zijn PSP...
Dat is ook niet de final release van het ding. Het is een testbordje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
JEZUS wat een dingik heb al compactere koppelingetjes daar voor gezien btw, maar dan heb je zon ding uit je kast steken
.
kosten ze bij de media dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus ik zo naar de Media Markt voor een 1Gb stick, zijn die stomme dingen op. Komt door de PSP, zegt verkoper. Bij de Dixons hadden ze het ook wel, maar da's 130. Vind ik toch net te duur.
100, had ik van iemand gehoord. Maar of dat zo weet ik niet, want ze waren dus op.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:35 schreef spenky het volgende:
kosten ze bij de media dan?
Kut, ik heb hem net zondag besteld bij Bartsmit.com voor 250, maar nog steeds niet binnen. Zal/Kan ik hem cancellen en morgen in Groningen ophalen ? Weet echt niet hoelang je wel niet moet wachten als je hem online bestelt bij Bart Smt, ik had hem al lang verwacht...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:37 schreef Morthill het volgende:
Bart Smit (hier in Groningen iig) verkoopt Value Packs voor 235 op dit moment!!
Whoops, jouw reactie was net eerder. Maar MediaMarkt is niet zo goedkopo hoor. Ik las laatst 120.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
100, had ik van iemand gehoord. Maar of dat zo weet ik niet, want ze waren dus op.
Soms zijn ze wel erg voordelig. Zo heb ik de PSP er gehaald voor 235, en dan nog 3 games erbij voor een 3=2 actie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef zeldalord het volgende:
MediaMarkt is prijzig hoor. Beetje op webshops zoeken, en je hebt ze zo voor rond de 100, soms ook nog geen verzendkosten. En ja, da's 1 gig
Goedkoop is het niet...Goeie koop welquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:41 schreef zeldalord het volgende:
Jah, dat is wel lekker goedkoop idd.
Goeiequote:Op dinsdag 6 september 2005 18:44 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Goedkoop is het niet...Goeie koop wel![]()
Thompie het gelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:04 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het kan wel, maar de eerste keer is dat niet aan te raden. Laad je PSP dan volledig op, das stukken beter voor de batterij. Anders heeft ie vanaf het begin al een kleine zwakheid.
Ja!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:17 schreef vive_la_vida het volgende:
hmmz zal ik updaten naar 2.0 of nog maar ff niet?
Ik heb het wel gedaan. Homebrew hoeft niet persé voor mij. En ooit zal het ooit wel draaiend kunnen op 2.0quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:17 schreef vive_la_vida het volgende:
hmmz zal ik updaten naar 2.0 of nog maar ff niet?
Sorry maar daar geloof ik niks van. De batterijtijd is ook afhankelijk van brightness van het LCD, wireless functie aan/uit, type spel dat je speelt, geluidssterkte. Deze factoren beinvloeden de tijdsduur sterk. Bovendien laadt de batterij zichzelf ook gewoon op als je aan het spelen bent, dus van uitputting kan geen sprake zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef DuckyV het volgende:
[..]
Thompie het gelijk.
Khad bij de DS Netjes gewacht bij het opladen, DE HORROR.
Mijn vriend DS doos opengescheurd en gelijk spelen.
Nu gaat zn accu 4uur mee, bij mij 11![]()
Ligt eerder aan de brakke meuk die Nintendo levert dan aan het opladen van de batterij, het maakt namelijk GEEN ZAK UIT !quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef DuckyV het volgende:
[..]
Thompie het gelijk.
Khad bij de DS Netjes gewacht bij het opladen, DE HORROR.
Mijn vriend DS doos opengescheurd en gelijk spelen.
Nu gaat zn accu 4uur mee, bij mij 11![]()
Lijkt mij idd ook de grootstmogelijke onzin!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sorry maar daar geloof ik niks van. De batterijtijd is ook afhankelijk van brightness van het LCD, wireless functie aan/uit, type spel dat je speelt, geluidssterkte. Deze factoren beinvloeden de tijdsduur sterk. Bovendien laadt de batterij zichzelf ook gewoon op als je aan het spelen bent, dus van uitputting kan geen sprake zijn.
Mogelijk dat je wel de batterij een aantal keer volledig moet laden en leeg laten lopen voordat deze zijn volledige capaciteit benut.
Vanuit Sony's oogpunt wellicht slim. Ze geven de PSP-hype bij het uitkomen van GTA een flinke boost.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef cizzztm32 het volgende:
Eigenlijk is het gewoon kut dat GTA en burn out nog niet uit zijn. Dat zouden pas launch games zijn.
Van alle console makers gaat Nintendo spul het langst mee, komop haal die oogkleppen ff wegquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ligt eerder aan de brakke meuk die Nintendo levert dan aan het opladen van de batterij, het maakt namelijk GEEN ZAK UIT !![]()
Was maar een grapjequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van alle console makers gaat Nintendo spul het langst mee, komop haal die oogkleppen ff weg
quote:Lumines 90.3%
Wipeout Pure 88.7%
Ridge Racer 87.8%
THUG 2 Remix 83.9%
Hot Shots Golf Open Tee 81.7%
MLB 81.4%
Twisted Metal: Head-On 81.3%
Tiger Woods PGA Tour 80.6%
Mercury 78.0%
NFSU: Rivals 77.7%
Gamerankings.com
Dat is helemaal niet vreemd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:53 schreef nlboy het volgende:
Best wel vreemd maar Lumines heeft de hoogste gemiddelde score van de grootste review sites:
[..]
Beetje te vergelijken met Tetris? Zo ja, wat is de bedoeling van het spel?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:54 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Begin na 2 dagen ook al Lumines verslaafd te worden !
Vond het eerst maar niks....
Is idd een Tetris kloon....spel is vrij simpel....er vallen blokken bestaande uit 4 kleinere blokjes uit de lucht...die 4 kleinere blokjes kunnen 2 verschillende kleuren hebben...je moet ze zo draaien en ergens neerzetten dat de kleuren een vierkant vormen...dan komt de tijdlijn....het vierkant verdwijnt en je krijgt punten....totdat het scherm volzit met blokjes en dan ben je afquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:56 schreef nlboy het volgende:
[..]
Beetje te vergelijken met Tetris? Zo ja, wat is de bedoeling van het spel?![]()
Hoe bedoel je vreemdquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:53 schreef nlboy het volgende:
Best wel vreemd maar Lumines heeft de hoogste gemiddelde score van de grootste review sites:
[..]
Wel grappig dat ik nummer 1 en 2 inmiddels gekocht heb en nummer 3 de volgende wordt...wat een inzicht heb ik toch!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:53 schreef nlboy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |