Ligt eraan wat je ermee wilt, ik doe het voor PSIX, maar ik zou dus niet upgraden, waarvoor wil jij precies upgraden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:09 schreef rew- het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat dat qua converteren ongeveer een minuutje of 3/4 per aflevering duurt, en om em vervolgens op je psp te kwakken duurt dan ook weer 2/3 minuten. Maximaal 7 minuten dus
Ook nog even een vraagje; ik heb nu firmware 1.52 erop staan. Ik wil het wel upgraden naar 2.0 (leuk met webbrowser enzo), maar ik ben bang dat ik dan straks de buit misloop als onze kraakvrienden 1.52 even van achter hebben genomen en het voor 2.0 nog een tijdje gaat duren...
Wat denken jullie? Wachten of upgraden?
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef BIGGI het volgende:
Volgens mij is het zo dat met die downgrader, als je dan een 2.0 spel wil spelen, dan moet je em telkens weer updaten.. wil je homebrew moet je weer terug... etc.
Dat dacht ik eerst ook. Maar als je het beter leert, en veel blokjes ineens kunt verwijderd door veel te stapelen, wordt het echt leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Lumines vandaag gekocht...eerste keer spelen dacht ik "is dit alles"...maar na 6 keer spelen wordt het al leuker...hoop dat over een paar dagen laaiend enthousiast ben.
En als je weet dat je de blokjes kunt draaienquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar als je het beter leert, en veel blokjes ineens kunt verwijderd door veel te stapelen, wordt het echt leuk.
Da's best geinig, vooral ook omdat het ook offline op memorystick te zetten isquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef BIGGI het volgende:
2.0 en zo'n soort startpagina is toch perfect?![]()
http://www.pspfiledb.com/portal/demo/
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:51 schreef MMaRsu het volgende:
En als je weet dat je de blokjes kunt draaien![]()
Sorry inkoppertje
Hopelijk is dat sarcasme...quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
![]()
Ja, toen werd het spel pas echt leuk
iig bedankt voor je infoquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik wil eigenlijk niet te ver ingaan op downgraders enzo, straks heb ik een ban aan de broek hangen. Vind het al op het randje genoeg
Zie mijn sigquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:09 schreef rew- het volgende:
[..]
Ook nog even een vraagje; ik heb nu firmware 1.52 erop staan. Ik wil het wel upgraden naar 2.0 (leuk met webbrowser enzo), maar ik ben bang dat ik dan straks de buit misloop als onze kraakvrienden 1.52 even van achter hebben genomen en het voor 2.0 nog een tijdje gaat duren...
Wat denken jullie? Wachten of upgraden?
Ik ken de frustratie. Hoe vaak ik niet de neiging gehad heb mijn pc het raam uit te flikkeren.quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Pecker het volgende:
Net bijna uit frustratie mn PSP tegen de muur gekwakt! Hoeren Need for speed......lig je 2 ronden voor tijdens een Boss Race op goud, JA HOOR!! In de laatste ronde bij de laatste bocht gaat ie je doodleuk voorbij, terwijl er dik 10 seconden tussen zat. EA! Alsjeblieft, verhoog de moeilijkheidsgraad en pleur die FUCKING catch-up van de AI eruit!!Die software nazi's doen dit al jaren.....
Kwam er tijdig achter dat mn PSP geen controller was en heb in mn woede de batterij eruit gerukt en de PSP maar heeeeel snel op mn bureau gelegd. Het scheelde een haartje
Waarom, EA...WAAROM blijven jullie dat catch-up systeem hanteren? Het werkt niet en verpest de hele ervaring.
Maak aub een game waarbij je beloond wordt voor je rijgedrag, niks geen voorsprong om deze later op schofterige wijze af te pakken!!
Ik hoop dat jullie dit niet in Burnout hebben gestouwd in de mate van NFS..
Ja, EA kan een game maken of kraken. De catch-up van NFSU zuigt dikke ballen!!
De bossrace was op veteran level, btw....
Vastlopers heb ik nog niet meegemaakt (ook nog niemand over gehoord).quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zag gisteren een PSP bij de plaatselijke bart smit staan en heb er eventjes mee gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het een heel mooi scherm vind en de filmpjes (er zat helaas geen game in) er ook heel gelikt uit vond zien. Ook het apparaat zelf vind ik erg mooi. Alleen liep het apparaat vast toen ik door de menutjes aan het scrollen was...![]()
Wat je je moet afvragen is simpel: vind je tetris leuk?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dat Lumines, is dat gewoon een soort van tetris-kloon ofzo?
[afbeelding]
Ziet er nou niet echt spectaculair uit, maar schijn kan bedriegen..
Het kopen waard qua gameplay, of lekker laten liggen?
In de 5 maanden dat ik hem nu heb, is ie bij mij 2x vastgelopen..quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vastlopers heb ik nog niet meegemaakt (ook nog niemand over gehoord).
Mwa, misschien toch maar proberen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat je je moet afvragen is simpel: vind je tetris leuk?
Zo ja, dan is Lumines ook wat voor jou. De gameplay is totaal anders, maar de verslavings- en puzzelfactor is net zo hoog.
Doe eens wat enthousiaster... Lumines is met afstand het beste PSP spel dat er te krijgen is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mwa, misschien toch maar proberen.
Ja..maar dat doet dus volgens mij helemaal niemand...wie koopt er nou een PSP en gaat er 2,50 uur naar staren?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Paar uurtjes. Het schijnt dat je batterijen altijd de eerste keer helemaal moet opladen.
Ik kon het geduld opbrengen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ja..maar dat doet dus volgens mij helemaal niemand...wie koopt er nou een PSP en gaat er 2,50 uur naar staren?
Ik vind het gewoon een erg leuk spel. Je kunt heel veel dingen unlocken, dus het blijft een uitdaging.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:37 schreef Henk-B het volgende:
Ikheb dus ook Everybody's Golf en wat is het leuke precies van dit spel, het is namelijk gewoon golf en het is eigenlijk niets meer dan de snelheid en de accuracy te bepalen door op het juiste moment te drukken.
Als er nou meer launchgames waren voor de psp, had deze game dan ook deze status van leuk spel gehad????
Maar doe ik dan iets fout of is het echt alleen op het juiste moment drukken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een erg leuk spel. Je kunt heel veel dingen unlocken, dus het blijft een uitdaging.
Bovendien speelt het gewoon erg lekker en ziet het er allemaal leuk en vrolijk uit.
Joh, waar maak je je druk om? Dat is al sinds de eerste NFS. Het is een arcade racespel. geen superrealistisch 100% natuurgetrouwe racesimulator. Had je beter een paar Codemasters-games kunnen kopen in plaats van EA-games.quote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Pecker het volgende:
EA! Alsjeblieft, verhoog de moeilijkheidsgraad en pleur die FUCKING catch-up van de AI eruit!!Die software nazi's doen dit al jaren.....
Beter dan Penny-Arcade kan ik het niet uitleggen:quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dat Lumines, is dat gewoon een soort van tetris-kloon ofzo?
Ziet er nou niet echt spectaculair uit, maar schijn kan bedriegen..
Het kopen waard qua gameplay, of lekker laten liggen?
ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik kon het geduld opbrengen.
Op dezelfde dag dat ik de PSP kocht, kwam ook net Nintendogs binnen met de post. Die maar ff'tjes gespeeld toen
Met m'n DS ging ik gelijk spelen toen ik hem kocht, en dat had ik niet moeten doen denk ik. De accu haalt de 5 uur nauwelijks, terwijl de specificatie 6 tot 10 uur is.
Het wachten duurt langquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vanwaar die diepe zucht, o Notorious_Roy?
That's it! Ik rij na mijn werk meteen naar de winkelquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Beter dan Penny-Arcade kan ik het niet uitleggen:
[afbeelding]
idd ik hoop ook niet dat je op een psps wacht want dan heb je nu al 6 dgn te lang gewacht.quote:
OMFG! Wat is een PSP toch VET! Ik heb em nou al maaaaaanden en ik raak er maar niet over uitgeluld! Wat is het toch een fantastisch ding! Wel jammer dat er geen picto-chat op zit, maar ja, je kunt natuurlijk alles hebben.. Ongeloofelijk dat breedbeeld! Films zijn uber in kwailteit! Je weet echt niet wat je ziet! Het is een werkelijk waar gewoon een onmisbaar apparaat. Je moet hem echt NU hebben anders hoor je er helemaal niet meer bij!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wacht op mn gratis PSP bij mn telefoon abonnementDie kon pas vanaf 29 sept verlengd worden en dan krijg ik ook pas de PSP... Ik dacht zelf 'een maandje, das niet zo lang' maar nu ik iedereen er zo mee zie
Ghehe, pik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
OMFG! Wat is een PSP toch VET! Ik heb em nou al maaaaaanden en ik raak er maar niet over uitgeluld! Wat is het toch een fantastisch ding! Wel jammer dat er geen picto-chat op zit, maar ja, je kunt natuurlijk alles hebben.. Ongeloofelijk dat breedbeeld! Films zijn uber in kwailteit! Je weet echt niet wat je ziet! Het is een werkelijk waar gewoon een onmisbaar apparaat. Je moet hem echt NU hebben anders hoor je er helemaal niet meer bij!
NGOTY.quote:Hoe is nintendogs trouwens?
Je raakt er niet over uitgeluld... Betekend dat nu dat je er niet meer op speelt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
OMFG! Wat is een PSP toch VET! Ik heb em nou al maaaaaanden en ik raak er maar niet over uitgeluld! Wat is het toch een fantastisch ding! Wel jammer dat er geen picto-chat op zit, maar ja, je kunt natuurlijk alles hebben.. Ongeloofelijk dat breedbeeld! Films zijn uber in kwailteit! Je weet echt niet wat je ziet! Het is een werkelijk waar gewoon een onmisbaar apparaat. Je moet hem echt NU hebben anders hoor je er helemaal niet meer bij!
Dus.
Hoe is nintendogs trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |