abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30327973
eminem, daar noem je wel iets wat heeeeeel moeilijk te vinden is ook...

dude, die verkopen ze hier zelfs in de buurtsupermarkt.
pi_30328641
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Burning_Eye het volgende:

[..]

oude en de nieuwe CD van eminem ik heb the massacre en the game en de rest staat op de computer
En je harde schijf is voorlopig niet van plan om te crashen?
pi_30328704
Omdat het gratis is ( standaard )

En omdat je idd een beetje kan experimenteren of je de cd wel echt leuk vind, om nou elke dag naar de Free record shop te lopen om te kijken wat nou je shit is. En zo wordt je ook zegmaar fan van iemand, en koop je dus misschien wel een keer een album van ze.

En wat ook zo is, ze moeten de cd's goedkoper maken, want als ze ze duur blijven komen ze er nooit vanaf.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_30329289
Ik koop CD's nooit voor de volle prijs, ik wacht vaak tot ze voor weinig te krijgen zijn en dan schaf ik ze pas aan. Of het moet zo zijn dat ik iets per-se wil hebben, maar dan heb ik het er ook wel voor over. Bol.com heeft vaak hele mooie aanbiedingen met CD's voor 7 euro per stuk. Dat is imho een vrij scherpe prijs en het zijn geen CD's van B-artiesten. Live at Budokan van Dream Theater ging er ook voor die prijs uit en dat waren maar liefst 3 CD's.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:33:24 #105
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_30329668
Bol.com vind ik over het algemeen duur. Die acties daar zit soms wel iets tussen, maar meestal niet. www.cd-wow.nl is goedkoop met nieuwe cd's. ¤ 12,99.
Plato is een goede cd-zaak en net wat goedkoper als velvet.
En je hebt natuurlijk Ebay. Daar kun je als je geluk hebt, cd's voor minder dan 7 euro wegplukken (inclusief verzendkosten) al moet je dan geduldig zijn en een beetje mazzel hebben.
pi_30329985
Cd-wow.nl heeft niet veel van wat ik zoek. Weinig zoekresultaten op Yes iig, alleen een paar 'best of.. ' CD's. Verder staat King Crimson er niet bij en hebben ze van John Coltrane ook nog nooit gehoord.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:42:44 #107
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_30330043
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef Beathoven het volgende:
Cd-wow.nl heeft niet veel van wat ik zoek. Weinig zoekresultaten op Yes iig, alleen een paar 'best of.. ' CD's. Verder staat King Crimson er niet bij en hebben ze van John Coltrane ook nog nooit gehoord.
kan zijn, maar goedkoop zijn ze wel met nieuwe cd's
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:44:21 #108
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_30330097
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef Badabingea het volgende:

En omdat je idd een beetje kan experimenteren of je de cd wel echt leuk vind.
want de klop doet het niet.
pi_30330114
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:42 schreef peaceman het volgende:

[..]

kan zijn, maar goedkoop zijn ze wel met nieuwe cd's
Dat dan weer wel...
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:05:18 #110
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_30330798
ik download alleen muziek van grotere bands
luister namelijk ook veel muziek van kleine en onbekende bandjes waarvan ik dus de cd koop bij een optreden omdat zij het geld echt wel kunnen gebruiken en die cd's ook niet zo debiel duur zijn als veel andere
an urge to help mankind overcomes me
pi_30337778
Als er nu eens een artiest gewoon een cd maakt en dan bijvoorbeeld een deel ervan aan een goed doel geeft, want al die artiesten, ik bedoel, wat moeten die met het geld, nog grotere velgen onder hun auto leggen. Rijden ze erin, nee.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:40:00 #112
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_30339075
Het enige wat ik aan muziek download zijn bepaalde OST's van series en of films, of zo nu en dan een cabaret voorstelling... Meestal is het alleen omdat het om een bepaald nummer gaat dat ik wil hebben, niet de hele CD... OST's zijn officieel ook moeilijker te verkrijgen dan de muziek van bands en artiesten...

Die paar mp3'tjes die ik wel heb komen van anderen die hele albums van verschillende artiesten/bands downloaden, af een toe zit er toch een nummer tussen dat fijn in het oor ligt als het ware...
Ik denk dat mijn collectie van muziek van bands/artiesten etc op iets van 20 nummers zit en dan neem ik het nog ruim... Mijn interesse voor muziek van verschillende bands of artiesten is ook vrij ondiep, ik vind het fijn om het zo nu en dan te horen maar ik hoef het niet persé te hebben zelf...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_30346693
gewoon downlaoden en schijt hebben aan geld:D
  woensdag 7 september 2005 @ 10:49:14 #114
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_30346887
Nog een argument:
De componisten, artiesten, muzikanten en producers gun ik hun geld nog wel, maar de platenmaatschappijen (Herman Heinsbroek, remember? ) en muziekwinkels (Hans van Breukhoven, rememer? . En het personeel van de meeste CD-winkels is doorgaans ook een stelletje ongeïnteresseerde arrogante incompetente kneuzen trouwens ) niet
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_30356027
Ik krijg eigenlijk meer muziek van mensen toegestuurd dan dat ik bewust zelf download. Meestal is de reden het op de hoogte blijven met nieuwe muziek. In enkele gevallen heb ik ook wel eens een nummer ergens voor nodig en ga ik niet speciaal voor één nummer naar een platenzaak om dat te kopen. Mede ook omdat de beschikbaarheid van muziek in muziekwinkels met de dag slechter wordt. Steeds vaker bestel ik cd's online, omdat ze simpelweg niet in de platenzaak liggen. Aan digitale (legale) downloads doe ik niet. Ik weiger geld te betalen voor alleen maar een mp3-bestandje. Een cd-single zou ik wel willen kopen, maar dat formaat hebben we in Nederland inmiddels vakkundig de nek omgedraaid.
pi_30357888
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 07:45 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Omdat er tegenwoordig zo veel slechte muziek wordt gemaakt en als iedereen gewoon z'n muziek download houdt dat snel op.
zo heb ik het nog nooit bekeken

Ik download veel muziek, maar koop ook af en toe een cd'tje
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  Moderator woensdag 7 september 2005 @ 19:53:23 #117
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_30363652
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:51 schreef dVTB het volgende:
Ik krijg eigenlijk meer muziek van mensen toegestuurd dan dat ik bewust zelf download. Meestal is de reden het op de hoogte blijven met nieuwe muziek. In enkele gevallen heb ik ook wel eens een nummer ergens voor nodig en ga ik niet speciaal voor één nummer naar een platenzaak om dat te kopen. Mede ook omdat de beschikbaarheid van muziek in muziekwinkels met de dag slechter wordt. Steeds vaker bestel ik cd's online, omdat ze simpelweg niet in de platenzaak liggen. Aan digitale (legale) downloads doe ik niet. Ik weiger geld te betalen voor alleen maar een mp3-bestandje. Een cd-single zou ik wel willen kopen, maar dat formaat hebben we in Nederland inmiddels vakkundig de nek omgedraaid.
Msn gesprek:

"Heb je dit en dit nummer al 's gehoord?"
"nee?"
"ik stuur m!"
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_30363775
Omdat ik graag muziek luister achter de pc Heb wel veel cd's
pi_30375580
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nog een argument:
De componisten, artiesten, muzikanten en producers gun ik hun geld nog wel, maar de platenmaatschappijen (Herman Heinsbroek, remember? ) en muziekwinkels (Hans van Breukhoven, rememer? . En het personeel van de meeste CD-winkels is doorgaans ook een stelletje ongeïnteresseerde arrogante incompetente kneuzen trouwens ) niet
Er zijn meer platenzaken naast de FRS.
pi_30376104
Omdat muziek maken geen werk is, laat ze maar lekker werken voor hun geld.
pi_30376150
uit luiheid, moet ge niet meer naar de winkel voor cd's
i'm always faking my orgasms when i masturbate
pi_30376694
Het is makkelijk, snel, gratis en je vindt wat minder makkelijk te krijgen nummers sneller op het internet. Dat geld ook voor originele cd's; er is zat moeilijk verkrijgbaar werk goed via internet te koop en dan betaal je echt niet bijzonder veel. Ik heb al wel eens wat uit Rusland over laten komen, niks aan het handje!

Trouwens, als ik van een cd drie of vier nummers heb gedownload die ik leuk vind, koop ik de cd vaak wel. Via internet dan wel, want dat scheelt vaak ook al redelijk in de prijs. En voor mijn werk vlieg ik veel, dus dan betaal je hooguit 12 euro voor een cd waar je in Nederland het volle pond voor betaald Ik vind het gewoon leuk om het origineel te hebben. Ik heb ook bijna geen gekopieerde bestaande cd's.
  donderdag 8 september 2005 @ 02:58:40 #123
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30377059
Omdat ik niet met iTunes kan betalen GHVSDUG(#)*@&#HUG(*&@#(*!&@!!!!!

Als ik een creditcard heb schakel ik gelijk over op iTunes. Lekker makkelijk en snel. Tot die tijd is p2p goed genoeg.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 8 september 2005 @ 03:05:36 #124
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30377071
ah tof een verkapt jullie krijgen binnenkort brief topic

TS , waarom download jij muziek .. nou daarom de rest van nederland ook
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30379481
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:

Msn gesprek:
"Heb je dit en dit nummer al 's gehoord?"
"nee?"
"ik stuur m!"
Klopt. Dat gebeurt me zo nu en dan wel eens. Dat heeft uiteindelijk ook wel eens tot de aanschaf van een CD geleid, zoals bij Keane, bijvoorbeeld.
pi_30379868
Maar je kan ook CD's rippen en dan via MSN verspreiden.
  donderdag 8 september 2005 @ 18:58:01 #127
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_30394932
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:12 schreef Meh7 het volgende:
Omdat muziek maken geen werk is, laat ze maar lekker werken voor hun geld.
Ben zeer benieuwd naar jouw definitie van het woord werk...
  donderdag 8 september 2005 @ 19:01:31 #128
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_30395050
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:54 schreef rompompom het volgende:
Het is makkelijk, snel, gratis en je vindt wat minder makkelijk te krijgen nummers sneller op het internet. Dat geld ook voor originele cd's; er is zat moeilijk verkrijgbaar werk goed via internet te koop en dan betaal je echt niet bijzonder veel. Ik heb al wel eens wat uit Rusland over laten komen, niks aan het handje!

Trouwens, als ik van een cd drie of vier nummers heb gedownload die ik leuk vind, koop ik de cd vaak wel. Via internet dan wel, want dat scheelt vaak ook al redelijk in de prijs. En voor mijn werk vlieg ik veel, dus dan betaal je hooguit 12 euro voor een cd waar je in Nederland het volle pond voor betaald Ik vind het gewoon leuk om het origineel te hebben. Ik heb ook bijna geen gekopieerde bestaande cd's.
Het kan zelfs nog goedkoper, met een beetje geluk en geduld via bijvoorbeeld ebay. Verder kan ik me vinden in je verhaal. vooral de laatste 2 zinnen
pi_30438205
Gewoon omdat ik graag achtergrondherrie heb maar de radio er naar mijn smaak te veel slechte muziek en vervelende gesprekken en reclame tussen doet. Af en toe download ik iets wat ik leuk vind en dat koop ik dan met cd bonnen die iedereen wel eens voor verjaardag, kerstmis e.d. krijgt. De rest haal ik in Rusland, daar kost een originele CD, afhankelijk van hoe oud, tussen de 6 en de 15 euro omgerekend. Bandjes zijn er zelfs een stukje goedkoper, daar heb ik er dan ook een hele hoop van gehad.
Ik geef ze ook weg als ik ze zat ben trouwens. Laatst nog Korn weggegeven.
pi_30438459
Ik download muziek via p2p-programma's omdat het makkelijk is. Vroeger kocht ik sowieso al vrijwel nooit cd's en haalde ik mijn muziek vooral van andermans cd's en cassettebandjes. Nu haal ik mijn muziek van het internet af.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30993185
KUT MUZIEKWINKELS HET ZIJN GEWOON AFZETTERS!!!!
  woensdag 28 september 2005 @ 10:23:15 #132
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_30993201
Omdat ik niet wil kopen.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_30994834
muziekwinkels zijn kut net als iedereen die muziek in de winkel koopt
  woensdag 28 september 2005 @ 12:05:00 #134
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_30995507
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:37 schreef Burning_Eye het volgende:
muziekwinkels zijn kut net als iedereen die muziek in de winkel koopt
Waarom dan?
  woensdag 28 september 2005 @ 12:29:28 #135
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_30996093
hmmm, dat weet je dus wellicht zelf niet eens.

woensdag 28 september 2005 @ 12:31:32 #136
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_30996143
Omdat ik te lui ben om naar een winkel te gaan.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_30996420
Omdat ik maar 1 of 2 nummers wil hebben en niet het hele album
Omdat mijn muziek niet makkelijk in de winkels te krijgen is
Omdat het gratis is
Omdat ik graag eerst wil luisteren en dan pas wil kopen
Omdat ik niet 1,5 jaar wil wachten tot ik een film kan zien
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 28 september 2005 @ 12:55:48 #138
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_30996695
Als een CD echt goed is wil ik hem echt hebben. En hoe kom ik daar achter? Inderdaad: downloaden. En je benadeeld niemand, want als ik iets download wil dat niet direct zeggen dat ik het ook zou kopen!

Maar volgens mij ben jij gewoon van de Buma

en oja, omdat het gratis is
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  woensdag 28 september 2005 @ 12:57:48 #139
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_30996746
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef saaw het volgende:
ik download alleen muziek van grotere bands
luister namelijk ook veel muziek van kleine en onbekende bandjes waarvan ik dus de cd koop bij een optreden omdat zij het geld echt wel kunnen gebruiken en die cd's ook niet zo debiel duur zijn als veel andere
eensch!

en na wat gegoogle:

http://www.webpiraat.nl/wp/list_messages/14828
http://www.partyscene.nl/pages.php?page=290&uid=26988
Hij is nog beschikbaar
  woensdag 28 september 2005 @ 15:48:04 #140
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_31001301
Ik heb straatvrees en de meeste cdhoesjes gebruiken zo'n ondoorgrondelijk lettertype dat ik er echt niet uitkom wie het zijn.
Kan ik het wel gaan vraagge ,maar dat staat zo stom.
Klaar?
Ik niet!
  woensdag 28 september 2005 @ 16:08:06 #141
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_31001833
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:48 schreef Foo_niks het volgende:
Ik heb straatvrees en de meeste cdhoesjes gebruiken zo'n ondoorgrondelijk lettertype dat ik er echt niet uitkom wie het zijn.
Kan ik het wel gaan vraagge ,maar dat staat zo stom.
kutsmoes
  woensdag 28 september 2005 @ 18:34:09 #142
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_31004843
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef Badabingea het volgende:

En omdat je idd een beetje kan experimenteren of je de cd wel echt leuk vind, om nou elke dag naar de Free record shop te lopen om te kijken wat nou je shit is. En zo wordt je ook zegmaar fan van iemand, en koop je dus misschien wel een keer een album van ze.

En wat ook zo is, ze moeten de cd's goedkoper maken, want als ze ze duur blijven komen ze er nooit vanaf.
Als ik wil kijken wat mijn shit is, dan ga ik wel naar de plee.

Cd,s moeten idd goedkoper, zo jaagt men de klant alleen maar weg met de huidige prijzen van nieuwe albums.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')