de mijne ook niet vrees ik. Ik was vaste klant bij de uitzendingen van Genee, maar wanneer men dit niveau blijft hanteren blijf ik pleitte. Jammer, want het programma heeft potentie met een goeie presentator.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Er zit geen vaart meer in het programma. Filmpjes kwisjes etc. Derksen wilde het over vd Vaart heben maar werd onderbroken want er moest een of andere prijswinnaaar bekend worden gemaakt. Het duurt nog maar een uurtje met twee blokken reclkames van 5 minuten ieder. 't is mijn programma niet meer.
Volkomen mee eens. En dan ook nog beelden van zowel NL als Engeland en 2 x een prijsvraag laten zien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Er zit geen vaart meer in het programma. Filmpjes kwisjes etc. Derksen wilde het over vd Vaart heben maar werd onderbroken want er moest een of andere prijswinnaaar bekend worden gemaakt. Het duurt nog maar een uurtje met twee blokken reclkames van 5 minuten ieder. 't is mijn programma niet meer.
Gisteravond namen 426.000 mensen de moeite om te kijken. Vorig jaar trokken ze gemiddeld tussen de 500- en 600.000 kijkers, met pieken tot een kleine 700.000 kijkers.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk vergeleken met vorig seizoen?
dat mag ik toch hopen voor de club waar hij zogenaamd fan van isquote:Op woensdag 28 september 2005 00:32 schreef Greetings het volgende:
NEC heeft Johan Derksen en RTL overigens om een rectificatie gevraagd, omdat Derksen zonder op de hoogte te zijn, vorige week zei dat NEC Denneboom gewoon bij een liesblessure met een spuit liet spelen. Maar hij had geen blessure meer en dus ook geen spuit.
Ben benieuwd of Johan een excuses uit z'n strot krijgt.
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Op Rijnmond had Johan wel goede uitspraken vrijdagavond, over VI en BB enzo.
"Barbara is gewoon een lesbisch meisje"quote:
Oke, gepeperde uitspraken. Toine vind ik zelf wel een van de toppers bij de NOS trouwens.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Barbara is gewoon een lesbisch meisje"
"Kun je dat wel zeggen Johan?"
"Nou, ze woont met een vrouw samen, dus volgens mij wel"
En verder dat ze geen man wilden voor VI, want Genee is voor Derksen de beste van Nederland ("alles zonder autocue") en de tweede garnituur van de NOS (Toine van Peperstraten wilde) zou toch alleen maar tegenvallen. Bij een vrouw was er geen vergelijking met Genee of in ieder geval minder. Barbara maakt volgens Johan echter voorlopig de fout direct zo scherp en gevat te willen zijn als Genee was.
en als JD het een keer niet heeft over Hiddink zijn neven-activiteiten. Heb ik nu ook wel gehoord. Daarbij komt dat als je de VI leest ..............quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind een uitzendig van Voetbal Insite al geslaagd als ze het een keer niet hebben over van Bommel die niet in Oranje zit. Inderdaad erg raar dat dat zo is maar om het daar nu elke week over te hbben. Vorig jaar had ik dat al dat ze elke week Mourinho zaten af te zeiken.
bronquote:Johan Derksen, voetbalanalyticus bij het RTL 5-programma Voetbal Insite, denkt dat Barbara Barend een onnodige rol speelt in het voetbalprogramma. Barend is als opvolgster van Wilfred Genee aangetrokken.
RTL Boulevard liet gisteren enkele fragmenten horen uit een interview dat Derksen had bij Radio Rijnmond. Derksen: "Denk je nou niet dat wij er zelf in slagen met z'n allen om te zeggen van:
'Goedenavond dames en heren, hartelijk welkom bij Voetbal Insite en vanavond zijn te gast..' Nee, daar moet de lesbische dochter van Frits Barend voor aangetrokken worden. Barbara is best een goed meisje, alleen Barbara is daar gaan zitten en wil meteen de rol van Genee overnemen, maar Barbara moet zonder risico de taal van het gesprek verdelen."
Derksen, die dus niet blij lijkt te zijn met Barbara Barend als presentatrice, zegt zich geen zorgen te maken over de eerstvolgende confrontatie met Barend in de aanstaande aflevering van het voetbalprogramma. "Daar heb ik lak aan. Ik schrijf iedere week een column en die mensen kom ik ook weer onder ogen." Barbara Barend wilde niet op de uitspraken van Derksen reageren.
En kritiek lever je eerst intern (vraag me af of ie dat gedaan heeft; denk 't niet)quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef Mike het volgende:
[..]
bron
Dat je Barend niet ziet zitten, okay, maar dat had best iets anders geformuleerd mogen worden. Wat heeft het voor zin om dat 'lesbische' toe te voegen?
Ja iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:59 schreef tong80 het volgende:
In relatie met z'n eerdere column vind ik het vreemde uitspraken.
lijkt me leuk voor de sfeer op de setquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef Mike het volgende:
[..]
bron
Dat je Barend niet ziet zitten, okay, maar dat had best iets anders geformuleerd mogen worden. Wat heeft het voor zin om dat 'lesbische' toe te voegen?
Maar Genee had toegevoegde waarde voor het programma en BB niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Derksen heeft in het verleden ook wel eens iets negatiefs gezegd over Genee, dus vind dit nog wel meevallen
Het zag er even wat ongemakkelijk uit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:00 schreef H.Flick het volgende:
"mijn beste vriend Johan Derksen" gevolgd door wat schaapachtig gelach.
idd!!, ik heb t gister ook gezien. Wat was ZIJ nerveus,... !! kreeg er zelf een ongemakkelijk gevoel bijquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:00 schreef H.Flick het volgende:
"mijn beste vriend Johan Derksen" gevolgd door wat schaapachtig gelach.
Dat heb ik nu al weken als zij haar mond open doetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:33 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
kreeg er zelf een ongemakkelijk gevoel bij
wilfred genee was in de tijd van talpa voorloper Sport7 (in '96) ook nog een lulletje, maar die heeft zich de afgelopen jaren enorm ontwikeld... johan derksen is echter van een iets andere categorie dan zappsport. het is bijna een pijnlijk genante vertoning...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:34 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al weken als zij haar mond open doet![]()
Ik ben het er ook mee eens. Never change a winning team, maar dan wordt er toch aan de formule gesleuteld. Verder kijk ik nauwelijks VI meer. Kortom: Barbara mag weer terug naar Z@pp (om zo de pseudo-grappenmaker Ron Boszhard eindelijk van de buis te schieten). Overigens ben ik niet voor de optie om Hans Kraaij senior terug te halen, hij en Johan Derksen zijn met knallende ruzie uiteengegaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef Dorus_ het volgende:
Wat een dom en irritant wijf is het toch zeg. Ze verpest echt het hele programma met die domme vragen en antwoorden...
Zet van Hanegem en Derksen er neer, samen met een leuek gast en laat die met z'n drieen het programma vol lullen, heb je niet eens een presentator nodig. Kost nog minder geld ook.
het zweet zou hem uitbreken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:17 schreef BennyNL het volgende:
Goed van Derksen dat hij dat zegt..zij voegt ook 0.0 aan het programma toe. LIever rot ze op en laten ze het programma door Derksen presenteren
en ik ben niet eens fan van JD, kun je nagaan wat een afkeer voor BB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |