Dat is prima toch, succesquote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dankje, het koste even wat moeite, maar goed
Ik ben nu al 15 jaar zelf aan het klooiensoms gaat het goed, vaak dus niet. Wil er nu wel heel erg vanaf, ben het zat dus maandag val ik er gelijk mee de deur in bij de maatschappelijk werker
Ik denk dat zoiets wel tot eetstoornis kan uitlopenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:01 schreef boekenworm het volgende:
@ Sessy :Volgens mij is dat niet echt een eetstoornis dan...
Ik zeg ook niet dat dat een eetstoornis is. Ik draag het meer als (deel)oplossing aan voor diegenen die hier zeggen de hele dag door te eten en aan te komen en zich daardoor kut te voelen (waardoor ze ongetwijfeld ook weer gaan eten etc)quote:Op woensdag 7 september 2005 20:01 schreef boekenworm het volgende:
@ Sessy :Volgens mij is dat niet echt een eetstoornis dan...
Valt mee, ze trainen iets van 2 uur per dag en doen er nog wat rek- strek- en massageoefeningen bij en rennen een wedstrijd per week of zo. Dan heb je nog niet eens 20 uur sport in de week. Ze hebben alleen zo veel spieren dat ook als ze niet rennen het wel verbrandt.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets wel tot eetstoornis kan uitlopenzo'n idee van... Niet eten is niet goed, dus ga ik maar veel sporten. Dan kun je veel zeggen, maar weinig/niet eten is idd niet goed, maar vaak zó veel sporten ook zeker niet!
2 uur per dag is echt wel veel hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 20:07 schreef Sessy het volgende:
[..]
Valt mee, ze trainen iets van 2 uur per dag en doen er nog wat rek- strek- en massageoefeningen bij en rennen een wedstrijd per week of zo. Dan heb je nog niet eens 20 uur sport in de week.
Een gemiddelde topsporter traint alsnel 5 uur per dag. Dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef erikkll het volgende:
[..]
2 uur per dag is echt wel veel hoor![]()
maargoed, dat mogen ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik zou niemand aanraden zóveel te gaan sporten. Elke dag een half uur tot een uur (btje fanatieke) lichaamsbeweging is wel goed natuurlijk
Het is alom bekend dat topsporters een veel grotere kans hebben op jonge leeftijd aan een hartaanval te overlijden dan mensen die af en toe sporten. Het stond laatst zelfs op de FOK frontpagequote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Een gemiddelde topsporter traint alsnel 5 uur per dag. Dus dat valt wel mee.
Ik denk dat het wel kan helpen als iemand nog niet zo 'ver heen' is: vrouwen die wel een beetje met hun figuur etc. bezig zijn kunnen er baat bij hebben om te sporten, want dan maakt het geen barst uit of je af en toe eens een reep chocola naar binnen werkt. En krijg je dus ook niet het schuldgevoel door het eten van die reep, waardoor je uit pure ellende nog meer gaat vreten en uiteindelijk misschien wel uitkomt op een eetstoornis.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:06 schreef Sessy het volgende:
Ik zeg ook niet dat dat een eetstoornis is. Ik draag het meer als (deel)oplossing aan voor diegenen die hier zeggen de hele dag door te eten en aan te komen en zich daardoor kut te voelen (waardoor ze ongetwijfeld ook weer gaan eten etc)
wat wil je dan dat iemand zegt?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:06 schreef CleeJee het volgende:
[..]
...werkte het vaak maar zo....
(denk dat de eet drang groter is dan welke drang dan ook...)
hmmm, dat is niet altijd zo.....quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
en ja, dat is moeilijk, maar hey, als het mij gelukt is, lukt het anderen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |