Het bizar grote Wilfred Genee fan-topicquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik mis Genee wel, ik kijk er nu niet meer naar.
klopt en bij de wedstrijden komt ie niet echt uit de verf. Verlies verlies situatiequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik mis Genee wel, ik kijk er nu niet meer naar.
Ieder programma dat een SMS-spelletje heeft zou geboycot moeten worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Maaskant zweette als een otter.
Maar waarom laten ze nog mensen kijkersvragen inzenden, als er toch maar 2 doorkomen? En wel dik verdienen op SMSjes en geen SMS-vragen stellen...
Ja, zij denkt dat je in Voetbal Insite, op dezelfde manier vragen kan stellen als in Z@psport.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
meest typerende actie van BB blijft "Peter Bosz, vond je het verassend dat Heracles met 1-1 gelijk speelde tegen PSV?"en dan die kop van Derksen, alsof hij wilde zeggen "Ja, ik had minstens een 3-0 overwinning verwacht.
Deed ie dat maar. Was het een topcoach geworden. Willem de beste Nederlandse voetballer werd hulptrainer bij Wageningen en FC Utrecht. Helpje voor die dwerg bij Oranje. Hij vindt alles goed. Had ie als trainer maar dezelfde drive als ie als voetballer had.quote:Op maandag 19 september 2005 19:01 schreef StrayDog het volgende:
Willem vindt zichzelf een beetje te interessant.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Derksen pakt voor het eerst een prijs in zn leven...
iddquote:Op maandag 19 september 2005 21:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
En weer dat gezeik over Hiddink bij PSV.... Kom eens met wat nieuws ipv oude roddels en olie op het vuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |