quote:Op maandag 5 september 2005 17:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-Doordat het gratis is download je ook dingen die je anders nóóit gekocht zou hebben.
idem, en omdat ik niet voor een leuk nr n hele cd ga kopenquote:Op maandag 5 september 2005 17:50 schreef JDude het volgende:Uigebreide zoekfunctie.
Zoeken naar bands, artiesten waar ik benieuwd naar ben, maar heb meestal geen zin om zomaar "op de gok" een CD te kopen.
Om aan CD's te komen die amper te verkrijgen zijn.
dat is ook een voordeel van downloaden.quote:Op maandag 5 september 2005 17:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-Doordat het gratis is download je ook dingen die je anders nóóit gekocht zou hebben.
Inderdaadquote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef Foo_niks het volgende:
je kan vreselijke foute muziek aan je collectie toevoegen zonder dat iemand je er op aankijkt.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef Ratt het volgende:
alleen was midner toen m'n moeder zag dat er ook meuk uit haar tijd tussen zat(spul waar Ben Hur nog op danste)
alleen dvd's?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:53 schreef buzzer het volgende:
ik download geen muziek...
quote:[b]Op maandag 5 september 2005 17:50
Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:56 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja je kunt ook tracks downloaden tegen een zachte vergoeding.
Mijn vraag is: wie doet dat nou als het ook gewoon gratis kan?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |