FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Voor lul worden gezet
dimagemaandag 5 september 2005 @ 08:23
Je bent in het bezit van een auto die gemakkelijk de 230km/pu haalt.
Je rijdt in duitsland dan dus ook waar het mag en kan 220 a 230km/pu
je ziet in je achteruitkijkspiegel iets breeds/laag/en zilvers aankomen
je denkt, toch maar even naar rechts,
je bent nog geen seconde op de rechterbaan

BBBBBBBBBBBBBHOWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

komt mij daar toch een SLR voorbij rijden, met een snelheidsverschil zoals ik nog nooit heb meegemaakt. Die moet absoluut aan de andere kant van de 300 hebben gereden. Zo ontzettend groot was het verschil.

gruwel reste mij en reed de rest van de weg ( Paderborn - Aachen ) niet sneller dan 160km/pu

[ Bericht 0% gewijzigd door dimage op 05-09-2005 09:12:54 ]
realist_ikmaandag 5 september 2005 @ 08:39
slome!
dimagemaandag 5 september 2005 @ 08:42
met recht ja tering man wat ging die hard
realist_ikmaandag 5 september 2005 @ 08:45
hij ging pas snel als ie jou zou ervaren als zijnde geparkeerd...
maar ik neem aan dat je niet de tijd had om hem daar over aan te spreken?
dimagemaandag 5 september 2005 @ 08:51
nee bepaald niet. ik reed dus op het moment dat hij mij voor lul zette ongeveer 220 / 230 km/pu had amper de tijd om naar rechts te gaan en in no time was hij alweer een km verder. en dan dat geluid. man o man . je zou er een agina erecta van krijgen
BertVmaandag 5 september 2005 @ 08:52
Er is altijd baas boven baas... wel gaaf dat er nog een plek is waar je "onbeperkt" kan gassen.
Steve-Omaandag 5 september 2005 @ 09:03
Dan voel je je kut ja
nicket84maandag 5 september 2005 @ 09:12
phat
nicket84maandag 5 september 2005 @ 09:16
op de teller kan hij iig 220Mph



Lekker kontje had ie he ??

dimagemaandag 5 september 2005 @ 09:18
als of ik tijd had om die kont te bekijken. enige wat ik zag was een zilveren streep met een enorm diep donker gebrul uit die sitepods.
Klonkmaandag 5 september 2005 @ 09:20
whehehe, ik ken het gevoel, ik rij voor mijn werk vrijwel dagelijks in Duitsland en de duitsers blijven gewoon gas geven

gistermiddag nog door een 911 ingehaald alsof ik fucking stilstond , de mooiste wagen die mij ooit heeft ingehaald dat moet ongetwijfeld een Enzo zijn, zomaar in het wild kwam ie voorbij gejankt, kippevel moment
Rekkiemaandag 5 september 2005 @ 09:23
Ik zal de volgende keer proberen je niet zo ontzettend voor lul te zetten!

BertVmaandag 5 september 2005 @ 09:27
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik zal de volgende keer proberen je niet zo ontzettend voor lul te zetten!

Het leuke is dat die Mercedes rijder van "die hele tragedie" vast niets heeft meegekregen.

Hij zou net pas onthouden als hij met dat snelheids verschil ingehaald zou worden.
Maar jah, kan niet overal zijn eh.
Rekkiemaandag 5 september 2005 @ 09:28
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:27 schreef BertV het volgende:

[..]

Het leuke is dat die Mercedes rijder van "die hele tragedie" vast niets heeft meegekregen.

Hij zou net pas onthouden als hij met dat snelheids verschil ingehaald zou worden.
Maar jah, kan niet overal zijn eh.
Ik heb er inderdaad niets van meegekregen......
nicket84maandag 5 september 2005 @ 09:33
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik heb er inderdaad niets van meegekregen......
1e keer was geinig.. Nu niet meer.... En als jij het wel was, wat voor een auto reed de TS
Herr.Flickmaandag 5 september 2005 @ 09:35
2dertig?

ég wel!
Rekkiemaandag 5 september 2005 @ 09:37
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef nicket84 het volgende:

[..]

1e keer was geinig.. Nu niet meer.... En als jij het wel was, wat voor een auto reed de TS
Zuurpruim!
Herr.Flickmaandag 5 september 2005 @ 09:40
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef nicket84 het volgende:

[..]

1e keer was geinig.. Nu niet meer.... En als jij het wel was, wat voor een auto reed de TS
C-kadett

Geqxonmaandag 5 september 2005 @ 10:43
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef nicket84 het volgende:
op de teller kan hij iig 220Mph
[afbeelding]


Lekker kontje had ie he ??

[afbeelding]
Op de teller ging mijn oude puch 120
2NutZmaandag 5 september 2005 @ 12:15
ahahaha lullig idd maarja zon auto blijf je ook nie voor.
gister reed er nog een ferrari testarossa achter me nog steeds mooi model.

btw wat voor auto reed jij ?
BertVmaandag 5 september 2005 @ 12:17


[TK] Volkswagen Golf

hm, ik vermoed dat het een andere was.
Anders, ég wel!
Googolplexianmaandag 5 september 2005 @ 12:47
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef nicket84 het volgende:
op de teller kan hij iig 220Mph
[afbeelding]
typisch mercedes
quote:
Malfunction memory
1 malfunction
Hugstermaandag 5 september 2005 @ 13:05
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

typisch mercedes
[..]
Klonkmaandag 5 september 2005 @ 13:23
whehe, had ik nog niet eens gezien
dimagemaandag 5 september 2005 @ 14:00
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]

[TK] Volkswagen Golf

hm, ik vermoed dat het een andere was.
Anders, ég wel!
yep daar heb ik nu een andere VEEEEEEEEEEEEL rappere voor in de plaats
BertVmaandag 5 september 2005 @ 14:06
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:00 schreef dimage het volgende:

[..]

yep daar heb ik nu een andere VEEEEEEEEEEEEL rappere voor in de plaats
je houdt het wel spannend op deze manier
#ANONIEMmaandag 5 september 2005 @ 14:17
wat voor 1?
ook_gekmaandag 5 september 2005 @ 15:21
SLR heeft maar een top van 320 a 330. Dus zo snel is het ook weer niet.
Enzo zonda koeningsgggg geval en nog vele andere auto's zijn stukken sneller.
Man de F40 trekt zelfs de 330
JMrulesmaandag 5 september 2005 @ 15:28
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef nicket84 het volgende:
op de teller kan hij iig 220Mph
[afbeelding]


Lekker kontje had ie he ??

[afbeelding]
Op de teller staat ook MPH en geen KPH
ook_gekmaandag 5 september 2005 @ 15:31
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:00 schreef dimage het volgende:

[..]

yep daar heb ik nu een andere VEEEEEEEEEEEEL rappere voor in de plaats
Volvo T5 zeker. Die dingen halen wel de 240 a 250 en kan je op de kop tikken voor een eurotje of 5000
Rekkiemaandag 5 september 2005 @ 15:35
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:28 schreef JMrules het volgende:

[..]

Op de teller staat ook MPH en geen KPH
Dat zegt hij toch ook
Chokememaandag 5 september 2005 @ 15:40
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:21 schreef ook_gek het volgende:
SLR heeft maar een top van 320 a 330. Dus zo snel is het ook weer niet.
Enzo zonda koeningsgggg geval en nog vele andere auto's zijn stukken sneller.
Man de F40 trekt zelfs de 330
Mja, kutbak is het ook, mij te min hoor. 320 maar, pff, daar kom ik mn bed niet vooruit.

ook_gekmaandag 5 september 2005 @ 15:41
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:40 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Mja, kutbak is het ook, mij te min hoor. 320 maar, pff, daar kom ik mn bed niet vooruit.

TS doet als of het een MEGA hoge snelheid is
rameijermaandag 5 september 2005 @ 15:46
Nee 320 km/h is geen hoge snelheid
Dat rijd jij zeker elke dag?!
r_onemaandag 5 september 2005 @ 15:49
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:21 schreef ook_gek het volgende:
SLR heeft maar een top van 320 a 330
(..)
Man de F40 trekt zelfs de 330
Ja, da's een duidelijk verschil
ook_gekmaandag 5 september 2005 @ 15:51
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja, da's een duidelijk verschil
F40 is ruim 20 jaar oud weet je nog wel
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:46 schreef rameijer het volgende:
Nee 320 km/h is geen hoge snelheid
Dat rijd jij zeker elke dag?!
Nee maar er zijn zat auto's die dat vandaag de dag op hun slofjes doen.
Chokememaandag 5 september 2005 @ 15:52
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

TS doet als of het een MEGA hoge snelheid is
Ik snap je punt, maar laten we eerlijk zijn 320 is best een rotgang, helemaal voor een luxe huis op wielen als een Mercedes. Zou wel spraakmakend zijn als dat ding 350 reed.
ook_gekmaandag 5 september 2005 @ 15:54
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar laten we eerlijk zijn 320 is best een rotgang, helemaal voor een luxe huis op wielen als een Mercedes. Zou wel spraakmakend zijn als dat ding 350 reed.
Mercedes heeft een E serie met een top van 351 als ik me niet vergis. Is door brabus even onder handen genomen. Staat als snelste taxi ter wereld bekend

Heb ik ooit nog eens een topic over geopend
dimagemaandag 5 september 2005 @ 16:53
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:17 schreef Fwnk het volgende:
wat voor 1?
begint met een S en er komt ook WRX in voor

eeh volgens mij haalt een SLR MClearen toch nog wel een 340 a 350 dacht ik. en alles boven de 300 is reterap .
Grrrrrrrrmaandag 5 september 2005 @ 16:54
Ja, daar word je even stil van hè?
ook_gekmaandag 5 september 2005 @ 16:54
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:53 schreef dimage het volgende:

[..]

begint met een S en er komt ook WRX in voor
Subaru WRX geval.
Mag hopen voor je dat het de 99 versie is. Die is het mooiste.
dimagemaandag 5 september 2005 @ 16:57
och bouwjaar maakt toch niets uit. die 330pk op die vier willen wel :P
Captain_Chaosmaandag 5 september 2005 @ 16:58
Rechtuit 300 km/h rijden zegt me helemaal niets.
Dat is het crediet van de bestuurder niet; dat kan Stevie Wonder namelijk ook.
Eerst maar eens even zien of-ie het ding ook net zo elegant de bocht om kan krijgen als dat-ie rechtuit rijdt.

Ik ben 'not impressed' dus.



biek doen met de prestaties van de fabrikant is zó een arren moede....
VanDreadmaandag 5 september 2005 @ 17:01
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

F40 is ruim 20 jaar oud weet je nog wel
[..]

Nee maar er zijn zat auto's die dat vandaag de dag op hun slofjes doen.
leeftijd zegt heeeleeemaaal niks, vroegah hadden f1 wagens met 1,5 liter turbo motortjes ook 1500 pk.... en de killer-B's gingen ook harder... dus?
F40 is gewoon retelicht en gaat retehard
320
Grrrrrrrrmaandag 5 september 2005 @ 17:01
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rechtuit 300 km/h rijden zegt me helemaal niets.
Als de auto waar ik dadelijk in ga rijden de 300 zou halen zou ik behoorlijk impressed zijn als iemand hem dan nog op de weg kan houden .
mighty_mytemaandag 5 september 2005 @ 17:02
ik schrok me een keer de tering toen ik door een RR Phantom ingehaald werd toen ik topspeed (180) reed.
net alsof een vrachtwagen je inhaalt, maar dan met enorme snelheid.
fmasemaandag 5 september 2005 @ 18:47
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:53 schreef dimage het volgende:

[..]

begint met een S en er komt ook WRX in voor

Die Golf ging toch weg wegens gezondheidsredenen?? Is een WRX beter voor je gezondheid?
Alexxxxxmaandag 5 september 2005 @ 19:03
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:35 schreef Herr.Flick het volgende:
2dertig?

ég wel!
JMrulesmaandag 5 september 2005 @ 22:43
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:35 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch ook
DAMN zie het nu ook jah En het was zo'n goede opmerking geweest Enfin, tijd om de katten binnen te laten en naar bed te gaan. NA een lekkere joint dan...
jwstoopmaandag 5 september 2005 @ 22:59
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rechtuit 300 km/h rijden zegt me helemaal niets.
Dat is het crediet van de bestuurder niet; dat kan Stevie Wonder namelijk ook.
Eerst maar eens even zien of-ie het ding ook net zo elegant de bocht om kan krijgen als dat-ie rechtuit rijdt.

Ik ben 'not impressed' dus.



biek doen met de prestaties van de fabrikant is zó een arren moede....
Nou, probeer jij maar eens met 300 km/u je auto recht te houden, een snelweg wordt dan in één keer VERREKTE smal en het kleinste (stuur-)foutje of hobbeltje in het wegdek kan een groot probleem betekenen. (BTW heb zelf nooit ZO hard gereden trouwens, maar bij de 250 voelt het ook al zo) Dus tenzij je het zelf beter kan (ik niet iig met mn huidige 1.9 ) niet zo uit de hoogte doen
yupmaandag 5 september 2005 @ 22:59
F40 zal ook langzamer naar de 200/300 gaan stelletje clowns

F40 heeft "maar" 475 pk's hoor... Dus dan is 320+ echt wel indrukwekkend...
dimagemaandag 5 september 2005 @ 23:09
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:47 schreef fmase het volgende:

[..]

Die Golf ging toch weg wegens gezondheidsredenen?? Is een WRX beter voor je gezondheid?
yep
Five_Acesmaandag 5 september 2005 @ 23:26
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef jwstoop het volgende:

[..]

Nou, probeer jij maar eens met 300 km/u je auto recht te houden, een snelweg wordt dan in één keer VERREKTE smal en het kleinste (stuur-)foutje of hobbeltje in het wegdek kan een groot probleem betekenen. (BTW heb zelf nooit ZO hard gereden trouwens, maar bij de 250 voelt het ook al zo) Dus tenzij je het zelf beter kan (ik niet iig met mn huidige 1.9 ) niet zo uit de hoogte doen
In een auto waarvan het onderstel er goed genoeg voor is kan dat wel hoor. het is alleen je eigen gevoel wat je parten gaat spelen omdat je gevoel voor plaats & tijd zoek is. Als je maar vaak genoeg 250 rijd ben je daar na een tijdje ook niet meer van onder de indruk.
Googolplexianmaandag 5 september 2005 @ 23:35
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef jwstoop het volgende:

[..]

Nou, probeer jij maar eens met 300 km/u je auto recht te houden, een snelweg wordt dan in één keer VERREKTE smal en het kleinste (stuur-)foutje of hobbeltje in het wegdek kan een groot probleem betekenen. (BTW heb zelf nooit ZO hard gereden trouwens, maar bij de 250 voelt het ook al zo) Dus tenzij je het zelf beter kan (ik niet iig met mn huidige 1.9 ) niet zo uit de hoogte doen
Tenzij je een Swift of Corsa ofzo zo hard wilt laten gaan hebben we te maken met auto's die er redelijk voor gebouwd zijn om hard te rijden. 300 km/h is een kwestie van het stuur recht houden (gezien de meeste van deze auto's genoeg massa hebben om zich niet door een hobbeltje te laten "ontwrichten"). Je moet het natuurlijk niet gaan doen op een wegdek met spoorvorming ofzo maar op de Duitse Autobahn (de juiste stukken) is 300+ rijden echt geen heldendaad wat stuurmanskunst betreft. Jwstoop heeft imo niet gelijk wdb.

Dan even over dat "het bij 250 ook al zo voelt". Je zegt zelf al dat dit niet uit ervaring is en je weet ook dat de ervaring ook sterk voertuig-afhankelijk is. Mijn gok is dat de auto waarin je 250 (wat is tegenwoordig nog 250) hebt gereden niet de juiste was of jij je niet zeker genoeg voelde. Een civic kan je 270 laten rijden ... geeft ook geen veilig gevoel. Zo'n SLR stuurt dan nog redelijk zonder zorgen.
Hierbij moet even vermeld worden dat de vrijkomende energie zich kwadratisch verhoudt tot de snelheid. 250 zal echt niet hetzelfde voelen als bv. 320.

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 06-09-2005 03:23:10 ]
BertVdinsdag 6 september 2005 @ 09:53
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Hierbij moet even vermeld worden dat de vrijkomende energie zich kwadratisch verhoudt tot de snelheid. 250 zal echt niet hetzelfde voelen als bv. 320.
iig de benodigde energie. Grofweg en "wat kort door de bocht" dacht ik dat een motorfiets met 100 pk 250 km/u kan halen, voor 300 km/u is al 150pk aan het achterwiel nodig. Iedere km harder kost zoveel energie dat er voorlopig nog geen "gentlemen's agreement" hoeft te komen om de topsnelheid van motoren te begrenzen.
rameijerdinsdag 6 september 2005 @ 12:19
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Subaru WRX geval.
Mag hopen voor je dat het de 99 versie is. Die is het mooiste.
De 98 versie niet?

On topic: als ik boven de 200km/h uitkom krijg ik met mijn auto toch behoorlijk wat lift. Sturen gaat dan wel erg licht en hobbels in de weg (en daar zijn er wel een paar van in Griekenland ) zijn dan echt niet leuk...ik denk dat het dan toch wel scheelt om AWD te hebben.

300+km/h is ECHT wel hard en dat rijdt men echt niet vaak, ook in Duitsland niet.
Five_Acesdinsdag 6 september 2005 @ 12:48
Misschien andere voorkant met een andere spliter? Mijne gaat aleen maar vaster liggen ook boven de 200.

Al blijft het natuurlijk meer een wagen van de rally komaf, niet zo zeer voor het hele snelle werk.
rameijerdinsdag 6 september 2005 @ 13:38
Ik merk echt een duidelijk verschil in de besturing bij hoge snelheden. Niet vervelend of gevaarlijk, maar wel duidelijk.

Het is wel de 5-deurs versie (zie avatar), dus meer gewicht achterin en geen mega spoiler achterop

-edit- en volgens mij staat ie ook iets hoger op de wielen dan een 4 deurs. Ook is ie iets smaller...
dimagedonderdag 8 september 2005 @ 21:22
nou wish me luck , zaterdag weer naar paderborn eens kijken of ik nu niet zo voor lul wordt gezet
Flyingdutchmandonderdag 8 september 2005 @ 21:23
Duitsland het land waar het nog mogelijk is
r_onevrijdag 9 september 2005 @ 02:08
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef dimage het volgende:
nou wish me luck , zaterdag weer naar paderborn eens kijken of ik nu niet zo voor lul wordt gezet
Ik zou in een deuk liggen als Rekkie je weer (héél even) z'n achterlichten laat zien.
dimagevrijdag 9 september 2005 @ 08:07
neuh zal niet gebeuren ga gewoon niet meer aan de kant
Rekkievrijdag 9 september 2005 @ 09:13
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:07 schreef dimage het volgende:
neuh zal niet gebeuren ga gewoon niet meer aan de kant
Met mijn turboboost schiet ik gewoon over je heen hoor, geen probleem

De nigthrider is niets vergeleken bij mijn auto en James Bond zou jaloers zijn
360sjorsvrijdag 9 september 2005 @ 11:32
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:53 schreef BertV het volgende:

[..]

iig de benodigde energie. Grofweg en "wat kort door de bocht" dacht ik dat een motorfiets met 100 pk 250 km/u kan halen, voor 300 km/u is al 150pk aan het achterwiel nodig. Iedere km harder kost zoveel energie dat er voorlopig nog geen "gentlemen's agreement" hoeft te komen om de topsnelheid van motoren te begrenzen.
Jawel, fabrikanten hebben onderling afgesproken niet meer boven de 300 km/h te produceren (met veiligheid van de rijders in het achterhoofd). Dit is echter pas na de Hayabusha gebeurd, waardoor dit vooralsnog de enige productiemotor is die 300+ rijdt (bij mijn weten, zit verder niet echt in de motor scene).
360sjorsvrijdag 9 september 2005 @ 11:34
Misschien dat die SLR door deze jongen op zijn plek kan worden gezet



0-300 in 16,7 sec
r_onevrijdag 9 september 2005 @ 22:25
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:34 schreef 360sjors het volgende:
Misschien dat die SLR door deze jongen op zijn plek kan worden gezet

[afbeelding]

0-300 in 16,7 sec
Wel snel iid maar wat een gedrocht
Hepheastuszaterdag 10 september 2005 @ 00:04
mooier dan een enzo en de snelste fabrieksauto ter wereld
nu jij
Tjabbozaterdag 10 september 2005 @ 00:16
houden we het even ontopic hier?
r_onezaterdag 10 september 2005 @ 00:16
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef Hepheastus het volgende:
mooier dan een enzo en de snelste fabrieksauto ter wereld
nu jij
Nee en ja

Of vind je deze dan ook mooi? Uit een ander topic, moets ik even aan denken.
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:15 schreef eNaSnI het volgende:
Maybach Exelero

5.9 liter
700 pk @ n.b.tpm
1.020 Nm @ 2.500 tpm
Acceleratie 0-100 km/h 4,4sec
Topsnelheid 351 km/h
Leeg gewicht 2.660 kg

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PNGzaterdag 10 september 2005 @ 00:30
Keer naar de ring gaan is ideaal voor de relativering. Dan ff bij Le Mans Endurance Series gaan kijken, dat relativeerd die snelste daar dan weer. Wat leer je dervan ? Gewoon je eigen rondje rijden.

En voor lul ? als je je voor lul voelt gereden, zit je al in gevarengebied. Moet je je geen fuck van aantrekken, kun je ook nooit over je grenzen heengaan: en kun je dus goed autorijden.
dimagezaterdag 10 september 2005 @ 07:28
\o/ vandaag duitsersvoorlulzetdag \o/ eens kijken of de tuning wat heeft opgelevert
Five_Aceszaterdag 10 september 2005 @ 14:22
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:30 schreef PNG het volgende:
Keer naar de ring gaan is ideaal voor de relativering. Dan ff bij Le Mans Endurance Series gaan kijken, dat relativeerd die snelste daar dan weer. Wat leer je dervan ? Gewoon je eigen rondje rijden.

En voor lul ? als je je voor lul voelt gereden, zit je al in gevarengebied. Moet je je geen fuck van aantrekken, kun je ook nooit over je grenzen heengaan: en kun je dus goed autorijden.
Hoeft je geen rondje voor te rijden hoor. Ga eens bij het tanken als je denkt dat je daar wat bent

itsalexzondag 11 september 2005 @ 11:40
Het is niet zo moeilijk voor lul gezet worden bij mij. Mijn mazda 2 wil maar tot 165 km(begrenst heb ik het idee) terwijl er max 220 op de teller staat. De auto waar ik eerst in reed haalde ik wel 220 km. Dat reed veel beter op de snelweg. Ik heb vaak genoeg in een Audi RS4 en S4 gereden en vaak met een snelheid hier in Nederland van ongeveer 200 km. Van Amsterdam naar Utrecht binnen 10 minuten was altijd wel prettige. Dat verkortte de reistijd toch wel vaak een stuk.
yupzondag 11 september 2005 @ 14:44
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:32 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Jawel, fabrikanten hebben onderling afgesproken niet meer boven de 300 km/h te produceren (met veiligheid van de rijders in het achterhoofd). Dit is echter pas na de Hayabusha gebeurd, waardoor dit vooralsnog de enige productiemotor is die 300+ rijdt (bij mijn weten, zit verder niet echt in de motor scene).
De meeste supersports gaan boven de 300 hoor. Met gemak. Alleen de teller stopt. Die dombo's hebben dus de teller gewoon begrenst Effe GPS op je bike knallen en je ziet je snelheid...

De Hayabusa heeft veel losgemaakt, dat zeker, maar de nieuwe 1000cc+ supersports zijn bijna even snel, of sterker nog, sneller...

Een motor is gevaarlijk doordat ie keihard kan accelereren, om jou een voorbeeld tegeven: een Hayabusa is een fractie sneller dan een 1001 pk Veyron naar de 200 km/u... Laat al zien hoe debiel snel motoren kunnen... Uiteraard boven de 200 rijd die Veyron de Busa weg, maar hoe vaak rijd je nou boven de 200 in Nederland, helemaal nu het overal volzit met onopvallende surveillance wagens, flitspalen, trajectcontroles en ander ongein.
r_onezondag 11 september 2005 @ 17:22
quote:
Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef yup het volgende:
Effe GPS op je bike knallen en je ziet je snelheid...
Met 300+ effe je snelheid checke op zo'n lullig klein GPS-schermpje, sure
yupzondag 11 september 2005 @ 17:59
offtopc

[ Bericht 98% gewijzigd door Tjabbo op 12-09-2005 19:35:48 ]
r_onezondag 11 september 2005 @ 18:03
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 12-09-2005 19:36:28 ]
yupzondag 11 september 2005 @ 18:17
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 12-09-2005 19:36:37 ]
Mister1977zondag 11 september 2005 @ 23:06
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:34 schreef 360sjors het volgende:
Misschien dat die SLR door deze jongen op zijn plek kan worden gezet
Anders wel door deze:
Herr.Flickmaandag 12 september 2005 @ 09:45
quote:
Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef yup het volgende:

[..]

De meeste supersports gaan NIET boven de 300 hoor. Met gemak. Alleen de teller stopt. Die dombo's hebben dus de teller gewoon begrenst Effe GPS op je bike knallen en je ziet je snelheid...

De Hayabusa heeft veel losgemaakt, dat zeker, maar de nieuwe 1000cc+ supersports zijn bijna even snel, of sterker nog, sneller...

Een motor is gevaarlijk doordat ie keihard kan accelereren, om jou een voorbeeld tegeven: een Hayabusa is een fractie sneller dan een 1001 pk Veyron naar de 200 km/u... Laat al zien hoe debiel snel motoren kunnen... Uiteraard boven de 200 rijd die Veyron de Busa weg, maar hoe vaak rijd je nou boven de 200 in Nederland, helemaal nu het overal volzit met onopvallende surveillance wagens, flitspalen, trajectcontroles en ander ongein.
Zo kleine aanpassing...

BertVmaandag 12 september 2005 @ 11:45
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:45 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Zo kleine aanpassing...

Ik geloof idd niet dat er standaard motoren zijn die (veel) harder gaan dan 300...

Dat die teller die niet verder gaat dan 299 is een truc om de politiek rustig te houden.

Maar een teller geeft toch al meer aan de echte snelheid. Ik heb wel 's 315 op de teller gezien, dat is hooguit 290 in het echt. Mgoed, dat doe je 'n keer en dan heb je het ook wel gezien, boven de 260 zit ik niet echt onspannen meer.
Herr.Flickmaandag 12 september 2005 @ 12:48
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:45 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik geloof idd niet dat er standaard motoren zijn die (veel) harder gaan dan 300...

Dat die teller die niet verder gaat dan 299 is een truc om de politiek rustig te houden.

Maar een teller geeft toch al meer aan de echte snelheid. Ik heb wel 's 315 op de teller gezien, dat is hooguit 290 in het echt. Mgoed, dat doe je 'n keer en dan heb je het ook wel gezien, boven de 260 zit ik niet echt onspannen meer.
Laatst op discovery was er nog een mooi programma over,ik meen extreme machines, het ging toen over de snelste, auto's motoren,tanks ect.

De hayabusha was dus officieel de snelste produktiemotor, tevens werd erbij gezegd dat dit ook zo zal blijven, de fabrikanten zouden onderling afgesproken hebben om niet harder meer te gaan dan max 300 km/u.Dit om de wedloop te doorbreken en de veiligheid te handhaven.De latere Busha's lopen ook geen 300km/u+ meer.