Die lijst heb ik gezien maar ik ben niet al die namen afgegeaan of het dubbel wasquote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef DrMarten het volgende:
104 is niet S club 7, die staat al ergens anders in de lijst namelijk. Hetzelfde geldt voor Boney M.
De lijst met wat we allemaal al hebben staat eerder ergens gepost.
pag 9 met 25 posts per pagina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
Allebei goed!quote:Op maandag 5 september 2005 01:27 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nummer 232 en 233 is toch wel leuk voor de echter kenners
Zei hij snobistisch
tsk 3 ipv three, daarom paktie bij mij nietquote:Op maandag 5 september 2005 23:54 schreef Laxe het volgende:
185 3 degrees
Lullig om daar om elf over half vijf 's ochtend achter te komen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 04:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsk 3 ipv three, daarom paktie bij mij niet![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:38 schreef Joepie het volgende:
Oeh die quiz had ik een tijdje geleden al gezien, en met ene beetje googlen de antwoorden gevonden. Ik was zelf maar tot 97 gekomen, maar ik heb even het excel bestandje met alle antwoorden naar m'n homepage gegooid: http://www.xs4all.nl/~jeroenha/temp/quiz.rar
Ok, bedankt, ik vond het wel mooi zo en ben blij dat ik de gaatjes kon vullenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:38 schreef Joepie het volgende:
Oeh die quiz had ik een tijdje geleden al gezien, en met ene beetje googlen de antwoorden gevonden. Ik was zelf maar tot 97 gekomen, maar ik heb even het excel bestandje met alle antwoorden naar m'n homepage gegooid: http://www.xs4all.nl/~jeroenha/temp/quiz.rar
tsja gevalletje van opeens klaarwakker zijn, ik was dan ook niet amusedquote:Op dinsdag 6 september 2005 06:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lullig om daar om elf over half vijf 's ochtend achter te komen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |