Ik weet het niet zeker maar zo'n nick wijst op een gruwelijk jeugdtrauma (waarschijnlijk een trauma van anale origine door pa of moe bewerkstelligd).quote:
lees je inquote:Op maandag 5 september 2005 17:19 schreef S-Two het volgende:
Puik man, waar zit je nu dan?
Siberië, hij kon nog net dit topic openen vanaf zijn laptop terwijl hij op zijn ezeltje de toendra afloopt terug naar Nederland.quote:Op maandag 5 september 2005 17:19 schreef S-Two het volgende:
Puik man, waar zit je nu dan?
Spreek voor jezelf trut! Ik heb nix gemist en al helemaal geen BrauN. Walgelijk zeg!!!quote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef marleenhoofd- het volgende:
iedereen heeft je ontzettend gemist hoor!
ik hoop voordat ie thuis is jou nog ff dodelijk laat verongelukkenquote:Op maandag 5 september 2005 17:30 schreef Brainvoyager het volgende:
Ik hoop dat-ie dodelijk verongelukt voordat-ie thuis is...
wat voor gothic ben jij nou weer, dat je je zo moet afzetten tegen iets wat de hele samenleving leuk vindt...quote:Op maandag 5 september 2005 17:29 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf trut! Ik heb nix gemist en al helemaal geen BrauN. Walgelijk zeg!!!
Juist, relfiguurtje.quote:Op maandag 5 september 2005 20:33 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
wat voor gothic ben jij nou weer, dat je je zo moet afzetten tegen iets wat de hele samenleving leuk vindt...
quote:Op maandag 5 september 2005 17:45 schreef Koewam het volgende:
Okay, hoi.
Ik had even je plaats vervangen. Als je dat niet erg vindt dan.
Wél!quote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Gebs het volgende:
[..]
Beejte jammer dat die actie nooit echt resultaten heeft geboekt![]()
Jahquote:Op donderdag 8 september 2005 14:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wél!
Ze hadden een keer mannelijke burgers-week ofzo bij de mac.
Waarbij die gasten eerst riepen car-washes door sexy dames, bier en nog iets.
Toen kwam de vrouwelijk baas binnen, en werd er iets normaals doorgevoerd voor n week, herinner je je die reclame nog?
quote:
groetjes,quote:Op donderdag 8 september 2005 17:45 schreef BrauN het volgende:
Hoi, ik ben thuis. Schrammen op mijn hoofd, platzak, ongeneeslijk ziek, maar hey, ik ben thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |