omg jij hebt ze ook niet allemaal op een rijtje als je die hamster zo tof vindtquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:52 schreef wolfrolf het volgende:
Jensen gisteren 400.000 kijkers![]()
![]()
B&vD 228.000 kijkers![]()
![]()
![]()
mooi dit zeg, die ouwe grijze zakken van Boring & van Dorp kraait geen haan meer naar
3-1 voor Jensen
Hoeveel kijkers in de doelgroep, dat is veel belangrijker dan die totalen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Geen denderende kijkcijfers, van beide programma's niet:
Jensen: 334.000
BVD: 244.000
Balans na één week Jensen vs. BvD: 4-1
Volgens mij wel, het balletje viel echt iedere keer op de 0 of in een vakje naast een 0quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:21 schreef tralalala het volgende:
Jensen was vrijdagavond eindelijk is leuk![]()
Zou dat 0 doorgestoken kaart zijn met roulette wat jan zo goed kon?![]()
Die tellsell geval was echt top![]()
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Kansloos figuur.quote:Op maandag 5 september 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Jensen het jongetje dat vroeger op de lagere school als laatste werd gekozen bij het voetballen. Jensen die in elkaar werd geslagen door de grootste van de klas. Jensen die het huiswerk maakte voor die zelfde jongen om vriendjes te worden. Jensen bij wie kauwgum op de stoel werd gelegd. Jensen die nu wraak denkt te nemen op de samenleving maar nog steeds wordt uitgelachen en niet serieus wordt genomen. Sukkel ben je voor je leven.
www.groenbrothers.comquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:27 schreef tralalala het volgende:
Weet iemand of dat filmpje van tellsell ergens online staat?
quote:Wat werkt die site kut van Jensen (er staat nooit duidelijk wie er te gast is van te voren).
Quoten is ook best lastig hequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad niet!
Dat is best lastig...Ja !
Ik quote wel goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat doe jij dan!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |