Over wie gaat dit fragment?quote:heeft afgelopen zaterdag bij een benefietconcert voor de slachtoffers van orkaan Katrine flink uitgehaald naar president Bush.
, die op het podium verscheen met comediant Mike Meyers, greep zijn kans om zijn zegje te doen over de ramp. De rapper kreeg een tekst voor zich wat hij moest oplezen, maar week totaal van het origineel af en vertelde live op de Amerikaanse buis wat hij van president Bush vond.
"It's been five days, waiting for federal help, because most of the people are black."
berkery+1quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:33 schreef Berkery het volgende:
Kayne West
2 dagen geleden nog geweestquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:33 schreef Berkery het volgende:
Kanye West
Dit incident vond toch pas gisteren plaats, of vergis ik me nu?quote:
Kanye West noemt Bush racistischquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:43 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dit incident vond toch pas gisteren plaats, of vergis ik me nu?
Ik heb 't filmpje een paar dagen geleden al gezien. 'George Bush does not care about black people' - en toen werd ie snel weggedraaid.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:43 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
ik heb er een paar dagen geleden nog een punt mee gescoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:43 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yesquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tragically Hip toch?
Lang leve de flauwe grappen die de ronde gaan, want ik ken zelf het hele nummer niet. Een oude favoriet van mij in muziekassociatie: het nummer "New Orleans Is A Dying Whore". Van wie is dat nummer?quote:
Qua band zit je redelijk in de goede hoek. Bandnaam bestaat uit 4 letters, 2 daarvan heb je al genoemd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef cafca het volgende:
die heb ik inderdaad wel eens langs zien komen in asso...maar geen idee welke band, gokje dan maar op S.O.D.
Vanwege het gelijknamige album van Venom uit 1654quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Black Metal?
quote:The name was coined by the New Musical Express, noting the tendency of the bands' guitarists to stare at their feet (or their effects pedals), seemingly deep in concentration, while playing
Is Fantastischquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:18 schreef RichardQuest het volgende:
I-F.
space invaders are smoking grass. Fucking consumer is fantastisch. Andere aanbevelingen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Is Fantastisch![]()
RichardQuest +1
http://www.discogs.com/artist/I-F
De Nederlandse Electro-god
![]()
Hey, we kunnen niet eeuwig in de indie blijven pluizen, dit is een heuze (detroit-)technopionier.quote:
Ik weet zeker dat je "het" kentquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zie niet eens of het een man of vrouw is.
Iggy Pop is dan ook het goede antwoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:22 schreef peaceman het volgende:
Ik moet denken aan Iggy Pop, maar waarom is me niet geheel duidelijk.......
Ken wel meer dan Indie hoor RQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |