Downloaden en bandjes benamen... Er zijn mensen die dat leuk vinden hier.quote:Op zondag 4 september 2005 23:33 schreef Tomek het volgende:
euhm ja, en nu?
Dat vind ik ook wel leuk, maar het zijn er zo veel.quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef Z het volgende:
[..]
Downloaden en bandjes benamen... Er zijn mensen die dat leuk vinden hier.
Heb je toch wel? Jij doet toernooien toch ook altijd in Excel?quote:
moet je ff 'the' voorzettenquote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je toch wel? Jij doet toernooien toch ook altijd in Excel?
Z: volgens mij heb jij de spelling van nummer 148 verkeerd.
Ah bedankt, ik dacht dat Z die overal weg had gelaten.quote:
op 't werk heb ik Excell, thuis heb ik Workbench spreadsheet. Werkt bijna hetzelfde maarniet als er vb-code in het spreadsheet zit.quote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je toch wel? Jij doet toernooien toch ook altijd in Excel?
Z: volgens mij heb jij de spelling van nummer 148 verkeerd.
Limp Bizkit, flutspellerquote:Op maandag 5 september 2005 00:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Limb Bizkit telt ie ook niet goed. Flut test.
Limp Bizkit...quote:Op maandag 5 september 2005 00:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Limb Bizkit telt ie ook niet goed. Flut test.
Nou, die hadden we dus nietquote:Op maandag 5 september 2005 01:27 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nummer 232 en 233 is toch wel leuk voor de echter kenners
Zei hij snobistisch
Morgenochtend misschien. Op het moment doet het even geen 'klik'.quote:Op maandag 5 september 2005 01:30 schreef TheGrandWazoo het volgende:
PARDON?! Die wist JIJ niet?!
jij bent zeker de excel local heroquote:Op maandag 5 september 2005 02:14 schreef LaRF het volgende:
ik weet alle scores kom maar op met welke jullie niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sack_Blabbath op 05-09-2005 11:52:23 ]Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Goed plan. Hier degene die je nog niet had, die ik al wel heb. Niet zo heel veel, maar toch.quote:Op maandag 5 september 2005 11:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben tot de 100 gekomen en toen was mijn zin op. Wie helpt er mee mijn lijst aan te vullen? Graag met [ spoiler ] -tags om de lol voor de anderen niet te verpesten. En misschien handig om aanvullingen bold te maken...
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |