dimage | maandag 5 september 2005 @ 08:23 |
Je bent in het bezit van een auto die gemakkelijk de 230km/pu haalt. Je rijdt in duitsland dan dus ook waar het mag en kan 220 a 230km/pu je ziet in je achteruitkijkspiegel iets breeds/laag/en zilvers aankomen je denkt, toch maar even naar rechts, je bent nog geen seconde op de rechterbaan BBBBBBBBBBBBBHOWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH komt mij daar toch een SLR voorbij rijden, met een snelheidsverschil zoals ik nog nooit heb meegemaakt. Die moet absoluut aan de andere kant van de 300 hebben gereden. Zo ontzettend groot was het verschil. gruwel reste mij en reed de rest van de weg ( Paderborn - Aachen ) niet sneller dan 160km/pu [ Bericht 0% gewijzigd door dimage op 05-09-2005 09:12:54 ] | |
realist_ik | maandag 5 september 2005 @ 08:39 |
slome! ![]() | |
dimage | maandag 5 september 2005 @ 08:42 |
met recht ja ![]() | |
realist_ik | maandag 5 september 2005 @ 08:45 |
hij ging pas snel als ie jou zou ervaren als zijnde geparkeerd... maar ik neem aan dat je niet de tijd had om hem daar over aan te spreken? ![]() | |
dimage | maandag 5 september 2005 @ 08:51 |
nee bepaald niet. ik reed dus op het moment dat hij mij voor lul zette ongeveer 220 / 230 km/pu had amper de tijd om naar rechts te gaan en in no time was hij alweer een km verder. en dan dat geluid. man o man . je zou er een agina erecta van krijgen | |
BertV | maandag 5 september 2005 @ 08:52 |
Er is altijd baas boven baas... wel gaaf dat er nog een plek is waar je "onbeperkt" kan gassen. ![]() | |
Steve-O | maandag 5 september 2005 @ 09:03 |
Dan voel je je kut ja ![]() | |
nicket84 | maandag 5 september 2005 @ 09:12 |
phat | |
nicket84 | maandag 5 september 2005 @ 09:16 |
op de teller kan hij iig 220Mph Lekker kontje had ie he ?? ![]() | |
dimage | maandag 5 september 2005 @ 09:18 |
als of ik tijd had om die kont te bekijken. ![]() | |
Klonk | maandag 5 september 2005 @ 09:20 |
whehehe, ik ken het gevoel, ik rij voor mijn werk vrijwel dagelijks in Duitsland en de duitsers blijven gewoon gas geven ![]() gistermiddag nog door een 911 ingehaald alsof ik fucking stilstond ![]() ![]() | |
Rekkie | maandag 5 september 2005 @ 09:23 |
Ik zal de volgende keer proberen je niet zo ontzettend voor lul te zetten!![]() | |
BertV | maandag 5 september 2005 @ 09:27 |
quote:Het leuke is dat die Mercedes rijder van "die hele tragedie" vast niets heeft meegekregen. ![]() Hij zou net pas onthouden als hij met dat snelheids verschil ingehaald zou worden. Maar jah, kan niet overal zijn eh. ![]() | |
Rekkie | maandag 5 september 2005 @ 09:28 |
quote:Ik heb er inderdaad niets van meegekregen...... | |
nicket84 | maandag 5 september 2005 @ 09:33 |
quote:1e keer was geinig.. Nu niet meer.... ![]() ![]() | |
Herr.Flick | maandag 5 september 2005 @ 09:35 |
2dertig? ég wel! | |
Rekkie | maandag 5 september 2005 @ 09:37 |
quote:Zuurpruim! ![]() | |
Herr.Flick | maandag 5 september 2005 @ 09:40 |
quote:C-kadett ![]() | |
Geqxon | maandag 5 september 2005 @ 10:43 |
quote:Op de teller ging mijn oude puch 120 ![]() | |
2NutZ | maandag 5 september 2005 @ 12:15 |
ahahaha lullig idd ![]() gister reed er nog een ferrari testarossa achter me ![]() btw wat voor auto reed jij ? | |
BertV | maandag 5 september 2005 @ 12:17 |
![]() [TK] Volkswagen Golf hm, ik vermoed dat het een andere was. ![]() Anders, ég wel! | |
Googolplexian | maandag 5 september 2005 @ 12:47 |
quote:typisch mercedes ![]() quote: | |
Hugster | maandag 5 september 2005 @ 13:05 |
quote: ![]() ![]() | |
Klonk | maandag 5 september 2005 @ 13:23 |
whehe, had ik nog niet eens gezien ![]() | |
dimage | maandag 5 september 2005 @ 14:00 |
quote:yep daar heb ik nu een andere VEEEEEEEEEEEEL rappere voor in de plaats ![]() | |
BertV | maandag 5 september 2005 @ 14:06 |
quote:je houdt het wel spannend op deze manier ![]() | |
#ANONIEM | maandag 5 september 2005 @ 14:17 |
wat voor 1? ![]() | |
ook_gek | maandag 5 september 2005 @ 15:21 |
SLR heeft maar een top van 320 a 330. Dus zo snel is het ook weer niet. Enzo zonda koeningsgggg geval en nog vele andere auto's zijn stukken sneller. Man de F40 trekt zelfs de 330 | |
JMrules | maandag 5 september 2005 @ 15:28 |
quote:Op de teller staat ook MPH en geen KPH ![]() | |
ook_gek | maandag 5 september 2005 @ 15:31 |
quote:Volvo T5 zeker. Die dingen halen wel de 240 a 250 en kan je op de kop tikken voor een eurotje of 5000 | |
Rekkie | maandag 5 september 2005 @ 15:35 |
quote:Dat zegt hij toch ook ![]() | |
Chokeme | maandag 5 september 2005 @ 15:40 |
quote:Mja, kutbak is het ook, mij te min hoor. 320 maar, pff, daar kom ik mn bed niet vooruit. ![]() | |
ook_gek | maandag 5 september 2005 @ 15:41 |
quote:TS doet als of het een MEGA hoge snelheid is ![]() | |
rameijer | maandag 5 september 2005 @ 15:46 |
Nee 320 km/h is geen hoge snelheid ![]() Dat rijd jij zeker elke dag?! ![]() | |
r_one | maandag 5 september 2005 @ 15:49 |
quote:Ja, da's een duidelijk verschil ![]() | |
ook_gek | maandag 5 september 2005 @ 15:51 |
quote:F40 is ruim 20 jaar oud weet je nog wel ![]() quote:Nee maar er zijn zat auto's die dat vandaag de dag op hun slofjes doen. | |
Chokeme | maandag 5 september 2005 @ 15:52 |
quote:Ik snap je punt, maar laten we eerlijk zijn 320 is best een rotgang, helemaal voor een luxe huis op wielen als een Mercedes. ![]() | |
ook_gek | maandag 5 september 2005 @ 15:54 |
quote:Mercedes heeft een E serie met een top van 351 als ik me niet vergis. Is door brabus even onder handen genomen. Staat als snelste taxi ter wereld bekend ![]() Heb ik ooit nog eens een topic over geopend ![]() | |
dimage | maandag 5 september 2005 @ 16:53 |
quote:begint met een S en er komt ook WRX in voor ![]() eeh volgens mij haalt een SLR MClearen toch nog wel een 340 a 350 dacht ik. en alles boven de 300 is reterap . | |
Grrrrrrrr | maandag 5 september 2005 @ 16:54 |
Ja, daar word je even stil van hè? ![]() | |
ook_gek | maandag 5 september 2005 @ 16:54 |
quote:Subaru WRX geval. Mag hopen voor je dat het de 99 versie is. Die is het mooiste. | |
dimage | maandag 5 september 2005 @ 16:57 |
och bouwjaar maakt toch niets uit. die 330pk op die vier willen wel ![]() | |
Captain_Chaos | maandag 5 september 2005 @ 16:58 |
Rechtuit 300 km/h rijden zegt me helemaal niets. Dat is het crediet van de bestuurder niet; dat kan Stevie Wonder namelijk ook. Eerst maar eens even zien of-ie het ding ook net zo elegant de bocht om kan krijgen als dat-ie rechtuit rijdt. Ik ben 'not impressed' dus. ![]() biek doen met de prestaties van de fabrikant is zó een arren moede.... | |
VanDread | maandag 5 september 2005 @ 17:01 |
quote:leeftijd zegt heeeleeemaaal niks, vroegah hadden f1 wagens met 1,5 liter turbo motortjes ook 1500 pk.... en de killer-B's gingen ook harder... dus? F40 is gewoon retelicht en gaat retehard ![]() 320 | |
Grrrrrrrr | maandag 5 september 2005 @ 17:01 |
quote:Als de auto waar ik dadelijk in ga rijden de 300 zou halen zou ik behoorlijk impressed zijn als iemand hem dan nog op de weg kan houden ![]() | |
mighty_myte | maandag 5 september 2005 @ 17:02 |
ik schrok me een keer de tering toen ik door een RR Phantom ingehaald werd toen ik topspeed (180) reed. net alsof een vrachtwagen je inhaalt, maar dan met enorme snelheid. ![]() | |
fmase | maandag 5 september 2005 @ 18:47 |
quote:Die Golf ging toch weg wegens gezondheidsredenen?? Is een WRX beter voor je gezondheid? | |
Alexxxxx | maandag 5 september 2005 @ 19:03 |
quote: ![]() | |
JMrules | maandag 5 september 2005 @ 22:43 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
jwstoop | maandag 5 september 2005 @ 22:59 |
quote:Nou, probeer jij maar eens met 300 km/u je auto recht te houden, een snelweg wordt dan in één keer VERREKTE smal en het kleinste (stuur-)foutje of hobbeltje in het wegdek kan een groot probleem betekenen. (BTW heb zelf nooit ZO hard gereden trouwens, maar bij de 250 voelt het ook al zo) Dus tenzij je het zelf beter kan (ik niet iig met mn huidige 1.9 ![]() ![]() | |
yup | maandag 5 september 2005 @ 22:59 |
F40 zal ook langzamer naar de 200/300 gaan stelletje clowns ![]() F40 heeft "maar" 475 pk's hoor... Dus dan is 320+ echt wel indrukwekkend... | |
dimage | maandag 5 september 2005 @ 23:09 |
quote:yep ![]() | |
Five_Aces | maandag 5 september 2005 @ 23:26 |
quote:In een auto waarvan het onderstel er goed genoeg voor is kan dat wel hoor. het is alleen je eigen gevoel wat je parten gaat spelen omdat je gevoel voor plaats & tijd zoek is. Als je maar vaak genoeg 250 rijd ben je daar na een tijdje ook niet meer van onder de indruk. | |
Googolplexian | maandag 5 september 2005 @ 23:35 |
quote:Tenzij je een Swift of Corsa ofzo zo hard wilt laten gaan hebben we te maken met auto's die er redelijk voor gebouwd zijn om hard te rijden. 300 km/h is een kwestie van het stuur recht houden (gezien de meeste van deze auto's genoeg massa hebben om zich niet door een hobbeltje te laten "ontwrichten"). Je moet het natuurlijk niet gaan doen op een wegdek met spoorvorming ofzo maar op de Duitse Autobahn (de juiste stukken) is 300+ rijden echt geen heldendaad wat stuurmanskunst betreft. Jwstoop heeft imo niet gelijk wdb. Dan even over dat "het bij 250 ook al zo voelt". Je zegt zelf al dat dit niet uit ervaring is en je weet ook dat de ervaring ook sterk voertuig-afhankelijk is. Mijn gok is dat de auto waarin je 250 (wat is tegenwoordig nog 250) hebt gereden niet de juiste was of jij je niet zeker genoeg voelde. Een civic kan je 270 laten rijden ... geeft ook geen veilig gevoel. Zo'n SLR stuurt dan nog redelijk zonder zorgen. Hierbij moet even vermeld worden dat de vrijkomende energie zich kwadratisch verhoudt tot de snelheid. 250 zal echt niet hetzelfde voelen als bv. 320. [ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 06-09-2005 03:23:10 ] | |
BertV | dinsdag 6 september 2005 @ 09:53 |
quote:iig de benodigde energie. Grofweg en "wat kort door de bocht" dacht ik dat een motorfiets met 100 pk 250 km/u kan halen, voor 300 km/u is al 150pk aan het achterwiel nodig. Iedere km harder kost zoveel energie dat er voorlopig nog geen "gentlemen's agreement" hoeft te komen om de topsnelheid van motoren te begrenzen. | |
rameijer | dinsdag 6 september 2005 @ 12:19 |
quote:De 98 versie niet? ![]() On topic: als ik boven de 200km/h uitkom krijg ik met mijn auto toch behoorlijk wat lift. Sturen gaat dan wel erg licht en hobbels in de weg (en daar zijn er wel een paar van in Griekenland ![]() 300+km/h is ECHT wel hard en dat rijdt men echt niet vaak, ook in Duitsland niet. | |
Five_Aces | dinsdag 6 september 2005 @ 12:48 |
Misschien andere voorkant met een andere spliter? Mijne gaat aleen maar vaster liggen ook boven de 200. Al blijft het natuurlijk meer een wagen van de rally komaf, niet zo zeer voor het hele snelle werk. | |
rameijer | dinsdag 6 september 2005 @ 13:38 |
Ik merk echt een duidelijk verschil in de besturing bij hoge snelheden. Niet vervelend of gevaarlijk, maar wel duidelijk. Het is wel de 5-deurs versie (zie avatar), dus meer gewicht achterin en geen mega spoiler achterop ![]() -edit- en volgens mij staat ie ook iets hoger op de wielen dan een 4 deurs. Ook is ie iets smaller... | |
dimage | donderdag 8 september 2005 @ 21:22 |
nou wish me luck , zaterdag weer naar paderborn ![]() ![]() | |
Flyingdutchman | donderdag 8 september 2005 @ 21:23 |
Duitsland ![]() ![]() | |
r_one | vrijdag 9 september 2005 @ 02:08 |
quote:Ik zou in een deuk liggen als Rekkie je weer (héél even) z'n achterlichten laat zien. ![]() | |
dimage | vrijdag 9 september 2005 @ 08:07 |
neuh zal niet gebeuren ![]() ![]() | |
Rekkie | vrijdag 9 september 2005 @ 09:13 |
quote:Met mijn turboboost schiet ik gewoon over je heen hoor, geen probleem ![]() De nigthrider is niets vergeleken bij mijn auto en James Bond zou jaloers zijn ![]() | |
360sjors | vrijdag 9 september 2005 @ 11:32 |
quote:Jawel, fabrikanten hebben onderling afgesproken niet meer boven de 300 km/h te produceren (met veiligheid van de rijders in het achterhoofd). Dit is echter pas na de Hayabusha gebeurd, waardoor dit vooralsnog de enige productiemotor is die 300+ rijdt (bij mijn weten, zit verder niet echt in de motor scene). | |
360sjors | vrijdag 9 september 2005 @ 11:34 |
Misschien dat die SLR door deze jongen op zijn plek kan worden gezet ![]() 0-300 in 16,7 sec | |
r_one | vrijdag 9 september 2005 @ 22:25 |
quote:Wel snel iid maar ![]() | |
Hepheastus | zaterdag 10 september 2005 @ 00:04 |
mooier dan een enzo en de snelste fabrieksauto ter wereld nu jij | |
Tjabbo | zaterdag 10 september 2005 @ 00:16 |
houden we het even ontopic hier? | |
r_one | zaterdag 10 september 2005 @ 00:16 |
quote:Nee en ja Of vind je deze dan ook mooi? Uit een ander topic, moets ik even aan denken. quote: | |
PNG | zaterdag 10 september 2005 @ 00:30 |
Keer naar de ring gaan is ideaal voor de relativering. Dan ff bij Le Mans Endurance Series gaan kijken, dat relativeerd die snelste daar dan weer. Wat leer je dervan ? Gewoon je eigen rondje rijden. En voor lul ? als je je voor lul voelt gereden, zit je al in gevarengebied. Moet je je geen fuck van aantrekken, kun je ook nooit over je grenzen heengaan: en kun je dus goed autorijden. | |
dimage | zaterdag 10 september 2005 @ 07:28 |
\o/ vandaag duitsersvoorlulzetdag \o/ eens kijken of de tuning wat heeft opgelevert ![]() | |
Five_Aces | zaterdag 10 september 2005 @ 14:22 |
quote:Hoeft je geen rondje voor te rijden hoor. Ga eens bij het tanken als je denkt dat je daar wat bent ![]() ![]() | |
itsalex | zondag 11 september 2005 @ 11:40 |
Het is niet zo moeilijk voor lul gezet worden bij mij. Mijn mazda 2 wil maar tot 165 km(begrenst heb ik het idee) terwijl er max 220 op de teller staat. De auto waar ik eerst in reed haalde ik wel 220 km. Dat reed veel beter op de snelweg. Ik heb vaak genoeg in een Audi RS4 en S4 gereden en vaak met een snelheid hier in Nederland van ongeveer 200 km. Van Amsterdam naar Utrecht binnen 10 minuten was altijd wel prettige. Dat verkortte de reistijd toch wel vaak een stuk. | |
yup | zondag 11 september 2005 @ 14:44 |
quote:De meeste supersports gaan boven de 300 hoor. Met gemak. Alleen de teller stopt. Die dombo's hebben dus de teller gewoon begrenst ![]() De Hayabusa heeft veel losgemaakt, dat zeker, maar de nieuwe 1000cc+ supersports zijn bijna even snel, of sterker nog, sneller... Een motor is gevaarlijk doordat ie keihard kan accelereren, om jou een voorbeeld tegeven: een Hayabusa is een fractie sneller dan een 1001 pk Veyron naar de 200 km/u... Laat al zien hoe debiel snel motoren kunnen... Uiteraard boven de 200 rijd die Veyron de Busa weg, maar hoe vaak rijd je nou boven de 200 in Nederland, helemaal nu het overal volzit met onopvallende surveillance wagens, flitspalen, trajectcontroles en ander ongein. | |
r_one | zondag 11 september 2005 @ 17:22 |
quote:Met 300+ effe je snelheid checke op zo'n lullig klein GPS-schermpje, sure ![]() | |
yup | zondag 11 september 2005 @ 17:59 |
offtopc [ Bericht 98% gewijzigd door Tjabbo op 12-09-2005 19:35:48 ] | |
r_one | zondag 11 september 2005 @ 18:03 |
nee [ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 12-09-2005 19:36:28 ] | |
yup | zondag 11 september 2005 @ 18:17 |
nee [ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 12-09-2005 19:36:37 ] | |
Mister1977 | zondag 11 september 2005 @ 23:06 |
quote:Anders wel door deze: ![]() | |
Herr.Flick | maandag 12 september 2005 @ 09:45 |
quote:Zo kleine aanpassing... ![]() | |
BertV | maandag 12 september 2005 @ 11:45 |
quote:Ik geloof idd niet dat er standaard motoren zijn die (veel) harder gaan dan 300... Dat die teller die niet verder gaat dan 299 is een truc om de politiek rustig te houden. Maar een teller geeft toch al meer aan de echte snelheid. Ik heb wel 's 315 op de teller gezien, dat is hooguit 290 in het echt. Mgoed, dat doe je 'n keer en dan heb je het ook wel gezien, boven de 260 zit ik niet echt onspannen meer. ![]() | |
Herr.Flick | maandag 12 september 2005 @ 12:48 |
quote:Laatst op discovery was er nog een mooi programma over,ik meen extreme machines, het ging toen over de snelste, auto's motoren,tanks ect. De hayabusha was dus officieel de snelste produktiemotor, tevens werd erbij gezegd dat dit ook zo zal blijven, de fabrikanten zouden onderling afgesproken hebben om niet harder meer te gaan dan max 300 km/u.Dit om de wedloop te doorbreken en de veiligheid te handhaven.De latere Busha's lopen ook geen 300km/u+ meer. ![]() |