En je harde schijf is voorlopig niet van plan om te crashen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
oude en de nieuwe CD van eminem ik heb the massacre en the game en de rest staat op de computer
kan zijn, maar goedkoop zijn ze wel met nieuwe cd'squote:Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef Beathoven het volgende:
Cd-wow.nl heeft niet veel van wat ik zoek. Weinig zoekresultaten op Yes iig, alleen een paar 'best of.. ' CD's. Verder staat King Crimson er niet bij en hebben ze van John Coltrane ook nog nooit gehoord.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef Badabingea het volgende:
Omdat het gratis is ( standaard )
En omdat je idd een beetje kan experimenteren of je de cd wel echt leuk vind.
Dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
kan zijn, maar goedkoop zijn ze wel met nieuwe cd's![]()
zo heb ik het nog nooit bekekenquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:45 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Omdat er tegenwoordig zo veel slechte muziek wordt gemaakt en als iedereen gewoon z'n muziek download houdt dat snel op.
Msn gesprek:quote:Op woensdag 7 september 2005 15:51 schreef dVTB het volgende:
Ik krijg eigenlijk meer muziek van mensen toegestuurd dan dat ik bewust zelf download. Meestal is de reden het op de hoogte blijven met nieuwe muziek. In enkele gevallen heb ik ook wel eens een nummer ergens voor nodig en ga ik niet speciaal voor één nummer naar een platenzaak om dat te kopen. Mede ook omdat de beschikbaarheid van muziek in muziekwinkels met de dag slechter wordt. Steeds vaker bestel ik cd's online, omdat ze simpelweg niet in de platenzaak liggen. Aan digitale (legale) downloads doe ik niet. Ik weiger geld te betalen voor alleen maar een mp3-bestandje. Een cd-single zou ik wel willen kopen, maar dat formaat hebben we in Nederland inmiddels vakkundig de nek omgedraaid.
Er zijn meer platenzaken naast de FRS.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nog een argument:
De componisten, artiesten, muzikanten en producers gun ik hun geld nog wel, maar de platenmaatschappijen (Herman Heinsbroek, remember?) en muziekwinkels (Hans van Breukhoven, rememer?
. En het personeel van de meeste CD-winkels is doorgaans ook een stelletje ongeïnteresseerde arrogante incompetente kneuzen trouwens
) niet
![]()
Klopt. Dat gebeurt me zo nu en dan wel eens. Dat heeft uiteindelijk ook wel eens tot de aanschaf van een CD geleid, zoals bij Keane, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
Msn gesprek:
"Heb je dit en dit nummer al 's gehoord?"
"nee?"
"ik stuur m!"
Ben zeer benieuwd naar jouw definitie van het woord werk...quote:Op donderdag 8 september 2005 01:12 schreef Meh7 het volgende:
Omdat muziek maken geen werk is, laat ze maar lekker werken voor hun geld.
Het kan zelfs nog goedkoper, met een beetje geluk en geduld via bijvoorbeeld ebay. Verder kan ik me vinden in je verhaal. vooral de laatste 2 zinnenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:54 schreef rompompom het volgende:
Het is makkelijk, snel, gratis en je vindt wat minder makkelijk te krijgen nummers sneller op het internet. Dat geld ook voor originele cd's; er is zat moeilijk verkrijgbaar werk goed via internet te koop en dan betaal je echt niet bijzonder veel. Ik heb al wel eens wat uit Rusland over laten komen, niks aan het handje!
Trouwens, als ik van een cd drie of vier nummers heb gedownload die ik leuk vind, koop ik de cd vaak wel. Via internet dan wel, want dat scheelt vaak ook al redelijk in de prijs. En voor mijn werk vlieg ik veel, dus dan betaal je hooguit 12 euro voor een cd waar je in Nederland het volle pond voor betaaldIk vind het gewoon leuk om het origineel te hebben. Ik heb ook bijna geen gekopieerde bestaande cd's.
Waarom dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:37 schreef Burning_Eye het volgende:
muziekwinkels zijn kut net als iedereen die muziek in de winkel koopt
eensch!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef saaw het volgende:
ik download alleen muziek van grotere bands
luister namelijk ook veel muziek van kleine en onbekende bandjes waarvan ik dus de cd koop bij een optreden omdat zij het geld echt wel kunnen gebruiken en die cd's ook niet zo debiel duur zijn als veel andere
kutsmoesquote:Op woensdag 28 september 2005 15:48 schreef Foo_niks het volgende:
Ik heb straatvrees en de meeste cdhoesjes gebruiken zo'n ondoorgrondelijk lettertype dat ik er echt niet uitkom wie het zijn.
Kan ik het wel gaan vraagge ,maar dat staat zo stom.
Als ik wil kijken wat mijn shit is, dan ga ik wel naar de plee.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef Badabingea het volgende:
Omdat het gratis is ( standaard )
En omdat je idd een beetje kan experimenteren of je de cd wel echt leuk vind, om nou elke dag naar de Free record shop te lopen om te kijken wat nou je shit is. En zo wordt je ook zegmaar fan van iemand, en koop je dus misschien wel een keer een album van ze.
En wat ook zo is, ze moeten de cd's goedkoper maken, want als ze ze duur blijven komen ze er nooit vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |