Raymann is laat.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
En waar zou ze vandaag weer zitten , ik gok Amsterdam
Carpetland.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
En waar zou ze vandaag weer zitten , ik gok Amsterdam
Dat komt ervan als je eeen topic opent waar je diep in je hart niet achterstaat.quote:
Ze heeft nog 35 stemmen nodig om gelijk te komen met mevrouw nummer 1.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:23 schreef Paul het volgende:
DONE
31quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze heeft nog 35 stemmen nodig om gelijk te komen met mevrouw nummer 1.
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:16 schreef Zapper het volgende:
Barbara is in de race om een dildo te winnen!
Stemmen dus maar even, hier:
http://hndb.nl/index.php?itemid=1152#more
Die mensen hebben ook geen smaak...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
en weer (16 stemmen) achter met nog anderhalf te gaan.
idd , 1 zal wel een bekende bij Heracles zijn maar daar heeft Blawh wellicht meer zicht op .quote:
nog 10 , nog een uurtjequote:
quote:Nou, dat was op zich een verassing. Ware het niet dat ook wij op de hoogte waren van het feit dat Barbara de nodige steun heeft gehad van de heren en dames van het Fok! Forum. Maar zoals wij al vaker hebben aangegeven zijn alle middelen toegestaan om stemmen te vergaren. Barbara Barend is dus de rechtmatige Babe of the Match van de wedstrijd Heracles - AZ geworden. Namens de redactie gefeliciteerd!
auw !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
20.00 uur en 10 voor.
[Nou, dat was op zich een verassing]
![]()
Het homobos soms?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
Laatst haar in het "echie" gezien toen ik met mijn nakomelingen in het Amsterdamse Bos was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |