abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30975641
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef Greetings het volgende:
"Duidelijk"
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:45:31 #206
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_30977823
Van hanegem
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 september 2005 @ 18:16:53 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_30978767
Gelukkig dat Willem er zat, verder gezapig gedoe.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30978818
Kunnen ze niet gewoon BB weghalen en alleen van Hanegem en Derksen daar neerzetten. Geen fragmenten, geen publiek, geen spelletjes. Gewoon ouwehoeren over voetbal.

Het liefst in een rokerige kamer, maar dat mag niet meer...
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 september 2005 @ 18:19:55 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_30978853
Er zit geen vaart meer in het programma. Filmpjes kwisjes etc. Derksen wilde het over vd Vaart heben maar werd onderbroken want er moest een of andere prijswinnaaar bekend worden gemaakt. Het duurt nog maar een uurtje met twee blokken reclkames van 5 minuten ieder. 't is mijn programma niet meer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30978906
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Er zit geen vaart meer in het programma. Filmpjes kwisjes etc. Derksen wilde het over vd Vaart heben maar werd onderbroken want er moest een of andere prijswinnaaar bekend worden gemaakt. Het duurt nog maar een uurtje met twee blokken reclkames van 5 minuten ieder. 't is mijn programma niet meer.

de mijne ook niet vrees ik. Ik was vaste klant bij de uitzendingen van Genee, maar wanneer men dit niveau blijft hanteren blijf ik pleitte. Jammer, want het programma heeft potentie met een goeie presentator.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_30978937
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:

Volkomen mee eens. En dan ook nog beelden van zowel NL als Engeland en 2 x een prijsvraag laten zien.
Blijft over: 15 minuten netto lullen. Met gratis scherpe "G" van Barbara.

En dan vergeet ik nog dat er nauwelijks mailtjes meer behandeld worden. Zo'n 2 a 3 nog maar. Ik had gisteren 2 goede vragen ingestuurd, die bij Genee goede kans hadden, maar hier niet aan de orde kwamen.
pi_30978964
Ze gaan ook zo ontzettend overduidelijk een draaiboek af. Eerst wat fragmentjes, dan even praten over Feyenoord, dan weer wat fragmentjes, dan praten over Ajax, dan weer wat fragmentjes en praten met de gast. Net als een onderwerp interessant begint te worden is het volgende onderwerp alweer aan de beurt .
  dinsdag 27 september 2005 @ 18:24:31 #213
125565 Dorus_
brand goed.
pi_30979007
Wat een dom en irritant wijf is het toch zeg. Ze verpest echt het hele programma met die domme vragen en antwoorden...

Zet van Hanegem en Derksen er neer, samen met een leuek gast en laat die met z'n drieen het programma vol lullen, heb je niet eens een presentator nodig. Kost nog minder geld ook.
Even geen signature.
pi_30979107
Voetbal Insite is dood.

De enige manier om de zaak nog te redden is dat Derksen vliegensvlug naar Talpa verhuist en samen met Wilfred weer een interessant voetbalprogramma maakt. Ik ben er nog steeds voor om Sport aan Tafel weer nieuw leven in te blazen.
pi_30979127
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk vergeleken met vorig seizoen?
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 september 2005 @ 18:43:09 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_30979539
Volgens mij stukken minder.

dinsdag 27 september 2005 @ 19:00:10 #217
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_30980041
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk vergeleken met vorig seizoen?
Gisteravond namen 426.000 mensen de moeite om te kijken. Vorig jaar trokken ze gemiddeld tussen de 500- en 600.000 kijkers, met pieken tot een kleine 700.000 kijkers.
pi_30981330
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef APK het volgende:

[..]

Heet jouw kat Heinrich?
Nee, helaas. Die heet Peixe.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30981362
En idd tong, Babs onderbrak Johan een paar keer hinderlijk.

Op Rijnmond had Johan wel goede uitspraken vrijdagavond, over VI en BB enzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_30988321
NEC heeft Johan Derksen en RTL overigens om een rectificatie gevraagd, omdat Derksen zonder op de hoogte te zijn, vorige week zei dat NEC Denneboom gewoon bij een liesblessure met een spuit liet spelen. Maar hij had geen blessure meer en dus ook geen spuit.
Ben benieuwd of Johan een excuses uit z'n strot krijgt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 september 2005 @ 02:57:49 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30990371
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:32 schreef Greetings het volgende:
NEC heeft Johan Derksen en RTL overigens om een rectificatie gevraagd, omdat Derksen zonder op de hoogte te zijn, vorige week zei dat NEC Denneboom gewoon bij een liesblessure met een spuit liet spelen. Maar hij had geen blessure meer en dus ook geen spuit.
Ben benieuwd of Johan een excuses uit z'n strot krijgt.
dat mag ik toch hopen voor de club waar hij zogenaamd fan van is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30994770
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:

Op Rijnmond had Johan wel goede uitspraken vrijdagavond, over VI en BB enzo.
Wat zei hij?
That's all folks!
pi_30999707
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Wat zei hij?
"Barbara is gewoon een lesbisch meisje"

"Kun je dat wel zeggen Johan?"

"Nou, ze woont met een vrouw samen, dus volgens mij wel"

En verder dat ze geen man wilden voor VI, want Genee is voor Derksen de beste van Nederland ("alles zonder autocue") en de tweede garnituur van de NOS (Toine van Peperstraten wilde) zou toch alleen maar tegenvallen. Bij een vrouw was er geen vergelijking met Genee of in ieder geval minder. Barbara maakt volgens Johan echter voorlopig de fout direct zo scherp en gevat te willen zijn als Genee was.
www.thuisuiteten.nl
pi_30999826
mag dat wel, van Frits, samenwonen met een meisje?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31039402
hee johan derksen was een item bij boulevard maar wat er nu precies allemaal gezegd door derksen over barbaraatje? niet mals geloof ik
  vrijdag 30 september 2005 @ 00:43:47 #226
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31046659
Ik hoorde het bij de herhaling van Boulevard. Was echter wat andere dingen aan het doen en kreeg het niet helemaal mee. Kan het daarom niet exact reproduceren, maar het kwam er in ieder geval op neer dat zij naar voren is geschoven en dat Derksen het niet in haar ziet (of "zag") zitten. Hoorde hem ook nog iets zeggen van "denk je nou niet dat jij of ik (hij noemde een paar namen die ik vergeten ben) zo'n programma niet aan en af kunnen kondigen. Verder zij hij dat ze in het begin geforceerd Genee probeerde na te doen.

Ondanks dat ik geen fan van Barbara ben vond ik dit zwaar beneden de gordel van Derksen. Hypocriet ook want voor Barbara's start heeft hij haar nog in een VI-collumn opgehemeld. In ieder geval gaat dit muisje wel een staartje krijgen. Maar ja niet verbazingwekkend want Derksen heeft een straatvechtersmentaliteit. Het zal hem er wel om te doen zijn dat ze ingeruild wordt en dan schuwt hij geen enkel middel.
pi_31046792
Die column vind ik inderdaad vreemd in combinatie met dit verhaal.
pi_31047746
Ik vind een uitzendig van Voetbal Insite al geslaagd als ze het een keer niet hebben over van Bommel die niet in Oranje zit. Inderdaad erg raar dat dat zo is maar om het daar nu elke week over te hbben. Vorig jaar had ik dat al dat ze elke week Mourinho zaten af te zeiken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_31047788
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

"Barbara is gewoon een lesbisch meisje"

"Kun je dat wel zeggen Johan?"

"Nou, ze woont met een vrouw samen, dus volgens mij wel"

En verder dat ze geen man wilden voor VI, want Genee is voor Derksen de beste van Nederland ("alles zonder autocue") en de tweede garnituur van de NOS (Toine van Peperstraten wilde) zou toch alleen maar tegenvallen. Bij een vrouw was er geen vergelijking met Genee of in ieder geval minder. Barbara maakt volgens Johan echter voorlopig de fout direct zo scherp en gevat te willen zijn als Genee was.
Oke, gepeperde uitspraken. Toine vind ik zelf wel een van de toppers bij de NOS trouwens.
That's all folks!
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:34:14 #230
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31050835
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind een uitzendig van Voetbal Insite al geslaagd als ze het een keer niet hebben over van Bommel die niet in Oranje zit. Inderdaad erg raar dat dat zo is maar om het daar nu elke week over te hbben. Vorig jaar had ik dat al dat ze elke week Mourinho zaten af te zeiken.
en als JD het een keer niet heeft over Hiddink zijn neven-activiteiten. Heb ik nu ook wel gehoord. Daarbij komt dat als je de VI leest ..............
  Moderator vrijdag 30 september 2005 @ 11:50:13 #231
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31054371
quote:
Johan Derksen, voetbalanalyticus bij het RTL 5-programma Voetbal Insite, denkt dat Barbara Barend een onnodige rol speelt in het voetbalprogramma. Barend is als opvolgster van Wilfred Genee aangetrokken.

RTL Boulevard liet gisteren enkele fragmenten horen uit een interview dat Derksen had bij Radio Rijnmond. Derksen: "Denk je nou niet dat wij er zelf in slagen met z'n allen om te zeggen van:

'Goedenavond dames en heren, hartelijk welkom bij Voetbal Insite en vanavond zijn te gast..' Nee, daar moet de lesbische dochter van Frits Barend voor aangetrokken worden. Barbara is best een goed meisje, alleen Barbara is daar gaan zitten en wil meteen de rol van Genee overnemen, maar Barbara moet zonder risico de taal van het gesprek verdelen."

Derksen, die dus niet blij lijkt te zijn met Barbara Barend als presentatrice, zegt zich geen zorgen te maken over de eerstvolgende confrontatie met Barend in de aanstaande aflevering van het voetbalprogramma. "Daar heb ik lak aan. Ik schrijf iedere week een column en die mensen kom ik ook weer onder ogen." Barbara Barend wilde niet op de uitspraken van Derksen reageren.
bron

Dat je Barend niet ziet zitten, okay, maar dat had best iets anders geformuleerd mogen worden. Wat heeft het voor zin om dat 'lesbische' toe te voegen?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:49:40 #232
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31056424
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef Mike het volgende:

[..]

bron

Dat je Barend niet ziet zitten, okay, maar dat had best iets anders geformuleerd mogen worden. Wat heeft het voor zin om dat 'lesbische' toe te voegen?
En kritiek lever je eerst intern (vraag me af of ie dat gedaan heeft; denk 't niet)
pi_31056534
Ze hebben er bij Boulevard volgens mij wel weer de dingen uitgepikt die ze konden gebruiken. Ik denk dat ze de nuances en uitleg van Derksen niet hebben laten horen. Nu komt het wel erg bot over.
That's all folks!
pi_31056604
Als dit uiteindelijk tot gevolg heeft dat BB oprot vind ik het eigenlijk wel best
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2005 @ 13:59:03 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_31058418
In relatie met z'n eerdere column vind ik het vreemde uitspraken.

pi_31058849
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:59 schreef tong80 het volgende:
In relatie met z'n eerdere column vind ik het vreemde uitspraken.

Ja idd
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:17:46 #237
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31058932
Goed van Derksen dat hij dat zegt..zij voegt ook 0.0 aan het programma toe. LIever rot ze op en laten ze het programma door Derksen presenteren

en ik ben niet eens fan van JD, kun je nagaan wat een afkeer voor BB
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:08:09 #238
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_31065171
Ik ben het eens met de teksten van Dersken, maar de manier waarop hij het brengt en dan ook nog eens niet intern, is wel wat onaardig voor BB.

Ik ben benieuwd naar de volgende uitzending van Voetbal Insite, kan wel eens spannend worden.
pi_31065195
Moet wel gezegd dat ze hem bij Rijnmond ook wel dit soort dingen wilden laten zeggen. Het viel overigens best mee allemaal, vond het wel pittig her en der, maar niet anders dan je van hem gewend bent. Hij heeft bijvoorbeeld ook gezegd dat hij er eerst achter stond dat ze kwam.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:10:47 #240
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31065233
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef Mike het volgende:

[..]

bron

lijkt me leuk voor de sfeer op de set
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31065581
Derksen heeft in het verleden ook wel eens iets negatiefs gezegd over Genee, dus vind dit nog wel meevallen
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:25:32 #242
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31065616
Straks om 20:00 weer samen toch?
Ben benieuwd. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31065675
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Derksen heeft in het verleden ook wel eens iets negatiefs gezegd over Genee, dus vind dit nog wel meevallen
Maar Genee had toegevoegde waarde voor het programma en BB niet.
pi_31066576
Straks een verzoenende sigaar!
www.thuisuiteten.nl
pi_31066641
"mijn beste vriend Johan Derksen" gevolgd door wat schaapachtig gelach.
  Moderator vrijdag 30 september 2005 @ 20:02:18 #246
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31066700
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:00 schreef H.Flick het volgende:
Het zag er even wat ongemakkelijk uit.

Maar verder wel professioneel..er zouden misschien ook mensen zijn die zouden weigeren door te gaan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31088589
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:00 schreef H.Flick het volgende:
idd!!, ik heb t gister ook gezien. Wat was ZIJ nerveus,... !! kreeg er zelf een ongemakkelijk gevoel bij ...
op teletekst stond gisteren ook aanvankelijk dat VI ditmaal gepresenteerd zou worden door Johan segundo.. de derdo (na Cruijff en Nees) en Marcel Maijer... maar in een iets te luidruchtig RBC-stadion zat Babs er toch!
Ze had er gewoon een goede grap over moeten maken, een gemene kat... nu bleef het de hele avond ongemakkelijk en nerveus... het meisje tegenover de strenge meester...
het feminisme is plots weer 3 eeuwen eerder terug bij af..
pi_31088618
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:33 schreef getikte_rik het volgende:

[..]

kreeg er zelf een ongemakkelijk gevoel bij
Dat heb ik nu al weken als zij haar mond open doet
pi_31088751
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:34 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat heb ik nu al weken als zij haar mond open doet
wilfred genee was in de tijd van talpa voorloper Sport7 (in '96) ook nog een lulletje, maar die heeft zich de afgelopen jaren enorm ontwikeld... johan derksen is echter van een iets andere categorie dan zappsport. het is bijna een pijnlijk genante vertoning...
pi_31096950
Hmm denk niet dat er veel verschil is tussen de Genee van en de Genee van vroeger. Die jongen heeft gewoon een vlotte babbel, klaar. Babs heeft dat duidelijk niet.

Over Derksen. Tja, het is duidelijk dat het gewoon een lul is (denk aan hoe hij Petrovic liep af te zeiken), maar wel een lul die voor z'n mening uit durft te komen. In die zin is het dus niet zo raar dat hij op zijn manier nu openbaar kritiek uit op Babs.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2005 21:16:14 ]
pi_31108247
Hij heeft overigens wel zelf ingestemd met haar benoeming.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:01:04 #252
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31110913
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef Dorus_ het volgende:
Wat een dom en irritant wijf is het toch zeg. Ze verpest echt het hele programma met die domme vragen en antwoorden...

Zet van Hanegem en Derksen er neer, samen met een leuek gast en laat die met z'n drieen het programma vol lullen, heb je niet eens een presentator nodig. Kost nog minder geld ook.
Ik ben het er ook mee eens. Never change a winning team, maar dan wordt er toch aan de formule gesleuteld. Verder kijk ik nauwelijks VI meer. Kortom: Barbara mag weer terug naar Z@pp (om zo de pseudo-grappenmaker Ron Boszhard eindelijk van de buis te schieten). Overigens ben ik niet voor de optie om Hans Kraaij senior terug te halen, hij en Johan Derksen zijn met knallende ruzie uiteengegaan.
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:13:20 #253
127004 maril
Smeetsfan
pi_31111378
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:17 schreef BennyNL het volgende:
Goed van Derksen dat hij dat zegt..zij voegt ook 0.0 aan het programma toe. LIever rot ze op en laten ze het programma door Derksen presenteren

en ik ben niet eens fan van JD, kun je nagaan wat een afkeer voor BB
het zweet zou hem uitbreken.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_31149584
Ze kunnen het ook "De Grote Johan Derksen Show" noemen. Met Johan als kenner en presentator. Een soort talkshow over voetbal, net Jensen maar dan anders
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  Trouwste user 2022 maandag 3 oktober 2005 @ 18:12:54 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_31150608
Wie is de gast vanavond ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')