abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:17:06 #51
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30308575
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:09 schreef rew- het volgende:

[..]

Toevallig weet ik dat dat qua converteren ongeveer een minuutje of 3/4 per aflevering duurt, en om em vervolgens op je psp te kwakken duurt dan ook weer 2/3 minuten. Maximaal 7 minuten dus

Ook nog even een vraagje; ik heb nu firmware 1.52 erop staan. Ik wil het wel upgraden naar 2.0 (leuk met webbrowser enzo), maar ik ben bang dat ik dan straks de buit misloop als onze kraakvrienden 1.52 even van achter hebben genomen en het voor 2.0 nog een tijdje gaat duren...

Wat denken jullie? Wachten of upgraden?
Ligt eraan wat je ermee wilt, ik doe het voor PSIX, maar ik zou dus niet upgraden, waarvoor wil jij precies upgraden?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:18:19 #52
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30308594
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef BIGGI het volgende:
Volgens mij is het zo dat met die downgrader, als je dan een 2.0 spel wil spelen, dan moet je em telkens weer updaten.. wil je homebrew moet je weer terug... etc.
Nee.
pi_30308619
Bedankt voor de onderbouwing
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:22:04 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30308670
Ja ik wil eigenlijk niet te ver ingaan op downgraders enzo, straks heb ik een ban aan de broek hangen . Vind het al op het randje genoeg
  Donald Duck held dinsdag 6 september 2005 @ 01:43:15 #55
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30309040
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Lumines vandaag gekocht...eerste keer spelen dacht ik "is dit alles"...maar na 6 keer spelen wordt het al leuker...hoop dat over een paar dagen laaiend enthousiast ben.
Dat dacht ik eerst ook. Maar als je het beter leert, en veel blokjes ineens kunt verwijderd door veel te stapelen, wordt het echt leuk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:51:25 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30309151
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:43 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook. Maar als je het beter leert, en veel blokjes ineens kunt verwijderd door veel te stapelen, wordt het echt leuk.
En als je weet dat je de blokjes kunt draaien

Sorry inkoppertje
  Donald Duck held dinsdag 6 september 2005 @ 01:51:36 #57
46149 __Saviour__
pi_30309154
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef BIGGI het volgende:
2.0 en zo'n soort startpagina is toch perfect?
http://www.pspfiledb.com/portal/demo/
Da's best geinig, vooral ook omdat het ook offline op memorystick te zetten is
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held dinsdag 6 september 2005 @ 02:23:20 #58
46149 __Saviour__
pi_30309474
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:51 schreef MMaRsu het volgende:
En als je weet dat je de blokjes kunt draaien

Sorry inkoppertje

Ja, toen werd het spel pas echt leuk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30310624
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 02:23 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, toen werd het spel pas echt leuk
Hopelijk is dat sarcasme...
Folding@Home - DPC
  dinsdag 6 september 2005 @ 08:14:04 #60
46080 rew-
Ondertitel
pi_30310630
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik wil eigenlijk niet te ver ingaan op downgraders enzo, straks heb ik een ban aan de broek hangen . Vind het al op het randje genoeg
iig bedankt voor je info

pi_30310636
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:09 schreef rew- het volgende:

[..]

Ook nog even een vraagje; ik heb nu firmware 1.52 erop staan. Ik wil het wel upgraden naar 2.0 (leuk met webbrowser enzo), maar ik ben bang dat ik dan straks de buit misloop als onze kraakvrienden 1.52 even van achter hebben genomen en het voor 2.0 nog een tijdje gaat duren...

Wat denken jullie? Wachten of upgraden?
Zie mijn sig

Bekijk dit filmpje even, en let goed op het bootscherm van het programma dat op de psp gestart wordt
[PSP Deeltje 20]Waar sommige nog wachten op TPG!!

Goedemorgen allemaal trouwens!

Ik ben vandaag mijn psp vergeten mee naar het werk te nemen..
Nee.
pi_30310779
Dat Lumines, is dat gewoon een soort van tetris-kloon ofzo?

Ziet er nou niet echt spectaculair uit, maar schijn kan bedriegen..
Het kopen waard qua gameplay, of lekker laten liggen?
Nee.
pi_30311405
Ik vind Lumines zelf niet erg geweldig, maar ik ben een van de weinige. Hij doet het namelijk erg goed overal, het heeft blijkbaar een hoog verslavings-gehalte.
pi_30311542
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Pecker het volgende:
Net bijna uit frustratie mn PSP tegen de muur gekwakt! Hoeren Need for speed......lig je 2 ronden voor tijdens een Boss Race op goud, JA HOOR!! In de laatste ronde bij de laatste bocht gaat ie je doodleuk voorbij, terwijl er dik 10 seconden tussen zat. EA! Alsjeblieft, verhoog de moeilijkheidsgraad en pleur die FUCKING catch-up van de AI eruit!! Die software nazi's doen dit al jaren.....

Kwam er tijdig achter dat mn PSP geen controller was en heb in mn woede de batterij eruit gerukt en de PSP maar heeeeel snel op mn bureau gelegd. Het scheelde een haartje

Waarom, EA...WAAROM blijven jullie dat catch-up systeem hanteren? Het werkt niet en verpest de hele ervaring.

Maak aub een game waarbij je beloond wordt voor je rijgedrag, niks geen voorsprong om deze later op schofterige wijze af te pakken!!

Ik hoop dat jullie dit niet in Burnout hebben gestouwd in de mate van NFS..
Ja, EA kan een game maken of kraken. De catch-up van NFSU zuigt dikke ballen!!

De bossrace was op veteran level, btw....
Ik ken de frustratie. Hoe vaak ik niet de neiging gehad heb mijn pc het raam uit te flikkeren.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:31:08 #65
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30311749
Ik zag gisteren een PSP bij de plaatselijke bart smit staan en heb er eventjes mee gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het een heel mooi scherm vind en de filmpjes (er zat helaas geen game in) er ook heel gelikt uit vond zien. Ook het apparaat zelf vind ik erg mooi. Alleen liep het apparaat vast toen ik door de menutjes aan het scrollen was...
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:39:55 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30311944
*zucht
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30313483
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
*zucht
Vanwaar die diepe zucht, o Notorious_Roy?
Nee.
pi_30313504
Vandaag maar een pv, omdat ik niet genoeg ruimte heb
MMaRsu, ik was al van plan om deze pv nog een keer te plaatsen, aangezien er weer nieuwe Lumines-spelers zijn bij gekomen.

Eri Nobuchika - Lights
なんだっけ
pi_30313605
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zag gisteren een PSP bij de plaatselijke bart smit staan en heb er eventjes mee gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het een heel mooi scherm vind en de filmpjes (er zat helaas geen game in) er ook heel gelikt uit vond zien. Ook het apparaat zelf vind ik erg mooi. Alleen liep het apparaat vast toen ik door de menutjes aan het scrollen was...
Vastlopers heb ik nog niet meegemaakt (ook nog niemand over gehoord).
Nee.
  Donald Duck held dinsdag 6 september 2005 @ 11:20:11 #70
46149 __Saviour__
pi_30314283
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:33 schreef Opa_vertelt het volgende:

[afbeelding]

Wat je je moet afvragen is simpel: vind je tetris leuk?
Zo ja, dan is Lumines ook wat voor jou. De gameplay is totaal anders, maar de verslavings- en puzzelfactor is net zo hoog.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30314387
Niet alleen de gameplay maar ook het muziek en de dynamische achtergrond is verslavend.

En mijn psp is al een keer voor reparatie terug naar Japan geweest ivm. vastlopers.
なんだっけ
pi_30314925
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Vastlopers heb ik nog niet meegemaakt (ook nog niemand over gehoord).
In de 5 maanden dat ik hem nu heb, is ie bij mij 2x vastgelopen..
Xbox Live: Anormius
pi_30315979
* vive_la_vida is ook in het bezit van een psp
pi_30316047
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wat je je moet afvragen is simpel: vind je tetris leuk?
Zo ja, dan is Lumines ook wat voor jou. De gameplay is totaal anders, maar de verslavings- en puzzelfactor is net zo hoog.
Mwa, misschien toch maar proberen.
Nee.
pi_30316332
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:19 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Mwa, misschien toch maar proberen.
Doe eens wat enthousiaster... Lumines is met afstand het beste PSP spel dat er te krijgen is.

Al zijn Virtua Tennis en Everybody's Golf ook geweldig, natuurlijk
pi_30316408
hoelang moet je m voor de eerste keer opladen?
  Donald Duck held dinsdag 6 september 2005 @ 12:34:28 #77
46149 __Saviour__
pi_30316503
Paar uurtjes. Het schijnt dat je batterijen altijd de eerste keer helemaal moet opladen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:37:43 #78
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30316603
Ikheb dus ook Everybody's Golf en wat is het leuke precies van dit spel, het is namelijk gewoon golf en het is eigenlijk niets meer dan de snelheid en de accuracy te bepalen door op het juiste moment te drukken.

Als er nou meer launchgames waren voor de psp, had deze game dan ook deze status van leuk spel gehad????
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_30316656
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Paar uurtjes. Het schijnt dat je batterijen altijd de eerste keer helemaal moet opladen.
Ja..maar dat doet dus volgens mij helemaal niemand...wie koopt er nou een PSP en gaat er 2,50 uur naar staren?
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  Donald Duck held dinsdag 6 september 2005 @ 12:41:35 #80
46149 __Saviour__
pi_30316710
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ja..maar dat doet dus volgens mij helemaal niemand...wie koopt er nou een PSP en gaat er 2,50 uur naar staren?
Ik kon het geduld opbrengen.
Op dezelfde dag dat ik de PSP kocht, kwam ook net Nintendogs binnen met de post. Die maar ff'tjes gespeeld toen
Met m'n DS ging ik gelijk spelen toen ik hem kocht, en dat had ik niet moeten doen denk ik. De accu haalt de 5 uur nauwelijks, terwijl de specificatie 6 tot 10 uur is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30316785
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:37 schreef Henk-B het volgende:
Ikheb dus ook Everybody's Golf en wat is het leuke precies van dit spel, het is namelijk gewoon golf en het is eigenlijk niets meer dan de snelheid en de accuracy te bepalen door op het juiste moment te drukken.

Als er nou meer launchgames waren voor de psp, had deze game dan ook deze status van leuk spel gehad????
Ik vind het gewoon een erg leuk spel. Je kunt heel veel dingen unlocken, dus het blijft een uitdaging.

Bovendien speelt het gewoon erg lekker en ziet het er allemaal leuk en vrolijk uit .
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:46:06 #82
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30316841
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:44 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een erg leuk spel. Je kunt heel veel dingen unlocken, dus het blijft een uitdaging.

Bovendien speelt het gewoon erg lekker en ziet het er allemaal leuk en vrolijk uit .
Maar doe ik dan iets fout of is het echt alleen op het juiste moment drukken?

HEt ziet er zeker leuk en vrolijk uit hoor, maar virtua tennis vind ik qua gameplay er 10 keer boven uitsteken!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_30317033
Het is op de juiste momenten drukken en een beetje nadenken over hoe je wilt gaan spelen. Bovendien kan je ook nog effect meegeven, maar dat is allemaal niet zo belangrijk volgens mij.

VT is inderdaad ook geweldig, maar het zijn wat mij betreft wel een beetje hetzelfde soort spellen. Spellen die je snel even een kwartiertje kunt spelen, ideaal voor een handheld dus.
pi_30317197
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Pecker het volgende:

EA! Alsjeblieft, verhoog de moeilijkheidsgraad en pleur die FUCKING catch-up van de AI eruit!! Die software nazi's doen dit al jaren.....
Joh, waar maak je je druk om? Dat is al sinds de eerste NFS. Het is een arcade racespel. geen superrealistisch 100% natuurgetrouwe racesimulator. Had je beter een paar Codemasters-games kunnen kopen in plaats van EA-games.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30317242
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Beter dan Penny-Arcade kan ik het niet uitleggen:

Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30317279
Kan je nou via zo'n usb kabel videos enzo op je memory card zetten, in plaats van het gebruiken van een card reader. Of zitten er beperkingen aan een usb kabel in vergelijking met een cardreader?
pi_30317299
usb kabel is precies hetzelfde als een cardreader, je PSP wordt dan zegmaar de cardreader
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_30317312
Werkt gewoon hetzelfde. Mijn cardreader kan die memory stick duo's niet lezen, dus ik doe alles gewoon via de PSP zelf.

Niet vergeten USB connectivity aan te zetten, natuurlijk.
pi_30317333
edit

[ Bericht 43% gewijzigd door SureZal op 06-09-2005 13:12:48 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_30317359
hehe als ik op internet kijk wordt ie herkend als PSP (Playstation Portable) Internet Browser / Mozilla 4.0 (PSP 2.00)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_30317649
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik kon het geduld opbrengen.
Op dezelfde dag dat ik de PSP kocht, kwam ook net Nintendogs binnen met de post. Die maar ff'tjes gespeeld toen
Met m'n DS ging ik gelijk spelen toen ik hem kocht, en dat had ik niet moeten doen denk ik. De accu haalt de 5 uur nauwelijks, terwijl de specificatie 6 tot 10 uur is.
ik niet
ik heb eerst de batterij erin gedaan (halve minuut), toen eruit gehaald > aan de adapter gedaan en gaan spelen

moet je nagaanhoe ongeduldig ik was
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:21:08 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30317889
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:48 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Vanwaar die diepe zucht, o Notorious_Roy?
Het wachten duurt lang
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_30318525
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Beter dan Penny-Arcade kan ik het niet uitleggen:

[afbeelding]
That's it! Ik rij na mijn werk meteen naar de winkel
Nee.
pi_30318555
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het wachten duurt lang
Toch niet op een PSP mag ik hopen?
Nee.
pi_30318640
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het wachten duurt lang
idd ik hoop ook niet dat je op een psps wacht want dan heb je nu al 6 dgn te lang gewacht.
6 dgn niet op de psp is een ware straf die je jezelf geeft
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:45:09 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30318727
Ik wacht op mn gratis PSP bij mn telefoon abonnement Die kon pas vanaf 29 sept verlengd worden en dan krijg ik ook pas de PSP... Ik dacht zelf 'een maandje, das niet zo lang' maar nu ik iedereen er zo mee zie
pi_30319075
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wacht op mn gratis PSP bij mn telefoon abonnement Die kon pas vanaf 29 sept verlengd worden en dan krijg ik ook pas de PSP... Ik dacht zelf 'een maandje, das niet zo lang' maar nu ik iedereen er zo mee zie
OMFG! Wat is een PSP toch VET! Ik heb em nou al maaaaaanden en ik raak er maar niet over uitgeluld! Wat is het toch een fantastisch ding! Wel jammer dat er geen picto-chat op zit, maar ja, je kunt natuurlijk alles hebben.. Ongeloofelijk dat breedbeeld! Films zijn uber in kwailteit! Je weet echt niet wat je ziet! Het is een werkelijk waar gewoon een onmisbaar apparaat. Je moet hem echt NU hebben anders hoor je er helemaal niet meer bij!

Dus.

Hoe is nintendogs trouwens?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:58:07 #98
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30319197
Ik hoop echt dat ik die PSP+game ding heb gewonnen van games.fok.nl
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:58:58 #99
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30319227
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

OMFG! Wat is een PSP toch VET! Ik heb em nou al maaaaaanden en ik raak er maar niet over uitgeluld! Wat is het toch een fantastisch ding! Wel jammer dat er geen picto-chat op zit, maar ja, je kunt natuurlijk alles hebben.. Ongeloofelijk dat breedbeeld! Films zijn uber in kwailteit! Je weet echt niet wat je ziet! Het is een werkelijk waar gewoon een onmisbaar apparaat. Je moet hem echt NU hebben anders hoor je er helemaal niet meer bij!
Ghehe, pik.
quote:
NGOTY.
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:59:43 #100
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30319255
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Dus.

Je raakt er niet over uitgeluld... Betekend dat nu dat je er niet meer op speelt?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')