Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je "het" kent
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Iggy Pop is dan ook het goede antwoord
Peaceman+1
Omdat mensen die Iggy niet kennen geweerd worden uit triviaquote:
* Sack_Blabbath gaat in slaapstandquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef peaceman het volgende:
Effe een indievraag zoeken...moment...![]()
Geloof ik best, maar laten we zeggen dat trivia nog altijd een indiedomein is, al proberen sommigen het gelukkig wat te verbreden.quote:
indrukwekkend oeuvrequote:
Het oevre is ook pas begonnen.... hoop ik... prachtige plaat vind ik..quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Vitalic - OK Cowboy dus...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:15 schreef ranja het volgende:
Electra, platenlabel
Dank je welquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat mensen die Iggy niet kennen geweerd worden uit trivia
quote:
Niet? vind het best een mooie foto... Is toch niet toevallig Martha Wainwright he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:54 schreef ranja het volgende:
Inderdaad
Overigens is ook dit geen voordelige foto van deze dame
nog noordelijkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Amber?
Die wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lene Marlin?
Dan kom ik in de dampkring terrecht volgens mijquote:
En ik maar denken: "die geloven nooit dat ik twee keer op een dag dezelfde vraag"quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:59 schreef dolle_hond het volgende:
shakira?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ik maar denken: "die geloven nooit dat ik twee keer op een dag dezelfde vraag"![]()
Wederom een punt voor dolle hond
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ik maar denken: "die geloven nooit dat ik twee keer op een dag dezelfde vraag"![]()
Dat was precies wat ik dacht jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |