quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:16 schreef Zapper het volgende:
Barbara is in de race om een dildo te winnen!
Stemmen dus maar even, hier:
http://hndb.nl/index.php?itemid=1152#more
Die mensen hebben ook geen smaak...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
en weer (16 stemmen) achter met nog anderhalf te gaan.
idd , 1 zal wel een bekende bij Heracles zijn maar daar heeft Blawh wellicht meer zicht op .quote:
nog 10 , nog een uurtjequote:
quote:Nou, dat was op zich een verassing. Ware het niet dat ook wij op de hoogte waren van het feit dat Barbara de nodige steun heeft gehad van de heren en dames van het Fok! Forum. Maar zoals wij al vaker hebben aangegeven zijn alle middelen toegestaan om stemmen te vergaren. Barbara Barend is dus de rechtmatige Babe of the Match van de wedstrijd Heracles - AZ geworden. Namens de redactie gefeliciteerd!
auw !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
20.00 uur en 10 voor.
[Nou, dat was op zich een verassing]
![]()
Het homobos soms?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
Laatst haar in het "echie" gezien toen ik met mijn nakomelingen in het Amsterdamse Bos was.
en rood ook? De kleur kan je afleiden aan de wenkbrauwen toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef navigator het volgende:
Ik vraag me bij haar altijd af of ze beneden ook zo´n volle bos met haar heeft
Dat houd ik liever voor mequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef navigator het volgende:
Ik vraag me bij haar altijd af of ze beneden ook zo´n volle bos met haar heeft
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hopen dat ze ooit nog in de Playboy komtMaar ze is wel joods natuurlijk.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die beeldvorming had je me mogen besparenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Haspel33 het volgende:
Onzekere wijven die voordurend naar bevestiging zoeken zijn oerlelijk, en daar komt dat hoofd van haar ook nog eens bij. Er zijn zat lelijke mensen op TV, maar daar stoort het niet omdat die dat niet van zichzelf vinden. Bij haar spat het van het scherm af. Ze had het ook al bij dat programma bij BNN over die verslaggevers (komt dat schot) toen ze de hele tijd naar Hugo Borst keek en bevestigining zocht over haar mening. Je kunt alleen fan zijn van dit kutwijf als je een Jood of vrouwenpoot bent. Verlos voetbal-NL van dit gedrocht en til VI weer op niveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |