quote:
Ik word ook een beetje nerveus van die schelle stem.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:32 schreef Greetings het volgende:
Bah, ik kots van die "G" van Barbara![]()
de mijne ook niet vrees ik. Ik was vaste klant bij de uitzendingen van Genee, maar wanneer men dit niveau blijft hanteren blijf ik pleitte. Jammer, want het programma heeft potentie met een goeie presentator.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Er zit geen vaart meer in het programma. Filmpjes kwisjes etc. Derksen wilde het over vd Vaart heben maar werd onderbroken want er moest een of andere prijswinnaaar bekend worden gemaakt. Het duurt nog maar een uurtje met twee blokken reclkames van 5 minuten ieder. 't is mijn programma niet meer.
Volkomen mee eens. En dan ook nog beelden van zowel NL als Engeland en 2 x een prijsvraag laten zien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Er zit geen vaart meer in het programma. Filmpjes kwisjes etc. Derksen wilde het over vd Vaart heben maar werd onderbroken want er moest een of andere prijswinnaaar bekend worden gemaakt. Het duurt nog maar een uurtje met twee blokken reclkames van 5 minuten ieder. 't is mijn programma niet meer.
Gisteravond namen 426.000 mensen de moeite om te kijken. Vorig jaar trokken ze gemiddeld tussen de 500- en 600.000 kijkers, met pieken tot een kleine 700.000 kijkers.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk vergeleken met vorig seizoen?
dat mag ik toch hopen voor de club waar hij zogenaamd fan van isquote:Op woensdag 28 september 2005 00:32 schreef Greetings het volgende:
NEC heeft Johan Derksen en RTL overigens om een rectificatie gevraagd, omdat Derksen zonder op de hoogte te zijn, vorige week zei dat NEC Denneboom gewoon bij een liesblessure met een spuit liet spelen. Maar hij had geen blessure meer en dus ook geen spuit.
Ben benieuwd of Johan een excuses uit z'n strot krijgt.
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Op Rijnmond had Johan wel goede uitspraken vrijdagavond, over VI en BB enzo.
"Barbara is gewoon een lesbisch meisje"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |