Tis de meest ingehouden, bijna mooie, Miike film die ik ken... zeker de moeite. Maar geenzins in de buurt van the big lebowskiquote:
Lul niet zo slap man, the dude is geniaal... verzet je er niet tegenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef Sokolsky het volgende:
"Bijna mooie"?![]()
Ik vind Big Lebowski best aardig hoor, zeker voor een Coenfilm, die ik meestal niet trek, maar na eerst Palwolui Christmas en vervolgens Black Cat, White Cat eruit gegooid te hebben moet het nu écht maar eens afgelopen zijn.
Maar nee, the dude is zwaar overgewaardeed. Walter Sobchak, die is pas cool.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man, the dude is geniaal... verzet je er niet tegen
Vanwege die realistische strandbestorming.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:15 schreef ranja het volgende:
waarom vind iedereen Saving private ryan zo goed
'Life does not start and stop at your convenience, Donny!'quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar nee, the dude is zwaar overgewaardeed. Walter Sobchak, die is pas cool.
Fuckin' nihilists!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar nee, the dude is zwaar overgewaardeed. Walter Sobchak, die is pas cool.
Sommigen zien het verschil tussen beiden nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:12 schreef Sokolsky het volgende:
Tijd voor wat tegenwicht:
[afbeelding]
Hoe zei iemand dat ooit ook alweer? Sommigen houden van kunst, anderen van kitsch
"we gonna fuck you up"quote:
Beetje te veel gedronken?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deze ronde gaat donderdag ergens dicht. Dat is dus morgen. Of nu als het al donderdag is als je dit leest. Maar toen ik dit schreef was het nog 23:39 woensdag 7 september en was donderdag dus nog morgen en niet vandaag en ook niet gisteren of eergisteren, maar over 20 minuten. Dus ergens in die donderdag gaat die dicht. Dat kan om 12:15, 15 h, 16:34 of 23:59 zijn. Maar ergens donderdag gaat die dicht en tot die dicht gaat kan u nog stemmen. Maar wees niet te laat. En wees ook wel eerlijk. Anders schrap ik u stemmen.
Het is donderdag dus...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deze ronde gaat donderdag ergens dicht. Dat is dus morgen. Of nu als het al donderdag is als je dit leest. Maar toen ik dit schreef was het nog 23:39 woensdag 7 september en was donderdag dus nog morgen en niet vandaag en ook niet gisteren of eergisteren, maar over 20 minuten. Dus ergens in die donderdag gaat die dicht. Dat kan om 12:15, 15 h, 16:34 of 23:59 zijn. Maar ergens donderdag gaat die dicht en tot die dicht gaat kan u nog stemmen. Maar wees niet te laat. En wees ook wel eerlijk. Anders schrap ik u stemmen.
Dan moet je me even uitleggen hoe je dat doet.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:54 schreef Sokolsky het volgende:
Fucking Amal![]()
Ik vind het trouwens wel leuk dat je Bird People in China vet hebt gemaakt, maar het lijkt me toch niet de bedoeling
(Tip: maak een Excelsheet die dit allemaal automatisch doet, heb ik ook en het voorkomt dit soort kleine foutjes)
Als je me een mailadres geeft stuur ik wat toe.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan moet je me even uitleggen hoe je dat doet.
Eeh... als Lola Rennt door was met 13-9, waarom zie ik die dan niet terug?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bijna vergeten een nieuwe ronde te starten.![]()
* De Kwart Finales![]()
1. Los Amantes del Círculo Polar vs. A Simple Plan
2. American History X vs. Festen
3. Happiness vs. Saving Private Ryan
4. Dark City vs. The Big Lebowski
Dat lijkt me wel de beste optie. Anders krijg je zo'n zooitje met mensen die hun stemmen weer willen herzien enzo.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Frollo het volgende:
Ik wacht het nog even af. Misschien wil Lonewolf de matches wel opnieuw loten.
...hetgeen ik zojuist gedaan heb. Hoe kan het dat ik nog nooit van Dark City gehoord had? Het klinkt als iets wat ik echt super zou vinden!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:10 schreef Frollo het volgende:
Tegen Dark City dan ook nog, wat is dat voor obscuur iets? Die moet ik opzoeken op IMDb
kan nog steeds niet op 1 stemmenquote:Op maandag 12 september 2005 12:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar nog niet, want omdat paar 1 heel gelijk op gaat wil ik van de volgende personen nog weten of ze op de hoogte zijn van de verandering aan paar 1. En wat hun reactie daarop is. Ze hebben tot vanavond ergens de tijd om te reageren. Als er geen reactie komt dan schrap ik de stem op paar 1.
De personen zijn:
kamagurka
PDOA
Saviola
De rest kan natuurlijk ook tot dan nog steeds doorgaan met stemmen op deze ronde, want stemmen op vorige rondes heeft weinig zin
Ik zal je stem nog even meetellen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:38 schreef Luutgaert het volgende:
Oh, net iets te laat. Maar maakt toch niks uit, American History X eruit.![]()
Godzijdank, overschatte meukquote:Op maandag 12 september 2005 17:38 schreef Luutgaert het volgende:
Oh, net iets te laat. Maar maakt toch niks uit, American History X eruit.![]()
Ga nou Happiness eens kijken, staat wel zo leuk als organisatorquote:Op maandag 12 september 2005 17:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* De Halve Finales![]()
1. Lola Rennt vs. Festen
2. Happiness vs. The Big Lebowski
Volgens mij komt dat omdat het een steengoede film is. En blijkbaar hebben ook veel mensen 'm gezien: kijk maar eens naar het grote aantal stemmen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:21 schreef ranja het volgende:
* De Halve Finales![]()
1. Lola Rennt vs. Festen
2. Happiness vs. The Big Lebowski
Happiness is wel de Grote Onverwachte hier volgens mij. Komt dat nou doordat zo weinig mensen de film kennen en eerlijk stemmen? Of makkelijke lotingen?
Ik vind happiness eigenlijk de hardere versie van american beauty... in die zin zeker een goede film! Aan lebowski kan ie echter niet tippenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:50 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat het een steengoede film is. En blijkbaar hebben ook veel mensen 'm gezien: kijk maar eens naar het grote aantal stemmen.
17quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:50 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij komt dat omdat het een steengoede film is. En blijkbaar hebben ook veel mensen 'm gezien: kijk maar eens naar het grote aantal stemmen.
Ik vond het begin van happiness erg sterk, daarna werd het minder. Er zitten leuke stukjes in maar het totale verhaal zit niet al te geweldig in elkaar / komt niet echt uit de verf.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind happiness eigenlijk de hardere versie van american beauty... in die zin zeker een goede film! Aan lebowski kan ie echter niet tippen![]()
lebowski moet gewoon winnen. klaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind happiness eigenlijk de hardere versie van american beauty... in die zin zeker een goede film! Aan lebowski kan ie echter niet tippen![]()
Dan kunnen we nog lang wachtenquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:57 schreef NoSigar het volgende:
Wacht even tot Hapiness doorgaat ajb.
als die afvalt wordt de finale wel een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:57 schreef NoSigar het volgende:
Wacht even tot Hapiness doorgaat ajb.
Je hebt gelijk: inzicht en subtiliteit zijn dun gezaaid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog lang wachten
Ehmm... zo subtiel vind ik happiness niet hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:46 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: inzicht en subtiliteit zijn dun gezaaid.![]()
Kijk, zelfs zulke dingen zijn subtiel in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:29 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ehmm... zo subtiel vind ik happiness niet hoor
*herinnert zich scenes met in de kont geneukte jongetjes en spermalikkende honden...
Boehoequote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* De Halve Finales![]()
1. Lola Rennt vs. Festen 14-17
Hm. Ik heb 'm een week of twee geleden nog eens in de DVD-speler gestopt en sindsdien staat 'ie niet meer in mijn top-300.quote:Op maandag 19 september 2005 18:47 schreef Mike het volgende:
Makkie, The Big Lebowski wordt beter elke keer dat je 'm ziet.
Ik vind Fargo beter...quote:Op maandag 19 september 2005 16:30 schreef Wunsel het volgende:
Ik had graag Happiness in de finale gezien, maar helaas, het mocht niet baten.
Dan kies ik toch maar voor The Big Lebowski.
Welke dan wel? Saving Private Ryan, A Beautifull Mind, Dark Life, Fuckin Amal, F en L in LV?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:25 schreef California het volgende:
* I just dropped in to see what condition my condition was in
The Big Lebowski dus. (Niet de beste film van 1998, maar wel van de finalisten.)
Fucking Åmål natuurlijk. Maar er zijn nog 14 andere die ik beter vind dat het ding dat nu wsch. gaat winnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Welke dan wel? Saving Private Ryan, A Beautifull Mind, Dark Life, Fuckin Amal, F en L in LV?
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Welke dan wel? Saving Private Ryan, A Beautifull Mind, F en L in LV?
en jou signature komt uit dezelfde dialoog als mijn signaturequote:Op vrijdag 23 september 2005 23:01 schreef ErikT het volgende:
Da's dus duidelijk
Die screenshot is waar mijn signature vandaan komt
bestaat er een andere versie van the big lebowski dan de flut dvd die overal voor 5 euro ligt nu danquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:12 schreef Hare het volgende:
Mwah....toch maar eens de giftset kopen dan
Thanks eenzame wolf!
Er komt een SE aan in oktober, maar die stelt qua extra's erg weinig voor:quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:28 schreef Bolderbast het volgende:
bestaat er een andere versie van the big lebowski dan de flut dvd die overal voor 5 euro ligt nu dan
wie wat waar (zeker andere regio?)
quote:DVD Features:
* Available subtitles: English, Spanish, French
* Available Audio Tracks: English (Dolby Digital 5.1), French (Dolby Digital 5.1), Spanish (Dolby Digital 2.0 Stereo)
* Introduction by Mortimer Young
* Jeff Bridges' Photography
* Making of The Big Lebowski
* Production Notes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |