Dat lijkt me wel de beste optie. Anders krijg je zo'n zooitje met mensen die hun stemmen weer willen herzien enzo.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Frollo het volgende:
Ik wacht het nog even af. Misschien wil Lonewolf de matches wel opnieuw loten.
...hetgeen ik zojuist gedaan heb. Hoe kan het dat ik nog nooit van Dark City gehoord had? Het klinkt als iets wat ik echt super zou vinden!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:10 schreef Frollo het volgende:
Tegen Dark City dan ook nog, wat is dat voor obscuur iets? Die moet ik opzoeken op IMDb
kan nog steeds niet op 1 stemmenquote:Op maandag 12 september 2005 12:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar nog niet, want omdat paar 1 heel gelijk op gaat wil ik van de volgende personen nog weten of ze op de hoogte zijn van de verandering aan paar 1. En wat hun reactie daarop is. Ze hebben tot vanavond ergens de tijd om te reageren. Als er geen reactie komt dan schrap ik de stem op paar 1.
De personen zijn:
kamagurka
PDOA
Saviola
De rest kan natuurlijk ook tot dan nog steeds doorgaan met stemmen op deze ronde, want stemmen op vorige rondes heeft weinig zin
Ik zal je stem nog even meetellen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:38 schreef Luutgaert het volgende:
Oh, net iets te laat. Maar maakt toch niks uit, American History X eruit.![]()
Godzijdank, overschatte meukquote:Op maandag 12 september 2005 17:38 schreef Luutgaert het volgende:
Oh, net iets te laat. Maar maakt toch niks uit, American History X eruit.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |